oon 18-vuotias ja mua ahistaa ihan sairaasti koulussa ja tuntuu että en osaa mitää. koulu ei muutenkaa oo koskaan tuntunu mulle oikeelta paikalta.
mietin että kun vielä asun vanhempien kanssa niin miten niille sanoisin että haluisin lopettaa? ne ei kuitenkaa ota sitä hyvin vastaa ja suuttuu.
oon masentunu eikä siellä koulussa oo ketään kivoja tyyppejä, mieluummin menisin vaan työelämään samantien.
Koulun lopettaminen
3
283
Vastaukset
- Anonyymi
No jos paskaduunit kiinnostaa niin ala hakemaan töitä. Siivoysta, postijakoa tai jotain lapiomiehen hommia. Niihin voi päästä ilman koulutusta. Kun saat töitä niin sanot vanhemmille, että lopetat koulun ja meet duuniin. Jos ne ei hyväkay sitä niin hommaa oma asunto ja muuta sinne.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179665668
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Heippa. Kuulostat ihan mun pojalta. Hänellä täsmälleen samat ongelmat. Hyvä kun myönnät itsellesi, että olet masentunut, siihen kannattaa ensikädessä hakea apua ammattilaisilta. Kun juuri syyn hoitaa, niin
muutkin asiat järjestyy, jostain täytyy aloittaa ja se on terveys ensin. Mun poika ei valitettavasti ko.asiaa myönnä edes itselleen ja työntää kaiken hänelle tarjotun avun pois, eikä näin ollen sitä itsekkään ymmärrä hakea. Ollaan hänen kanssa aivan pattitilanteessa; meillä on aina ollut hänen kanssaan läheiset välit ja ollaan riidoissa kun kinuais vaan rahaa, eikä tee asioille mitään. Hänkin haluaisi päästä suoraan töihin, mutta työnantajat ei nykypäivänä palkkaa jos ei ole mitään koulutusta. Oppisopimus on vaihtoehto, mutta suosittelen hoitaa ensin masiksen pois, muuten ei jaksa tehdä edes perusasioita. Voimia sulle! Toivottavasti saisin edes sut tekemään oikein, vaikka oletkin mulle tuntematon ihminen. Toivon tietty et omakin poikani niin tekis..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346