Minun mielestäni Lievästi älyllisen kehitysvamman saaneiden ihmisten avioliitto pitäisi estää.
Kahden joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ei toimi seurustelu kuten niillä joilla ei ole älyllinen kehitysvamma.
Kahden älyllisen kehitysvamman seurustelu suhteita pitäisi tukea ja antaa enemmä olla lomat ja viikonloppuisin ainoastaan kahdestaan.
En ymmärrä miksi muiden kehitysvammaisten omaiset suuttuu kun kirjoitin yhden Facebook kaverin seinälle sen ei pitäisi mennä naimisiin älyllisen kehitysvamman saaneena jos miehellä on myös älyllinen kehitysvamma.
Myös jos kahdella on Adhd niillä ei myös toimi saman katon alla asuminen.
Itsellä on vaikea Adhd ja Lievä älyllinen kehitysvamma ja jos kehitysvamma lääkäri on kirjoittanut minun lääkäri paperissa, että Adhd tekee kehitysvamma puolella kaikki ongelmat kun on muka Asosiaalisuus.
Miksi ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd juttua ei voi edes lukee kirjaa mitä on Adhd ja parisuhde.
Itse olen todennut sellainen mies joka ymmärtää että älyllisen kehitysvamman saaneena toimii suhde paremmin jos ei asu saman katon alla koskaan.
Miksi muut Lievästi älyllisenä kehitysvamman saaneena ei ymmärrä ja hyväksy totuuksia.
Tuntuu, että minun kahden diagnoosi saaneena täytyy valehdella niille joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma
Kehitysvamma ja avioliitto
1
306
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793