Gran Canaria 2023-2024

Anonyymi-ap

Kertokaahan lomasuunnitelmista tulevalle kaudelle. Itse menemme taas Inglesin vehreään paratiisiin jouluksi ja myös vuodenvaihde menee siellä.

174

3218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No tottahan nyt jouluksi Inglesin vehreään paratiisiin kuten muinakin vuosina. Ingles on ihan ykkönen.

    • Anonyymi

      Menen Phuketin vehreään lomaparatiisiin tammikuussa. En kestä Inglesin kylmyyttä, tuulia ja homoja.

      • Anonyymi

        Sulaudut hyvin joukkoon jos osaat puhua venäjää.


    • Anonyymi

      Kyllähän se Inglesin auringon alle on taas lähtö. Suosittelen Inglesin vehreää paratiisia kaikille aurinkoisten ilmojen ystäville. Ruokaravintolaksi suosittelen pihviravintola Karhua.

      • Anonyymi

        Karhu onkin Inglesin vehreän paratiisin pihviravintoloiden ykkönen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhu onkin Inglesin vehreän paratiisin pihviravintoloiden ykkönen.

        Totta. Näin on. Viimeksi eilen olin Karhun lihapatojen äärellä herkuttelemassa.


      • Anonyymi

        Karhuja on kyllä Suomessakin sekä lihaa että olutta ja venäjän kieltä.Mutta meillä on joulu Rodoksella kalimera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Näin on. Viimeksi eilen olin Karhun lihapatojen äärellä herkuttelemassa.

        Egyptin lihapadat jos Raamattua siteeraat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhu onkin Inglesin vehreän paratiisin pihviravintoloiden ykkönen.

        Mekin oltiin joulu Inglesin vehreässä paratiisissa. Vehreää siellä tosin ei ollut, mutta halpaa viinaa oli senkin edesä. Hyvä ja halpa ryyppykohde jos kuka sellaista kaipaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mekin oltiin joulu Inglesin vehreässä paratiisissa. Vehreää siellä tosin ei ollut, mutta halpaa viinaa oli senkin edesä. Hyvä ja halpa ryyppykohde jos kuka sellaista kaipaa.

        Juu! Inglesin RUSKEA paratiisi on mahtava bilemesta. Kaljaa ja viinaa saa halvalla ja vauhti on taattu ruskeassa paratiisissa. Meno ei sovi perheen pienimmille.

        T.Ruskeassa paratiisissa lomaillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhu onkin Inglesin vehreän paratiisin pihviravintoloiden ykkönen.

        Siellä on nyt oksennuskaaos,🤮 kertoo IS.
        Oliko pihvit raakoja?


      • Anonyymi

        Ripuliin kannattaa varautua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ripuliin kannattaa varautua!

        Ulosteessa on valtavasti mikroskooppisia bakteereja. Ne ovat peräisin ihmisen suolistosta, jonka läpi uloste kulkeutuu ennen peräaukkoa.
        Anaaliyhdynnässä peräaukko usein venyy ja hygieniasta tulee haastavaa, kun ulostetta valuu housuihin. H*momiehillä melko yleinen vaiva, apuna vaipan käyttö tai kirurginen toimenpide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulosteessa on valtavasti mikroskooppisia bakteereja. Ne ovat peräisin ihmisen suolistosta, jonka läpi uloste kulkeutuu ennen peräaukkoa.
        Anaaliyhdynnässä peräaukko usein venyy ja hygieniasta tulee haastavaa, kun ulostetta valuu housuihin. H*momiehillä melko yleinen vaiva, apuna vaipan käyttö tai kirurginen toimenpide.

        Pääseekö edes julkisella puolella Espanjassa korjauttamaan noita fuskaavia peräaukkoja? Suomessa ei tehdä kuin yksityisellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääseekö edes julkisella puolella Espanjassa korjauttamaan noita fuskaavia peräaukkoja? Suomessa ei tehdä kuin yksityisellä.

        Pääsee toki. Eikös siinä Inglesissä ole suomalainen terveydenhoitoasema? Kyltti näkyy kauas. Ainakin viisi vuotta sitten oli.
        Mulla meni jostain portugalilaisesta kalasäilykkeestä suoli suoraksi. Ei edes kossu tällä kertaa parantanut. Menin pyytämään suomalaiselta sairaanhoitajalta hiilitabletteja.
        "Ehei, ei täällä lämpimässä ilmastossa hiilitabletteja käytetä". Lääkäriin vaan joka oli melkein heti saatavana. Lekuri määräsi vatsalääkkeet ja verenpaineeseen tabletit kun oli ne unohtuneet Suomeen. Kumpikin lääke tehosi.
        Kotona lääkkeet ja lääkärin korvasi matkavakuutus, joka on mulla ammattiliiton eläkeläisjäsenmaksu. Vuoden alussa maksan 86 € ay-liiton eläkeläismaksua ja saan olla matkavakuutuksen ja tapaturmavakuutuksen suhteen huoleti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu! Inglesin RUSKEA paratiisi on mahtava bilemesta. Kaljaa ja viinaa saa halvalla ja vauhti on taattu ruskeassa paratiisissa. Meno ei sovi perheen pienimmille.

        T.Ruskeassa paratiisissa lomaillut.

        Mikä helvetin "ruskea" paratiisi? Eppäilen oletko käynyt. Totta on, että Ingles on hyvä bilemesta meille vähän varttuneemmille eli 30+ . Nuorempiakin on, mutta ei ihan teinejä.
        Poski poskea vasten tangoa Foxissa... ai, jai..Siellä vierailee usein tunnettuja suomalaisia artisteja.


    • Anonyymi

      Tervetuloa viikkolomalaiset taas tänne Inglesiin. Me vakiasukkaat eli canariot taas odottelemme teitä.

      T: Pannun ystävä

      • Anonyymi

        Äärettömän ällöttävää kirjoitat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärettömän ällöttävää kirjoitat!

        Minuakin etoo tuo mussukka. Eivät nuo puppelipojat onneksi siellä kukkoile. Ovat omissa oloissaan, jos heitä siellä montaakaan on.


    • Anonyymi

      Jos sattuu aurinkoinen ja tyyni päivä, Inglesissä voi olla ihan kivaakin. Homoja ei joukosta välttämättä erota lainkaan. Niillä taitaa olla omat paikat iltaisin, ja helppohan niitä on vältellä.

      • Anonyymi

        Miksi pitää vältellä kun tarjolla olisi joka miehelle takuu varmaa seuraa haluunsa huumaa. Minä ainakin tartun tilaisuuteen ihan joka kerta sillä siksihän me inglesiin matkustetaan että viihdytään.


      • Anonyymi

        Ei homo seksuaaleja voi vältellä inglesissä. Täällä meitä on kaikkialla ja joka vuosi meikäläisiä tulee lisää. Joten jotain rajaa noihin trollauksiin.


      • Anonyymi

        Yhden tytön äiti puki tyttärensä pojaksi tanssiaisiin niin tyttö leikkasi lyhyet hiukset ja rupesi lesboksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitää vältellä kun tarjolla olisi joka miehelle takuu varmaa seuraa haluunsa huumaa. Minä ainakin tartun tilaisuuteen ihan joka kerta sillä siksihän me inglesiin matkustetaan että viihdytään.

        Teneriffalla on aitoja arabimies baareja mies homot istuu siellä ruusu pöydässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei homo seksuaaleja voi vältellä inglesissä. Täällä meitä on kaikkialla ja joka vuosi meikäläisiä tulee lisää. Joten jotain rajaa noihin trollauksiin.

        Pidä itse jotain rajaa. Ei hinttareita ole joka puolella. Onneksi pysyvät omissa ympyröissään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei homo seksuaaleja voi vältellä inglesissä. Täällä meitä on kaikkialla ja joka vuosi meikäläisiä tulee lisää. Joten jotain rajaa noihin trollauksiin.

        Mulla on vissiin sittenkin paha vika näössä ( ei tosin ole todettu) kun en ole hinttareita nähnyt tai erottanut heitä valtaväestöstä, vaikka olen ainakin kymmenesti käynyt. Ei niitä paljoa ole.
        Kerran sattui Apilaniityn terassilla istumaan räikeästi meikattu "nainen" peruukissaan ja hameessaan. Hän paljastui mieheksi. Meikäjuntit tuijottivat miestä kuin sonni uutta porttia. Hän katsoi parhaaksi lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on vissiin sittenkin paha vika näössä ( ei tosin ole todettu) kun en ole hinttareita nähnyt tai erottanut heitä valtaväestöstä, vaikka olen ainakin kymmenesti käynyt. Ei niitä paljoa ole.
        Kerran sattui Apilaniityn terassilla istumaan räikeästi meikattu "nainen" peruukissaan ja hameessaan. Hän paljastui mieheksi. Meikäjuntit tuijottivat miestä kuin sonni uutta porttia. Hän katsoi parhaaksi lähteä.

        Höpö höpö. Ingles on homo seksuaalien paratiisi ja tuhannet miehet matkustaa sinne kyydin perässä. Ei käsi kädessä kulkeva mies ole mitenkään outo näky Inglesissä. Itseasiassa näen heitä täällä päivittäin kun asun täällä eli olen canaria. Älä sä ala eläke pappa siis mua neuvomaan näissä asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei homo seksuaaleja voi vältellä inglesissä. Täällä meitä on kaikkialla ja joka vuosi meikäläisiä tulee lisää. Joten jotain rajaa noihin trollauksiin.

        Onneksi pitävät matalaa profiilia jos heitä siellä on. Ei ole ollut häiriöksi.


