GTX 1080 8GB
GTX 1070 8GB
GTX 1660 Super 6GB
Mikä näistä on paras pelikäytössä?
Anonyymi-ap
4
1655
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ostin koneen, jossa 3000-sarjalainen. En ole pelannut. CUDA-ytimien vuoksi ostin, kun louhin sillä bitcoineja. Noissa 1000-sarjan näyttiksissä oli CUDA-ytimiä vähemmän, mutta vähemmän toki syövät sähköä.
https://www.nvidia.com/fi-fi/geforce/graphics-cards/compare/ - Anonyymi
Ei mikään..
- Anonyymi
1660super !
- Anonyymi
GTX1080 pyörittää nykyisiä pelejä 70-90fps. Riittää edelleenkin aivan mainiosti full-hd 60hz pelaamiseen, kuten julkaisuvuonna 2016. Tuolloinhan (ja edelleenkin) ainoa peli joka sai frameraten alle 60 fps, oli Civilization 6 pelin loppuvaiheessa isolla kartalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1545029- 1914031
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403695Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia472965Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat362307- 1441956
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441727Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351468Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319