Joko itse viettelen tai tulen vietellyksi "heteron" toimesta. Tässä ankeassa pikku kaupungissa... ihmeellistä tämä lesboseksin määrä viime vuosina. En ole edes ns. ulkona.
Haaveilen parisuhteesta, mutta eihän tällaiset suhteet etene. Taas mennään pää edellä puuhun. Ja kaikki tapahtuneet ihan livenä, yksi ainoa tinder nainen, joka sentään kertoi naisista pitävänsä. Harmi ettei siitä mitään tullut.
Sama kuvio jatkuu...
9
950
Vastaukset
- Anonyymi
Ap jatkaa.
Tavallaan tutkani toimii, kun löydän naisista kiinnostuneita tai niitä lesboseksistä kiinnostuneita. Miksi en löydä sen syvempää? Sitä ihmettelen.- Anonyymi
Koska ovat kokeilijoita tai/ ja bisareita jotka haluavat susta piristystä ja hupia heteroelämäänsä. Heidät tunnistaa erityisesti että etenevät seksi edellä, miehet ovat ykkösjuttu molemmille ryhmille. Turha siis tuhlata aikaa jos itse haluat parisuhteen.
- Anonyymi
Ikäsi? Miksi et ole ulkona? Monen naisen kanssa olet ollut parin viimeisen vuoden aikana? Onko kanssakäynnit olleet aina kertaluontoisia? Törmäätkö heihin myöhemmin muissa yhteyksissä? Missä tämä niin kovin ankea kaupunki mahtaa sijaita? Jotain vinkkiä? Jos ton yhden kanssa on melkein tullut jotakin, niin kannattaisi jatkaa sillä linjalla. Mikä meni sen toisen osalta pieleen suhteessa sinuun? Olet ulkoisesti nähtävästi aikas puoleensavetävä. Kuvittelisin niin. Onhan se minulle ominta osa-aluetta.
- Anonyymi
Ei kannata aloittaa suhdetta seksillä, ellei halua nimenomaan seksisuhdetta.
- Anonyymi
mikä kaupunki?
- Anonyymi
Jos kelpaat "heteroille", olet todennäköisesti viehättävämpi kuin keskivertokanssalesbosi. Fakta ja tiedän että itsekin kelpaisin viehättäville bisseille (ainakin hetken leluksi) mut ei oo fiilistä piristää heidän heterosuhdettaan/ mieskeskeistä maailmaansa juuri 🤣.
Pitä - Anonyymi
Sentään saat naista, eli olet sen verran hyvännäköinen. Olisi mukavaa tuntea elävänsä sen verran, että joku kiinnostuisi tolla lailla.
Silti, toivottavasti löydät syvemmän yhteyden mitä kaipaat. - Anonyymi
Muistatteko ollenkaan?
Anonyymi-ap
2023-09-03 23:34:52
"Ohikulkenut heteromies" on Moktar.Gubta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6388516Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513275Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4302305- 1281367
- 341355
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 941137
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943