Hieno kesä.Kiitos kaikille Ritakangas ja killinki .Varsinkin karavaanarit.Ensi vuonna uudestaan.12.08 vielä loppubileet killingissä.Jatkot ritakankaalla.Siis KAIKKI bi:t.
Soskonniemi alastomana.
15
1534
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kun ilmoitit, joko olet ylen alueuutistoimitukseen tai Keskisuomalaiseen ollut yhteydessä ? Vielä kerkeää haastattelun tekemään nuin tärkeästä asiasta.
Vai onko mielenterveystoimistolle asiaa.- Anonyymi
Piilopuppeli kilahti
- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Ritakangas tänään uimaranta Klo. 19.00.Syyskauden avajaiset tai sanonko päättäjäiset.Eli kaikki Bi:t et sATEENKAARI .tERVETULOA.
- Anonyymi
Jep tulen kuohimaan
- Anonyymi
Jes .
Saanko tulla lämmittämään saunan ja saunottamaan.
T: kimbe
- Anonyymi
jarkko ja jukka tulossa.Luulin ettei järjestetä.
- Anonyymi
Veturipilit
- Anonyymi
Puunraivaushommissa käyttänyt koko ajan kumisaappaiden sisällä villasukkia ja niihin tumputtanut, mutta onko nyt siis mahollisuus saada kunnon miesv*ttua?
T. Matti - Anonyymi
Tule karavan alueelle.
- Anonyymi
Saisikohan kantopommilla lanta-aukkoa isommaksi niin, että sinne mahtuu useampi mulk*u samaan aikaan?
No vitsi vitsi. Tänään taas gayiltama Killingissä ja jatkot Soskonniemessä. Vain miehille!
T. Matti - Anonyymi
Soskonniemi otetaan uusiksi.Hienoa oli.
- Anonyymi
Muistakaa syödä kuitupitoista ruokaa ja ottaa noin 3 tuntia ennen tapaamista imodium. Kaikenlaiset vedellä lotraamiset on turhaa. Mies*ittu ei haise sen kummemmin. Ainakaan jos promillet on kunnossa ja viiksiin sivelee hiukan tiikeribalsamia
Tv: Killingin vakioasiakas - Anonyymi
Eilen illalla Soskonniemessä sain kunnon patukkaa. Sinä tuntematon mies, otetaan joskus uudelleen.
Bi-mies55 - Anonyymi
Ritakankaalla lämmin uimavesi kaikki .
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056