    • Anonyymi

      Minkälainen ihminen matkustaa nykyisin Inglesiin?

      Kävin siellä joskus nuorena 80 luvulla. Silloin ikäjakauma oli melko tasainen. Riitti jotenkin matkustaa sinne. Se oli lähellä ja ei tarvinnut vaihtaa konetta. ilmasto oli talvella olevinaan lämmin. Sitkeimmät kalistelivat hampaita vielä illallakin shortseissa Kielitaitoa ei tarvinnut ja siellä saattoi pysyä suomalaisten porukoissa. Kovasti mainostivat, että saa suomalaista ruokaa. Ei tarvinnut pelätä outoja makuja. Viina oli halpaa ja sitä käytettiin. Ohjattuja retkiä oli ihan vaikka kulman taakse.

      Suomenkielessä on kummallinen sana, etelä. Se ei tarkoita vain ilmansuuntaa. Se on käsite tietynlaiselle matkailulle. Onko Kanariat mielestäsi etelä? Onko Thaimaa etelä? Entä Etelä-Afrikka?

      • Anonyymi

        Etelää on kaikki missä aurinko paistaa ei ole jäätä lunta.


      • Anonyymi

        "Viina oli halpaa ja sitä käytettiin". Noin se oli 1980- luvulla. Muistaakseni kävin eka kerran Inglesissä 1983. On meikäläisten tavat siistiytyneet noista ajoista. Muistan kun 1980- luvulla meni monen meikäpojan aika vain hotellissa ryypätessä, Jouduin itsekin kerran matkaoppaan apuna vetämään suksena yhden kaverin kotimatkalle lähdettäessä.. En tiedä pääsikö hän edes koneeseen.
        HUOM! Keskitalvella Kanarialle lähdettäessä villatakki ja villasukat mukaan. Yöllä on viileää ja päivisinkin saattaa olla joskus pilvistä ja viileää.


      • Anonyymi

        Ei kun naisten takia menee 99 % miehistä. Joskus iskeminen alkaa jo mennessä lentokoneessa. Viimeistään tangoa veivatessa Foxissa. Jos ei muuta niin puhelinnumeroita vaihdetaan.


    • Anonyymi

      Täällä sitä ollaan Kuparipannun karokessa. Laulu raikaa ja olut virtaa.
      Rai rai rai ja lai lai lai.
      Tulkaa tänne kaikki. Kyllä tää pannu on kyllä paras karaokebaari täällä Inglesissä.
      Ei me tiedetty että tää on auki ympäri vuoden kanta-asiakkaille.
      Tutustuttiin pariin canarioon eli Inglesissä vakituisesti asuviin suomalaisiin.
      Heidän kutsumana päästiin pannuun vaikka ei olla kantiksia.

      • Anonyymi

        Niuanniemen karaokeklubilaisia tuo taitaa olla.


      • Anonyymi

        Pannu on ihan paras karaokebaari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannu on ihan paras karaokebaari

        No jaa. Huikean ylihintainen karaokebaari on kyseessä. Muut vastaavat baarit on 3-4 kertaa edullisempia kuin Kuparipannubaari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jaa. Huikean ylihintainen karaokebaari on kyseessä. Muut vastaavat baarit on 3-4 kertaa edullisempia kuin Kuparipannubaari.

        Mä kävin just Kuparipannun karaokessa. Laulaa vetäisin rentun ruusun ja söin pannun maukkaat makkaraperunat sinappihunnulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kävin just Kuparipannun karaokessa. Laulaa vetäisin rentun ruusun ja söin pannun maukkaat makkaraperunat sinappihunnulla.

        Pannun makkara perunat on loman koho kohta. Tilaan aina pannun karaokessa käydessäni makkara perunat sinappi hunnulla ja ekstra rapeilla potuilla. Saatanpa tilata siihen vielä kaali kääryleen kyljeen jos olen rahoissani. Ihan joka päivä ei ole kääryleeseen varaa. On se pannu sentään niin kallis baari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannun makkara perunat on loman koho kohta. Tilaan aina pannun karaokessa käydessäni makkara perunat sinappi hunnulla ja ekstra rapeilla potuilla. Saatanpa tilata siihen vielä kaali kääryleen kyljeen jos olen rahoissani. Ihan joka päivä ei ole kääryleeseen varaa. On se pannu sentään niin kallis baari.

        Minä käyn mieluummin syömässä pihviravintola Karhussa.
        On maukkaat pihvit edulliseen hintaan ja laadukkaat viinit saa myös edullisesti pihviravintola Karhusta.
        Karhu onkin useasti palkittu Kanariansaarien parhaana ruokaravintolana kansainvälisten ruokakriitikoiden toimesta.

        Karhu on Inglesin ykkönen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käyn mieluummin syömässä pihviravintola Karhussa.
        On maukkaat pihvit edulliseen hintaan ja laadukkaat viinit saa myös edullisesti pihviravintola Karhusta.
        Karhu onkin useasti palkittu Kanariansaarien parhaana ruokaravintolana kansainvälisten ruokakriitikoiden toimesta.

