Kumpaa näistä kahdesta vehreästä paratiisista suosittelette ensikertalaiselle?
Las Palmasin vai Inglesin vehreä paratiisi
60
1570
Vastaukset
- Anonyymi
Kylä mää noista ottasin ton Inglesin vehreen paratiisin. Aurinkoo ainaskin joka päivä aamusta iltaan
- Anonyymi
"Vehreä", eli vihreä? Ingles on kivikylä. Bailumesta. Vehreä on siinä vieressä Maspalomas.
Las Palmas on kaupunki. Rosvoja saa siellä pelätä ainakin pikkutunneilla. - Anonyymi
"Aurinkoo ainaskin joka päivä aamusta iltaan.." Keskitalvella ei joka päivä. Villapusero ja villasukat mukaan keskitalvella. Illalla voi olla viileää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Aurinkoo ainaskin joka päivä aamusta iltaan.." Keskitalvella ei joka päivä. Villapusero ja villasukat mukaan keskitalvella. Illalla voi olla viileää.
Kuuma mies seura auttaa joka miestä lämmön yllä pitämisessä viieleinä öinä. Kuumaa mies seuraa löytää joka mies helposti inglesissä. Että sikäli valita on helppo. Kulahtanut Palmas vai inglesin vehreä mies paratiisi. Huh huh tulisi jo talvi.
- Anonyymi
On se kyllä vehreä toi Ingles ei siitä mihinkään pääse. Talvella taas pari kertaa parin viikon lomalle Inglesiin.
- Anonyymi
Miestä tekee miehenä mieli joten valintani on aurinkoinen Inglesin vehreä paratiisi.
- Anonyymi
Suosittelen aloittelevalle Inglesin vehreää paratiisia.
- Anonyymi
Ehdottomasti Inglesin vehreä paratiisi. Las Palmas on välillä niin pilvinen
- Anonyymi
No Inglesin vehreä paratiisi tietenkin
- Anonyymi
Valitsen noista Inglesin vehreän paratiisin
- Anonyymi
Kyllä Puerto eli Puerto Rico on myös mukava ja vehreä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Puerto eli Puerto Rico on myös mukava ja vehreä
Totta. Näin on. Puerto on ihan mukava kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Näin on. Puerto on ihan mukava kanssa
Ingles on kuitenkin tosi miesten paratiisi kun siellä saa helposti mies seuraa vaikka joka ilta. Huh huh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ingles on kuitenkin tosi miesten paratiisi kun siellä saa helposti mies seuraa vaikka joka ilta. Huh huh
paska puhetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paska puhetta.
Ei ole. Ingles on miesten paratiisi jossa saa ja voi olla oma itsensä toisten miesten hellässä huomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin hyh, hyh. Miesseuraa saa nainen Foxin ja Apilaniityn tansseissa. Ikähaitari on suunnilleen 35+. Ei taida olla yläikärajaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin hyh, hyh. Miesseuraa saa nainen Foxin ja Apilaniityn tansseissa. Ikähaitari on suunnilleen 35 . Ei taida olla yläikärajaa...
Foxi on mennyt lopullisesti kiinni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Foxi on mennyt lopullisesti kiinni!
Foxi mennyt kiinni ? Sepä vahinko jos tuo on totta. Apilaniitty vissiin on yhä entisellään. Onko siellä joitain muita suomalaisten tanssipaikkoja? Nyt tietysti jotkut kyselee miksi vain suomalaispaikkoja kyselen? Se vaan näkyy olevan Inglesissä niin, että kaikki kansallisuudet pysyvät omissa porukoissaan.
- Anonyymi
Valitsen Inglesin vehreän paratiisin
- Anonyymi
Molemmissa on paljon hyviä puolia. Oma valinta on Ingles.
- Anonyymi
Noista kahdesta Ingles mullakin. Sieltä päivän exkursio Las Palmasiin , Se riittää siitä.
- Anonyymi
Inglesiin kallistuu minun valinta myös, ja sitten Kasbahin
Sultan Kebap ravintolan terassille hyville makkaraperunoille.- Anonyymi
Makkaraperunoita minäkin popsin parhaillaan helteisessä Jakomäessä. Niitä talvella taas syömään Inglesiin!
