Niin siis oon 12 täytän 13 ja kaikilla mun kavereilla/luokkalaisilla on rintsikat paitsi mulla. Omistan vaa sellaset "harjottelu" liivit joista ei oo mitään apua. Mul on aika pienet et ehkä jotai AA-A kokoa. En pysty käyttää tietyn laisia vaatteita koska näkyy nännit läpi tai sit ne harjotteluliivit näkyy ärsyttävästi topeista. En viiti äitilltä pyytää enkä tiiä et ostaisko se ees. Veikö teiän äitit ostamaan vai pitikö sun ite kysyä?? En tiiä yhtää er kysynkö vai oottelenko joku tuhat vuotta et oon varmaa jo täysikänen ja äiti vie sit vasta
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051696- 1451101
- 871055
- 661046
- 94952
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142802- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644