Minun mielestäni Lievästi älyllisen kehitysvamman saaneiden ihmisten avioliitto pitäisi estää.
Kahden joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ei toimi seurustelu kuten niillä joilla ei ole älyllinen kehitysvamma.
Kahden älyllisen kehitysvamman seurustelu suhteita pitäisi tukea ja antaa enemmä olla lomat ja viikonloppuisin ainoastaan kahdestaan.
En ymmärrä miksi muiden kehitysvammaisten omaiset suuttuu kun kirjoitin yhden Facebook kaverin seinälle sen ei pitäisi mennä naimisiin älyllisen kehitysvamman saaneena jos miehellä on myös älyllinen kehitysvamma.
Myös jos kahdella on Adhd niillä ei myös toimi saman katon alla asuminen.
Itsellä on vaikea Adhd ja Lievä älyllinen kehitysvamma ja jos kehitysvamma lääkäri on kirjoittanut minun lääkäri paperissa, että Adhd tekee kehitysvamma puolella kaikki ongelmat kun on muka Asosiaalisuus.
Miksi ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd juttua ei voi edes lukee kirjaa mitä on Adhd ja parisuhde.
Itse olen todennut sellainen mies joka ymmärtää että älyllisen kehitysvamman saaneena toimii suhde paremmin jos ei asu saman katon alla koskaan.
Miksi muut Lievästi älyllisenä kehitysvamman saaneena ei ymmärrä ja hyväksy totuuksia.
Tuntuu, että minun kahden diagnoosi saaneena täytyy valehdella niille joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma
Kehitysvamma ja avioliitto
1
377
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1124488BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003707- 2023001
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome752867Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602747- 841411
- 601256
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381082- 611006
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1201003