- Anonyymi
Kullimeri vetää tätä miestä inglesiin.
- Anonyymi
Kurttumunaisia vanhoja ukkoja nakurannalla. Nekö sinua vetää? Eukot rupsahtaneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurttumunaisia vanhoja ukkoja nakurannalla. Nekö sinua vetää? Eukot rupsahtaneita.
Mä oon ainakin bongannut satoja kuumia isolla varustettuja miehiä tuolla rannalla. Siellä rannalla mittaan miesten paikat ja illalla yumbossa poimin parhaat palat pois. Huh huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon ainakin bongannut satoja kuumia isolla varustettuja miehiä tuolla rannalla. Siellä rannalla mittaan miesten paikat ja illalla yumbossa poimin parhaat palat pois. Huh huh.
Näet päiväunta sellaista. Nysällisiä ukkoja etupäässä. Eukon kanssa ollaan käyty siellä ottamassa rajatonta rusketusta muutaman kerran.
- Anonyymi
Suosittelen noista Inglesiä
- Anonyymi
mitä mahtaa kuulua ankkurin jussille ja tommille . vieläkö vaikuttavat palmasissa,
- Anonyymi
Ihana poika pari vaikuttaa nykyään kotimaan gay piireissä. Viimeksi tapasimme helsingin pride tapahtumassa.
- Anonyymi
En todellakaan suosittele kumpaakaan ällömestaa.
- Anonyymi
Älähän myt molemmista olen löytänyt mies seuraa eli olen tyytyväinen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älähän myt molemmista olen löytänyt mies seuraa eli olen tyytyväinen mies.
Vedestä saa jotain ihottumaa ?
Matkan jälkeen nullinkuppini näytti kukkakaalilta . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedestä saa jotain ihottumaa ?
Matkan jälkeen nullinkuppini näytti kukkakaalilta .Liikut väärässä seurassa. Dynaamiset ja varakkaat yksityis lento koneilla lentävät trendi liitävät olisivat sinullekin parempaa mies seuraa. Miehenä tämän tiedän kokemuksella. Huh huh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikut väärässä seurassa. Dynaamiset ja varakkaat yksityis lento koneilla lentävät trendi liitävät olisivat sinullekin parempaa mies seuraa. Miehenä tämän tiedän kokemuksella. Huh huh.
Sen pituinen se. Tarkoitan näitä satuilujasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikut väärässä seurassa. Dynaamiset ja varakkaat yksityis lento koneilla lentävät trendi liitävät olisivat sinullekin parempaa mies seuraa. Miehenä tämän tiedän kokemuksella. Huh huh.
Niinkö, ihan kokemuksella? Minäkin ole joskus nähnyt unta, että lennän omalla suihkuhävittäjällä.
- Anonyymi
Älä mene kumpaankaan on niinkuuma. Sitten alkaa hirveä valitus kun on liian kuuma ja kaikki on päin persettä jo on turistit hölmöjä.
- Anonyymi
Kyllä se vaan on Ingles paras!
- Anonyymi
Niinpä kuumia miehiä ja aurinkoa joka miehen mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä kuumia miehiä ja aurinkoa joka miehen mieleen.
Ilman muuta Inglesin vehreä paratiisi kuumien miesten ja kuuman auringonpaisteen takia. Siitä minä miehenä tykkään kovasti. Ingles on ihan paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta Inglesin vehreä paratiisi kuumien miesten ja kuuman auringonpaisteen takia. Siitä minä miehenä tykkään kovasti. Ingles on ihan paras.
Näin on kuuma mies seura täällä inglesin vehreässä paratiisissa on ihan parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on kuuma mies seura täällä inglesin vehreässä paratiisissa on ihan parasta.
Lienetkö käynytkään Inglesissä, vahvasti eppäilen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei heitä näy Maspalomasin nakurannalla. Pääasiassa senioriväkeä, saksalaiset enemmistönä. Rajattoman rusketuksen ottajia harvassa. Joskus 1980- luvulla oli toisin kun kävimme silloin eka kerran. Ihmisiä mustanaan. Nuoria ja vanhoja. Kai nakuilussa oli silloin uutuuden viehätystä.
- Anonyymi
Lähde Las Palmasiin.
Komea Las Canteras ranta eikä homoja mailla halmeilla, terve paikka- Anonyymi
Ei niitä ole Inglesissäkään, ei ainakaan näkösällä. Olen käynyt ainakin kymmenesti. Ei pidä uskoa mitä tuo ketjun vakiohäirikkö kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä ole Inglesissäkään, ei ainakaan näkösällä. Olen käynyt ainakin kymmenesti. Ei pidä uskoa mitä tuo ketjun vakiohäirikkö kirjoittaa.
Ookko käyny Saharassa?
Et tainnu nähdä hiekkaa siellä?
- Anonyymi
Kiertäkää Ingles ja kaukaa. Seksuaalivähemmistö on vallannut ja pilannut paikan.
- Anonyymi
Eivät ole ainakaan "vallannut ja pilannut", paitsi kirjoittelussa täällä. ei pidä uskoa silkkaa skeidaa. Käyty on ja tiedetään faktoja.
- Anonyymi
Elikkä, kiertäkää kaukaa!
- Anonyymi
Minäkin suosittelen tätä.
- Anonyymi
Nimenomaan "miesten perään"....hyh, hyh
- Anonyymi
Mie käin Inglesissä marraskuussa 88.
- Anonyymi
Kyllä sinne mennään aivan vastakkaisen sukupuolen vuoksi. Kanaria on ihan tyhmä paikka ilman naisia.
- Anonyymi
Heh, heh, ai s....na! Nuorena miehenä naisen iskeminen alkoi jo mennessä lentokoneessa.
- Anonyymi
ettekö ole jo huomanneet, että nämä turisti sopuli kohteet on täysin kammottavia, jopa inhottavia paikkoja ! Lähiöitä.
- Jossa hujjarit, rosvot ja huumeet pesii, epäystävällinen käytös ja muu perseily...- Anonyymi
Tätä minäkin ihmettelen. Mistä tuo kateus meitä parempi osaisia kohtaan sikiää noin niinku oikeesti. Säälittävää porukka.
- Anonyymi
Sinun viestisi pitäisi poistaa. Suomi24 - keskusteluissa löytyy löytyy homoille omat sivut.
Mitä tulee itse asiaan, niin kyllä se noista otsikon paikoista on Ingles. Se on kivikylä, mutta vehreää löytyy kun lähtee Inglesistä Maspalomasin kautta Puerto Ricoon.
Ingles on meillä nähty ja seuraava kohde on ensi talvena Puerto Rico. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Mistä tuo kateus meitä parempi osaisia kohtaan sikiää noin niinku oikeesti. Säälittävää porukka.
kateeks käy kun meillä tavallisilla pulliaisilla ei oo omia lentokoneita eikä varaa sellaisen vuokraan millä etsiä kuumaa seuraa ja naiset ei tykkää tyhjätaskuista. sitä kyllä ihmettelen miksi te dynaamiset ja varakkaat miesasiamiehet sellaisissa rahvaan mestoissa kuin Kanarialla koluatte. pitäisi olla tasoa ja hyvää makua .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun viestisi pitäisi poistaa. Suomi24 - keskusteluissa löytyy löytyy homoille omat sivut.
Mitä tulee itse asiaan, niin kyllä se noista otsikon paikoista on Ingles. Se on kivikylä, mutta vehreää löytyy kun lähtee Inglesistä Maspalomasin kautta Puerto Ricoon.
Ingles on meillä nähty ja seuraava kohde on ensi talvena Puerto Rico.Kyseessä on trolli eikä homo. Inglesissä lienee homoja runsaasti eli ehkä 3% ja vanha kulahtanut köyhä homo ei saa sänkyseuraa nuorista miehistä sielläkään.
Älä ruoki trollia. - Anonyymi
"....viihdyn hyvin inglesissä koska sieltä löydän joka lomallani mies seuraa kukmista nuorista miehistä. " Kel onni on, se onnen kätkeköön. Näin runoili Eino Leino. Joten pidä jo turpasi kiinni.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974