Mistähän johtuu, että heti menkkojen alkaessa tulevat jäätävät kuukautiskivut. Mahaoireet, kramppeja alavatsalla ja selässä, oksettaa, ei pysty kävellä selkä suorassa… Ei pysty edes normi keskusteluun, kun pitää niin keskittyä siihen kivusta selviimiseen.
Eihän tossa siis vielä mitään ihmeellistä ole, mutta kun ne kivut loppuu ihan seinään tunnin parin päästä. Ei välttämättä tarvitse edes särkylääkettä ottaa. Loppu päivät meneekin ihan ku mitään menkkoja ei oliskaan.
Oon täysikänen, menkat on säännölliset, eikä edes mitenkään runsaat. Pitäiskö tosta kivusta huolestua?
Menkkakivut
Anonyymi-ap
3
523
Vastaukset
- Anonyymi
Sama mulla alkaa hirvee kivut heti ku menkat alkaa
- Anonyymi
Kuukautiskipuihin vaikuttaa myös ruokavalio. Kannattaa kokeilla tulehdusta vähentävää ruokavaliota kuten whole food plant based diet (täysjyväviljoja, palkokasveja, hedelmiä, marjoja, vihanneksia, siemeniä, pähkinöitä ja sieniä). Tälläisellä ruokavaliolla on paljon muitakin terveysvaikutuksia kuin pelkästään kuukautisiin liittyviä https://nutritionfacts.org/video/dietary-treatment-for-painful-menstrual-periods/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832