Sama kuvio jatkuu...

Anonyymi-ap

Joko itse viettelen tai tulen vietellyksi "heteron" toimesta. Tässä ankeassa pikku kaupungissa... ihmeellistä tämä lesboseksin määrä viime vuosina. En ole edes ns. ulkona.

Haaveilen parisuhteesta, mutta eihän tällaiset suhteet etene. Taas mennään pää edellä puuhun. Ja kaikki tapahtuneet ihan livenä, yksi ainoa tinder nainen, joka sentään kertoi naisista pitävänsä. Harmi ettei siitä mitään tullut.

9

1060

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ap jatkaa.
      Tavallaan tutkani toimii, kun löydän naisista kiinnostuneita tai niitä lesboseksistä kiinnostuneita. Miksi en löydä sen syvempää? Sitä ihmettelen.

• Anonyymi

Koska ovat kokeilijoita tai/ ja bisareita jotka haluavat susta piristystä ja hupia heteroelämäänsä. Heidät tunnistaa erityisesti että etenevät seksi edellä, miehet ovat ykkösjuttu molemmille ryhmille. Turha siis tuhlata aikaa jos itse haluat parisuhteen.

• Anonyymi

Ikäsi? Miksi et ole ulkona? Monen naisen kanssa olet ollut parin viimeisen vuoden aikana? Onko kanssakäynnit olleet aina kertaluontoisia? Törmäätkö heihin myöhemmin muissa yhteyksissä? Missä tämä niin kovin ankea kaupunki mahtaa sijaita? Jotain vinkkiä? Jos ton yhden kanssa on melkein tullut jotakin, niin kannattaisi jatkaa sillä linjalla. Mikä meni sen toisen osalta pieleen suhteessa sinuun? Olet ulkoisesti nähtävästi aikas puoleensavetävä. Kuvittelisin niin. Onhan se minulle ominta osa-aluetta.

• Anonyymi

Ei kannata aloittaa suhdetta seksillä, ellei halua nimenomaan seksisuhdetta.

• Anonyymi

mikä kaupunki?

• Anonyymi

Jos kelpaat "heteroille", olet todennäköisesti viehättävämpi kuin keskivertokanssalesbosi. Fakta ja tiedän että itsekin kelpaisin viehättäville bisseille (ainakin hetken leluksi) mut ei oo fiilistä piristää heidän heterosuhdettaan/ mieskeskeistä maailmaansa juuri 🤣.
      Pitä

• Anonyymi

Sentään saat naista, eli olet sen verran hyvännäköinen. Olisi mukavaa tuntea elävänsä sen verran, että joku kiinnostuisi tolla lailla.
      Silti, toivottavasti löydät syvemmän yhteyden mitä kaipaat.

• Anonyymi

Muistatteko ollenkaan?
      Anonyymi-ap
      2023-09-03 23:34:52

"Ohikulkenut heteromies" on Moktar.Gubta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe