Kun puhuin puhelimessa ihmisen kanssa sano, että muka vaikea Adhd jutun huomaa minun puheessa.
Kuuluuko vaikeaan Adhd juttuun, että ei kykene sitoutuu edes työkeskus ryhmässä käymiseen?!
Puhelimessa sano, että jos en älyllisen kehitysvamman saaneena osaa sitoutuu ja olen pahoinpidellyt toisen asiakaan kehitysvamma puolella on tehnyt kehitysvamma neurokirjon tutkimus hanke jutun ja se työntekijä sano, että ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd niillä on taipumus tehdä pahoinpitely rikos kun taas muka ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd juttua ei ole taipumus tehdä pahoinpitely rikoksia.
Jos työntekijä puhuu totta minä jolla on kehitysvamma psykiatri työntekijä kirjoittanut Adhd tekee ongelma jutut kehitysvamma puolella, niin eikö olisi parempi laittaa ne kehitysvamman saaneet omaan laitosten ryhmään joilla on Adhd syynä joka tekee, että Adhd/Kehitysvamma ihmiset tekee pahoinpitely rikoksen niille joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ja ilman Adhd juttua
Eli ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd juttua ne pitää laitaa eri ryhmään kehitysvamma puolella
Ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd ne omaan laitokseen.
Voiko toinen huomaa Adhd
2
220
Vastaukset
Yksi työntekijä jonka kanssa oli sovittu puhelu aika väitti on tehnyt tutkimus työtä kehitysvamma ja psyyke lääke käyttö lisää älyllisen kehitysvamman saaneena oleville aggressiivisuus ongelmia joka voi kohdistuu muihin älyllisen kehitysvamman saaneena oleviin asiakkaisiin.
Sitten se työntekijä kun kerroin miten näkyy käytöshäiriöit ja sanoin en osaa sitoutuu mihinkään pitkällä aikavälillä kehitysvamma puolella sano, että olen muka vaikea Adhd- Anonyymi
Add
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984