        Karhu on Inglesin ykkönen!

        Kuka näitä vanhoja nostelee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käyn mieluummin syömässä pihviravintola Karhussa.
        On maukkaat pihvit edulliseen hintaan ja laadukkaat viinit saa myös edullisesti pihviravintola Karhusta.
        Karhu onkin useasti palkittu Kanariansaarien parhaana ruokaravintolana kansainvälisten ruokakriitikoiden toimesta.

        Karhu on Inglesin ykkönen!

        Levoton yö hourulassa. Tärkeää asiaa palstalle jo klo 04.00


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka näitä vanhoja nostelee!

        Minä. Pihvi ravintola Karhu on niin suosittu ruoka ravintola että sitä kannattaa kehua aina kun mahdollista.

        T: eläkepappaORG


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä. Pihvi ravintola Karhu on niin suosittu ruoka ravintola että sitä kannattaa kehua aina kun mahdollista.

        T: eläkepappaORG

        Totta. Näin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuanniemen karaokeklubilaisia tuo taitaa olla.

        Ihmisiä ei saa pilkata noin että kirjoitellaan diagnooseja miten sattuu ja huumataan kemikaaleilla rikkinäisiä ihmisiä jotka ei ole kuin sinä. Onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kävin just Kuparipannun karaokessa. Laulaa vetäisin rentun ruusun ja söin pannun maukkaat makkaraperunat sinappihunnulla.

        Rentun ruusun sanat kannattaa kuunnella tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannun makkara perunat on loman koho kohta. Tilaan aina pannun karaokessa käydessäni makkara perunat sinappi hunnulla ja ekstra rapeilla potuilla. Saatanpa tilata siihen vielä kaali kääryleen kyljeen jos olen rahoissani. Ihan joka päivä ei ole kääryleeseen varaa. On se pannu sentään niin kallis baari.

        Ottakaa onki tai haavi käteen rannat on täynnä kalaa rapuja ettei nälkä tule


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käyn mieluummin syömässä pihviravintola Karhussa.
        On maukkaat pihvit edulliseen hintaan ja laadukkaat viinit saa myös edullisesti pihviravintola Karhusta.
        Karhu onkin useasti palkittu Kanariansaarien parhaana ruokaravintolana kansainvälisten ruokakriitikoiden toimesta.

        Karhu on Inglesin ykkönen!

        Eipä tiedä jos ei saa paistettuja silakoita muussilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka näitä vanhoja nostelee!

        Vaikea sanoa. Joku kai näitä nostelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rentun ruusun sanat kannattaa kuunnella tarkemmin.

        Kuuntelen aina biisien sanat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rentun ruusun sanat kannattaa kuunnella tarkemmin.

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...

        ,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,,,

        ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ???

        ????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannun makkara perunat on loman koho kohta. Tilaan aina pannun karaokessa käydessäni makkara perunat sinappi hunnulla ja ekstra rapeilla potuilla. Saatanpa tilata siihen vielä kaali kääryleen kyljeen jos olen rahoissani. Ihan joka päivä ei ole kääryleeseen varaa. On se pannu sentään niin kallis baari.

        Kyllä osaa olla .. makkaraperunat rapeilla potuilla ! ! Noita saa Suomessa vaikka Puutteenperän nakkikioskilta.
        Ingles on oikea kulinaristin paratiisi. On valinnan varaa rafloissa ja annoksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottakaa onki tai haavi käteen rannat on täynnä kalaa rapuja ettei nälkä tule

        Kalasta puheen ollen, sanokaa hyvä kalaravintola Inglesissä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kalasta puheen ollen, sanokaa hyvä kalaravintola Inglesissä ?

        Pihviravintola Karhun kansainvälinen keittiö tarjoaa myös maittavia kalaruokia.


    • Anonyymi

      Just olin eilen pihviravintola Karhussa. Voin vahvistaa Karhun olevan normaalisti avoinna.

      • Anonyymi

        Minä käyn aina lomillani ruokailemassa tuolla pihviravintola Karhussa.
        Aivan huippu kun puhutaan laadukkaita pihviravintoloista.


      • Anonyymi

        Hevosen lihaa se pihvi kuitenkin on


    • Anonyymi

      Aika harvoin taidat lomailla.

      • Anonyymi

        Minä olen canario eli asun vakituisesti täällä Inglesin vehreässä paratiisissa.
        Kuparipannussa käyn laulamassa karaokea ja pihviravintola Karhussa hoidan varsinaiset ruokailut. Pannussa otan joskus makkaraperunat sinappihunnulla pikkunälkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen canario eli asun vakituisesti täällä Inglesin vehreässä paratiisissa.
        Kuparipannussa käyn laulamassa karaokea ja pihviravintola Karhussa hoidan varsinaiset ruokailut. Pannussa otan joskus makkaraperunat sinappihunnulla pikkunälkään.

        Olet sinä eläke pappa kyllä hurja mies. Olet melkein yhtä hurja kuin kaverisi antiikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä eläke pappa kyllä hurja mies. Olet melkein yhtä hurja kuin kaverisi antiikki

        En minä nyt sentään niiiin mahoton ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen canario eli asun vakituisesti täällä Inglesin vehreässä paratiisissa.
        Kuparipannussa käyn laulamassa karaokea ja pihviravintola Karhussa hoidan varsinaiset ruokailut. Pannussa otan joskus makkaraperunat sinappihunnulla pikkunälkään.

        Eikö ärsytä olla persaukinen kun kummassakaan paikassa ei ole noita juttuja. Kuparipannun korvaukset mainostamisesta ovat vielä hyvin vaatimattomat ja alkavat kääntyä Kuparipannua vastaan. Mennään jatkossa syömään sinne entisen Mummolan paikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen canario eli asun vakituisesti täällä Inglesin vehreässä paratiisissa.
        Kuparipannussa käyn laulamassa karaokea ja pihviravintola Karhussa hoidan varsinaiset ruokailut. Pannussa otan joskus makkaraperunat sinappihunnulla pikkunälkään.

        Edelleen asunnon ostajille on vaikeaa löytää homeeton ei entinen hotelli asuntoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen asunnon ostajille on vaikeaa löytää homeeton ei entinen hotelli asuntoa.

        Inglesissä ei ole hometta missään. On niin lämmin paikka tuo Inglesin vehreä paratiisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inglesissä ei ole hometta missään. On niin lämmin paikka tuo Inglesin vehreä paratiisi

        Totta. Näin on. Ingles on Granin ykkönen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen asunnon ostajille on vaikeaa löytää homeeton ei entinen hotelli asuntoa.

        Ei ainakaan Inglesin vehreästä paratiisista. Hometta ei ole kun on lämmintä joka päivä.
        Taidat puhua sateisesta Puertosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inglesissä ei ole hometta missään. On niin lämmin paikka tuo Inglesin vehreä paratiisi

        Näin on. Ei aurinkoisessa paratiissa home kasva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä nyt sentään niiiin mahoton ole

        Totta. Näin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä nyt sentään niiiin mahoton ole

        Kyllä taidat vaan olla


    • Anonyymi

      Gran Kanarialla paras vaihtoehto Anfi Del Mar.
      Eikä törmää suomalaisiin.....

      • Anonyymi

        Totta. Näin on


    • Anonyymi

      Jaa sellainen miitinki porukka teillä on siellä pannussa 😊

      • Anonyymi

        Perä lauta meillä vaan paukkuu pannussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perä lauta meillä vaan paukkuu pannussa.

        En tiellä sitten kova meno siellä pannussa


    • Anonyymi

      No loma suunnitelmana on lähteä Inglesin vehreään paratiisiin.
      Sielläaurinko paistaa aina eikä sada vettä joka päivä aamusta iltaan kuten Teneriffalla.

    • Anonyymi

      Miksi Kanarialla niin paljon näitä hulluja?

      Vai onko ne (onneksi!) vain netissä riehumassa samaa p@skaa?

      • Anonyymi

        Ei nämä kanarian kahelit todellakaan siellä ole.
        Elämästä syrjäytyneitä onnettomia.


      • Anonyymi

        Kyseessä on vain yksi trolli monella "persoonalla", älä syötä trolleja ja tee poistopyyntöjä.


      • Anonyymi

        Ole huoleti, Onneksi on vain netissä mussukka-puppelipojat ja muut kahelit. ihan mukava paikka reissuta Ingles. Vaimon kanssa ollaan käyty toista kymmentä kertaa.
        Onhan se kivikylä tullut nähtyä. Seuraavaksi mennään siihen viereen Maspalomasiin. On vihreää Kanariaa ympärillä.


    • Anonyymi

      Espanjasta keskustelu menee aina pilalle ja sen annetaan mennä pilalle.

      • Anonyymi

        Juu kaltaistesi asiattomat kommentit karkottaa kaikki asia kirjottajat ja sisällön tuottajat täältä. Se on suurin ongelma.


      • Anonyymi

        Kyllä se on kestänyt aivan liian pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on kestänyt aivan liian pitkään.

        Noin lespoilla menee.


    • Anonyymi

      Suomalaisten suhteet Kanarialla näyttää olevan taas vastatuulessa.

    • Anonyymi

      Espanjasta kirjoittelu menee pilalle näiden hourulasta ulos päästettyjen hourailun takia. Ja niitä riittää, riittää, ja riittää. Loputtomasti.

      • Anonyymi

        Miksi et itse kirjoita parempia juttuja?
        Ei sinusta eläkepappa vaan ole asiakirjoittaksi ja sisällöntuottajaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et itse kirjoita parempia juttuja?
        Ei sinusta eläkepappa vaan ole asiakirjoittaksi ja sisällöntuottajaksi?

        Ei pappa osaa kirjoittaa kuin "pihviravintola" Karhusta. Siitä lopetetusta karaokebaarista olemme viime vuosina saaneet kuulla papalta ihan riittävästi. Mistään muusta hän ei osaa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et itse kirjoita parempia juttuja?
        Ei sinusta eläkepappa vaan ole asiakirjoittaksi ja sisällöntuottajaksi?

        Totta. Niinhän se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Niinhän se on

        Onhan se näin


    • Anonyymi

      Minä en käy Inglesissä kuin Kuparipannun karaokessa. Eilenkin tuli laulettua pilkkuun saakka. Kyllä pannun makkaraperunat maistui laulamisen ohessa.

      • Anonyymi

        Oho. Minä käyn pihviravintola Karhun sijasta Kuparipannun karaokessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho. Minä käyn pihviravintola Karhun sijasta Kuparipannun karaokessa.

        Karhu on laadukas pihviravintola. Siellä ei onneksi mitään karaokea ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhu on laadukas pihviravintola. Siellä ei onneksi mitään karaokea ole

        Karhusta ei saa kuin kunnon ammattikokkien tekemää ruokaa.
        Varsinkin pihvit on Karhun parasta antia. Onhan se Inglesin paras pihviravintola.


    • Anonyymi

      Mistä baareista mies löytää mies seuraa inglesissä. Kertokaa asian tuntijat sillä matkustan jouluksi inglesiin js lahja miestä tekisi tämän poikaan mieli.

      • Anonyymi

        Karhustapa tietenkin. Sieltä minäkin olen aina löytänyt irtonumeron. Mene sinne ja kerro Lissulta terveisiä.


      • Anonyymi

        Kokeile Kuparipannubaaria


    • Anonyymi

      Täällä ollaan Granilla. Lämmintä on eikä sada vettä kuten Puertossa

      • Anonyymi

        Ainahan Inglesissä on lämmintä ja sateetonta. Kerro jotain uutta.


      • Anonyymi

        No näinhän se on


    • Anonyymi

      On se kyllä paras toi Ingles

    • Anonyymi

      Mukava 23 asteen lämpö täällä Inglesissä. Puertossa kuulemma 14 ja vettä sataa

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ainahan Puertossa sataa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan Puertossa sataa

        Totta. Joka päivä tulee vettä


    • Anonyymi

      Täällä Inglesissä ei sada. Aurinko paistaa joka päivä. Tänään olimme pihviravintola Karhun lihapatojen äärellä

      • Anonyymi

        Maukkaat pihvit saa Karhusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maukkaat pihvit saa Karhusta

        Totta. Näinhän se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maukkaat pihvit saa Karhusta

        Täydellinen laihduttajan paratiisi tuo virtuaaliravintola Karhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maukkaat pihvit saa Karhusta

        Trollin harmiksi pihviravintola Karhu on ihan normaalisti toiminnassa.
        Jokainen lomalainen näkee tämän itse katsoessaan Karhun jonoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollin harmiksi pihviravintola Karhu on ihan normaalisti toiminnassa.
        Jokainen lomalainen näkee tämän itse katsoessaan Karhun jonoja.

        Kaksi kuukautta etsiskellyt täällä Karhu ravintolaa. Ei ole vain löytynyt. Eilen mentiin kuitenkin loppuunmyytyyn Kuparipannu baariin syömään ehtaa suomalaista jouluruokaa. Sanomattoman hyvää oli ja tunnelma hyvä. Joulupukki kävi tervehtimässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi kuukautta etsiskellyt täällä Karhu ravintolaa. Ei ole vain löytynyt. Eilen mentiin kuitenkin loppuunmyytyyn Kuparipannu baariin syömään ehtaa suomalaista jouluruokaa. Sanomattoman hyvää oli ja tunnelma hyvä. Joulupukki kävi tervehtimässä.

        Makkaraperunoita Kuparipannu baarissa. Oliko Kuparipannu baarissa karaokea eilen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Makkaraperunoita Kuparipannu baarissa. Oliko Kuparipannu baarissa karaokea eilen?

        No olihan siellä karaoke. Siellä on joka päivä. Mikä makkaraperunoissa on vikana?
        Pannubaarin uudella makkaraperunakäristimellä tulee rapeita pottuja ja uusi ilmastointi vie eltaantuneen makkaraperunamössön lemun suoraan katolle pois baarista.
        Joulun kunniaksi tilasin makkarapotut ihan sinappihunnulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olihan siellä karaoke. Siellä on joka päivä. Mikä makkaraperunoissa on vikana?
        Pannubaarin uudella makkaraperunakäristimellä tulee rapeita pottuja ja uusi ilmastointi vie eltaantuneen makkaraperunamössön lemun suoraan katolle pois baarista.
        Joulun kunniaksi tilasin makkarapotut ihan sinappihunnulla.

        Vai niin. Meneehän se tietysti jouluaatto myös Pannun karaokessa makkaraperunoita syöden.
        Me olimme pihviravintola Karhussa jouluaterialla. Oli kinkkua, laatikoita, rosollia, joulukalaa ja kaikkia muita jouluherkkuja edulliseen 5,90 hintaan.
        Ei ollut karaokea. Ei taida missään pihviravintolassa olla. Ne on enemmän noiden kaljabaarien juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin. Meneehän se tietysti jouluaatto myös Pannun karaokessa makkaraperunoita syöden.
        Me olimme pihviravintola Karhussa jouluaterialla. Oli kinkkua, laatikoita, rosollia, joulukalaa ja kaikkia muita jouluherkkuja edulliseen 5,90 hintaan.
        Ei ollut karaokea. Ei taida missään pihviravintolassa olla. Ne on enemmän noiden kaljabaarien juttuja.

        Pihviravintola Karhu lopetti jo 4 vuotta sitten. Itse kävin jouluaterialla Pepe Chiringo nimisessä pihviravintolassa.
        Suosittelen pihviravintola Pepe Chiringoa kaikille hyvien pihvien ystäville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihviravintola Karhu lopetti jo 4 vuotta sitten. Itse kävin jouluaterialla Pepe Chiringo nimisessä pihviravintolassa.
        Suosittelen pihviravintola Pepe Chiringoa kaikille hyvien pihvien ystäville.

        Pepe Chiringo on Inglesin suosituin pihviravintola nyt kun Karhu lopetti.
        Pepe on minunkin kantapaikkani. Minulla on sinne huomiselle pöytävaraus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pepe Chiringo on Inglesin suosituin pihviravintola nyt kun Karhu lopetti.
        Pepe on minunkin kantapaikkani. Minulla on sinne huomiselle pöytävaraus.

        Me Inglesin vaki asukkaat eli canariot pidämme tuota pihviravintola Pepe Chiringoa parhaana pihviravintolana Inglesissä. Toinen suosikki meillä on Sultan niminen pihviravintola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me Inglesin vaki asukkaat eli canariot pidämme tuota pihviravintola Pepe Chiringoa parhaana pihviravintolana Inglesissä. Toinen suosikki meillä on Sultan niminen pihviravintola.

        Eikös teillä canarioilla ole tuolla pihviravintola Pepe Chiringossa se teidän viikkomiitinki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me Inglesin vaki asukkaat eli canariot pidämme tuota pihviravintola Pepe Chiringoa parhaana pihviravintolana Inglesissä. Toinen suosikki meillä on Sultan niminen pihviravintola.

        Hyvä valinta pihviravintolaksi. Oon tuolla käynyt ja sieltä saa maukkaat aterian kunnon pihvillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me Inglesin vaki asukkaat eli canariot pidämme tuota pihviravintola Pepe Chiringoa parhaana pihviravintolana Inglesissä. Toinen suosikki meillä on Sultan niminen pihviravintola.

        Ovatko grillikioskit jo syrjäyttäneet loistavan pihviravintolan karhubaarin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös teillä canarioilla ole tuolla pihviravintola Pepe Chiringossa se teidän viikkomiitinki?

        Totta. Näin on.
        Me canariot pidämme joskus viikkomiitingin myös pihviravintola Sultanissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Näin on.
        Me canariot pidämme joskus viikkomiitingin myös pihviravintola Sultanissa.

        Hyvä valinta sekin. Olen käynyt noissa molemmissa pihviravintoloissa. Pepe Chiringossa ja Sultanissa.


      • Anonyymi

        Meidän poika poppoo tykkää kupari pannu baarin kara oke illoista. Makkara perunat sinappi hunnulla on yhteinen suosikki.


      • Anonyymi

        Inglesin suosituin pihviravintola Karhu lopetti toimintansa jo lähes 4 vuotta sitten.
        Yritä trolli mennä jo elämässä eteenpäin.
        Eihän tuosta nyt mitään tule, että sinä jankutat aamusta iltaan ja päivästä toiseen neljä vuotta vanhoja juttuja.
        Kokeile hankkia joku uusi suunta elämällesi. Tuollaisten ikivanhojen juttujen muistelu ei ole sinulle hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inglesin suosituin pihviravintola Karhu lopetti toimintansa jo lähes 4 vuotta sitten.
        Yritä trolli mennä jo elämässä eteenpäin.
        Eihän tuosta nyt mitään tule, että sinä jankutat aamusta iltaan ja päivästä toiseen neljä vuotta vanhoja juttuja.
        Kokeile hankkia joku uusi suunta elämällesi. Tuollaisten ikivanhojen juttujen muistelu ei ole sinulle hyväksi.

        Tämä väite ei pidä paikkansa. Viimeksi eilen kävin nauttimassa Karhussa maittavan pihvi aterian. Sensijaan karhun aulabaari on lopettanut neljä vuotta sitten. Ne on kaksi eri ravintolaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä väite ei pidä paikkansa. Viimeksi eilen kävin nauttimassa Karhussa maittavan pihvi aterian. Sensijaan karhun aulabaari on lopettanut neljä vuotta sitten. Ne on kaksi eri ravintolaa.

        Jollakin se vanha levy pyörii paikallaan eikä itse tajua mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollakin se vanha levy pyörii paikallaan eikä itse tajua mitään.

        Kunpa edes pyörisi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jollakin se vanha levy pyörii paikallaan eikä itse tajua mitään.

        Hulluilla on halvat huvit, sanoo vanha kansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä valinta sekin. Olen käynyt noissa molemmissa pihviravintoloissa. Pepe Chiringossa ja Sultanissa.

        Molemmat on hyviä ruokaravintoloita


    • Anonyymi

      Näin melko noviisina kysyilen, että onkos siellä nakurannan läheisessä gay-baarissa vielä niitä ilkinmulkin-bileitä?
      Että kannattaako ollenkaan lähteä matkaan? Vai jäänkö vaan tänne uimahallin saunaan koko talveksi lämmittelemään.

      • Anonyymi

        Parempi jäädä saunaan. Bileet loppuivat Karhun loppumisen myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi jäädä saunaan. Bileet loppuivat Karhun loppumisen myötä.

        Ai hurja


      • Anonyymi

        Vaikea sanoa. Olen juuri menossa pihviravintola Karhun lihapatojen äärelle herkuttelemaan.
        Illalla sitten pannubaariin.

        T: Pannunystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa. Olen juuri menossa pihviravintola Karhun lihapatojen äärelle herkuttelemaan.
        Illalla sitten pannubaariin.

        T: Pannunystävä

        Kyllä toi Karhu on paras pihviravintola


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa. Olen juuri menossa pihviravintola Karhun lihapatojen äärelle herkuttelemaan.
        Illalla sitten pannubaariin.

        T: Pannunystävä

        Jos kutsut lihiksiä myyvää grilliä pihviravintolaksi niin mun puolesta vapaasti


    • Anonyymi

      Jotkut nauttii tälläisestä kirjoittamisesta.

      • Anonyymi

        On kuule kysymys 'paineentasausventtiilistä'!


    • Anonyymi

      Köyhät lakkoilevat työläiset tekevät useita lomamatkoja etelään.

      • Anonyymi

        Näin on mutta köyhän kannattaa ruokailla edullisesti pihviravintola Karhussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on mutta köyhän kannattaa ruokailla edullisesti pihviravintola Karhussa.

        Niin kannattaa koska siellä ei tarvitse maksaa mitään!


      • Anonyymi

        Voin vahvistaa ettei ole auki.


    • Anonyymi

      Kyllä Grani on paras saari. Me Granin kävijät tervehdimme kotimaassakin toisiamme huudahtamalla GRANI!
      Tunnistamme juuri Granilta tulleen henkilön rusketuksesta ja iloisesta hymystä.

      • Anonyymi

        GRANI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        GRANI

        Grani Grani !


      • Anonyymi

        Grani on ykkönen


      • Anonyymi

        Ai tääkin on vielä voimissaan. Onko Inglesin ystävät ja Vilperi vielä linjoilla.


    • Anonyymi

      Ja minä olin Titanic jättiläinen
      Titanic äärimmäinen

    • Anonyymi

      Ingles on ykkönen

      • Anonyymi

        Totta. Näin on. Täällä on taas aurinko paistanut koko päivän kuten aina


      • Anonyymi

        Oot mahoton pappa. Aina oot hyvien pihvien äärellä.


    • Anonyymi

      Kyllä oli taas mukavan lämmin päivä täällä Inglesin vehreässä paratiisissa

      • Anonyymi

        Tänäänkin aurinko vaan paistaa täällä Inglesissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänäänkin aurinko vaan paistaa täällä Inglesissä

        Kiva kuulla. Niinhän siellä aina paistaa.
        Makoiletko munasilleen nakurannalla vai mitä puuhaat?


    • Anonyymi

      Kyllä Grani on ykkönen

      • Anonyymi

        No näin on.


      • Anonyymi

        Ingles on Granin ykkönen


    • Anonyymi

      Kallista.

      • Anonyymi

        Elämä on


    • Anonyymi

      Kyllä Gran Canaria on lomakohteiden ykkönen.

      • Anonyymi

        Sehän on ihan paras


      • Anonyymi

        Totta. Näin on


      • Anonyymi

        Tänäänkin Grani oli ykkönen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänäänkin Grani oli ykkönen

        Ainahan Ingles on ykkönen


    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe