LuxBeds From North

Anonyymi-ap

Onko kukaan todella saanut tästä puljusta sänkyään? itse tässä taistellut nyt tilauksen perumisen kanssa ja tuntuu olevan mahdoton tehtävä. Todella pahat Sisuste peltoniemi vibat tulee kyseisestä lafkasta.

156

8064

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aikaisemmin sivulla oli vielä ilmoitettu 45-60päivää toimitusaika nyt sekin on sieltä hävinnyt. ja luvattu 365 vaihto- ja palautusoikeus teksti myös on hävinnyt.

      • Anonyymi

        Kärsin melko pahoista uniongelmista. Tuli aika ostaa uusi sänky ja päätin kerrankin panostaa siihen. Päädyin Lux-Bedsin sänkyyn (vaihtoehtona oli myös Unikulma) josta olen kuullut hyvää. Valitsin sitten valmiista versioista itselleni parhaan mahdollisen. Hintaa tuolle paketille tuli 3.900€. Nopeasti kotona ja asennus kaupan päällä.
        Vaikka uniongelmat ei olekaan poissa, on sänky parantanut nukkumistani huomattavasti👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kärsin melko pahoista uniongelmista. Tuli aika ostaa uusi sänky ja päätin kerrankin panostaa siihen. Päädyin Lux-Bedsin sänkyyn (vaihtoehtona oli myös Unikulma) josta olen kuullut hyvää. Valitsin sitten valmiista versioista itselleni parhaan mahdollisen. Hintaa tuolle paketille tuli 3.900€. Nopeasti kotona ja asennus kaupan päällä.
        Vaikka uniongelmat ei olekaan poissa, on sänky parantanut nukkumistani huomattavasti👍

        Höpöhöpö, et ole saanut. Toimitusjohtajan mietteitä nämä.


    • Anonyymi

      Tulin katselemaan muiden kokemuksia.

      Puolen vuotta olen odotellut petiä. Eipä siinä. Mikäli ei rupea näkymään ja saan jostain nopeammin niin sitten saa olla. Kovasti kyllä aina lupaavat seuraavalle kuulle miten mistäkin syystä johtuen.

      • Anonyymi

        Terve,

        Sama homma täälä sänkyä odottelen ja kaikenlaisia selityksiä olen saanut. Uusi sänky on jo muualta ostettu ja onneksi ostin. Olen tehnyt reklamaation aikoja sitten mutten ole saanut kauppaa peruttua.


      • Anonyymi

        Sänky tuli ja se on mielettömän hyvä. Täältä vahva suositus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sänky tuli ja se on mielettömän hyvä. Täältä vahva suositus.

        Luxbedin henkilökunta kehuu,ja kommentoi…petturit.


    • Anonyymi

      Täysin samojen ongelmien parissa painii entiset Sisuste-Peltoniemen asiakkaat. Yli 2 vuotta monet odottaneet sänkyä ja haastehakemus ainoa keino periä saatavat takaisin.

    • Anonyymi

      Jos on maksanut tilauksensa tälle nyrkkipajalle luottokortilla tai rahoitusyhtiön kautta niin maksun voi helposti perua näitä kanavia pitkin. Onnistui ainakin itselläni. Tämän jälkeen en ole ollut näiden venkuloiden kanssa enää missään tekemisissä eikä heistäkään ole kuulunut mitään sen koommin.

    • Anonyymi

      Hei,
      Olen odottanut sänkyä mieheni kanssa lähes 6kk (ensi viikolla tulee täyteen),
      olen ollut lukuisia kertoja yhteydessä kyseiseen firmaan ja aina on muutamilla viikoilla
      siirtynyt ja nyt vko:lla 41 lupasivat olla yhteydessä toimituksen suhteen ja ylläri pylläri
      soittivat perjantaina ja ilmoittivat että sänky toimitetaan viikolla 45 , eli perkele vielä
      4 viikkoa .... ja sitten jos ei silloin tule , teen kyllä rikosilmoituksen ja otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.... mites muilla ,onko millaisia kokemuksia toimituksen suhteen....
      Joo, alunperin toimitus piti olla 60 päivää , hieman on venynyt....

      • Anonyymi

        Minulla sama tilanne 6kk odottanut viikolla 41 piti olla toimitus soittivat perjantaina toimitus siirtyy viikko 46 alkaa olla mitta niin täys.


      • Anonyymi

        Täällä sama tilanne


      • Anonyymi

        Saitteko sängyn? Minä olen odottanut nyt puoli vuotta. Viimeisin lupaus oli viikolla 47-48, aikajana lähestyy loppuaan. Sanoin heille tiistaina, että jos ei perjantaihin mennessä toimitusta ole tiedossa, tulee kaupan purku. Pitää kysyä kuluttaja-asiamieheltä mikä on kohtuullinen rahojen palautusaika. On ihan huijattu olo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saitteko sängyn? Minä olen odottanut nyt puoli vuotta. Viimeisin lupaus oli viikolla 47-48, aikajana lähestyy loppuaan. Sanoin heille tiistaina, että jos ei perjantaihin mennessä toimitusta ole tiedossa, tulee kaupan purku. Pitää kysyä kuluttaja-asiamieheltä mikä on kohtuullinen rahojen palautusaika. On ihan huijattu olo!

        Terve, peruin tilauksen 4 kuukautta sitten ja nyt sain rahat takaisin. Että ei kannata odotella hetkeen rahoja vaikka tilauksen perut.


      • Anonyymi

        Me olemme odotelleet jo 8 kk. Joka kuukausi luvattu että ensi kuussa saamme sängyn. Selityksiä milloin mistäkin! Nyt luvattiin jouluksi ja se on ensi viikolla. Ei se kyllä ikinä tule. Ei kannata odottaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sama tilanne 6kk odottanut viikolla 41 piti olla toimitus soittivat perjantaina toimitus siirtyy viikko 46 alkaa olla mitta niin täys.

        Mun sänky piti tulla syyskuussa. Eipä ole näkynyt,ja nyt on tammikuu 2024 ,joten on tässä odotettu ! Pilkkanaan pitävät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sama tilanne 6kk odottanut viikolla 41 piti olla toimitus soittivat perjantaina toimitus siirtyy viikko 46 alkaa olla mitta niin täys.

        Ei se tule ikinä,meiltäkin rahat meni 3.500€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve, peruin tilauksen 4 kuukautta sitten ja nyt sain rahat takaisin. Että ei kannata odotella hetkeen rahoja vaikka tilauksen perut.

        Vuosi odoteltu,luvattu 50 kertaa…


      • Anonyymi

        Rikosilmoitusta vaan peliin! Ei kannata jäädä odottelemaan. MITEN TÄLLÄINEN VOI OLLA MAHDOLLISTA: Voinko minäkin tai kuka tahansa ostaa 6. Sänkyä jostain. Vuokraa liiketilan ja ruveta mainostaa ja esittää, että myyn sänkyjä! Sitten rupean myymään niitä. Otan maksuja ~ rahaa vastaan. Enkä koskaan toimita mitään ihmisille, jotka ostavat minulta ja lukuisilta tekaistuilta kollegoiltani sänkyjä. Tyynyjä.
        Ryhmä rikosilmoitusta nyt vaan peliin!
        Ja asiaa voi viedä ihan päätyyn asti. Eihän näin voi kertakaikkiaan toimia, miten Suomen LAKI Sallii tämän?????? Ei muuta kun julkisuuteen ja päivänvaloon vaan tälläinen toiminta.


      • Anonyymi

        Hei... mikä tilanne teillä sängyn suhteen


    • Anonyymi

      Toimitusaika-arvio oli yli kuukausi sitten, mutta etukäteen maksettu sänky ei ole vielä tullut.

      • Anonyymi

        Sama vika,maksettu mutta nyt yli 6kk myöhässä.(tuskin saan sänkyä,mutta oikeus brosekkin on hankala ja kallis,sen nämä kyllä tietävät.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Firman edustajat jatkavat näköjään somekeskustelujen vakoilua. Tästäkin keskustelusta on poistunut täysin asiallisia viestejä. Se niistä "kristillisistä arvoista"...

      • Anonyymi

        Lux imurit ja lux sängyt ja kristillisyys lux.


    • Anonyymi

      Me luettiin kaikki arvostelut, some ja keskustelupalstat, eli tiedettiin riski toimitusvaikeuksista. Sit mentiin Lahden kauppaan ja ostettiin heiltä sänky. Katsotaan milloin tulee mutta uskotaan että joskus tulee. Nyt vasta muutama viikko ooteltu ja n.60 päivässä lupailivat.

      Ostimme sieltä kaikesta huolimatta, koska yhtäkään, ei ainuttakaan valitusta löydetty itse tuotteista, vaan nämä sängyt on kovin kehuttuja, joten uskotaan siihen ja sitä paitsi halusimme luonnonmateriaalista valmistettua tavaraa.

      Kova spekulointi on myös, mm. Hesari tänään, et kuka on Lux Bedsin toimari. No sehän on sama sälli, tai ainakin yks osakkaista varmaan, joka esiintyy Sisuste Peltoniemen esittelyvideoilla, Peltoniemen (Juhanan) veli. Koska hänet tapasimme Lux Bedsin kaupassa Lahdessa. Ja oli kyllä hyvä asiakaspalvelu, asiantuntevaa ja lämmin kohtaaminen, ei moittimista siinä.

      Mutta mielenkiinnolla ootetaan kauanko sänkytoimituksessa kestää! Mutta me ollaan vähän niinkun asennoiduttu siihen joten ei jakseta elämäämme pilata moisella.

      • Anonyymi

        Itse otin myös tietoisen riskin tilaamalla sängyn kyseisestä liikkeestä. Ennen tilaamista luin kaikki kommentit mitä löysin. Vihaisia viestejä löytyi paljon toimitusvaikeuksista, mutta itse sänkyä kehuttiin paljon. Tuli paljon vastaan kommentteja jotka olivat tyyliltään "sänky tuli vihdoin vuoden odottelun jälkeen, mutta sänky on ihan hyvä". Saa nähdä tuleeko oma sänky luvatussa ajassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse otin myös tietoisen riskin tilaamalla sängyn kyseisestä liikkeestä. Ennen tilaamista luin kaikki kommentit mitä löysin. Vihaisia viestejä löytyi paljon toimitusvaikeuksista, mutta itse sänkyä kehuttiin paljon. Tuli paljon vastaan kommentteja jotka olivat tyyliltään "sänky tuli vihdoin vuoden odottelun jälkeen, mutta sänky on ihan hyvä". Saa nähdä tuleeko oma sänky luvatussa ajassa.

        Ei tule luvattuun aikaan se on varma, mutta sitä en tiedä tuleeko sitä ollenkaan. Itselläni ei ainakaan hermot riitä odottamaan


      • Anonyymi

        Pakkohan asiakaspalvelun on olla kunnossa jos ihmiset joutuvat vuoden tai kaksi sänkyö odottamaan. Muutenhan olisi mahdoton tehtävä saada ihmiset ostamaan ja odottamaan


      • Anonyymi

        Tämä kirjoitelma selvästikin Lux Beds from North henkilökunnan käsialaa.


      • Anonyymi

        Puhdas ja hengittävä materiaali oli meille tärkeä asia, sängyn vaihdon tullessa eteen. Myös pitkäikäisyys ja tieto siitä, että saamme pitkän takuun vaikutti päätökseen ostaa uusi sänkymme täältä. Valitettavasti mekin jouduimme odottamaan toimitusta paljon pidempään, kuin ostohetkellä myyjä lupasi. Olemme kuitenkin sänkyyn niin tyytyväisiä, että voimme antaa suosituksemme.


      • Anonyymi

        Juurikin niin. Suurenluokan huijaus


    • Anonyymi

      Nyt sängyn tilaamiseta reilusti yli 6kk eikä ole vieläkään näkynyt, kauppaa olen nyt yrittänyt 2kk perua mutta eivät suostu sitä tekemään. Aina sama virsi että sänky on ensi maanantaina valmis blää blää blää. olen sanonut että sänkyä en vastaanota enään teiltä.

    • Anonyymi

      Yritys myy sänkyjä jotka ovat tuotantohintaisia hotelli sänkyjä. Osa sängyistä on ”moottorisänkyjä” hotellissa on sellaisia?

      • Anonyymi

        Ei ole kyllä mitään hotellisänkyjä nähnytkään nuo kapistukset mitä on myynnissä.


    • Anonyymi

      Älkää nyt hyvät ihmiset tilatko tältäkään mitään. Minkään sängyn toimitusaika ei ole useita kuukausia vaikka olisi tehty mistä ja missä tahansa. Tämähän nyt on samaa kastia freya bedsin/sisuste peltoniemen kanssa..

    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä, että vivutetaan rahaa juokseviin kuluihin ja toimittaja/tehdas ei tee sänkyjä, ennen kuin maksut on suoritettu eristä.
      Täten asiakas kärsii viivästyksistä ja heillä ei todennäköisesti ole kassaa maksaa tilauksia takas jos asiakas sanoo sopimuksen irti.
      Samoja yhteyksiä näyttäisi olevan Peltoniemen kanssa ja veikkaan, että ei tule tämä yritys ensivuotta näkemään.
      KKV:lle kannattaa tehdä ilmoitus jos on ongelmia tilauksien kanssa.

    • Anonyymi

      Huijareita koko firma täynnä

    • Anonyymi

      Viime viikolla piti tulla, vaan eipä tullu. Täytyy tämän viikon lopuilla soitella tai vaikka lähteä Lahdessa käymään. Tiedä vaikka saisin myymälästä sänkyni mukaan.

      Selitykseksi saa aina, että mitä milloinkin Intian ja Suomen välillä mukkelis makkelis. On joko siestaa, sotaa tai ties mitä rekkamiesten rehvejä. Ei voi, ei pysty toimittamaan.

      • Anonyymi

        Pelikaani lensi turbiiniin.


    • Anonyymi

      Lux Beds from North Oy - parasta, kilpailukykyiseen, jopa halpaan hintaan kilpailijoihin nähden. Kaikki näyttää hyvältä, kilpi kiiltää - on myymälä, kauniita kuvia, videoita, asiakaspalvelukin erinomaista, jopa myöhäiseen iltaan. Kuulostaa siis monen sängyn ostajan korvaan hyvältä, todella hyvältä..

      Myymälästä ei tietenkään saa mitään suoraan, vaan aina tilauksen kautta, ovathan nämä niin mahtavia, että saa vain tilaustyönä. Kertomansa mukaan tällä porukalla on kokemusta ja näkemystä lähes kaikista laatusängyistä ja paljon, hyvä näin - sitä tarvitaan, yritys kuitenkin on perustettu 2022/2023 taitteessa ja yritysrekisterin tietojen mukaan sitä ei ole ilmoitettu työnantajarekisteriin. Maksu tietenkin pitää saada kokonaisuudessaan etukäteen, tottakai, rakennetaanhan se tilauksen mukaan, toimitusajankohta sen sijaan on hyvin hatara, niin paljon on tilauskantaa, ei pysty tarkkaan sanomaan ja muuttujia on paljon. Tilaus on sopivan epäselvä eikä siitä ihan helpolla selviä muuta kuin, tilattu on. No jos jotain ongelmia tulee, niin onhan myymälä ja puhelinnumero. Kumpikaan numero, ei yleinen eikä myyjän oma, löydy tiedustelun kautta. Yrityksellä ole muita tietoja kuin myymälän osoite, muutamia etunimiä ja yritysrekisterin vastuuhenkilö, joka ei näy missään muualla.

      Tähän "ansaan" on asiakkaan helppo tipahtaa, jokainen tekee oman päätöksen, itse jätin välistä.

      • Anonyymi

        Mistä myymälästä saat uuden, sängyn mukaasi haluamillasi kangas- ym. kustomoiduilla jutuilla? Kyllä sitä samanmoista skeidaa on joka huonekaupassa, otetaan nyt esim. Masku. Valtaisista sakoista ja kuluttajaliiton varoitteluista huolimatta jatkavat samaa touhuaan, kun ihmiset sen kuitenkin hyväksyy - mitäs sitä muuta voisi?

        Varmasti on totta, että toimitusvaikeuksia on ja on kumma, jos ei niitä saada kuntoon. Mutta vähän haiskahtaa sekin, että samantyylisiä yleisiä mollauskirjoituksia, kuten tämä sinun, on paljon. Ja jos googlearvosteluissa osa antaa 5 tähteä, osa 1, kertoo ehkä myös siitä, että joku kateellinen mustamaalaa ko. yritystä. Joten ei mene ihan täysillä läpi tämmöinenkään, vaikka kuinka tähän tultaisiin taas tuuttaamaan ja jahkaamaan. Sitä on niin nähnyt, miten toiset yrittäjät haluaa kiusata ja alaa alas kilpailijoitaan ja googlessa + täällä niin on hyvä tehdä. Tulkaa esiin omilla kasvoillanne ja henkilötiedoillanne, ehkä sitten on enemmän uskomista.

        En usko, että heillä on tarkoitus sumuttaa ketään, vaan haluavat varmasti yritykselleen pitkää ikää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä myymälästä saat uuden, sängyn mukaasi haluamillasi kangas- ym. kustomoiduilla jutuilla? Kyllä sitä samanmoista skeidaa on joka huonekaupassa, otetaan nyt esim. Masku. Valtaisista sakoista ja kuluttajaliiton varoitteluista huolimatta jatkavat samaa touhuaan, kun ihmiset sen kuitenkin hyväksyy - mitäs sitä muuta voisi?

        Varmasti on totta, että toimitusvaikeuksia on ja on kumma, jos ei niitä saada kuntoon. Mutta vähän haiskahtaa sekin, että samantyylisiä yleisiä mollauskirjoituksia, kuten tämä sinun, on paljon. Ja jos googlearvosteluissa osa antaa 5 tähteä, osa 1, kertoo ehkä myös siitä, että joku kateellinen mustamaalaa ko. yritystä. Joten ei mene ihan täysillä läpi tämmöinenkään, vaikka kuinka tähän tultaisiin taas tuuttaamaan ja jahkaamaan. Sitä on niin nähnyt, miten toiset yrittäjät haluaa kiusata ja alaa alas kilpailijoitaan ja googlessa täällä niin on hyvä tehdä. Tulkaa esiin omilla kasvoillanne ja henkilötiedoillanne, ehkä sitten on enemmän uskomista.

        En usko, että heillä on tarkoitus sumuttaa ketään, vaan haluavat varmasti yritykselleen pitkää ikää.

        Taas luxbedsin oma porukka täällä kirjoittelee, laittakaa te näkyviin kasvonne sivuillenne ja oikeat numerot sekä toimitusjohtaja yms. Ja ihmiset on täälä 6-9kk odotellut tuotteitaan mitä ei kyllä Maskussa koskaan ole käynyt. Toki viivästystä voi sieltäkin tulla 1-2viikkoa, ei 5kk tai jopa 8kk viivästymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä myymälästä saat uuden, sängyn mukaasi haluamillasi kangas- ym. kustomoiduilla jutuilla? Kyllä sitä samanmoista skeidaa on joka huonekaupassa, otetaan nyt esim. Masku. Valtaisista sakoista ja kuluttajaliiton varoitteluista huolimatta jatkavat samaa touhuaan, kun ihmiset sen kuitenkin hyväksyy - mitäs sitä muuta voisi?

        Varmasti on totta, että toimitusvaikeuksia on ja on kumma, jos ei niitä saada kuntoon. Mutta vähän haiskahtaa sekin, että samantyylisiä yleisiä mollauskirjoituksia, kuten tämä sinun, on paljon. Ja jos googlearvosteluissa osa antaa 5 tähteä, osa 1, kertoo ehkä myös siitä, että joku kateellinen mustamaalaa ko. yritystä. Joten ei mene ihan täysillä läpi tämmöinenkään, vaikka kuinka tähän tultaisiin taas tuuttaamaan ja jahkaamaan. Sitä on niin nähnyt, miten toiset yrittäjät haluaa kiusata ja alaa alas kilpailijoitaan ja googlessa täällä niin on hyvä tehdä. Tulkaa esiin omilla kasvoillanne ja henkilötiedoillanne, ehkä sitten on enemmän uskomista.

        En usko, että heillä on tarkoitus sumuttaa ketään, vaan haluavat varmasti yritykselleen pitkää ikää.

        Ja nyt ei puhuta mistään kustomoiduista jutuista vaan tuotteista jota saa ihan verkkokaupasta tilaamalla, Kustomointi meinaa ihan eri asiaa kun perus sänky tilaus verkkokaupasta.


    • Anonyymi

      Kyllä tämän nyrkkipajan jutut tulevat kohta julkisuuteen. Olen itsekin jo ollunna yhteydessä nimeltä mainitsemattomaan julkaisuun.

    • Anonyymi

      Ainakin se Vita Talalalalaa:ta on nyt haettu resursbankin toimesta konkurssiin. Eli taitaa olla asiakkaitten rahat saatu ja asiakkaat perunu tilauksiaan niin resurssi nyt konkurssin kautta karhuaa saataviaan...

      Katsokaa vaikka itse. Vita Talalay Finland hakuun osoitteessa maksukyvyttomyysrekisteri.om.fi.

      • Anonyymi

        Niin se näytti kun katsoin, joku lakitoimisto myös hakenut jotain oikeutta.


      • Anonyymi

        Juu itsekin säikähdin ja aika monta rumaa kommenttia tänne laitoin. Tuote tuli vihdoin. Kaikki ok.


    • Anonyymi

      Huonolta vaikuttaa tääläkin, viime viikolla tuli 60 vrk täyteen ja nyt tieto että tuskin ennen joulua tulee sänky. Kyllä vituttaa vaikka tietoinen riski tuli otettua. Ihmeenä pidän jos sänky joskus saadaan. Toki toivon että tulee, laadussa ei mitään vaikka ainakaan myymälän versiossa vaan oli todella hyvän tuntuinen ja upean näköinen.

    • Anonyymi

      Mitä tämä konkurssihakemus käytännössä tarkoittaa asiakkaan kannalta, jolla rahat heillä sisässä ja sänkyä ei kuulu (eikä kauppaa saa heidän taholtaan purettua)?

      Maksoimme kyllä luotolla (tehtiin tilisiirto luottotililtä, koska ei voinut kaupassa maksaa luottokortilla). Eli jos konkurssiin menee firma, jonka tuotteista ja materiaaleista sängyt rakennetaan, voiko silti saada rahat luottoyhtiöltä takaisin?

    • Anonyymi

      Meidän viesteihin ei ainakaan vastata, tietenkään. Kaupan purun teemme saman tien kun alustava toimitusaika mennyt umpeen. Ei ruveta kuuntelemaan mitään valheita.

      Miten muuten tällaiset yritykset saavat jatkaa toimintaansa? Kysyn vaan.

      • Anonyymi

        Toimintakieltoon pitäis asettaa…


    • Anonyymi

      Rakennusalan toimijan konkurssiin vedoten on nyt mainostettu (kusetettu) alesänkyjä ainakin puolen vuoden ajan. Joka kerta tietty rajoitettu erä. Välttäkää kuin ruttoa näitä lieroja.

    • Anonyymi

      Nyt on odoteltu sänkyä yli 8 kk! Koko ajan luvataan sitä sun tätä mutta mitään ei tapahdu! Vaikeaa saada ketään kiinni. Kirjoitin tänne jo kerran ja silloin soittivat ja pyysivät että poistaisin textin koska haittaa heidän myynti-toimintaansa? Mitä myyntiä? Eihän mitään ole myyty eikä tavaraa saatu! Joten nyt tämä pelleily saa loppua. Lähden tästä kunnon sänky-kauppaan. Unohtakaa tämä Lux Beds, en todellakaan suosittele!!!!

    • Anonyymi

      Sänkyä ei toimiteta kunhan lupaavat! Onneksi en ole mitään maksanut. Monta karhukirjettä rahoitusyhtiöltä tullut ja kun sinne soittaa, siirtävät aina maksupäivää. Sanoivat että tällä firmalla tosi paljon vaikeuksia toimittaa mitään. Joten kiertäkää kaukaa tämä putiikki!!

      • Anonyymi

        Itse otin yhteyttä maksuvälittäjään ja sitä kautta käskin ottaa yhteyttä Luxbedsiin. Sain rahat takaisin tästä nyrkkipajasta. Toivon että kukaan ei ikinä tilaa näiltä huijjareilta mitään.
        Juuri katsoin tätä Vitatalaya yritystä että yrityssaneeraukseen on mennyt maksukyvyttömyysrekisterissä ja taloustiedot finderistä kun katsoo niin tämä vuosi -912t€ pakkasella. Voi olla että kannattaa nyt rueta taistelemaan rahoista takaisin koska sänkyjä ei ole tulossa.


      • Anonyymi

        Juu tuote tuli lopulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu tuote tuli lopulta.

        Älä myyjä valehtele…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä myyjä valehtele…

        He osaavat hyvin näytellä ja tekaista erilaisia persoonallisuuksia, bisnesmaailma ei näiltä suju. Teatterikoulu ehkä,,, nipin napin,


    • Anonyymi

      Onkohan kukaan saanut viime aikoina sänkyä? Meillä toimitus kk yliajalla. Onneks en luottanut tähän puljuun ja rahoitus on Klarnan kautta, en kyllä maksakkasn ennekun sänky tulee jos tulee. Paljonkohan voisi saada hinnanalennusta myöhästymisen takia?

      • Anonyymi

        Ette tule koskaan saamaan mitään sänkyä. Minullakin oli rahoitus Klarnan kautta ja onnistuin sen sitä kautta peruuttamaan myöskin. Turhaa odottelette. Ei muuta kuin johonkin oikeaan sänkykauppaan ja asia on sillä selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette tule koskaan saamaan mitään sänkyä. Minullakin oli rahoitus Klarnan kautta ja onnistuin sen sitä kautta peruuttamaan myöskin. Turhaa odottelette. Ei muuta kuin johonkin oikeaan sänkykauppaan ja asia on sillä selvä.

        Klarnan kautta purku onnistuu kyllä, ainakin minulla kun ei sänkyä näkynyt!


      • Anonyymi

        Sänky toimitettu, on hyvä.


      • Anonyymi

        Täältä tulee ääni Lux Beds sängylle. Hinta-laatusuhde erinomainen. Tietty jos haluaa laittaa pienen omaisuuden sänkyyn, löytyy varmaan kalliitakin vaihtoehtoja. Itse tykätään tosta LB Desireestä ja tossa muutamat kuukaudet nukkuneena ollut tosi hyvältä tuntuva. Makuuni liian pehmeä petauspatja, mutta muuten erinomainen. Puoliso kuitenkin haluaa pitää ton pehmeän, joten tällä mennään. Toimituksesta täällä puhutaan.. myöhästymisestä saatiin vaadittua hyvitystä. Odotuksen arvoinen sänky itsessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä tulee ääni Lux Beds sängylle. Hinta-laatusuhde erinomainen. Tietty jos haluaa laittaa pienen omaisuuden sänkyyn, löytyy varmaan kalliitakin vaihtoehtoja. Itse tykätään tosta LB Desireestä ja tossa muutamat kuukaudet nukkuneena ollut tosi hyvältä tuntuva. Makuuni liian pehmeä petauspatja, mutta muuten erinomainen. Puoliso kuitenkin haluaa pitää ton pehmeän, joten tällä mennään. Toimituksesta täällä puhutaan.. myöhästymisestä saatiin vaadittua hyvitystä. Odotuksen arvoinen sänky itsessään.

        Laitappa oikein kuva hienosta sängystä,ja itsestäsi…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sänky toimitettu, on hyvä.

        ”Myyjän ” kirjoittama kommentti


    • Anonyymi

      Sänkyä odotettu 7 kuukautta. 45-60 päivää piti olla toimitusaika.
      Viesteihin ja soittoihin ei vastata. Kauppaan olen kuluttajaneuvojan ohjeiden mukaan pyytänyt purkua 2 kk sitten. Rahoitusyhtiö odottaa edelleen liikkeeltä vahvistusta purkuun.
      Rahoitusyhtiö kommentoi, että en ole todellakaan ainoa, joka on samassa tilanteessa.
      En siis todellakaan suosittele LuxBedsiä.

    • Anonyymi

      Jaaha, kai se on sitten lähdettävä myös yrittämään kaupan purkua. Toimitus kestänyt jo yli 90 vrk eikä mitään kuulu, en usko että sänkyä tulemme saamaan. Miten tällänen yritys voi saada toimia Suomessa???

      • Anonyymi

        Rahoja ei ainakaan saa takaisin….


      • Anonyymi

        Tää lähtee kohta alas!!!!!


    • Anonyymi

      Sänky tilattu keväällä -23. 30-60vrk.n toimituslupauksella. Heinäkuussa heräsi ensimmäinen epäilys...mutta joka kk he soittivat kovin imartelevan ja ystävällisen puhelun ja kertoivat toimituksen myöhästyvän milloin mistäkin syystä (tehtaan kesäsulku, laivaliikenne ongelmat, komponenttipula, joulun pyhät ym. ) ja me hyväuskoisina uskoimme tuota psykologista puhetta. Järki tuli meilläkin viimein ja oli pakko myöntää että olemme tulleet huijatuksi. Yrityksen lupaamia kaupanpäällisiä ja viivästyksestä luvattuja kompensaatiolahjoja emme ole ainoatakaan saaneet. Emmekä sitä MAKSETTUA sänkyä. Nyt lähes 9kk odotuksen jälkeen purimme kaupan, teimme ilmoituksen kuluttajaviranomaiselle ja teimme rikosilmoituksen. Toivottavasti kukaan ei enää joudu samaan huijaukseen ja tämä loppuu.

      • Anonyymi

        Toivon myös että tälle tehdään loppu, itse jouduin perumisen kanssa 4-5kk taistelemaan. Sain onneksi rahat takaisin.


      • Anonyymi

        Silloin tällöin vastaillaan viesteihin ja puheluihin, luvataan ehkä jotakin lisää. Olisiko tarkoitus tehdä iso huijaus ja olla toimittamatta + kerätä rahat ja vetäistä firma konkkaan. Minulle luvattiin hyvät yöunet, niitä olen tässä odotellut. Kaikki henkilöt on tiedossa jotka kuplaan kuuluu, joten toivotamme heillekkin huonot yöunet.


    • Anonyymi

      Olen odottanut sänkyä syyskuusta lähtien,aina vaan siirtyy. Hemmetinmoista pelleilyä.
      Pilkkanaan pitävät!

    • Anonyymi

      Joo, sänkyä on nyt odoteltu melkein 9kk ja sain pari viikkoa sitten rahoitusyhtiöltä viestiä, että pitäisi laittaa kopioita kuiteista , että voivat palauttaa liikamaksun, kun kysyin, mistä mahdollinen liikamaksu on aiheutunut , niin tänään oli tullut vastaus, että
      luxbeds purkaa kaupan, mutta ei niillä ollut pokkaa edes itse ilmoittaa..... jouluviikolla ilmoitettiin, että toimitus ei ehdi jouluksi , mutta vuoden alusta onnistuu, koska sänky on valmis, mutta ei ehditä toimittaa jouluksi.... saatana jos olisin tiennyt, niin alunperinkin olisin tilannut muualta, nyt ei kun kuitteja kaivelemaan ja rahoja odottelemaan....
      aikamoinen kusetus-vedätys firma, täytyy siitä huolimatta olla varmaan kuluttaja-asiamieheen yhteyttä.... saa nähdä kuinka kauan rahojen takaisin saanti kestää....

    • Anonyymi

      Ja muistakaahan sitten, että LuxBedsillä on velvollisuus maksaa viivästyskorkoa, mikäli kaupan purun jälkeen ei ole summaa palautettu tilille! Se on laissa.

      • Anonyymi

        Siis tarkennus: Mikäli ei ole kahteen viikkoon kaupan purusta palautettu summaa asiakkaalle, alkaa juosta viivästyskorot - vaatikaa niitä myös!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tarkennus: Mikäli ei ole kahteen viikkoon kaupan purusta palautettu summaa asiakkaalle, alkaa juosta viivästyskorot - vaatikaa niitä myös!

        Se on sama sen rahan kanssa odotettu7kk. Luvattu kymmeniä kertoja,ei näy ei kuulu….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tarkennus: Mikäli ei ole kahteen viikkoon kaupan purusta palautettu summaa asiakkaalle, alkaa juosta viivästyskorot - vaatikaa niitä myös!

        Sänky toimitettiin viime viikolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sänky toimitettiin viime viikolla

        Ai peruttu sänky?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sänky toimitettiin viime viikolla

        Höpön höpö


    • Anonyymi

      Vähän ennen Syyskuun puoltaväliä sänky tilattu, marraskuun lopulle luvattu alunperin toimitus, siirtyi joulukuun alkuun, sen jälkeen tuli tieto "jouluksi saatte varmasti" hyvitystä lupaavat tuotteiden kanssa. Seuraava toimitus "välipäivinä tulee Suomeen, toimitamme heti Tammikuun alussa". Nyt tieto että sänky tulee Tammikuun lopussa suomeen. Ilmoitin että en halua tuotetta ja perun kaupan. Laitoin asiasta myös sähköpostia ja nyt "käsittelevät" sitä kun eivät ensisijaisesti pura kauppoja viivästyksien takia vaan koittavat sopia hyvityksestä. Juu ei kiitos. En jää kyllä odottelemaan.

      • Anonyymi

        Meillä tilattu sänky elokuun lopussa. Ja sama juttu täällä. Lupaavat toimittaa, mutta aina vaan viivästyy. Tein asiasta heille reklamaation. Pari viikkoa meni, kun laittoivat spostia, että ottavat seuraavalla viikolla yhteyttä. No eipä ottaneet. Jotenkin en tästä yllättynyt. Soitin heille itse. Ja suorastaan ihme, että vastasivat puheluun. Heitä kun ei juuri saa kiinni millään tavoin. Kerroin, että peruutan kaupan. Mutta tämä henkilö toisessa päässä kertoi ettei kaupan purku ole mahdollinen. Tästä pidin tälle tyypille luennon kaupan purun perusteista. Heillä on kuulemma tapana, että esimies päättää, voiko kaupan perua. Pyysin tämän esimiehen nroa, mutta yllätys, yllätys, hänelle ei kuulemma ole nroa. Uskomatonta tämä heidän toiminta. Mutta täälläkään ei enää odotella. Oikeus kaupan purkuun on. Saavat pitää sänkynsä, jota ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä tilattu sänky elokuun lopussa. Ja sama juttu täällä. Lupaavat toimittaa, mutta aina vaan viivästyy. Tein asiasta heille reklamaation. Pari viikkoa meni, kun laittoivat spostia, että ottavat seuraavalla viikolla yhteyttä. No eipä ottaneet. Jotenkin en tästä yllättynyt. Soitin heille itse. Ja suorastaan ihme, että vastasivat puheluun. Heitä kun ei juuri saa kiinni millään tavoin. Kerroin, että peruutan kaupan. Mutta tämä henkilö toisessa päässä kertoi ettei kaupan purku ole mahdollinen. Tästä pidin tälle tyypille luennon kaupan purun perusteista. Heillä on kuulemma tapana, että esimies päättää, voiko kaupan perua. Pyysin tämän esimiehen nroa, mutta yllätys, yllätys, hänelle ei kuulemma ole nroa. Uskomatonta tämä heidän toiminta. Mutta täälläkään ei enää odotella. Oikeus kaupan purkuun on. Saavat pitää sänkynsä, jota ei ole.

        Joo sain myös tiedon että asia menee esimiehen käsittelyyn. Jostain luin että yrityksellä 4hlö töissä. Täytyy olla paljon työtä esimiehellä kun sanoivat että menee ainakin 2-3vkoa ennen kun saa vastauksen. Aijon ottaa ensiviikolla kuluttaja asiamieheen yhteyttä asian tiimoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sain myös tiedon että asia menee esimiehen käsittelyyn. Jostain luin että yrityksellä 4hlö töissä. Täytyy olla paljon työtä esimiehellä kun sanoivat että menee ainakin 2-3vkoa ennen kun saa vastauksen. Aijon ottaa ensiviikolla kuluttaja asiamieheen yhteyttä asian tiimoilta.

        Ei se kuluttaja asiamies voi mitään tehdä kun ei kukaan tiedä johtajan tai myyjien nimiä.


    • Anonyymi

      Samat tarinat mitä löytyy FB:n ryhmästä Sisuste-Peltoniemi asiakkaat. Liittykää sinne jos haluatte apuja sekä vertaistukea kaupan purkuun.

    • Anonyymi

      Miksette kaikki laita näitä kokemuksianne myös googlearvosteluihin??!!!

      • Anonyymi

        Kukaan ei kehtaa omalla nimellä näyttää että on antanut huijata itseään….


      • Anonyymi

        Kaikki arvostelut poistetaan….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki arvostelut poistetaan….

        Totta,joo. Poistavat kaikki arvostelut, vaikka on ihan asiaa kirjoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta,joo. Poistavat kaikki arvostelut, vaikka on ihan asiaa kirjoitettu.

        No mutta eihän google arvosteluun tarvi omaa nimeä laittaa, käy nimimerkkikin. Sitä paitsi googlearvosteluita firma ei voi itse kyllä poistaa mitenkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta eihän google arvosteluun tarvi omaa nimeä laittaa, käy nimimerkkikin. Sitä paitsi googlearvosteluita firma ei voi itse kyllä poistaa mitenkään!

        Google on aina itse mukana ohjaamassa näitä huijauksia. Eivät huijarit itse mitään pystyisi tekemään.

        Googlella on satoja epärehellisiä tulospalkkaisia mainosmyyjiä.


      • Anonyymi

        Arvostelut pois käytöstä, kuten kommentit Facebook ja Instagram.


    • Anonyymi

      Tehkää ilmoitus kkv

    • Anonyymi

      Sänky tilattiin huhtikuun lopussa eikä ollut vielä tullut joulukuussa.Aina luvattiin ja selitys oli logistiikka sitä ja tätä.Jopa ”esimies ”otti yhteyttä ja lupasi hoitaa asian.Kysyin heiltä miten voitte myydä sellaista mitä ei ole vastausta ei koskaan tullut.Rahoitusyhtiö otti yhteyttä ja laitoimme sinne sähköpostilla kuitin millä oli maksettu koko summa ja 2 viikon päästä oli rahat tilillä.Ei tarvinnut tehdä reglamaatiota.Tämä firma on ..sanonko mistä.Miten voi olla toiminnassa rosvoja kaikki saisivat hävetä miten kusettavat ihmisiä ja lupaavat kuun taivaalta.

    • Anonyymi

      Minä. Olen vuoden 2023 tilannut moottorisängyn tästä firmasta ja typeryyttäni menin maksamaan sen lähes heti.Vieläkään ei ole näkynyt eikä kuullunut tuotteita .Selityksiä kyllä riittää ja kiitellään pitkämielisyydestä ja aina luvataan toimittaa muutaman viikon sisällä. KOHTA ON KULUTTAJAASIAMIEHELLE ASIAA JA EHKÄ MYÖS POLIISILLE. Tämähän täyttää jo petoksen kriteerit!

    • Anonyymi

      Kannattaa tsekata facebook -ryhmä Sisuste Peltoniemen asiakkaat. Sisuste Peltoniemi vai LuxBeds, sama asia ja samat myyjät pyörivät myymälässä. Ryhmään voi liittyä ja kokemuksia/varoituksia saa jakaa sekä kuulla muiden kokemuksia.

      • Anonyymi

        Joo ja tänään tuo fb-ryhmän nimi päivitettiin seuraavasti: Sisuste Peltoniemen ja LuxBeds asiakkaat. Sieltä löytyy.

        Protestilistalta netistä löytyy myös julkiset protestit, velkomustuomiot jne.


    • Anonyymi

      Joo tilauksen perumisen kanssa taistelen- luvanneet perua tilauksen ,silti laskuja tulee ja klarna uhkaa perinnällä.Älkää ikinä tilatko tältä firmalta mitään!

    • Anonyymi

      Me olemme odottaneet sänkyjämme 8 kk. Kaikki mahdollinen on tehty rahojen takaisin saamiseksi, mutta ei ole onnistunut. Rahoitusfirma(PayPal) jarruttaa korvausta, koska eivät saa yhteyttä myyjään. Luxbedille marraskuussa tehtyyn reklamaatioon/kaupan purkuun ei ole vastattu vieläkään. Yhteyttä kyseiseen firmaan en ole saanut. Eivät suostu lähestymään sähköpostitse, ainoastaan puhelimella voi saada yhteyden ja tyhjiä lupauksia.

      • Anonyymi

        Itse elokuussa kauppa tehty.. toimitusta siirretty nyt kolme kertaa milloin milläkin syyllä. Rahat maksettu sisälle. Koitin purkaa kauppaa Lahden myymälässä ja eivät ota vastaan reklamaatioita myymälässä?!? Kulma sähköpostilla ja esihenkilö ottaa yhteyttä.. no ei ole ottanut. Järkyttävää HUIJAUSTA. Liityin myös mainittuun Facebook ryhmään, enpä ole ainoa näemmä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse elokuussa kauppa tehty.. toimitusta siirretty nyt kolme kertaa milloin milläkin syyllä. Rahat maksettu sisälle. Koitin purkaa kauppaa Lahden myymälässä ja eivät ota vastaan reklamaatioita myymälässä?!? Kulma sähköpostilla ja esihenkilö ottaa yhteyttä.. no ei ole ottanut. Järkyttävää HUIJAUSTA. Liityin myös mainittuun Facebook ryhmään, enpä ole ainoa näemmä...

        Täällä aivan sama juttu. Tein reklamaation joulukuussa ja annoin aikaa toimittaa sänky 20.1. mennessä. Lupasivat toimituksen viikolle 2-3, mutta ei näkynyt sänkyä eikä kuulunut yhteydenottoa. Laitoin tämän kuluttajaneuvontaan. Heiltä myös mennyt Luxbedsille viesti asiasta. Olivat vastanneet kuluttaja-asiamiehelle, että ottavat minuun yhteyttä. Mutta tätäkään eivät ole pystyneet hoitamaan.
        Koska olen heille antanut lisäaikaa toimittaa sängyn eikä tätä ole pystyneet toimittamaan/ottamaan yhteyttä, niin tällöin kaupan purkaminen on laillinen. He voivat olla asiasta mitä mieltä tahansa.
        Todellakin, tämä heidän toiminta on selvää asiakkaiden huijausta!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse elokuussa kauppa tehty.. toimitusta siirretty nyt kolme kertaa milloin milläkin syyllä. Rahat maksettu sisälle. Koitin purkaa kauppaa Lahden myymälässä ja eivät ota vastaan reklamaatioita myymälässä?!? Kulma sähköpostilla ja esihenkilö ottaa yhteyttä.. no ei ole ottanut. Järkyttävää HUIJAUSTA. Liityin myös mainittuun Facebook ryhmään, enpä ole ainoa näemmä...

        Mikä tää Facebook ryhmä on. Mä voisin kanssa liittyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä aivan sama juttu. Tein reklamaation joulukuussa ja annoin aikaa toimittaa sänky 20.1. mennessä. Lupasivat toimituksen viikolle 2-3, mutta ei näkynyt sänkyä eikä kuulunut yhteydenottoa. Laitoin tämän kuluttajaneuvontaan. Heiltä myös mennyt Luxbedsille viesti asiasta. Olivat vastanneet kuluttaja-asiamiehelle, että ottavat minuun yhteyttä. Mutta tätäkään eivät ole pystyneet hoitamaan.
        Koska olen heille antanut lisäaikaa toimittaa sängyn eikä tätä ole pystyneet toimittamaan/ottamaan yhteyttä, niin tällöin kaupan purkaminen on laillinen. He voivat olla asiasta mitä mieltä tahansa.
        Todellakin, tämä heidän toiminta on selvää asiakkaiden huijausta!!!

        Me tilattin sänky huhtikuun lopulla luvattiin toimittaa 60 vuorokaudessa.Eipä tullut moneen kertaan yhteydessä kyseiseen firmaan aina luvattiin ja joka kerta logistiikka kokous..”esimies lupasi hoitaa asiaa”mitään ei tapahtunut.Joulukuussa rahoitusyhtiö otti spostilla yhteyttä että laitetaan kuitti sinne millä maksettiin ja 2 viikkoa rahat oli tilillä.Onneksi päästiin kyseisetä firmasta erilleen.Ole myös varoittanut tuttuja etteivät mene tähän lankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä aivan sama juttu. Tein reklamaation joulukuussa ja annoin aikaa toimittaa sänky 20.1. mennessä. Lupasivat toimituksen viikolle 2-3, mutta ei näkynyt sänkyä eikä kuulunut yhteydenottoa. Laitoin tämän kuluttajaneuvontaan. Heiltä myös mennyt Luxbedsille viesti asiasta. Olivat vastanneet kuluttaja-asiamiehelle, että ottavat minuun yhteyttä. Mutta tätäkään eivät ole pystyneet hoitamaan.
        Koska olen heille antanut lisäaikaa toimittaa sängyn eikä tätä ole pystyneet toimittamaan/ottamaan yhteyttä, niin tällöin kaupan purkaminen on laillinen. He voivat olla asiasta mitä mieltä tahansa.
        Todellakin, tämä heidän toiminta on selvää asiakkaiden huijausta!!!

        Kuten jo tänne muokkailin. Sänky tuli hyvityksineen ja homma ok. Sänkyhän on todella hyvä ja näkee, että se on laadukas. Siinä ei ole valittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten jo tänne muokkailin. Sänky tuli hyvityksineen ja homma ok. Sänkyhän on todella hyvä ja näkee, että se on laadukas. Siinä ei ole valittamista.

        Ihme juttu kun näitä hyviä kokemuksia trustpilotin arvosteluihin tuli 4-5 yhden päivän aikana 5 tähteä. Nyt täälläkin joku on saanut sängyn kotiin... ihmettelempä vain miten sattuikin että kaikki samana päivänä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme juttu kun näitä hyviä kokemuksia trustpilotin arvosteluihin tuli 4-5 yhden päivän aikana 5 tähteä. Nyt täälläkin joku on saanut sängyn kotiin... ihmettelempä vain miten sattuikin että kaikki samana päivänä..

        Kommentoit näitä samoja foliohattu tarinoita usean firman ketjuihin. Olen nähnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentoit näitä samoja foliohattu tarinoita usean firman ketjuihin. Olen nähnyt.

        Typerä kommentti, tottahan tuo on että samana päivänä kaikki tuli. Oli foliohattua tai ei, on se silti aikamoinen sattuma


    • Anonyymi

      Kannattaa pysyä kaukana tästä yrityksestä. Me odotimme sänkyä puoli vuotta eikä sitä koskaan tullut. Onneksi emme maksaneet mitään joten saimme rahoitusfirman kautta kaupan purettua.

    • Anonyymi

      On kyllä ala-arvoista toimintaa!
      Elokuussa tilattu sänkyä ei näy. Olen pyytänyt kaupan purkua kirjallisesti kuudesti, kertaakaan ei ole vastattu kirjallisesti vaikka erikseen pyysin. Kerran soitettu perinteinen "aletaan juuri linjastolla viimeistellä, muutaman viikon päästä tulee" - puhelu. Miten tällänen on Suomessa mahdollista??? Onneks en ole maksanut sänkyä kokonaan!

    • Anonyymi

      Lux Beds from North kokemus & päivitys

      Tilaus tehty 03/23 Saatu 05/23.
      (Sovittu myyjän kanssa kokemuksen jakamisesta ja tämä teksti osana sitä)

      "Unelmana täydellinen sänky". Se löyty Lahest!
      Tavoitteena oli löytää sopivin sänky juuri meille. Kriteerit ja toiveet olivat korkealla, laadun ja ulkonäön suhteen. Halusimme myös sänkyyn päädyn, joka olisi itsessään sisustususelementti, eli mitat noin tuplana standardikokoon. Etsittiin malleja eri sivustoilta ja monista liikkeistä. Missään ei tuntunut olevan juuri meille sopivaa. Lux Bedsin sivuilta löysin tyylisuuntaa jota haimme ja laatu vaikutti lupaavalta. Otettiin yhteyttä myyjään, "ihannekuvia" mukaan ja mentiin paikan päälle Lahteen. Siitä se lähti! Kaksi tuntia meni kokonaisuutta suunnitellen, tuloksena oli lopulta aivan täydellinen paketti. Palvelu oli asiantuntevaa, joustavaa, meille räätälöityä. Emme päässeet paikalle liikkeen aukioloaikana, joten saimme mahdollisuuden mennä erikseen illalla.

      Saimme sängyn Lux Bedsiltä kotiin toimitettuna toukokuussa ja voimme suositella sänkyä. Sänky on laadukas, meille tehty ja erittäin hyvä nukkua. Elämänlaatua parantava hankinta pitkäksi aikaa. Meillä ei ollut yrityksen kanssa mitään ongelmia ja saimme sen mistä pitkään haaveilimme.

      8 kuukauden kokemuksella: olemme olleet tyytyväisiä hankittuun vuoteeseen kaikin tavoin. Unet ovat parantuneet ja vuodekokonaisuus on sisustukseemme täydellisen sopiva🤍

      -Eerika ja Juuso Savolainen

    • Anonyymi

      Varoituksen sana tätä firmaa kohtaan! Sänkyä odotettu 5 kuukautta eikä näy eikä kuulu. Selityksiä selitysten perään, luvataan soittaa moneen kertaan, suorastaan valehdellaan, että asia on käsittelyssä jne. Kaupan purkua olen yrittänyt jo kuukauden ajan, ja tuntuu olevan sekin tosi vaikeaa. Maksoimme puolet kauppasummasta ja kyllä harmittaa.

      Jos olet tullut huijatuksi, tee reklamaatio firmalle ja ilmoitus kuluttaja-asiamiehelle! Tämän firman toiminnalle pitää saada stoppi. https://asiointi.kkv.fi/asiointi

    • Anonyymi

      2 x tilattu. Eka mökille, sitten kotiin. Toinen tilaus myöhästyi, mutta itsekkin yrittäjänä tiedän että vähän joka yrityksellä viivästyksiä. Punkat todella hyviä ja saamani palvelu ystävällistä. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Sänky tilattu syyskuun lopulla 2023, ei toimitettu ajallaan eikä lainkaan. Mitään yhteydenottoa firmasta ei otettu missään vaiheessa oma-aloitteisesti, ellemme olisi kyselleet perään. Kaupan purku tehtiin joulukuussa, rahoja ei maksettu takaisin, kaikenlaisia naurettavia valheita yrittivät kertoa, joissa ei ollut mitään totuutta. Haastehakemus käräjäoikeuteen ja tehdään vielä kaikkea muutakin julkista, jotta ihmiset saavat tiedon kokemuksestamme ko. huijauksesta.

    • Anonyymi

      Jos olet tullut huijatuksi Lux Beds From Northin taholta, voit liittyä facebookryhmään, voit lukea kokemuksia ja kysyä neuvoja, ryhmä löytyy nimellä: Sisuste Peltoniemen ja LuxBeds asiakkaat.

    • Anonyymi

      Katseltiin vaihtoehtoja ensin verkkokaupan puolelta ja sitten oltiin yhteydessä Lux beds myyjään. Myyjä oli hyvin kärsivällinen ja välillä mietitytti miten hänellä riitti kärsivällisyys, sillä otimme yhteyttä neljä kertaa ennen ostopäätöstä ja teimme muutoksia. Valmis kokonaisuus on hyvin toimiva ja nukutaan paremmin kuin aikaisemmin. Kaikki mistä oli sovittu, toimitettiin loppuun saakka, niin kuin piti.

    • Anonyymi

      Härskiä toimintaa Luxbedsiltä, kun vielä kehtaavat mainostaa tuotteita, joita asiakkaat eivät tule koskaan saamaan. Toivottavasti muut hoksaavat, että jotain outoa on kun koko ajan kaikki on huippualessa, mutta tuotteiden alla ei ole kommentteja, koska Luxbeds hallinnoi ja poistaa ihmisten kommentit, jotka eivät ole saaneet tuotteitaan tai kohdanneet Luxbedsin kautta epäasiallista palvelua. Itselläni meni lasku perintään Luxbedsin epärehellinen toiminnan vuoksi. Onneks Luxbedsin yhteistyökumppanit lopulta pelasti minut perintähelvetistä hyvittämällä laskun, kun Luxbeds ei kaupan purun jälkeen tehnyt asialle mitään!

    • Anonyymi

      Sänkyä odoteltu kohta vuosi. "Esihenkilö" ottaa yhteyttä. Ei ole ottanut. Haluaisin tietää, onko kukaan saanut sänkyä tästä firmasta?

      • Anonyymi

        Aika harva.


    • Anonyymi

      Odotus palkittiin. Uusi sänky ollut käytössämme nyt 2 kk ja olemme hyvin tyytyväisiä. Sänky on valtava, mukavan korkea ja jämäkkä nukkua.

      • Anonyymi

        Täältä myös suositus. Sänky on I H A N A


    • Anonyymi

      Suosittelen kaikille tekemään heti kaupan purun ja hyödyntämään tässä laskuttajia. Luxbeds pesee kätensä kaikesta.

      Ja jotka haksahtaneet niin elkää maksako mitään ennen kuin tuote saapuu (tuskin saapuu). Törkeetä toimintaa ja yrittävät ajaa ihmisiä velkahelvettiin.

    • Anonyymi

      Vaikea uskoa näitä kommentteja todeksi. Itselläni pelkästään positiivinen kokemus saamastamme palvelusta sekä uudesta sängystä. Myös työkaverini tilasi suosituksestani. Hänellä oli pidempi odotus kun meillä, tilasi jonkin erikoistilauksen.

      • Anonyymi

        Onko luxbeds työn antajasi?


    • Anonyymi

      Hyvät ihmiset, älkää uskoko noita luxbedin itse kirjoittamia kommentteja! Liittykää faceryhmään, sielä monta sataa huijatuksi tullutta! Itse odotamme rahojen palautusta, onneksi osamaksulla ostettua niin takkiin ei tule kun muutama satanen! Katsokaa facesta ja jos päätätte haksahtaa niin ostakaa jonkun rahoituspalvelu kautta!!!

      • Anonyymi

        A) kommentti on minun kirjoittama ja olen asiakas b) käytöksesi kertoo, että olet enemmin kilpailija kun itse asiakas.


      • Anonyymi

        Älkää koskaan käyttäkö Facebookia.

        Vain hyväuksoiset hölmöt käyttävät Facbookia.


    • Anonyymi

      Älytöntä että Luxbeds kehtaa vieläkin mainostaa pelkkiä kuvitelmia. Pääsin onneksi ite lopulta eroon Luxbeds helvetistä, mutta vielä menee toipuessa traumoista. Järkyttävää toimintaa heiltä! :'(

    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu soitti viikolla ja pyysi antamaan positiivista palautetta. Hauska lukea näitä valituksia eri kanavissa kuinka sänky myöhästyi sovitusta kuukauden ja purin kaupan, tuli tappelu. Me tilattiin maaliskuussa 2023 ja saatiin sänky syyskuussa. Myöhästymistä tuli kun alkuperäinen arvio sanoi kesäkuuksi valmistumisen. Itse sänky on paras mitä minulla on koskaan ollut. LuxBedsin varmaan kannattaa harkita asiakkaitaan tarkemmin. Nämä nykyajan "minä, heti ja nyt" ihmiset ei varmaan ole firman kuvan kannalta parhaita. Itse sanon sen että jos haluatte laatua, ostakaa mutta valmistautukaa odottamaan. Jos tarvitsen sängyn heti, ei välttämättä kannata tilata ja sitten tulla itkemään tänne kuinka ovat huijareita. Kuluttaja itse ottaa riskin tilaustuotteissa ja sama se on tässä.

      • Anonyymi

        Ei ongelmaa odottamisen kanssa - JOS sen liike sanoisi suoraan, että aikaa kuluu 2 vuotta JA suurin osa olisi saanut sänkynsä, tai edes siedettävää asiakaspalvelua. Vaan nythän ei niin ole. Valehdellaan ajasta, luvataan markkinoinnissa nopeita toimituksia, rahat halutaan heti kaikki etukäteen ja mielellään tilisiirtona, ei toimiteta lähimainkaan sovitussa ajassa vaikka kuluttajina olemme antaneet sitä aikaa yllin kyllin jo siihen ensimmäiseen luvattuun päiväänkin! Kuluttajasuojalain mukaan tuote on toimitettava 31 päivän kuluessa ja me liian kiltteinä asiakkaina maksamme kaupan heti, annamme tälle huijarifirmalle ”korotonta lainaa” kuukausi- tai vuosikaupalla, kun kaupan purkua ei käsitellä rahanpalautuksista puhumattakaan. Niin onhan se nyt tietty asiakkaissa vika, kyllä pitäis olla paljon kiltimpi tuollaiselle puljulle.


      • Anonyymi

        Sopii, että toimitaan näin. Ovathan yritykset/yrittäjät samaa mieltä, että rahakin liikkuu kun hommat tehty eikä "heti, minä, nyt"?


    • Anonyymi

      Koomista, että kaikki viimeisimmät erilaiset "kehut" tätä roskapuljua kohtaan ovat tulleet kahdesta eri IP -osoitteesta. Käyttäisitte siellä Luxilla edes vpn, että ette jäisi kiinni. Amatöörejä jopa kusettamisessa. :D

    • Anonyymi

      Kannattaisi tämän puljun keskittyä sänkyjen toimittamiseen asiakkailleen eikä eri keskustelupalstoille keksittyjen palautteiden kirjoittamiseen. Kuinka moni tulee keskustelupalstalle ylistämään yritystä, joka sattuu toimittamaan jo maksetun tuotteen? Eikö tämän pitäisi olla itsestäänselvyys? Huvittavaa myös, että google-arvostelut hävisivät heti, kun negatiivista palautetta alkoi tulla. Lisäksi trustpilotissa oli pitkään vain yhden ja viiden tähden arvosteluja. Viiden tähden arvostelut tulevat aina samana päivänä kaikki putkeen. Jos tuonkin ajan käyttäisi töiden tekemiseen voisi jopa onnistua tekemään ihan oikeaa liiketoimintaa.

    • Anonyymi

      Mistähän tää firma saa rahansa ja on yleensä pystyssä viivan alle ei jää mitään.

    • Anonyymi

      Kkv:n lisäksi IL uutisoi aiheesta:

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010318707.html?fbclid=IwAR0-Odg27HJfK_B9bM8PwDJsE5tIMNbDlAcFS5DUyxLB2iINRlR7iqdNxSw_aem_AcRJ89vYsPwEk4Lahz58es1tdtkPYtjifmJuFJqCUB_JmCcTyc0o131gEhtBh3wdruw

      Jos olet huijattu, liity Sisuste Peltoniemen ja Luxbeds asiakkaat face-ryhmään!

      • Anonyymi

        Älkää liittykö mihinkään.

        Facebookin epärehellinen mainos!


    • Anonyymi

      Itellä ei ollut ongelmia , koska sängyllä ei nyt niinkään oo kiire. Kun se sänky sieltä sitten tuli enää en vaihtaisi onse vaan mukava nukkua

    • Anonyymi

      Koska yrittäjä täällä epätoivoisesti jahtaa ja pyytää poistoja kommentteista, jotka kertoo totuuden niin tässä linkki uudelleen täysin neutraalisti MOT:in tekemään juttuun: https://yle.fi/a/74-20081024

      Artikkeli puhunee puolestaan.

      Natisee jo niin pahasti liitoksistaan, että keskittykää nyt hyvät ihmiset LuxBedsillä ongelmien korjaamiseen somealustojen kyttäämisen sijaan.

    • Anonyymi

      Taas maanantaina mentävä kyselemään missä sänky viipyy. Pitää pyytää MOT mukaan tekemään dokumenttia. Jos toimittajia kiinnostaa, voi tulla mukaan Renkomäkeen.

    • Anonyymi

      En saanut sänkyä enkä rahoja. Vuoden päivät vierähtäneet. En suosittele kyseistä sänkykauppaa. Huijattu olo ja tuhansia euroja köyhempänä.

      • Anonyymi

        Mikset käske omistajaa palauttamaan rahojasi välittömästi?

        Mikä on ogelmasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset käske omistajaa palauttamaan rahojasi välittömästi?

        Mikä on ogelmasi?

        Luuletko tosiaan ettei niin olla tehty? Mutta kun eivät maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko tosiaan ettei niin olla tehty? Mutta kun eivät maksa.

        Et ole tehnyt mitään asiallista. Ryhdistäydy ja lopeta ikuinen suunsoittosi.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti kaikki saaneet nyt sänkynsä.

      • Anonyymi

        Epäilen


    • Anonyymi

      Ei kaikki asiat tässä firmassa hyvin kyllä ole. Itse tilasin sängyn tammikuussa jonka piti tulla nyt huhtikuussa. Kuulin että minua alkuun palvellut Heidi ja myöhemmin minua palvellut Juuso ovat irtisanoneet itsensä. En ihmettele ratkaisua jos joutuvat työkseen valehtelemaan asiakkaille. Nyt mietitään tehdäänkö rikosilmoitus vai saanko tilaamani sängyn/rahat takaisin...

    • Anonyymi

      Laittakaa sänkyjen myyjien nimet esiin niin selviää onko myyneet ohi firman.

      • Anonyymi

        Kyse on yhden miehen pelistä. Firmojen nimiä on useita.


    • Anonyymi

      Voiko työntekijä myydä ohi kirjanpidon l

      • Anonyymi

        Ei kyse ole työntekijöistä. Miksi maksaa joillekin ulkopuolisille työntekijöille mitään? Tulisi vain vaikeuksia verottajan kanssa. Ja poliisi saisi hyviä todistajia.


    • Anonyymi

      Nyt ei kannata luottaa huonekalukauppiaisiin monella heistä menee kurjasti näinä aikoina. Kun konkurssiin menee niin et saa rahojasi takasi koska oot listassa se viimeisin jolle velat laitetaan maksuun. Kuluttajan edelle menee siis kaikki muut velkojat ja kuluttaja jää nuolemaan näppejään

      • Anonyymi
        UUSI

        Kaikkien edelle menevät aina omistajan omat palkkasaamiset ja hänen palkkaamien asianajajien palkkiot.


    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe