KARHU ON TODELLAKIN LOPETTANUT

Anonyymi-ap

Teksti on lainaus eräästä blogista
"Helmikuun puolivälissä 2015 avattiin Karhu Music Bar Tapas& Copas, joka tunnetaan paremmin nimellä Karhu, paristakin syystä. Karaokepaikka se oli tämäkin. Karhu Baari kehui, että sillä on maan parhaat suomalaisten juomien valikoimat ja halvimmat hinnat. Eipä ihme sillä paikan omistaja oli Primalcon juomien maahantuoja Kanarialla, Kai Karhu.
Karhun toiminta kuitenkin on päättynyt kaudella 2020-21."

26.12.2022 OMISTAJA KIRJOITTI FACEBOOKISSA:

"HEIPPA !
Pitkästä aikaa kirjoitan - toivottavasti asiaa 🙂
Ensinnäkin, Parempaa Loppuvuotta kaikille entisille ja tuleville asiakkaillle ja ennenkaikkea minun ja Karhu Baarin Ystäväville !!!
5 vuotta saimme Laulaa ja kostuttaa kurkkuamme, makoisista huikkapaloista puhumattakaan, eikös vaan?? Olen todella KIITOLLINEN kaikille Karhu Baarissa kävijöille ja henkilökunnalle vuosien saatossa!! Muchas Gracias Amigos !!
Sitten tuli se kirottu viirus ja Karhu piti sulkea. Tilojen omistaja ei tuntenut €uroakaan armoa, joten vetäydyimme silloisista tiloista for ever."

608

5832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pihviravintola Karhun aulabaari Karhu Music & Karaoke Bar tosiaan lopetti toimintansa.
      Tätä asiaa ei olekaan kukaan koskaan kiistänyt.
      Karhun ruokasali pihviravintola Karhu avaa jälleen ovensa tulevalle kaudelle kuten muinakin vuosina.
      Voimmehan me lyödä vedon.
      Kävellään Inglesissä tulevalla kaudella. Jos emme löydä Karhua niin maksan sinulla kymppitonnin.
      Jos taas Karhu löytyy niin sinä maksat minulle kymppitonnin.
      Helppoa rahaa sinulle. Sinähän olet kauan jo väittänyt Karhun menneen konkkaan.

      • Anonyymi

        Minä pistän paremmaksi. Maksan tuolle aloittajalle 25 tonnia jos Karhu ei ole avoinna taas tulevalla kaudella. Jos Karhu on avoinna hänen ei tarvitse maksaa minulle mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä pistän paremmaksi. Maksan tuolle aloittajalle 25 tonnia jos Karhu ei ole avoinna taas tulevalla kaudella. Jos Karhu on avoinna hänen ei tarvitse maksaa minulle mitään.

        Ei trolli tartu edes tuohon. Nolaisi vaan itsensä taas kerran.
        Parin vuoden ajan se on jo väittänyt Karhun mennneen nurin. Mitään näyttöjä hänellä ei ole asiasta omien harhojensa lisäksi. Hän onkin trolli.


    • Anonyymi

      Sinä se jaksat trollata. Karhun aulabaari on lopettanut. Sillä ei ole mitään vaikutusta pihviravintola Karhun toimintaan. Tartu tuohon vetoon jonka joku sinulle tarjosi. Me muut käymme jatkossakin Karhun lihapatojen äärellä herkuttelemassa.

      • Anonyymi

        Käytävään tehty kuppila ei voi menestyä .


      • Anonyymi

        Itse käyn myös Kuparipannussa. Karaoken kuuntelemisen ohella voi ottaa makkaraperunat pikkunälkään. Varsinaiset ruokailut hoidan sitten pihviravintola Karhussa.


      • Anonyymi

        Juuri näin se on. Pihviravintola Karhun aulabaari Karhu Karaoke & Music Br lopetti.
        Sillä ei ole mitään vaikutusta pihviravintola Karhun toimintaan.
        Olin eilen itse Karhun lihapatojen äärellä herkuttelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytävään tehty kuppila ei voi menestyä .

        …….


    • Anonyymi

      Mikä tuota "pihviravintolatyyppiä" oikein riivaa.

      • Anonyymi

        Vaikea sanoa.
        Pannunystävä jotenkin meni sekaisin kun hänen suosikkinsa karaokebaari Kuparipannubaari lopetti toimintansa pari vuotta sitten.
        Siitä lähtien hän on väittänyt pihviravintola Karhun lopettaneen toimintansa.
        Mitään näyttöjä hänellä ei ole väitteensä tueksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa.
        Pannunystävä jotenkin meni sekaisin kun hänen suosikkinsa karaokebaari Kuparipannubaari lopetti toimintansa pari vuotta sitten.
        Siitä lähtien hän on väittänyt pihviravintola Karhun lopettaneen toimintansa.
        Mitään näyttöjä hänellä ei ole väitteensä tueksi.

        Tuossa joku tarjoutui lyömään 25 000€ vedon siitä, että Karhu on avoinna.
        Pannunystävä ei tarttunut vetoon. Ei vaikka hävitessään hänen ei olisi tarvinnut maksaa mitään.
        Eipä tuota pannunystävää kannata noteerata enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa joku tarjoutui lyömään 25 000€ vedon siitä, että Karhu on avoinna.
        Pannunystävä ei tarttunut vetoon. Ei vaikka hävitessään hänen ei olisi tarvinnut maksaa mitään.
        Eipä tuota pannunystävää kannata noteerata enää.

        Ei todellakaan kannata. Siellä se mätänee Niuvanniemessä ja ajelee päivittäin rollaattorillaan useita kertoja karhubaariin makkaraperunoille. (Kuten aika moni tänne kirjoittavistakin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan kannata. Siellä se mätänee Niuvanniemessä ja ajelee päivittäin rollaattorillaan useita kertoja karhubaariin makkaraperunoille. (Kuten aika moni tänne kirjoittavistakin).

        Laitetaanpas se veto tähän:

        "Minä pistän paremmaksi. Maksan tuolle aloittajalle 25 tonnia jos Karhu ei ole avoinna taas tulevalla kaudella. Jos Karhu on avoinna hänen ei tarvitse maksaa minulle mitään".

        Miksi kukaan ei tartu tähän vetoon? Helppoa rahaa.
        Ehkäpä siksi, että jokainen tietää Karhun olevan avoinna tulevalla kaudella kuten kaikkina muinakin vuosina jo yli 20 vuoden ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitetaanpas se veto tähän:

        "Minä pistän paremmaksi. Maksan tuolle aloittajalle 25 tonnia jos Karhu ei ole avoinna taas tulevalla kaudella. Jos Karhu on avoinna hänen ei tarvitse maksaa minulle mitään".

        Miksi kukaan ei tartu tähän vetoon? Helppoa rahaa.
        Ehkäpä siksi, että jokainen tietää Karhun olevan avoinna tulevalla kaudella kuten kaikkina muinakin vuosina jo yli 20 vuoden ajan.

        kuten kaikkina muinakin vuosina jo yli 20 vuoden ajan.

        Kerro tuo Kaitsulle, että hänkin tietää pitäneensä karhubaaria jo yli 20 vuotta.

        Pelastusarmeijan tilille voit laittaa nuo pennosesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa.
        Pannunystävä jotenkin meni sekaisin kun hänen suosikkinsa karaokebaari Kuparipannubaari lopetti toimintansa pari vuotta sitten.
        Siitä lähtien hän on väittänyt pihviravintola Karhun lopettaneen toimintansa.
        Mitään näyttöjä hänellä ei ole väitteensä tueksi.

        Pidätkö itseäsi hauskana vai peräti ihan älykkönä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa joku tarjoutui lyömään 25 000€ vedon siitä, että Karhu on avoinna.
        Pannunystävä ei tarttunut vetoon. Ei vaikka hävitessään hänen ei olisi tarvinnut maksaa mitään.
        Eipä tuota pannunystävää kannata noteerata enää.

        …..


    • Anonyymi

      Totuus on useinkin trollausta ihmeellisempää.

      • Anonyymi

        ...


    • Anonyymi

      Kai Karhu aiemmin ainakin mietti, että vois avata muutaman vuoden tauon jälkeen kun löytyisi hyvä liikepaikka. Entinen oli tuomittu epäonnistumaan huonon sijainnin ja muodon vuoksi.

      • Anonyymi

        Hyvät paikat maksavat ja suomalaisten kausi on lyhyt. Se on kaikkien suomalaisyrittäjien ongelma. Siksi niin moni on joutunut lopettamaan. Harvan llikeidea on lähtenyt kantamaan. Jokunen silti löytyy nimiä mainitsematta etteivät joudu selkäänpuukotetuiksi. Sitäkin täällä tuntuu tapahtuvan enenemissä määrin. Joku on senkin ottanut elämäntehtäväkseen. Olisi mukava tietää mistä niin syvä viha kumpuaa. Ehkä enemmänkin omasta pahasta olosta kuin kateudesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät paikat maksavat ja suomalaisten kausi on lyhyt. Se on kaikkien suomalaisyrittäjien ongelma. Siksi niin moni on joutunut lopettamaan. Harvan llikeidea on lähtenyt kantamaan. Jokunen silti löytyy nimiä mainitsematta etteivät joudu selkäänpuukotetuiksi. Sitäkin täällä tuntuu tapahtuvan enenemissä määrin. Joku on senkin ottanut elämäntehtäväkseen. Olisi mukava tietää mistä niin syvä viha kumpuaa. Ehkä enemmänkin omasta pahasta olosta kuin kateudesta?

        Paljon on joutunut baareja lopettamaan kun pihviravintola Karhu on vienyt heiltä kaikki asiakkkaat.
        Siksihän Karhun kilpailevat entiset yrittäjät täällä haukkuu.
        Ei kellään tavallisella asiakkaalla ole motivaatiota haukkua Karhua päivästä toiseen vuosien ajan.
        Haukkuja on eräs baarin omistaja Inglesistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon on joutunut baareja lopettamaan kun pihviravintola Karhu on vienyt heiltä kaikki asiakkkaat.
        Siksihän Karhun kilpailevat entiset yrittäjät täällä haukkuu.
        Ei kellään tavallisella asiakkaalla ole motivaatiota haukkua Karhua päivästä toiseen vuosien ajan.
        Haukkuja on eräs baarin omistaja Inglesistä.

        Mitenkä vuosia sitten lopetettu baari voi viedä toisilta asiakkaat?
        Olet varsinainen järjen jättiläinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät paikat maksavat ja suomalaisten kausi on lyhyt. Se on kaikkien suomalaisyrittäjien ongelma. Siksi niin moni on joutunut lopettamaan. Harvan llikeidea on lähtenyt kantamaan. Jokunen silti löytyy nimiä mainitsematta etteivät joudu selkäänpuukotetuiksi. Sitäkin täällä tuntuu tapahtuvan enenemissä määrin. Joku on senkin ottanut elämäntehtäväkseen. Olisi mukava tietää mistä niin syvä viha kumpuaa. Ehkä enemmänkin omasta pahasta olosta kuin kateudesta?

        ...


    • Anonyymi

      Tuossa samassa facebookin kirjoituksessa Kai ilmoitti, että pyrkii avaamaan 2023 mikäli löytyisi hyvä liikepaikka ja voi antaa niistä vinkkejä hänelle. Kausi on tietysti max. 6 kk ja on melko haastavaa saada toimia kannattavasti. Apilaniittykin pienensi kolmanneksella tilojaan. Olisi kilpailija Ässälle ja Iskelmälle lähinnä. Me tietysti mennään sinne missä on parhaat mestat. Voi olla kyllä tuleva kausi koronan jälkeen hyväkin.

      • Anonyymi

        Minun suosikkini on Kuparipannu Karaoke & Music Bar. Paljon laulajia ja pikkunälkään otan pannun kuuluisat makkaraperunat sinappihunnulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun suosikkini on Kuparipannu Karaoke & Music Bar. Paljon laulajia ja pikkunälkään otan pannun kuuluisat makkaraperunat sinappihunnulla.

        Pannubaarin maukkaat makkaraperunat vie kielen mennessään. Pannun potut kannattaa aina tilata sinappihunnulla. Se tuo makkaroihin mikrossa mukavan lisämaun.
        Mausteetkin muuten kuulemma kuuluu pannussa aterian hintaan nykyisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannubaarin maukkaat makkaraperunat vie kielen mennessään. Pannun potut kannattaa aina tilata sinappihunnulla. Se tuo makkaroihin mikrossa mukavan lisämaun.
        Mausteetkin muuten kuulemma kuuluu pannussa aterian hintaan nykyisin.

        Minä kylläkin lisään sinapin vasta mikron jälkeen. Virolainen Põltsamaa kange sinep antaa hyvän ja kunnollisen lisämausteen makkaraperunoille. Nykyinen tai tunti sitten ollut vaimoni, eestlane Katri, tykkää nauttia nakista ilman sinappia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kylläkin lisään sinapin vasta mikron jälkeen. Virolainen Põltsamaa kange sinep antaa hyvän ja kunnollisen lisämausteen makkaraperunoille. Nykyinen tai tunti sitten ollut vaimoni, eestlane Katri, tykkää nauttia nakista ilman sinappia.

        Maku asioita. Monet tilaavat Kuparipannun klassikon eli
        makkara perunat sinappi hunnulla.
        Sinun suosikkini on pannun spesiaali eli makkara perunat riisillä ja ranskalaisilla.
        Pahoittelen jos on kirjoitus virheitä. Suomen ruåtsalaisena en niin hienosti osaa aina kirjoittaa ja suomen kielen kirja kieltä en osaa ollenkaan.

        Nils-Olof


    • Anonyymi

      Eikös tuo Kuparipannu Karaoke & Music Bar ole ihan Inglesin suosituin karaokebaari?
      Tällaista huhua olen kuullut.

      • Anonyymi

        Onhan se. Pannu on karaokebaarien kunkku kuten pihviravintola Karhu on ruokaravintoloiden huippua. Itse käyn molemmissa. Pannussa käyn karokessa ja otan makkaraperunat sinappihunnulla pikkunälkään. Pihviravintola Karhussa sitten hoidan ruokailut hyvien pihvien äärellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se. Pannu on karaokebaarien kunkku kuten pihviravintola Karhu on ruokaravintoloiden huippua. Itse käyn molemmissa. Pannussa käyn karokessa ja otan makkaraperunat sinappihunnulla pikkunälkään. Pihviravintola Karhussa sitten hoidan ruokailut hyvien pihvien äärellä.

        Kuparipannun valkosipuliset suolatikut maistuu oluen kanssa baaritiskillä istuskellessa.
        Yleensä istun pannun baaritiskillä kuuntelemassa karaokea. Eipä siellä ole kuin muutama pöytä. Harvoin on pöydässä tilaa.


    • Anonyymi

      Mä tykkään Kuparipannubaarista. Pannun tiskillä tulee joka lomalla vedettyä lärvit.
      Sitten kolmessa promillessa tulee aina mentyä laulamaan pannun suosittua karaokea.
      Lähtiessä käyn oksentamassa pannun makkaraperunat ulos ja sitten vaan hotlalle nukkumaan.

      • Anonyymi

        Oletko pannut edes kerran Pannussa? Siis naista.


    • Anonyymi

      Mistä tuollainen into levittää tietoa jonkun karaokebaarin lopettamisesta? Se on näköjään lopettanut jo vuosia sitten. Baarin sivuston mukaan se on myös avaamassa uudelleen. Oletkohan sinä hieman myöhässä näiden tiedotustesi kanssa?

      • Anonyymi

        Sinähän sen hyvin tiedät olevasi aina oikeassa ja toiset aina väärässä, vai kuinka?


    • Anonyymi

      Oho! Onko Karhu lopettanut? Nyt tuli niin uutta tietoa, että olen ihan mykistynyt.
      En voi uskoa todeksi. Voisiko se tosiaan olla mahdollista. Eihän tästä ole luettu kun 3,5 vuotta. Saattaisiko se tosiaan olla totta.

      • Anonyymi

        Eivät sitä jotkut muutkaan usko kun käyvät siellä päivittäin jopa useita kertoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät sitä jotkut muutkaan usko kun käyvät siellä päivittäin jopa useita kertoja.

        Kaikkihan sinulla ei ole kunnossa yläkerrassa. Vietät kaikki päivät täällä kertomassa mahdollisille lukijoille, että tuo baari on lopettanut toimintansa 3,5 vuotta sitten.
        Onko se ihan oikeasti lopettanut? Jotenkin on vaikea uskoa. Täydyt vielä seuraavat 3,5 vuotta tiedottaa samasta asiasta.
        Mikä sua vaivaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan sinulla ei ole kunnossa yläkerrassa. Vietät kaikki päivät täällä kertomassa mahdollisille lukijoille, että tuo baari on lopettanut toimintansa 3,5 vuotta sitten.
        Onko se ihan oikeasti lopettanut? Jotenkin on vaikea uskoa. Täydyt vielä seuraavat 3,5 vuotta tiedottaa samasta asiasta.
        Mikä sua vaivaa?

        Kiitos kysymästä, mua ei vaivaa mikään. Esitän saman sinulle joka pidät itseäsi ylivertaisena ja koet olevasi ihminen jolla on oikeus päättää mikä on oikein ja mikä väärin.

        Vaivaako sua narsismin lisäksi vielä joku muukin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan sinulla ei ole kunnossa yläkerrassa. Vietät kaikki päivät täällä kertomassa mahdollisille lukijoille, että tuo baari on lopettanut toimintansa 3,5 vuotta sitten.
        Onko se ihan oikeasti lopettanut? Jotenkin on vaikea uskoa. Täydyt vielä seuraavat 3,5 vuotta tiedottaa samasta asiasta.
        Mikä sua vaivaa?

        Ei tuo tosiaan normaalia ole. Karhubaarin lopettaminen on hänen elämänsä sisältö ollut jo monta vuotta. Hänellä ei tunnu olevan elämässä mitään muuta sisältöä kuin tämä palsta ja Karhun lopettaminen. Ensin jankutetaan Karhun olemattomista pihveistä. Heti perään tulee infoa, että kyseinen baari on ollut suljettuna jo vuosia. Aamulla se heti alkaa ja yölle kestää. Koko päivä menee hänellä koneen äärellä. Toivottavasti hallituksen leikkaukset Kelan tukiin alkavat vaikuttaa. Veronmaksajien rahoillahan tuo kaveri elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo tosiaan normaalia ole. Karhubaarin lopettaminen on hänen elämänsä sisältö ollut jo monta vuotta. Hänellä ei tunnu olevan elämässä mitään muuta sisältöä kuin tämä palsta ja Karhun lopettaminen. Ensin jankutetaan Karhun olemattomista pihveistä. Heti perään tulee infoa, että kyseinen baari on ollut suljettuna jo vuosia. Aamulla se heti alkaa ja yölle kestää. Koko päivä menee hänellä koneen äärellä. Toivottavasti hallituksen leikkaukset Kelan tukiin alkavat vaikuttaa. Veronmaksajien rahoillahan tuo kaveri elää.

        Totta. Omituinen höpöttäjä koko ajan väittämässä että Karhu on lopettanut.
        Jokainen Inglesissä käynyt on nähnyt Karhun olevan normaalisti avoinna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo tosiaan normaalia ole. Karhubaarin lopettaminen on hänen elämänsä sisältö ollut jo monta vuotta. Hänellä ei tunnu olevan elämässä mitään muuta sisältöä kuin tämä palsta ja Karhun lopettaminen. Ensin jankutetaan Karhun olemattomista pihveistä. Heti perään tulee infoa, että kyseinen baari on ollut suljettuna jo vuosia. Aamulla se heti alkaa ja yölle kestää. Koko päivä menee hänellä koneen äärellä. Toivottavasti hallituksen leikkaukset Kelan tukiin alkavat vaikuttaa. Veronmaksajien rahoillahan tuo kaveri elää.

        Pärjään ihan hyvin eläkkeelläni, 2719 euroa/kk käteen.
        Pitänee tutkia olisinko oikeutettu joihinkin kelan tukiin.

        Anna trolli palaa lisää karhubaaristasi. Minun Suomilomani loppuu parin viikon päästä ja lähden ajelemaan kesämökiltäni nykyiseen kotiini Espanjaan. Siellä minua odottaa mielenkiintoinen rakennusprojekti.
        Saas nähdä saatko palstan lopetettua ensi kesään mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pärjään ihan hyvin eläkkeelläni, 2719 euroa/kk käteen.
        Pitänee tutkia olisinko oikeutettu joihinkin kelan tukiin.

        Anna trolli palaa lisää karhubaaristasi. Minun Suomilomani loppuu parin viikon päästä ja lähden ajelemaan kesämökiltäni nykyiseen kotiini Espanjaan. Siellä minua odottaa mielenkiintoinen rakennusprojekti.
        Saas nähdä saatko palstan lopetettua ensi kesään mennessä.

        Luulisi eläkeläisellä olevan parempaakin tekemistä kuin istua netissä aamusta iltaan jankuttamassa 3,5 vuotta sitten lopetetusta kaljabaarista. Eihän tuosta mitään tule. Menikö sinulla taas koko loma täällä palstalla? Toivottavasti rakennusprojektisi tuo sinulle uutta sisältöä elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi eläkeläisellä olevan parempaakin tekemistä kuin istua netissä aamusta iltaan jankuttamassa 3,5 vuotta sitten lopetetusta kaljabaarista. Eihän tuosta mitään tule. Menikö sinulla taas koko loma täällä palstalla? Toivottavasti rakennusprojektisi tuo sinulle uutta sisältöä elämään.

        Kyllä se on lopettanut jo vuosia sitten. Älä vaan mene sinne, siellä ei ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi eläkeläisellä olevan parempaakin tekemistä kuin istua netissä aamusta iltaan jankuttamassa 3,5 vuotta sitten lopetetusta kaljabaarista. Eihän tuosta mitään tule. Menikö sinulla taas koko loma täällä palstalla? Toivottavasti rakennusprojektisi tuo sinulle uutta sisältöä elämään.

        Luulisi sinun tietävän eläkeläisen loman määrän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi sinun tietävän eläkeläisen loman määrän.

        Meillä elkuilla sitä riittää, toivottavasti vielä pitkään.
        Jos trollin kiusaaminen onkin sen harrastus? Ja trolli luulee kiusaavansa sitä. Pääasia, että molemmilla on hauskaa. Välttämättä meillä harvoilla lukijoilla ei ole kovinkaan hauskaa.


    • Anonyymi

      Jos Karhu aukaisisi ja saisi hyvän liikepaikan kannattaisi kaikille naisille antaa juomat puoleen hintaan ja vastaavasti korottaa meiltä miehiltä hintoja. Me miehet kyllä tullaan sinne missä on naisia. Saattaisi kyllä saada muilta ravintoloilta vihat!

    • Anonyymi

      Otsikko on hiukan harhaan johtava. Asia on nimittäin niin että karhun aulabaari siis se tila mihin tuulipuvut ohjattiin odottamaan lun kun herras väki eli dynaamiset ja varakkaat nuoret miehet aterioivaa gourmet ruoka ravintola Karhussa mikä on valittu jo kolmasti kanarian saarten parhaaksi ruoka ravintolaksi. Kolmen misselin tähden karhu gourmet ruoka ravintola on siis edelleen avoinna meille paremmille piireille joilla on rahaa ja ymmärtää poika rakkauden ihanuuden. Tuuli puvut menköön vyö laukkuineen vaikka pannuun syömään makkara perunat sinappi hunnulla mitä täällä on mainostettu paljon. Otsake ei siis pidä täysin paikkansa.

      • Anonyymi

        Hohhoijaaaaaaaaa


      • Anonyymi

        Vihdoinkin täyttä asiaa tähän trollin alottamaan ketjuun. Viimeksi eilen söimme maukkaat pihvit Karhussa isolla poika porukalla.


    • Anonyymi

      Eivät nämä trollit ole koskaan käyneet Inglesissä. Saattavat saada pientä taskurahaa kirjoituksista. Ei kukaan tavallisesti toimeentuleva viitsi lässyttää täysin totuuden vastaista juttua päivästä toiseen. Yksi kyllä tulee äidin mukana Inglesiin. Kun kausi alkaa marraskuussa tullaan tavalliset matkaajat rikkaat ja köyhemmät. Yhteistä on meille vastakkainen sukupuoli, joka aina jaksaa kiinnostaa. Toimeentuloporukoilla rahat menee vuokraan ym. Nyt ovat lennot ja hotellit kallistuneet.

    • Anonyymi

      Ruokaravintola Karhussa todellakin on parhaat pihvit ja herra seura. 3 michelin tähteä. Laajin viinilista saarilla. Ei mitään sorbusta vaan laatuviinejä ainoastaan.

      Ikävää tietysti tuulipukujen kahinasta pitäville että aulabaari lopetti jo 3,5 vuotta sitten. Ottaa varmasti tunnon päälle kun ei päässyt salonkien puolelle lihapatojen ääreen.

      Mutta heille on kuitenkin olemassa loistava Pannu Karaoke & Snack Bar. Siellä valmistetaan saaren rapeimmat ranskalaiset makkaran kera. Fiksuimmat ottaa ne sinappi hunnulla karaokea kuunnellessa, tietenkin!

      Loppuillasta meno on usein tosi villiä. Ukot tanssii pöydillä ja makkaraperuna käristin savuttaa kuin viimeistä päivää. Illan viimeisten hitaitten jälkeen onkin aika lähteä Pepe Chiringoon tai hotlan altaalle jatkoille.


      Raikku ja Petteri,

      Keitele

    • Anonyymi

      Keiteleen naperoiden levy on jäänyt päälle jo vuosia sitten. Nyt viimeistään on aika kehittää jotain uutta siellä kaukaisilla salomailla.

    • Anonyymi

      Ei käy vajaaksi jääneitä kateeksi kun ei ole muuta tekemistä kun lässyttää vuosia sitten suljetusta huonolla paikalla olleesta kannattamattomasta karaokebaarista. Monesti vielä yöllä kommentoivat kun me normaalit nukutaan.

      • Anonyymi

        Vielä pimeämpää hommaa on julistaa aamusta iltaan kyseisen baarin lopettaneen toimintansa 3,5 vuotta sitten. Kai se on joku riippuvuus tuokin. Kertoa samaa uutista aamusta iltaan ja päivästä toiseen. Kaiken lisäksi vuodesta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä pimeämpää hommaa on julistaa aamusta iltaan kyseisen baarin lopettaneen toimintansa 3,5 vuotta sitten. Kai se on joku riippuvuus tuokin. Kertoa samaa uutista aamusta iltaan ja päivästä toiseen. Kaiken lisäksi vuodesta toiseen.

        Todella järkevää on kertoa käyneensä kyseisessä baarissa päivittäin ja edelleenkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä pimeämpää hommaa on julistaa aamusta iltaan kyseisen baarin lopettaneen toimintansa 3,5 vuotta sitten. Kai se on joku riippuvuus tuokin. Kertoa samaa uutista aamusta iltaan ja päivästä toiseen. Kaiken lisäksi vuodesta toiseen.

        Onko mielestäsi edes himmeää kertoa syövänsä siellä pihviaterioita joka päivä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mielestäsi edes himmeää kertoa syövänsä siellä pihviaterioita joka päivä?

        Kyseinen kirjoittaja on trolli. Se on hänen motiivinsa kirjoittaa kyseistä roskaa. Ihmetystä vaan herättää, että miksi kukaan lähtee mukaan trollin selkeisiin vedätyksiin?
        Mikä sinun motiivisi on kirjoittaa aamusta iltaan, että tuo baari on lopettanut jo 3,5 vuotta sitten. Oletko sinäkin trolli? Kyllä sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseinen kirjoittaja on trolli. Se on hänen motiivinsa kirjoittaa kyseistä roskaa. Ihmetystä vaan herättää, että miksi kukaan lähtee mukaan trollin selkeisiin vedätyksiin?
        Mikä sinun motiivisi on kirjoittaa aamusta iltaan, että tuo baari on lopettanut jo 3,5 vuotta sitten. Oletko sinäkin trolli? Kyllä sinä olet.

        Mikä sinun motiivisi on kirjoittaa aamusta iltaan, että tuo 3,5 vuotta sitten lopetettu baari toimii edelleen. Oletko sinä trolli? Kyllä aivan varmasti sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinun motiivisi on kirjoittaa aamusta iltaan, että tuo 3,5 vuotta sitten lopetettu baari toimii edelleen. Oletko sinä trolli? Kyllä aivan varmasti sinä olet.

        En ole kertaakaan väittänyt tuon baarin olevan avoinna. Kirjoitan tänne vain muutaman viestin vuodessa. Minulla on elämä. Hanki sinäkin sellainen. Onhan se tietenkin jonkinlainen elämä päivästä toiseen kirjoittaa jonkun baarin lopettaneen toimintansa 3,5 vuotta sitten.
        Et vastannut kysymykseen motiivistasi. Mikä saa kirjoittamaan tuollaista päivästä toiseen?
        Luuletko jonkun tekevän sillä tiedolla jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kertaakaan väittänyt tuon baarin olevan avoinna. Kirjoitan tänne vain muutaman viestin vuodessa. Minulla on elämä. Hanki sinäkin sellainen. Onhan se tietenkin jonkinlainen elämä päivästä toiseen kirjoittaa jonkun baarin lopettaneen toimintansa 3,5 vuotta sitten.
        Et vastannut kysymykseen motiivistasi. Mikä saa kirjoittamaan tuollaista päivästä toiseen?
        Luuletko jonkun tekevän sillä tiedolla jotain?

        Luuletko Kerttusetä jotokuta kiinnostavan näkemyksesi?
        Mikä on motiivisi mollata minua ja samalla asetut trollin puolelle. Taidatkin olla itse päätrolli?
        Ei olisi Kerttusedästä moista uskonut.
        Jatka elämääsi ja lopeta trollin puolustaminen ja täällä notkuminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kertaakaan väittänyt tuon baarin olevan avoinna. Kirjoitan tänne vain muutaman viestin vuodessa. Minulla on elämä. Hanki sinäkin sellainen. Onhan se tietenkin jonkinlainen elämä päivästä toiseen kirjoittaa jonkun baarin lopettaneen toimintansa 3,5 vuotta sitten.
        Et vastannut kysymykseen motiivistasi. Mikä saa kirjoittamaan tuollaista päivästä toiseen?
        Luuletko jonkun tekevän sillä tiedolla jotain?

        Oletko sinä sitä mieltä, että on hyväksyttävää mainostaa sellaista baaria jota ei ole olemassakaan. Sen sijaan jos joku kertoo baarin loppuneen 3,5 vuotta sitten (aika sinun viestistäsi), on se tuomittavaa. Vaikutat olevan lievästi arvioiden asenteellinen.
        Pakko asetautua tässä yksittäisessä asiassa tuon kirjoittajan puolelle jota yrität ojentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kertaakaan väittänyt tuon baarin olevan avoinna. Kirjoitan tänne vain muutaman viestin vuodessa. Minulla on elämä. Hanki sinäkin sellainen. Onhan se tietenkin jonkinlainen elämä päivästä toiseen kirjoittaa jonkun baarin lopettaneen toimintansa 3,5 vuotta sitten.
        Et vastannut kysymykseen motiivistasi. Mikä saa kirjoittamaan tuollaista päivästä toiseen?
        Luuletko jonkun tekevän sillä tiedolla jotain?

        Ottaako Kaitsu R:ää päähän????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä sitä mieltä, että on hyväksyttävää mainostaa sellaista baaria jota ei ole olemassakaan. Sen sijaan jos joku kertoo baarin loppuneen 3,5 vuotta sitten (aika sinun viestistäsi), on se tuomittavaa. Vaikutat olevan lievästi arvioiden asenteellinen.
        Pakko asetautua tässä yksittäisessä asiassa tuon kirjoittajan puolelle jota yrität ojentaa.

        Kirjoita ihmeessä vuosia sitten suojetuista baareista aamusta iltaan jos se tekee onnelliseksi. Ei se minulta ole pois. Minulla on näet elämä. Ihmetyttää vaan tuollaisen kirjoittajan motiivit. Palaan taas muutaman kuukauden kuluttua katsomaan tilanteen. Tuskin se mihinkään on muuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita ihmeessä vuosia sitten suojetuista baareista aamusta iltaan jos se tekee onnelliseksi. Ei se minulta ole pois. Minulla on näet elämä. Ihmetyttää vaan tuollaisen kirjoittajan motiivit. Palaan taas muutaman kuukauden kuluttua katsomaan tilanteen. Tuskin se mihinkään on muuttunut.

        Tuskin kannattaa palata. Jatka elämääsi ja unohda tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita ihmeessä vuosia sitten suojetuista baareista aamusta iltaan jos se tekee onnelliseksi. Ei se minulta ole pois. Minulla on näet elämä. Ihmetyttää vaan tuollaisen kirjoittajan motiivit. Palaan taas muutaman kuukauden kuluttua katsomaan tilanteen. Tuskin se mihinkään on muuttunut.

        ...


    • Anonyymi

      Kuka terve kommentoi klo 05.01?

    • Anonyymi

      Tämä palsta pitäisi saada kuntoon, että voidaan keskustella entiseen tapaan matkailuun liittyvistä asioista. Yksi valvoja riittäisi, joka poistaa nämä aivan pimeät jutut. Facebookissa on monissa ryhmissä keskustelu liian tarkkaa. Pitää kuitenkin sinnitellä niissä mukana.

    • Anonyymi

      Olipas taas kerran aivan loistavat pihvit ruokaravintola Karhussa. Päivällä käytiin dynaamisessa poikamiesten porukassa nauttimassa Karhun lihapatojen äärellä.

      Karhusta löytää aina varttuneempaa herraseuraa jatkoille, olipa suuntana sitten Pepe Chiringo tai Pannu Snack & Karaoke Bar. Ja niistähän me nuoret kollit tykätään!


      Kuumaa syyskautta vaan kaikille toivottaa
      "Pernajan Pojat"

      • Anonyymi

        Osasit taas trollata todella kiitettävän uskottavasti.


    • Anonyymi

      Todella, noissa vuosikausia suolletuissa jutuissa on juurikin merkillepantavaa niiden uskottavuus!

      • Anonyymi

        Eihän niillä ole uskottavuutta.
        Jokainen voi kuitenkin itse käydä toteamassa pihviravintola Karhun olevan normaalisti avoinna.
        Kymmenet ihmiset täälläkin on kertoneet käyneensä Karhussa ihan hiljakkoin.
        Turhaan Karhun väitetään lopettaneen. Noiden juttujen uskottavuus on nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän niillä ole uskottavuutta.
        Jokainen voi kuitenkin itse käydä toteamassa pihviravintola Karhun olevan normaalisti avoinna.
        Kymmenet ihmiset täälläkin on kertoneet käyneensä Karhussa ihan hiljakkoin.
        Turhaan Karhun väitetään lopettaneen. Noiden juttujen uskottavuus on nolla.

        Onhan se törkeää kun menee väittämään ettei Karhua ole olemassakaan. Samaa mieltä on ystävämme Kerttusetä joka on voimakkaasti tuominnut puheet Karhun lopettamisesta hyvin pahoiksi puheiksi. Kerttusedän mielestä pitäisi hankkia elämä eikä kertoilla täällä, että 3,5 vuotta sitten lopetettu Karhu on lopetettu. Hänen mielestään kolme ja puoli vuotta sitten lopetetussa Karhussa on suotavaa edelleenkin käydä ruokailemassa pihviaterioita.
        Otankin hänen neuvoistaan vaarin ja aloitan elämän. Ensimmäinen tehtäväni tässä uudessa elämässä on kertoa sen loppuun asti lopetetuista baareista.
        Karhubaari on lopetettu Kerttusedän kertoman mukaan 3,5 votta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se törkeää kun menee väittämään ettei Karhua ole olemassakaan. Samaa mieltä on ystävämme Kerttusetä joka on voimakkaasti tuominnut puheet Karhun lopettamisesta hyvin pahoiksi puheiksi. Kerttusedän mielestä pitäisi hankkia elämä eikä kertoilla täällä, että 3,5 vuotta sitten lopetettu Karhu on lopetettu. Hänen mielestään kolme ja puoli vuotta sitten lopetetussa Karhussa on suotavaa edelleenkin käydä ruokailemassa pihviaterioita.
        Otankin hänen neuvoistaan vaarin ja aloitan elämän. Ensimmäinen tehtäväni tässä uudessa elämässä on kertoa sen loppuun asti lopetetuista baareista.
        Karhubaari on lopetettu Kerttusedän kertoman mukaan 3,5 votta sitten.

        Ihanko huumoria yrität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko huumoria yrität?

        Hanki elåmää.


      • Anonyymi

        ...


    • Anonyymi

      Just eilen olin pihviravintola Karhussa syömässä. Sitten lähdin Kuparipannun karaokeen.
      Voin vahvistaa Karhun olevan normaalisti avoinna.

      T: Pannun ystävä ja canario

      • Anonyymi

        Jos harrastat geokätköjen etsintää, niin suosittelen sinulle Karhun etsintää. Saattaa olla ylitsepääsemätön etsintä edessä.
        Mutta ei hätää, kun olet etsinyt itsesi nälkäiseksi on siihen mainio ratkaisu. Mene Inglesin suosituimpaan ja parhaimpaan ravintolaan Pannuun syömään. Se on siitäkin mainio ruokapaikka, että sieltä ei saa tilaamallakaan makkaraperunoita. Ei siis tarvitse katsella niitä muutamia hourupäitä jotka kiertävät ympäri kylää ja etsivät karhubaarin makkaraperunoita. Kerttusetä kertoi jossain viestissään sen lopetetun jo 3,5 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos harrastat geokätköjen etsintää, niin suosittelen sinulle Karhun etsintää. Saattaa olla ylitsepääsemätön etsintä edessä.
        Mutta ei hätää, kun olet etsinyt itsesi nälkäiseksi on siihen mainio ratkaisu. Mene Inglesin suosituimpaan ja parhaimpaan ravintolaan Pannuun syömään. Se on siitäkin mainio ruokapaikka, että sieltä ei saa tilaamallakaan makkaraperunoita. Ei siis tarvitse katsella niitä muutamia hourupäitä jotka kiertävät ympäri kylää ja etsivät karhubaarin makkaraperunoita. Kerttusetä kertoi jossain viestissään sen lopetetun jo 3,5 vuotta sitten.

        Pannu on kyllä paras karaokebaari. Tilaan pannussa aina pannun maukkaat makkaraperunat sinappihunnulla.


    • Anonyymi

      Ruokaravintola Karhu tarjoilee parhaat Michelin-tason pihvit koko Inglesissä.
      Viineissäkin löytyy laatua sekä määrää. Hinnat voidaan pitää matalana valtavan
      kävijämäärän ansiosta.

      Jos haluaa rennompaa tunnelmaa, suosittelen Pannu Karaoke & Snack Bar - nimistä paikkaa. Varsinaista ruokaa sieltä ei saa, mutta paikan Makkaraperunat sinappi hunnulla ovat jo eräänlaisessa kulttimaineessa koko kylällä - ne kun on helppo ottaa pikkunälkään karaokea kuunnellessa.

      Illan kruunaa käynti Pepe Chiringo - nimisessä fine dining- ravintolassa. Koska siellä käy niin paljon herraseurueita ja yksittäisiä miehiä ilman vaimoaan, onkin paikan lempinimi leikkisästi "Pepe BiGringo".

      Mikä tahansa näistä on valintasi, et varmasti pety.
      Tai mikset kävisi vaikka jokaisessa.

      Hyvää lomaa toivottelevat,

      Miika ja Jeremias
      Kalanti

      • Anonyymi

        Ei hauskaa, silti naurettavaa!


    • Anonyymi

      Harmillista tuo Karhun lopettaminen. Onneksi kuitenkin heidän Facebookin mukaan toimintaa ollaan jatkamassa tulevalla kaudella.
      Siihen saakka käyn ruokailemassa Kuparipannubaarissa ja illalla pannun karaokessa.
      Tilaan aina pannun maukkaat makkaraperunat arkilounaaksi ja pikkunälkään.

    • Anonyymi

      Minä tilaan Kuparipannun makkaraperunat arkilounaaksi aina sinappihunnulla.
      Välillä pannun karaokessa tilaan sitten pienet ranskalaiset ja lihapullat pikkunälkään.
      Oikein muutahan sieltä ei saa kun Karaoke & Music Bar Kuparipannussa ei ole keittiötä.

    • Anonyymi

      Muistaakseni tuo Kuparipannu Karaoke & Music Bar on valittu Kanariansaarien parhaaksi karaokebaariksi. Kertokaa jo muistan väärin. Näin muistan uutisista lukeneeni.

      • Anonyymi

        Muistat oikein. Pannubaari on valittu peräti kolme kertaa Kanariansaarien parhaaksi karaokebaariksi.
        Raati kiitteli mm. pannubaarin laajaa biisilistaa ja baarissa tarjottavaa pientä purtavaa.
        Uusi makkaraperunakäristin sai kiitosta ja sen valmistamat rapeat makkaraperunat maistuivat kansainvälisille raatilaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistat oikein. Pannubaari on valittu peräti kolme kertaa Kanariansaarien parhaaksi karaokebaariksi.
        Raati kiitteli mm. pannubaarin laajaa biisilistaa ja baarissa tarjottavaa pientä purtavaa.
        Uusi makkaraperunakäristin sai kiitosta ja sen valmistamat rapeat makkaraperunat maistuivat kansainvälisille raatilaisille.

        Hourulan porukalla menee lujaa, onkohan täysikuun aika. Tai heillähän sitä on liikkeellä melkein aina.


    • Anonyymi

      Löytyykö pannusta miehelle mies seuraa. Olen kiinnostunut löytämään elämäni miehen tosi tarkoituksella.

      Aleksi 28v

      • Anonyymi

        Aivan varmasti löytyy. Kerran kurkkasin Karaokebaari Kuparipannubaarin ovelta. Siellä miehet tanssi keskenään hitaita nahkahousut jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti löytyy. Kerran kurkkasin Karaokebaari Kuparipannubaarin ovelta. Siellä miehet tanssi keskenään hitaita nahkahousut jalassa.

        No ai kauhee. Uskaltaako sitä Kuparipannun karaokeen tällainen hetero sitten edes lähteä?
        Voisihan se kuitenkin olla mukava kokeille kerran miestä. Hyvä että pannusta löytyy miehiä jos haluankin kokeille miestä.

        T: Pentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti löytyy. Kerran kurkkasin Karaokebaari Kuparipannubaarin ovelta. Siellä miehet tanssi keskenään hitaita nahkahousut jalassa.

        ...


    • Anonyymi

      Aika surkeeta, vuosikausia luettu samaa. Olisko jo aika kehittää jotain uutta?

      • Anonyymi

        Ei kukaan sinua estä kirjoittamasta parempia juttuja. Anna mennä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan sinua estä kirjoittamasta parempia juttuja. Anna mennä vaan.

        Olen yrittänyt. Ei siitä kuitenkaan tullut mitään. En osaa kirjoittaa muusta kuin Pannubaarin makkaraperunoista ja pihviravintola Karhun pihveistä.
        Minusta ei vaan taida olla asiakirjoittajaksi ja sisällöntuottajaksi.

        T: eläkepappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt. Ei siitä kuitenkaan tullut mitään. En osaa kirjoittaa muusta kuin Pannubaarin makkaraperunoista ja pihviravintola Karhun pihveistä.
        Minusta ei vaan taida olla asiakirjoittajaksi ja sisällöntuottajaksi.

        T: eläkepappa

        No siinähän sinulla on ihan hyvät aiheet. Älä suotta vähättele itseäsi. Ravintola-arvostelut esim. pihviravintola Karhun pihveistä ja Kuparipannubaarin makkaraperunoista on palstalla odotettuja ja toivottuja.

        T: Asiakirjoittaja ja sisällöntuottaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinähän sinulla on ihan hyvät aiheet. Älä suotta vähättele itseäsi. Ravintola-arvostelut esim. pihviravintola Karhun pihveistä ja Kuparipannubaarin makkaraperunoista on palstalla odotettuja ja toivottuja.

        T: Asiakirjoittaja ja sisällöntuottaja

        Kohta taas päästään Kuparipannubaarin makkaraperunoiden äärelle.
        Pannun karaokea ja kuumia miehiä onkin jo ikävä.
        Täytyy virittää nahkahousut iskuun. Entisissä onkin eritteitä kun hieman leikittiin pannun vessassa parin miehen kanssa.

        T: Sakari


    • Anonyymi

      Mitä sinä tästä saat?

    • Anonyymi

      Hei! Olen asia kirjoittaja ja kokemus asiantuntija.

      Kertoisin nyt kokemuksistani Ruokaravintola Karhussa. Siellä on aivan erinomaisen hieno sisustus. Palvelu on kuin Burj Khalifan ravintolamaailmasta. Ruokalista lähes identtinen Noman ruokalistan kanssa, joskin annokset ovat isompia, parempia ja edullisempia. Viinejä löytyy kuin Rockefellerien suvun viinikellareista.

      Nautinto on kaikin puolin tasapainoinen ja mieleenpainuva. En voi kuin suositella Ruokaravintola Karhua kaikille vakiasukkaille kuten myös matkustavaisille.

      Teemu, Alahärmästä

      • Anonyymi

        Eipäs unohdeta Kuparipannubaarin makkaraperunoita. Uudella makkaraperunakäristimellä tulee rapeita pottuja. Itse tilaan aina pannun karaokessa makkaraperunat sinappihunnulla pikkunälkään. Menee ne pannun makkarapotut myös ihan arkilounaaksi.

        T: basura


    • Anonyymi

      Kyllä Kuparipannun karaokessa maistuu aina makkaraperunat sinappihunnulla.
      Jaksaa taas laulaa ja katsella komeita miehiä.

      T: blues_brother

    • Anonyymi

      Kyllä Kuparipannun karaokessa makkaraperunat aina maistuu.

      T: arkihenkseli

    • Anonyymi

      Kyllä oli eilen illalla hauskaa meillä dynaamisilla ja varakkailla nuorilla miehillä kun katselimme tuuli pukujen etsiväni karhu gourmet ruoka ravintolaa sen vanhan aula baarin paikalta. Nautimme mehevää pihviä Karhussa lastu viinin kera ja ikkunasta katsellen nauroimme kippurassa tuuli pukujen tyhmyydelle. Tosin parempi vaan kun pysyvät pois täältä pilaamasta tasokasta ruoka paikkaa. Karhu on siis normaalisti auki tämä olkoon siitä todiste.

      • Anonyymi

        Varsin vakuuttavaa todistusta kirjoitustaidottomalta älyköltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsin vakuuttavaa todistusta kirjoitustaidottomalta älyköltä.

        Miksi sinun eläke pappa pitää haukkua asia kirjottajia ja sisällön tuottajia koko ajan. Ei ihme että palsta on luku kelvoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun eläke pappa pitää haukkua asia kirjottajia ja sisällön tuottajia koko ajan. Ei ihme että palsta on luku kelvoton.

        Järjetöntä höpinää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjetöntä höpinää!

        Niin on, mutta tärkeintä on otsikon fakta. Antakamme kirjoitustaidottoman idiootin jatkaa jankutustaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, mutta tärkeintä on otsikon fakta. Antakamme kirjoitustaidottoman idiootin jatkaa jankutustaan!

        Luuletko, että ketään kiinnostaa sun otsikot. Kenelläkään täällä ei ole senttiäkään kiinni Karhussa tai Kuparipannubaarissa. Ihan sama mikä niiden kohtalo on.
        Pääasia on, että sinua vedätetään. On vedätetty jo vissiin kohta 10 vuotta 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että ketään kiinnostaa sun otsikot. Kenelläkään täällä ei ole senttiäkään kiinni Karhussa tai Kuparipannubaarissa. Ihan sama mikä niiden kohtalo on.
        Pääasia on, että sinua vedätetään. On vedätetty jo vissiin kohta 10 vuotta 😂

        Hienoa Kerttusetä kun jaksat notkua täällä! Toivottavasti jaksat edelleen nuorten miesten kanssa kuumissa ja kumisissa etelän öissä! Olet paras, mussukka!


    • Anonyymi

      Kyllä Kuparipannubaari on kyllä paras karaokebaari täällä Inglesissä.
      Maukkaat makkaraperunat sinappihunnulla voi ottaa arkilounaaksi ja pikkunälkään karaoken kuuntelun ohessa.

      T :Pannun ystävä

    • Anonyymi

      Kupari pannu baarin maukkaat makkara perunat sinappi hunnulla on
      kyllä loman koho kohta. Käyn aina pannussa laulamassa kara okea ja istun koko illan kuuntelemassa muiden esiintymistä.
      Siinä tulee nälkä ja pannun makkaraperunat auttaa pikku nälkään.

    • Anonyymi

      Kyllä Kuparipannu on Inglesin paras karaokebaari. Täältä tulee täydet pisteet pannulle.
      Aina lomalla käydään pannun karaokessa ja syödään pannun kuuluisat makkaraperunat sinappihunnulla. Ketä kiinnostaa Karhun pihvit? Ei ketään. Mieluummin syödään pannun makkaraperunat.

      T: Laitisten perhe

    • Anonyymi

      Minusta Kuparipannun karaoke on parempi mitä Ässän karaoke.
      Molemmissa olen laulanut. Kuparipannu vie kuitenkin voiton karaoken suhteen.

      Lasse

    • Anonyymi

      Kyllä Kuparipannu on karaokebaarien kuningas.

    • Anonyymi

      Pihviravintola Karhu on lopettanut mutta karaokebaari Kuparipannubaari porskuttaa.
      Täällä me ollaan parhaillaan pannun karaokessa.
      Laula raikaa ja olut virtaa. Baaritiskillä porukka örisee jo siihen malliin ettei laulua meinaa enää kuulla.
      Kova meno pannubaarissa.

      T: Pannun ystävä

    • Anonyymi

      Oli kyllä kovat bileet Kuparipannu Music & Karaoke Baarissa.
      Olut virtasi ja hauskaa oli.
      Nyt vasta pääsin takaisin hotlalle.

      T: Pannun ystävä

      • Anonyymi

        Kyllä se taitaa olla hurja karaokebaari tuo Pannu.


    • Anonyymi

      Kyllähän Pannu on ihan paras kun puhutaan Inglesin karaokebaareista.
      Laaja lista biisejä yhdistettynä maukkaisiin makkaraperunoihin joita voi nauttia biisien lomassa.

      • Anonyymi

        On se paras tuo Kuparipannubaari. Parhaat piisit soi pannun karaokessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se paras tuo Kuparipannubaari. Parhaat piisit soi pannun karaokessa.

        Ryyppään aina lomillani pannun paari tiskillä lärvit ja kuuntelen kara ookkea


    • Anonyymi

      Suositteletteko karaoken ystäville karaokebaari Kuparipannubaaria vaiko Ässää?
      Kuparipannubaarista taitaa saada makkaraperunoita pikkunälkään ja miksei ihan arkilounaaksikin?

      • Anonyymi

        Kuparipannu Karaoke & Music Bar on suosittu karaoken ystävien keskuudessa.
        Todella kallis se vaan on. Huhujen mukaan makkara perunat maksaisi pannu baarissa 19,90 ja kaljakin lienee 3-4 kertaa kalliimpaa mitä muissa vastaavissa baareissa. Jos nyt pannu baariin päädyt niin muista tarkastaa lonkeron päiväys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuparipannu Karaoke & Music Bar on suosittu karaoken ystävien keskuudessa.
        Todella kallis se vaan on. Huhujen mukaan makkara perunat maksaisi pannu baarissa 19,90 ja kaljakin lienee 3-4 kertaa kalliimpaa mitä muissa vastaavissa baareissa. Jos nyt pannu baariin päädyt niin muista tarkastaa lonkeron päiväys.

        Kylläpäs kuulostaa kalliilta baarilta tuo Pannu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs kuulostaa kalliilta baarilta tuo Pannu.

        Pannu ei oo bers aukisille. Makkaraparunat maistuu pannussa ja 19,90 kyllä kelpaa niistä maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannu ei oo bers aukisille. Makkaraparunat maistuu pannussa ja 19,90 kyllä kelpaa niistä maksaa.

        Ei tuolla Kuparipannubaarissa kannata käydä. Liian kallis ja se on vain baari.
        Tuolla rahalla syö pihviravintola Pepe Chiringossa jo useampi henkilö pihviaterian.


    • Anonyymi

      Kuparipannubaari on kuulemma 3-4 kertaa kalliimpi mitä muut vastaavat paikat.
      Onneksi pihviravintola Karhu jatkaa toimintaansa ja avaa taas tulevalle kaudelle.
      Pian pääsemme taas Karhun pihvien äärelle herkuttelemaan edullisesti.

    • Anonyymi

      Täällä mä taas olen Kupari pannu baarin päivä karaokessa.
      Olut virtaa ja laulajiakin on ihan mukavasti. Otin makkara perunat sinappi hunnulla sunnuntai lounaaksi ja nyt hieman olutta tässä laulajia kuuunnellessa.
      Harmi tosiaan että tuo pihvi ravintola Karhu lopetti keväällä. Onneksi se kuitenkin avaa taas uudelleen kun kausi alkaa. On avannut aina jo yli 20 vuoden ajan.

      T: Pannun ystävä ja canario

      • Anonyymi

        Muuten, onko paikallisessa Lidlissä Urho juustogrillimakkaraa vai pitääkö tuoda mukana?


      • Anonyymi

        ...


    • Anonyymi

      Pannu on paras karaokebaari

      T: arkihenkseli

    • Anonyymi

      Vinttivikaiset jaksaa jauhaa samaa. Saattavat saada pientä korvausta Kuparipannusta. Ei kai kukaan sentään niin hullut ole, että jauhaa täysin perätöntä juttua päivästä toiseen. Monesti vielä aamuyöllä. Tasan eivät käy onnenlahjat. Voisi itsekkin jauhaa samaa paskaa, jos saisi vaikka 5.000 € kuussa palkkana.

      • Anonyymi

        Noilla mainostajilla on kuulemma 50% alennuskortti pannuun. Kertoivat siitä jo monta vuotta sitten.
        Ovat pitäneet pannua esillä nyt jo varmasti 8-10 vuotta. Ei kukaan ulkopuolinen tekisi tuollaista.
        Ei kenelläkään riittäisi virtaa päivästä toiseen jankuttaa tuosta "pannusta" ilman korvausta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noilla mainostajilla on kuulemma 50% alennuskortti pannuun. Kertoivat siitä jo monta vuotta sitten.
        Ovat pitäneet pannua esillä nyt jo varmasti 8-10 vuotta. Ei kukaan ulkopuolinen tekisi tuollaista.
        Ei kenelläkään riittäisi virtaa päivästä toiseen jankuttaa tuosta "pannusta" ilman korvausta.

        Lienee kyseessä yksi trolli. Ei kannata vastata hänen viesteihinsä mutta niistä voi tehdä poistopyynnön. Trollit yleensä lopettavat kun eivät saa haluamaansa huomiota.


    • Anonyymi

      Tuo on sama henkilö kirjoittamassa sekä Karhusta että Kuparipannusta.
      Olen seurannut kellonaikoja. Välillä on tullut yöllä parin minuutin välein kirjoituksia.
      Ensin yhdessä kirjoituksessa kehutaan Karhua. Sitten minuutin kuluttua "joku" sanoo Karhun lopettaneen toimintansa. Taas minuutti ja joku "kolmas" pyytää menemään Kuparipannuun kehuen sen maasta taivaisiin. Turhan läpinäkyvää mainostamista tuolta ravintola Kuparipannulta. Varmasti onkin ihan sattumaa ja todennäköistä, että kolme eri kirjoittajaa eksyy palstalle kirjoittamaan viestit parin minuutin sisään keskellä yötä. Sama mainostaja on kyseessä. Hän esittää välillä olevansa pannunystävä. Minuutin kuluttua vastaa omaan viestiinsä haukkuen kyseisen ravintolan. Sitten taas aihe vaihtuu Karhuun. Ensin ylistävä viesti. Sitten perään toinen kertoen toiminnan loppumisesta ja taas loppuun pyyntö saapua parhaaseen ruokaravintola Kuparipannuun. Sama kaava toistuu viesteissä koko ajan. Tätä on jatkunut tosiaan jo vuosien ajan. Kukaan tavallinen asiakas ei tosiaan voi olla kyseessä.

      • Anonyymi

        Näin juuri on! Härskiä toimintaa Kuparipannulta.


      • Anonyymi

        Kyseessä on trolli eläke pappa. Kun papasta ei ole asia kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi häiriköi hän täällä meitä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia jotta palsta olisi luku kelvoton ilman asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Näin se vaan ystävät on. Ihan mahotonta taas eläke papalta ihan mahotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri on! Härskiä toimintaa Kuparipannulta.

        ...


    • Anonyymi

      Kiitos sinulle Kerttusetä kun jaksat pitää tätä ketjua ylhäällä!

      • Anonyymi

        Kuulin juuri Kerttusedän syövän ilmaiseksi tietyissä Suomi paikoissa. Pitääköhän paikkansa vai onko muutamien hetero vouhkaajien sala juoni.


    • Anonyymi

      Olette hieman myöhässä noiden Kuparipannun juttujenne kanssa.
      Pannu on lopettanut toimintansa. En tiedä milloin, mutta viime talvena siinä samalla paikalla oli kiinalainen ravintola.

      • Anonyymi

        Kuparipannu lopetti kolme vuotta sitten koronan takia. Niin joutui tekemään moni muukin ravintola Inglesissä. Pannun paikalle avattiin toissa talvena kiinalainen ravintola. Toki eri yrittäjä on asialla.
        Täällä tuo yksi ja ainoa kirjoittaja puhuu välillä pannussa käymisestä ja välillä Karhussa käymisestä. Ravintola Kuparipannua tai karaokebaari Karhua ei ole ollut enää olemassa kolmeen vuoteen. Karhun omistaja suunnittelee toiminnan jatkamista tulevalla kaudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuparipannu lopetti kolme vuotta sitten koronan takia. Niin joutui tekemään moni muukin ravintola Inglesissä. Pannun paikalle avattiin toissa talvena kiinalainen ravintola. Toki eri yrittäjä on asialla.
        Täällä tuo yksi ja ainoa kirjoittaja puhuu välillä pannussa käymisestä ja välillä Karhussa käymisestä. Ravintola Kuparipannua tai karaokebaari Karhua ei ole ollut enää olemassa kolmeen vuoteen. Karhun omistaja suunnittelee toiminnan jatkamista tulevalla kaudella.

        Ingles on täynnä ruokaravintoloita. Kuparipannulla ei ollut mitään millä se olisi erottunut edukseen. Suomalaiset on liian pieni asiakaskunta. Lisäksi pannu oli avoinna vain talvikausina. Asiakkaita ei vaan ollut riittävästi pitämään sitä kannattavana. Korona sitten teki pannusta lopun lopullisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ingles on täynnä ruokaravintoloita. Kuparipannulla ei ollut mitään millä se olisi erottunut edukseen. Suomalaiset on liian pieni asiakaskunta. Lisäksi pannu oli avoinna vain talvikausina. Asiakkaita ei vaan ollut riittävästi pitämään sitä kannattavana. Korona sitten teki pannusta lopun lopullisesti.

        Joku jaksaa kirjoittaa ihan skeidaaja ilmeisesti ihan tosissaan. Huvinsa kullakin. Noihin ei vaan kukaan jaksa uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku jaksaa kirjoittaa ihan skeidaaja ilmeisesti ihan tosissaan. Huvinsa kullakin. Noihin ei vaan kukaan jaksa uskoa.

        Totta. Näin on.
        Todellisuudessahan Kuparipannun kaatoi järjetön ylihinnoittelu.
        Se vei asiakkaat muihin ravintoloihin syömään. Ei kukaan alkanut enää maksamaan kaalikääryleestä 42 euroa Kuparipannussa. Samalla rahalla syö kaksi ihmistä pihviaterian oikeassa pihviravintolassa.
        Täytyy käydä testaamassa tuo Kuparipannun paikalle avattu kiinalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku jaksaa kirjoittaa ihan skeidaaja ilmeisesti ihan tosissaan. Huvinsa kullakin. Noihin ei vaan kukaan jaksa uskoa.

        Taitaa olla jollekin kova paikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla jollekin kova paikka?

        Varmasti noinkin. Pannu oli kuitenkin joillekin se kantapaikka. Pannun lopettaminen saa tunteita pintaan.
        Ei se muuta mihinkään sitä asiaa, että pannu oli rankasti ylihinnoiteltu.
        Pannun hinnat oli 3-4 kertaa kovemmat mitä muissa vastaavissa ravintoloissa.
        Valittajille tiedoksi: menkää elämässä eteenpäin. On myös elämää Kuparipannun jälkeen. Etsikää uusi kantapaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti noinkin. Pannu oli kuitenkin joillekin se kantapaikka. Pannun lopettaminen saa tunteita pintaan.
        Ei se muuta mihinkään sitä asiaa, että pannu oli rankasti ylihinnoiteltu.
        Pannun hinnat oli 3-4 kertaa kovemmat mitä muissa vastaavissa ravintoloissa.
        Valittajille tiedoksi: menkää elämässä eteenpäin. On myös elämää Kuparipannun jälkeen. Etsikää uusi kantapaikka.

        Pihviravintola Karhu avaa ovensa taas pian. Mukava päästä taas Karhun lihapatojen äärelle herkuttelemaan edulliseen hintaan. Siellä kokoontuu nykyisin myös entisen kuparipannun kanta-asiakkaat. Talviasukkat pitävät Karhussa viikkomiitingin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla jollekin kova paikka?

        se karhubaarin lopettaminen. Pannuhan pauhaa juuri nytkin.
        Menehän kaitsu etsimään kiinalaisia.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla jollekin kova paikka?

        Kuparipannun lopettaminen 3 vuotta sitten otti tosiaan minullakin koville.
        Onneksi Inglesissä on kuitenkin muitakin ravintoloita. Suurin osa on vielä 3-4 kertaa edesmennyttä Kuparipannua halvempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuparipannun lopettaminen 3 vuotta sitten otti tosiaan minullakin koville.
        Onneksi Inglesissä on kuitenkin muitakin ravintoloita. Suurin osa on vielä 3-4 kertaa edesmennyttä Kuparipannua halvempia.

        Me Inglesin vakiasukkaat eli canariot kokoonnumme pannun lopetettua toimintansa pihviravintola Karhussa nykyisin.
        Karhu aukeaa taas tulevalle kaudelle. Pannua kaipasimme hetken. Sitten menimme elämässä eteenpäin. Olihan se pannu hirveän kallis jos totta puhutaan.
        Siellä tuli vaan käytyä. Nythän siinä on kiinalainen ravintola samalla pannun paikalla.


    • Anonyymi

      Karhu tosiaan on lopettanut. Se lopettaa toimintansa kesän ajaksi joka vuosi.
      Inglesin ravintoloista vain Kuparipannu on lopettanut pari vuotta sitten.
      Siinä samalla paikalla toimii kiinalainen ravintola nykyisin.

      • Anonyymi

        kertoo hourulan tietotoimisto suorana hourulasta. Lisää tuollaista, kausi lähestyy ja lukijoita ilmaantuu lisää. Kansa kaipaa viihdettä näinkin totiselle palstalle!


    • Anonyymi

      Onko Kuparipannu tosiaan lopettanut. Toisaalta tieto ei tule minulle yllätyksenä.
      Oli se vaan niin kallis. Taisi olla ihan 3-4 kertaa kalliimpi mitä muut vastaavat paikat.
      Noh, ohna noita edullisiakin ravintoloita. Esimerkkinä pihviravintola Karhu joka pian avaa ovensa tulevalle kaudelle.

      • Anonyymi

        On se totta. Me Inglesin vakiasukkaat eli canariot otimme pannun menemisen nurin aika synkin mielin.
        Mehän olimme pitäneet Kuparipannussa viikkomiitinkiä niin monena vuotena.
        Sitten siirsimme miitinkin pihviravintola Karhuun. Karhu olikin huomattavan edullinen ja laadukas pihviravintola verrattuna sikakalliiseen pannuun.
        Onneksi Karhu jatkaa toimintaansa taas tulevalla kaudelle.
        Me canariot emme malta odottaa pääsyä Karhun lihapatojen äärelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se totta. Me Inglesin vakiasukkaat eli canariot otimme pannun menemisen nurin aika synkin mielin.
        Mehän olimme pitäneet Kuparipannussa viikkomiitinkiä niin monena vuotena.
        Sitten siirsimme miitinkin pihviravintola Karhuun. Karhu olikin huomattavan edullinen ja laadukas pihviravintola verrattuna sikakalliiseen pannuun.
        Onneksi Karhu jatkaa toimintaansa taas tulevalla kaudelle.
        Me canariot emme malta odottaa pääsyä Karhun lihapatojen äärelle.

        Teillä vakiasukkailla tunnetusti on vaativa maku ruokaravintoloiden suhteen.
        Siksi te kelpuutetta ruokaravintolaksi vain pihviravintola Karhun.
        Tämän eräs suomalainen canario minulle kertoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se totta. Me Inglesin vakiasukkaat eli canariot otimme pannun menemisen nurin aika synkin mielin.
        Mehän olimme pitäneet Kuparipannussa viikkomiitinkiä niin monena vuotena.
        Sitten siirsimme miitinkin pihviravintola Karhuun. Karhu olikin huomattavan edullinen ja laadukas pihviravintola verrattuna sikakalliiseen pannuun.
        Onneksi Karhu jatkaa toimintaansa taas tulevalla kaudelle.
        Me canariot emme malta odottaa pääsyä Karhun lihapatojen äärelle.

        Me kaikki odotamme sitä vesi kielellä. Odotetaan kaikki yhdessä. Se tuntuu niin mukavalta hurauttaa taas rollaattorilla karhubaariin. Heti aamulla aamiaiselle mennään ja sitten odotetaankin aamupäivän brunssia. Siitä ehkä jäädäänkin päivälliselle jne, kaikkina päivinä.

        Terveisiä kaikille toivovat Niuvanniemen karhubaarilaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä vakiasukkailla tunnetusti on vaativa maku ruokaravintoloiden suhteen.
        Siksi te kelpuutetta ruokaravintolaksi vain pihviravintola Karhun.
        Tämän eräs suomalainen canario minulle kertoi.

        Kiitosta vaan. Kyllähän Karhu on Inglesin paras pihviravintola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se totta. Me Inglesin vakiasukkaat eli canariot otimme pannun menemisen nurin aika synkin mielin.
        Mehän olimme pitäneet Kuparipannussa viikkomiitinkiä niin monena vuotena.
        Sitten siirsimme miitinkin pihviravintola Karhuun. Karhu olikin huomattavan edullinen ja laadukas pihviravintola verrattuna sikakalliiseen pannuun.
        Onneksi Karhu jatkaa toimintaansa taas tulevalla kaudelle.
        Me canariot emme malta odottaa pääsyä Karhun lihapatojen äärelle.

        ...


    • Anonyymi

      Harmillista tuo Kuparipannun konkurssi.
      Kävin aina lomillani Kuparipannun karaokessa ja välillä otin pannun maukkaat makkaraperunat ihan arkilounaaksi.

      • Anonyymi

        Onhan se todella harmillista, ensin karhubaari ja nyt pienen pääsi sisällä Inglesin paras ja suosituin ruokaravintola Pannu. Onneksi se tapahtui vain ilkeässä mielikuvituksessasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se todella harmillista, ensin karhubaari ja nyt pienen pääsi sisällä Inglesin paras ja suosituin ruokaravintola Pannu. Onneksi se tapahtui vain ilkeässä mielikuvituksessasi!

        Kuparipannu oli kyllä paras ruokapaikka. Inglesin parhaat makkaraperunat sai pannusta.
        Nythän siinä samalla paikalla on kiinalainen ravintola. En ole käynyt. Tulee pannun muistot liikaa mieleen.
        Pihviravintola Karhu lopetti keväällä kuten kaikkina muinakin vuosina.
        Onneksi toiminta taas syksyllä jatkuu. Päästään Karhun pihvien äärelle taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuparipannu oli kyllä paras ruokapaikka. Inglesin parhaat makkaraperunat sai pannusta.
        Nythän siinä samalla paikalla on kiinalainen ravintola. En ole käynyt. Tulee pannun muistot liikaa mieleen.
        Pihviravintola Karhu lopetti keväällä kuten kaikkina muinakin vuosina.
        Onneksi toiminta taas syksyllä jatkuu. Päästään Karhun pihvien äärelle taas.

        Pannun makkaraperunat sinappihunnulla oli leganda. Itse tilasin myös kaalikääryleen aina sinappihunnulla.
        Vitosen lisämaksulla sai makkaraperunat plussa-ateriana. Isot ranskalaiset ja iso juoma.
        Se sopi myös arkilounaaksi.
        Onneksi on sentään nykyisin tuo pihviravintola Karhu.


    • Anonyymi

      Kyllä me Karhun herkullisten ja edullisten pihvien ja viinien äärellä aina nauramme noille Karaokebar Kuparipannun makkaraperunoille ja kaalikääryleille sinappihunnulla.
      Pannun makkaraperunoiden tai kaalikääryleen hinnalla olisitte saaneet pihviaterian kahdelle viinien kera pihviravintola Karhussa.
      Noh, jokainen tyylillään. Makkaraperunat on proletaarille sopivaa evästä.
      Siihen vielä karaokessa hieman työväen lauluja päälle niin hyvä on.

      • Anonyymi

        Pannu olikin viher vasemmistolaisten suvak kien baari.
        Normaalit syö pihviravintola Karhussa.


      • Anonyymi

        Siehä sutki trolli oot, ensteks panit pannun konkurssi ja nyt käyt sieä syömäs. yrittäsit ees oll johomukkaine surkeis trollauksissais!!!


    • Anonyymi

      Suomibaari Kuparipannun makkaraperunoita ja kaalikääryleitä 😄
      Koittakaa nyt hyvät ihmiset edes joskus tutustua paikalliseen ruokakulttuuriin matkustellessanne. Tulette löytämään ihan uusia makuelämyksiä. Saatte sitten kotona taas syödä niitä kaalikääryleitä ja hernekeittoa niin paljon kuin napa vetää.
      Leipääkin saa Inglesin kaupoista. Ei sitä tarvitse matkalaukussa Kanarialle kantaa.

      • Anonyymi

        Kurkkasin kerran Kuparipannubaarin ovelta.
        Siellä ne pannun baaritiskillä istuivat rivissä. Kaljatuoppi edessä ja kaalikääryleen jämät valui suupielistä. Nälkäisimmillä oli edessä makkaraperunat ja sinapit ja ketsupit valui rinnuksille.
        Käännyin ympäri ja menin ruokaravintola Mummolaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kurkkasin kerran Kuparipannubaarin ovelta.
        Siellä ne pannun baaritiskillä istuivat rivissä. Kaljatuoppi edessä ja kaalikääryleen jämät valui suupielistä. Nälkäisimmillä oli edessä makkaraperunat ja sinapit ja ketsupit valui rinnuksille.
        Käännyin ympäri ja menin ruokaravintola Mummolaan.

        Ai kauhee. On se varmaan ollu hurja näky.
        Samanlaisia juottoloita on Suomi täynnä.
        Ei tuota harrastusta varten tarvitse Inglesiin matkustaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kauhee. On se varmaan ollu hurja näky.
        Samanlaisia juottoloita on Suomi täynnä.
        Ei tuota harrastusta varten tarvitse Inglesiin matkustaa.

        ...


    • Anonyymi

      Pihviravintola Karhu avaa taas muutaman vuoden jälkeen Inglesissä tulevalla kaudella.
      Kunnon pihvejä on Karhussa tarjolla ja laadukkaita viinejä. Ei mitään pannubaarin makkaraperunoita ja kaalikääryleitä. Karhun kansainvälinen keittiö tarjoaa myös perinteisiä kanarianlaisia ruokia.
      Meillä Inglesin vakiasukkailla eli canarioilla onkin sanonta, että Karhu on Inglesin ykkönen.

      T: Pannun ystävä evp

      • Anonyymi

        Mitenkäs se nyt oikein olikaan. Kerrot käyväsi siellä lähes päivittäin ja nyt se aukeaa muutaman vuoden tauon jälkeen uudelleen. Vaikea tässä on pysyä perässä. Näin turistina olisi hyvä tietää onko auki vai ei. Pyytäisin hieman uskottavampaa tiedotusta arvoisat ravintoloitsijat.

        Linda, Helsingistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs se nyt oikein olikaan. Kerrot käyväsi siellä lähes päivittäin ja nyt se aukeaa muutaman vuoden tauon jälkeen uudelleen. Vaikea tässä on pysyä perässä. Näin turistina olisi hyvä tietää onko auki vai ei. Pyytäisin hieman uskottavampaa tiedotusta arvoisat ravintoloitsijat.

        Linda, Helsingistä

        Minun nimimerkkini on Pannun ystävä evp.
        Täällä on muitakin kirjoittajia kuin minä.
        Pihviravintola Karhu avaa ovensa jälleen lokakuussa. Silloin pääsee taas kunnon pihvien äärelle.


    • Anonyymi

      Pihviravintola Karhu on avoinna. Karaoke & Music Bar Kuparipannu lopetti toimintansa 3,5 vuotta sitten. Sen paikalla on nykyisin kiinalainen ravintola.
      Suosittelen ruokaravintolaksi pihviravintola Karhua varauksetta. Iltaisin pöytävaraus on suotava.

      T: Pannunystävä

      • Anonyymi

        Kyllä Karhu on ihan paras kun puhutaan Inglesin vehreän paratiisin pihvi ravintoloista.

        T: eläkepappaORG


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Karhu on ihan paras kun puhutaan Inglesin vehreän paratiisin pihvi ravintoloista.

        T: eläkepappaORG

        Onko Inglesin vehreää paratiisia olemassakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Inglesin vehreää paratiisia olemassakaan?

        Ei tietenkään ole!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään ole!

        Inglesin vehreässä paratiisissa käyn pari kertaa joka talvi.
        Kuparipannun karaokessa olen käynyt laulamassa ja pannun maukkaat makkaraperunat olen ottanut pikkunälkään ja ihan arkilounaaksi.
        Nyt pannu on lopettanut toimintansa pari vuotta sitten ja sen paikalla toimii kiinalainen ravintola. Siksi käyn karaokessa nykyisin Ässässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään ole!

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inglesin vehreässä paratiisissa käyn pari kertaa joka talvi.
        Kuparipannun karaokessa olen käynyt laulamassa ja pannun maukkaat makkaraperunat olen ottanut pikkunälkään ja ihan arkilounaaksi.
        Nyt pannu on lopettanut toimintansa pari vuotta sitten ja sen paikalla toimii kiinalainen ravintola. Siksi käyn karaokessa nykyisin Ässässä.

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inglesin vehreässä paratiisissa käyn pari kertaa joka talvi.
        Kuparipannun karaokessa olen käynyt laulamassa ja pannun maukkaat makkaraperunat olen ottanut pikkunälkään ja ihan arkilounaaksi.
        Nyt pannu on lopettanut toimintansa pari vuotta sitten ja sen paikalla toimii kiinalainen ravintola. Siksi käyn karaokessa nykyisin Ässässä.

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...

        …..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        …..

        Pistin paremmaks


    • Anonyymi

      Tosi harmi tuo pannun konkurssi 2020 keväällä. Pannussa oli aina niin kova meno karaokessa.

      • Anonyymi

        Meidän kaikkien muiden onneksi olet taas valehtelulinjalla. Aivan uutta sinulta???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän kaikkien muiden onneksi olet taas valehtelulinjalla. Aivan uutta sinulta???

        Itse aloitit väittämällä Karhun lopettaneen toimintansa. Kärsi nyt sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän kaikkien muiden onneksi olet taas valehtelulinjalla. Aivan uutta sinulta???

        Näin on. Ei se meno siellä Kuparipannun karaokessa nyt niin kovaa sentään ollut.
        Ihan tavallinen meno karaokebaariksi. Nythän koko pannua ei ole enää ollenkaan. Kiinalainen ravintola on samalla paikalla.

        T: Pannun ystävä evp


    • Anonyymi

      Kuparipannubaarin toiminnan loppuminen oli rankka isku meille Inglesin makkaraperunoiden ystävät ry:n jäsenille.
      Emme ole oikein mistään löytäneet paikkaa mistä saisi makkaraperunat sinappihunnulla. Se oli meidän suosikkimme aina Kuparipannubaarissa.
      Olemme käyneet useasti pihviravintola Karhussa. He ovat kieltäytyneet ottamassa makkaraperunoita ruokalistalleen. Toisaalta ymmärtäähän sen. Karhu kuitenkin on laadukas pihviravintola.

    • Anonyymi

      Karhu aukeaa taas pian kun uusi kausi alkaa. Tervetuloa kaikki hyvien pihvien ja laatuviinien ystävät.

      • Anonyymi

        Olipa iso uutinen. Tiedätkö jo paikan, vai onko edelleen hakusessa pitkässä kuusessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa iso uutinen. Tiedätkö jo paikan, vai onko edelleen hakusessa pitkässä kuusessa?

        ...


    • Anonyymi

      Harmillista tuo Bar & Cafeteria Kuparipannun lopettaminen.
      Kävin siellä aina päiväkaljalla.
      Onneksi pihviravintola Karhu palvelee laadukkaiden viinien ja hyvien pihvien ystäviä.

      • Anonyymi

        Karhu aukeaa taas pian kun uusi kausi alkaa. Tervetuloa kaikki hyvien pihvien ja laatuviinien ystävät.

        Palvelee nyt ja aukeaa kun uusi kausi alkaa.
        Voisitko ystävällisesti trollata johdonmukaisemmin.

        Tiettävästi Inglesissä ei ole ikinä ollut Bar & Cafeteria Kuparipannu nimistä ravintolaa joten tuskin sitä on lopettanutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhu aukeaa taas pian kun uusi kausi alkaa. Tervetuloa kaikki hyvien pihvien ja laatuviinien ystävät.

        Palvelee nyt ja aukeaa kun uusi kausi alkaa.
        Voisitko ystävällisesti trollata johdonmukaisemmin.

        Tiettävästi Inglesissä ei ole ikinä ollut Bar & Cafeteria Kuparipannu nimistä ravintolaa joten tuskin sitä on lopettanutkaan.

        Pihviravintola Karhu on avoinna vuoden ympäri.
        Karhun aulabaari Karhu karaoke & Music Bar on avoinna vain talvikaudella.
        Bar & Cafeteria Kuparipannu oli toiminnassa 1986-2020.
        Pannu lopetti asiakkaiden vähyyden takia. Liian kalliit hinnat. Asiakkaat meni muualle.
        Pannu oli loppuaikoina 3-4 kertaa kalliimpi mitä muut vastaavat baarit.


    • Anonyymi

      Pannun karokessa oli aina kova meno.

      • Anonyymi

        Olihan siellä aina kovaa menoa. Laulu raikasi ja makkaraperunat auttoi jaksamaan bilettämään.
        Valitettavasti 3-4 kertaa muita baareja kovemmat hinnat karkoitti kaikki asiakkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan siellä aina kovaa menoa. Laulu raikasi ja makkaraperunat auttoi jaksamaan bilettämään.
        Valitettavasti 3-4 kertaa muita baareja kovemmat hinnat karkoitti kaikki asiakkaat.

        Makkaraperunoiden sijasta minä käyn pihviravintola Karhun lihapatojen äärellä herkuttelemassa edulliseen hintaan.
        Karhusta ei edes saa makkaraperunoita. Kerran ohimennen kuulin erään asiakkaan niitä kysyvän. Tarjoilijan mukaan ne eivät ole laadukkaaseen pihviravintola Karhuun sopivaa "ruokaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan siellä aina kovaa menoa. Laulu raikasi ja makkaraperunat auttoi jaksamaan bilettämään.
        Valitettavasti 3-4 kertaa muita baareja kovemmat hinnat karkoitti kaikki asiakkaat.

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...

        ...


    • Anonyymi

      Oliks sen niin et tuo pihviravintola Karhu on Inglesin suosituin ja paras ruokaravintola? Muistelen jotain tuollaista lukeneeni.
      Osanotot tuon Kuparipannubaarin lopettamisesta. Kuulemma silläkin kalliilla baarilla ja heidän makkaraperunoilla oli kannattajansa.

      • Anonyymi

        Olet kuullut oikein. Pihviravintola Karhu on useasti palkittu Kanariansaarien parhaana pihviravintolana kansainvälisten ruokakriitikoiden toimesta.
        Karhun aulabaari on myös suosittu.
        Se on ollut nyt kiinni jonkun aikaa kuten aloittajakin tuossa toteaa.
        Karhun aularavintola avautuu taas tulevalle kaudelle normaalisti.


    • Anonyymi

      Just oon kävelemässä täällä Kuparipannun entisen toimitilan ulkopuolella.
      Siinä samalla paikalla tosiaankin on kiinalainen ravintola. Luulin teidän vitsinä heittävän tuota juttua.
      Eipä mennä sitten pannuun enää koskaan.

      • Anonyymi

        Pihviravintola Karhu palvelee nälkäisiä lomalaisia normaalisti.


      • Anonyymi

        Siinä se vahvistus pannun lopettamisesta sitten tuli. Harmillista. Pakko se on uskoa.
        Täytyneet jatkossa sitten käydä pihviravintola Karhussa jahka se jatkaa sitten toimintaansa taas tulevalla kaudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se vahvistus pannun lopettamisesta sitten tuli. Harmillista. Pakko se on uskoa.
        Täytyneet jatkossa sitten käydä pihviravintola Karhussa jahka se jatkaa sitten toimintaansa taas tulevalla kaudella.

        Karhu on Inglesin ykkönen. Pihviravintola Karhussa me Inglesin vakiasukkaat pidämme viikkomiitingin. Siellä käy havaintojeni mukaan syömässä myös muiden suomalaisten ravintoloiden omistajat ja tarjoilijat.


    • Anonyymi

      Hourulassa ollut levoton yö. Karhu kummitellut koko yön myöhään illasta varhaiseen aamuun.
      Toivottavasti osastonlääkäri huomaa ja korjaa lääkitystä rauhoittavampaan suuntaan.

      • Anonyymi

        Näin on. Taas on harhoja nähty että pihviravintola Karhu on lopettanut.
        Ihan normaalisti se eilen auki oli


      • Anonyymi

        Näin on. Omituisia juttuja. Kuparipannubaari on normaalisti avoinna koko ajan


      • Anonyymi

        Vedit kolme kirjoitusta minuutin sisään. Aika paha. Ensimmäinen Karhua vastaan, toinen Karhun puolesta ja kolmas jo totutusti mainosti Kuparipannua.
        Sinulla sama kaava toistuu koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedit kolme kirjoitusta minuutin sisään. Aika paha. Ensimmäinen Karhua vastaan, toinen Karhun puolesta ja kolmas jo totutusti mainosti Kuparipannua.
        Sinulla sama kaava toistuu koko ajan.

        Tästä mainitsemastasi asiasta olen puhunut ennenkin. Se on tuo yksi ja sama henkilö joka kirjoittaa kaikki kirjoitukset Karhusta ja Pannusta.
        Yhden minuutin ja 54 sekunnin sisään tosiaan kolme viestiä. Ensiksi hän haukkuu Karhua ja sitten onkin Kuparipannun mainostamisen vuoro. Tuon on pakko olla pannun työntekijä tai omistajan sukulainen/tuttava. Ei tuollainen mainostaminen muuten ole mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Taas on harhoja nähty että pihviravintola Karhu on lopettanut.
        Ihan normaalisti se eilen auki oli

        Joku juuri eilen väitti sen aukeavan syyskaudella ja sinulle on jatkuvasti auki. Sinullakin näyttää menevän lujaa. Kannattaisko hankkia elämää kuten Kerttusetäkin teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä mainitsemastasi asiasta olen puhunut ennenkin. Se on tuo yksi ja sama henkilö joka kirjoittaa kaikki kirjoitukset Karhusta ja Pannusta.
        Yhden minuutin ja 54 sekunnin sisään tosiaan kolme viestiä. Ensiksi hän haukkuu Karhua ja sitten onkin Kuparipannun mainostamisen vuoro. Tuon on pakko olla pannun työntekijä tai omistajan sukulainen/tuttava. Ei tuollainen mainostaminen muuten ole mahdollista.

        Täällä on kaikki mahdolista, jopa sinä voit kirjoittaa potaskaa vuosikaudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä mainitsemastasi asiasta olen puhunut ennenkin. Se on tuo yksi ja sama henkilö joka kirjoittaa kaikki kirjoitukset Karhusta ja Pannusta.
        Yhden minuutin ja 54 sekunnin sisään tosiaan kolme viestiä. Ensiksi hän haukkuu Karhua ja sitten onkin Kuparipannun mainostamisen vuoro. Tuon on pakko olla pannun työntekijä tai omistajan sukulainen/tuttava. Ei tuollainen mainostaminen muuten ole mahdollista.

        Hyvä on. Minä tunnustan. Pilkkaan Karhua ja mainostan Kuparipannua tarkoituksella.
        Olen pannun kanta-asiakas ja yritän saada Karhun asiakkaita tulemaan mieluummin pannuun. Saan palkkioksi käyttää pannun 50% alennuskorttia.
        Varsinkin nyt kun Karhu tulee jatkamaan toimintaansa on pannu todella tiukoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on. Minä tunnustan. Pilkkaan Karhua ja mainostan Kuparipannua tarkoituksella.
        Olen pannun kanta-asiakas ja yritän saada Karhun asiakkaita tulemaan mieluummin pannuun. Saan palkkioksi käyttää pannun 50% alennuskorttia.
        Varsinkin nyt kun Karhu tulee jatkamaan toimintaansa on pannu todella tiukoilla.

        Siis väität Karhun lopettaneen toimintansa saadaksesi Karhun asiakkaat menemään pannuun.
        Aika härskiä menoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on. Minä tunnustan. Pilkkaan Karhua ja mainostan Kuparipannua tarkoituksella.
        Olen pannun kanta-asiakas ja yritän saada Karhun asiakkaita tulemaan mieluummin pannuun. Saan palkkioksi käyttää pannun 50% alennuskorttia.
        Varsinkin nyt kun Karhu tulee jatkamaan toimintaansa on pannu todella tiukoilla.

        Pannu meni konkkaan on täällä kirjoiteltu ja käyty oikein katsomassa sen tilalla olevaa kiinalaista.
        Siinä sitä hommaa onkin kun yrittää saada olemattoman Karhun asiakkaita konkurssin tehneeseen Pannuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä mainitsemastasi asiasta olen puhunut ennenkin. Se on tuo yksi ja sama henkilö joka kirjoittaa kaikki kirjoitukset Karhusta ja Pannusta.
        Yhden minuutin ja 54 sekunnin sisään tosiaan kolme viestiä. Ensiksi hän haukkuu Karhua ja sitten onkin Kuparipannun mainostamisen vuoro. Tuon on pakko olla pannun työntekijä tai omistajan sukulainen/tuttava. Ei tuollainen mainostaminen muuten ole mahdollista.

        Kyseessä lienee ihan tavallinen trolli. Ei tuollainen mainostaminen kannata eikä trolleihin kannata kiinnittää huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis väität Karhun lopettaneen toimintansa saadaksesi Karhun asiakkaat menemään pannuun.
        Aika härskiä menoa.

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis väität Karhun lopettaneen toimintansa saadaksesi Karhun asiakkaat menemään pannuun.
        Aika härskiä menoa.

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis väität Karhun lopettaneen toimintansa saadaksesi Karhun asiakkaat menemään pannuun.
        Aika härskiä menoa.

        ....


    • Anonyymi

      Kokeilin eilen vaimon ja vaimon serkun kanssa Pannu Snack & Karaoke bar:in tilalle avattua kiinalaista ravintolaa. Oikein hyvät ruuat seisovassa pöydässä ja pesevät pyykit odottaessa. Pyykinpesu kuuluu buffet-pöydän hintaan. Puhdasta jälkeä!

      Pannu Baarista poiketen, tästä ravintolasta siis saa ihan oikeaa ruokaa. Ja halvalla.

      • Anonyymi

        Tärkeä tiedotus klo 03.24
        Hourulassa levoton yö johtuen täysikuusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tärkeä tiedotus klo 03.24
        Hourulassa levoton yö johtuen täysikuusta.

        No pyydä hoitajilta paremmat lääkkeet. Täytyyhän sinun saada nukutuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No pyydä hoitajilta paremmat lääkkeet. Täytyyhän sinun saada nukutuksi.

        Anonyymi
        2023-09-02 03:24:14
        UUSI

        Kokeilin eilen vaimon ja vaimon serkun kanssa Pannu Snack & Karaoke bar:in tilalle avattua kiinalaista ravintolaa. Oikein hyvät ruuat seisovassa pöydässä ja pesevät pyykit odottaessa. Pyykinpesu kuuluu buffet-pöydän hintaan. Puhdasta jälkeä!

        Pannu Baarista poiketen, tästä ravintolasta siis saa ihan oikeaa ruokaa. Ja halvalla.

        Pyydä lääkkeitä vaimolle ja serkulle myös. Koko suku hourulassa ja kiinalaisessa.


    • Anonyymi

      Oltiin eilen kävelyllä Inglesissä. Kuparipannun entisellä paikalla näkyi todellakin olevan kiinalainen ravintola nykyisin.

      • Anonyymi

        Ei ole Kuparipannua ollut olemassa enää 3,5 vuoteen. Siksi minäkin olen entinen pannunystävä. Pitäisi varmaan sanoa, että olen entisen pannun ystävä.
        Suosittelen ruokaravintolaksi pihviravintola Karhua.

        Pannun ystävä evp


    • Anonyymi

      Kuparipannubaarin entisille asiakkaille suosittelen pihviravintola Karhua.
      Karaokea tai makkaraperunoita Karhusta ei saa kuten sai Pannusta, mutta sitäkin parempia pihvejä ja viinejä on Karhussa tarjolla.

      T: basura

    • Anonyymi

      Just tultiin takaisin tänne hotlalle. Oli kyllä maukas pihvi taas kerran pihviravintola Karhussa.
      Oltaisiin menty ennen illallista karaokebaari Kuparipannuun vähän laulamaan. Pannu oli kuitenkin lopettanut. Siinä paikalla kiinalaista ravintolaa pyörittävät sanoivat tuon entisen baarin lopettaneen jo 2020 koska he avasivat 2021.

    • Anonyymi

      Kyllä ruoka ravintola Karhu on ykkönen kun on kyse pihvi ravintoloista.
      Suosittelen pihviravintola Karhua varauksetta ja iltaisin pöytä varauksen kanssa.
      Karhun viini lista lienee Kanarian saarien moni puolisin.

      T: pannun ystävä evp

    • Anonyymi

      Tuota se täysikuu teettää hourulassa.

    • Anonyymi

      Just olen parhaillaan tässä missä ennen oli Kuparipannu. Ei ole enää.
      Samalla paikalla näkyy olevan kiinalainen ravintola nimeltä Slow Boat.

      • Anonyymi

        No siinä se vahvistus Kuparipannun lopettamisesta nyt sitten tuli. Harmillista.
        Täytyy sitten jatkossa käydä syömässä tuolla pihviravintola Karhussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siinä se vahvistus Kuparipannun lopettamisesta nyt sitten tuli. Harmillista.
        Täytyy sitten jatkossa käydä syömässä tuolla pihviravintola Karhussa.

        Joo, näin on. Kiinalainen ravintola oli Kuparipannun entisellä paikalla kun just siinä olin.
        Kyllä he huhut siis pitää paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, näin on. Kiinalainen ravintola oli Kuparipannun entisellä paikalla kun just siinä olin.
        Kyllä he huhut siis pitää paikkansa.

        Höpö höpö. Olet nähnyt omiasi. Minä olin eilen Kuparipannun karokessa ja pannubaari oli siinä entisellä paikalla.
        Pannubaarin eltaantuneen makkaraperunamössön lemu tulvi jo kadulle.
        Lauloin aikuisen naisen ja tilasin makkaraperunat sinappihunnulla pikkunälkään. Välillä otan pannun maukkaat makkaraperunat ihan arkilounaaksi.


        T: Pannun ystävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Olet nähnyt omiasi. Minä olin eilen Kuparipannun karokessa ja pannubaari oli siinä entisellä paikalla.
        Pannubaarin eltaantuneen makkaraperunamössön lemu tulvi jo kadulle.
        Lauloin aikuisen naisen ja tilasin makkaraperunat sinappihunnulla pikkunälkään. Välillä otan pannun maukkaat makkaraperunat ihan arkilounaaksi.


        T: Pannun ystävä

        Kupari pannun ruoka ravintola lopetti 2020.
        Karaoke & Music Bar Kupari pannu jatkaa toimintaa normaalisti. Vain pannun ruoka salin puoli lopetti.
        Kupari pannu baarista ei saa kuin makkara perunoita ja kaali kääryleitä.

        T: pannun ystävä evp


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kupari pannun ruoka ravintola lopetti 2020.
        Karaoke & Music Bar Kupari pannu jatkaa toimintaa normaalisti. Vain pannun ruoka salin puoli lopetti.
        Kupari pannu baarista ei saa kuin makkara perunoita ja kaali kääryleitä.

        T: pannun ystävä evp

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, näin on. Kiinalainen ravintola oli Kuparipannun entisellä paikalla kun just siinä olin.
        Kyllä he huhut siis pitää paikkansa.

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Olet nähnyt omiasi. Minä olin eilen Kuparipannun karokessa ja pannubaari oli siinä entisellä paikalla.
        Pannubaarin eltaantuneen makkaraperunamössön lemu tulvi jo kadulle.
        Lauloin aikuisen naisen ja tilasin makkaraperunat sinappihunnulla pikkunälkään. Välillä otan pannun maukkaat makkaraperunat ihan arkilounaaksi.


        T: Pannun ystävä

        ,,,


    • Anonyymi

      On se kyllä hyvä pihviravintola tuo Karhu.
      Pian taas päästään Karhun lihapatojen äärelle herkuttelemaan.

    • Anonyymi

      Aloittajalle tiedoksi: pihviravintola Karhu on avoinna ympäri vuoden.
      Pihviravintola Karhun aulabaari Karhu Karaoke & Music Bar on kiinni kesäkauden.
      Se avautuu taas tulevalle kaudelle normaalisti.

    • Anonyymi

      Eikös tuo pihviravintola Karhu ole ihan Kanariansaarien suosituin ruokaravintola.
      Mitenkäs se nyt lopettaisi?
      Nyt minä ymmärrän. Aloittaja tarkoittaa, että Karhu on lopettanut näin kesän ajaksi.
      Niinhän se tekee kaikkina vuosina. Hassu tuo aloittaja.
      Talvikaudella taas pääsemme Karhun lihapatojen äärelle herkuttelemaan.

    • Anonyymi

      Joko taas ant iikki ja eläke pappa on aloittaneet Karhun pihveistä jankuttamisen

    • Anonyymi

      Eiköhän nuo Kuparipannussa käynnit ole käyty! Tuo mainostaminen on todella ärsyttävää. Mikäli Kuparipannu ei olisi piilomainonnan takana, niin olisi höpinät pantu kiinni jo aikaa sitten. Eihän Ässästäkään, Ryysyrannasta, eikä Iskemästä ole mitään höpinöitä.

      • Anonyymi

        Se on tuo yksi Kuparipannun viikkolomalainen kanta-asiakas joka näitä juttuja tehtailee. Välillä puolesta ja välillä vastaan. Välillä vähän juttuja Karhusta väliin. Hän tekee talvella aina usean viikon reissuja Inglesiin. Käy Kuparipannussa kertomassa näistä kirjoituksista. Omien puheidensa mukaan hän vain pannua puolustaa. Häntä on pyydetty lopettamaan kaikki Kuparipannuun liittyvät kirjoitukset. Pannun nykyisellä omistajalla tai hänen vanhemmillaan (ent. yrittäjät) ei ole mitään täkemistä tämän kirjoittajan kanssa. Kunhan vaan hieman naureskelee ja päivittelee tämän sankarin tekemisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tuo yksi Kuparipannun viikkolomalainen kanta-asiakas joka näitä juttuja tehtailee. Välillä puolesta ja välillä vastaan. Välillä vähän juttuja Karhusta väliin. Hän tekee talvella aina usean viikon reissuja Inglesiin. Käy Kuparipannussa kertomassa näistä kirjoituksista. Omien puheidensa mukaan hän vain pannua puolustaa. Häntä on pyydetty lopettamaan kaikki Kuparipannuun liittyvät kirjoitukset. Pannun nykyisellä omistajalla tai hänen vanhemmillaan (ent. yrittäjät) ei ole mitään täkemistä tämän kirjoittajan kanssa. Kunhan vaan hieman naureskelee ja päivittelee tämän sankarin tekemisiä.

        On se hurja mies toi eläke pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hurja mies toi eläke pappa

        Siis onks se eläke pappa toi joka höpisee aamusta iltaan ja vielä yölläkin Karhun pihveistä ja pannun makkaraperunoista.
        No olishan se pitänyt arvata. Ihan mahoton pappa. Ihan mahoton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tuo yksi Kuparipannun viikkolomalainen kanta-asiakas joka näitä juttuja tehtailee. Välillä puolesta ja välillä vastaan. Välillä vähän juttuja Karhusta väliin. Hän tekee talvella aina usean viikon reissuja Inglesiin. Käy Kuparipannussa kertomassa näistä kirjoituksista. Omien puheidensa mukaan hän vain pannua puolustaa. Häntä on pyydetty lopettamaan kaikki Kuparipannuun liittyvät kirjoitukset. Pannun nykyisellä omistajalla tai hänen vanhemmillaan (ent. yrittäjät) ei ole mitään täkemistä tämän kirjoittajan kanssa. Kunhan vaan hieman naureskelee ja päivittelee tämän sankarin tekemisiä.

        Eipä niin Kuparipannulla ole mitään tekemistä, että koko tämä palsta on pilattu! Naureskelevat vaan. Jostain muusta baarista loppusi heti höpinät!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hurja mies toi eläke pappa

        ...


    • Anonyymi

      Mikäli Kuparipannu haluaisi tai olisi ärsyyntynyt näistä höpinöistä saisi nämä loppumaan heti. Väkisin Kuparipannu on näiden takana.

      • Anonyymi

        Mä oon Tarzan


      • Anonyymi

        Eiköhän kuitenkin jostain ihmisestä ole kyse?


      • Anonyymi

        Tuskin on. Pannu meinaan lopetti toimintansa 2020 koronan myötä.
        Siinä pannun paikalla toimii kiinalainen ravintola nykyisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin on. Pannu meinaan lopetti toimintansa 2020 koronan myötä.
        Siinä pannun paikalla toimii kiinalainen ravintola nykyisin.

        Onneksi voimme käydä syömässä pihviravintola Karhussa. Parhaat pihvit on tarjolla Karhussa ja Kanariansaarien laajin viinilista. Karhun ammattitaitoinen sommelier auttaa valinnassa.
        Karhu on paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi voimme käydä syömässä pihviravintola Karhussa. Parhaat pihvit on tarjolla Karhussa ja Kanariansaarien laajin viinilista. Karhun ammattitaitoinen sommelier auttaa valinnassa.
        Karhu on paras.

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon Tarzan

        ....


    • Anonyymi

      On toi eläke pappa ihan mahoton. Ihan mahoton on. Huh huh.

      • Anonyymi

        Onhan se mahoton ihan on mahotin


      • Anonyymi

        Onhan se


    • Anonyymi

      Onks nää jutut pannusta ja karhusta eläke papan ja anti guen juttuja?

      • Anonyymi

        Yhdessä ne niitä rustaa. olivat Puertossa pikkukaasussa levennelleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdessä ne niitä rustaa. olivat Puertossa pikkukaasussa levennelleet.

        No olishan se pitänyt arvata. Sielläkö ne kehuskelee pannun ja karhun kirjoituksillaan?


    • Anonyymi

      Ai kauhee kun pojilla on täällä rakkautta ilmassa.
      Noh, minä lähden tästä illalla pihviravintola Karhun pihvien äärelle herkuttelemaan.
      Minulla on sinne pöytävaraus.

      • Anonyymi

        Pihviravintola Karhu on loistava valinta ruokaravintolaksi.
        Ammattitaidoiset kokit ja sommelier palvelee ruokajuomien valinnassa.
        Pöytävaraus on tosiaan suositeltava. Noin muuten voi Karhua suositella varauksetta.

        T: basura


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihviravintola Karhu on loistava valinta ruokaravintolaksi.
        Ammattitaidoiset kokit ja sommelier palvelee ruokajuomien valinnassa.
        Pöytävaraus on tosiaan suositeltava. Noin muuten voi Karhua suositella varauksetta.

        T: basura

        Jaa sinä basurakin olet vaihtanut Kuparipannun pihviravintola Karhuun.
        Loistava valinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihviravintola Karhu on loistava valinta ruokaravintolaksi.
        Ammattitaidoiset kokit ja sommelier palvelee ruokajuomien valinnassa.
        Pöytävaraus on tosiaan suositeltava. Noin muuten voi Karhua suositella varauksetta.

        T: basura

        ...


    • Anonyymi

      Pihviravintola Karhu on minunkin suosikkini. Täydet 10/10 lähtee Karhulle.

      T: arkihenkseli

      • Anonyymi

        Kyllähän Karhu tosiaan on aika hyvä pihviravintola.
        Ennen kävin Kuparipannubaarissa. Sen lopetettua toimintansa tulen käymään vain Karhussa.


    • Anonyymi

      Karhu on Inglesin ykkönen. Meillä Inglesin vakiasukkailla on sellainen sanonta

      • Anonyymi

        Mielestäni San Miguel on Karhua parempaa olutta, mutta makunsa kullakin.


      • Anonyymi

        Onhan se sanonta tuokin


    • Anonyymi

      Mistä baarista aurinkoisessa Inglesin paratiisissa mies löytää itselleen kuumaa mies seuraa vällyjen väliin. Etsin eri toten sellaista paikkaa missä on mahtava meno ja tiukka etukeno herkällä tatsilla nahka nuija satsilla. Ehdotuksia!

      • Anonyymi

        Inglesissä on muistaakseni yksi karaokebaari mis ukot tanssii pöydillä ja meno on takahuoneessa hurjaa kun äijät köyrii toisiaan. En myt muista tuon baarin nimeä mutta kertokoon joku joka tietää sen. Kiitos jo etukäteen.


    • Anonyymi

      Karhu on lopettanut.

    • Anonyymi

      Just eilen olin pihviravintola Karhussa. Ihan normaalisti se näytti olevan avoinna.
      Onko joku kateellinen kilpailija taas väittämässä Karhun lopettaneen toimintansa.
      Nämä perättömät väitteet perinteisesti yleistyy aina näin kauden alkaessa.

      • Anonyymi

        Kannattaa lukea aloituksesta mitä ravintoloitsija itse kertoi eikä luottaa HMTT:n uutisiin.

        Terv. Kai R.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa lukea aloituksesta mitä ravintoloitsija itse kertoi eikä luottaa HMTT:n uutisiin.

        Terv. Kai R.

        Luin tuon tekaistun Facebook sivun tekstin.
        Ei ole oikean ravintoloitsijan sivusto. Juttelin Karhun omistajan kanssa viimeksi viime viikolla. Ihan normaalisti Karhu on avoinna.

        T: Lasse A.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa lukea aloituksesta mitä ravintoloitsija itse kertoi eikä luottaa HMTT:n uutisiin.

        Terv. Kai R.

        Hei toi sivu on Karhun kilpailijan luoma feikki sivu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tuon tekaistun Facebook sivun tekstin.
        Ei ole oikean ravintoloitsijan sivusto. Juttelin Karhun omistajan kanssa viimeksi viime viikolla. Ihan normaalisti Karhu on avoinna.

        T: Lasse A.

        Et taida tietää kuka on Kai R.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida tietää kuka on Kai R.

        Minä. Minähän se olen.
        Oikeastaan kuka tahansa voi netissä esittää olevansa kuka tahansa.


      • Anonyymi

        Trollien keinot ei kun menee hauskemmaksi.
        Välillä väittävät Karhun kilpailijan luoman Facebookin feikki sivujen olevan Kaitsun omat sivut.
        Tämä sama tapahtuu aina keväällä. Alkavat väittää Karhun lopettaneen toimintansa.
        Tyypit hiljenee sitten kun kausi alkaa ja Karhu onkin avoinna normaalisti.
        Tänä vuonnahan Karhu on koko vuoden avoinna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida tietää kuka on Kai R.

        Lopeta jo tuo valehtelu Karhusta. Kaikki me Inglesin vakiasukkaat tiedämme Karhun avautuvan taas normaalisti ensi kaudelle. Tulen siellä käymään itsekin.

        T: Aki K.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä. Minähän se olen.
        Oikeastaan kuka tahansa voi netissä esittää olevansa kuka tahansa.

        niin, sinä olet kuka tahansa, mutta et Kai R. Sen tiedän varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo tuo valehtelu Karhusta. Kaikki me Inglesin vakiasukkaat tiedämme Karhun avautuvan taas normaalisti ensi kaudelle. Tulen siellä käymään itsekin.

        T: Aki K.

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa lukea aloituksesta mitä ravintoloitsija itse kertoi eikä luottaa HMTT:n uutisiin.

        Terv. Kai R.

        ...


    • Anonyymi

      Täällä ollaan Inglesissä. Olen parhaillaan tässä pihviravintola Karhun edessä.
      Kävin kysymässä, että olisiko vielä vapaita pöytiä tälle illalle. Ei ollut.
      Voin vahvistaa pihviravintola Karhun olevan normaalisti avoinna.
      Kuparipannubaarin paikalla näytti olevan joku kiinalainen ravintola. Joku Slow Boat tms.

    • Anonyymi

      Hölmöjä kirjoituksia. Jokainen Inglesin kävijä näkee pihviravintola Karhun olevan avoinna normaalisti. Lapsellista väittää muuta.

      • Anonyymi

        Aivan hölmöjä kirjoituksia kaikki tyyni.


    • Anonyymi

      Karhu on lopettanut.

      • Anonyymi

        Ainut järkevä ja jopa vielä ehdottoman totuudenmukainen lause!!!


      • Anonyymi

        Totta.
        Karhu lopettaa joka kävät aina näin kesän ajaksi. Toiminta jatkuu nyt kun kausi taas alkaa.
        Pian pääsemme taas pihviravintola Karhun lihapatojen äärelle herkuttelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.
        Karhu lopettaa joka kävät aina näin kesän ajaksi. Toiminta jatkuu nyt kun kausi taas alkaa.
        Pian pääsemme taas pihviravintola Karhun lihapatojen äärelle herkuttelemaan.

        Merkillistä unta olet tuohon aikaan nähnyt.


      • Anonyymi

        Ainahan tuo on lopettanut kesän ajaksi. Lokakuussa sitten avaavat uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan tuo on lopettanut kesän ajaksi. Lokakuussa sitten avaavat uudestaan.

        Kyllä jo on aika herätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jo on aika herätä.

        No on.
        Nukutko aina 9:39 saakka? Säännöllinen unirytmi sopii sinullekin paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jo on aika herätä.

        Äijä vetelee sikeitä melkein kymmeneen aamulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on.
        Nukutko aina 9:39 saakka? Säännöllinen unirytmi sopii sinullekin paremmin.

        Mikäs se on nukkuessa kun on pihviravintola Karhun maukasta pihviä massu täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se on nukkuessa kun on pihviravintola Karhun maukasta pihviä massu täynnä.

        Just eilen illalla kävin nauttimassa kunnon muhkean pihvin pihviravintola Karhussa.
        Kyllä uni maittoi kun oli vatsa saanut laadukkaan ammattikokkien valmistaman pihvin.

        T: Pannun ystävä evp


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äijä vetelee sikeitä melkein kymmeneen aamulla

        ...


    • Anonyymi

      Pihviravintola Karhun mehevät ja maukkaat pihvit sekä Kuparipannubaarin karaoke.
      Siinä kaksi asiaa mitä lomalla täytyy aina kokea.
      Harmi että pannu joutui lopettamaan. Nyt käyn karaokessa Ässässä.

    • Anonyymi

      Pihviravintola Karhun pihvit on loman kohokohta. Onneksi Karhu olikin lopettanut vain kesän ajaksi kuten muinakin vuosina. Ehdin jo pelästyä että pihviravintola Karhu on lopettanut kokonaan toimintansa.

      • Anonyymi

        Eräs pihviravintola Karhun kilpailija alkaa aina keväisin väittää Karhun lopettaneen toimintansa.
        Tottahan se onkin. Karhu lopettaa keväisin ja toiminta jatkuu normaalisti aina syksyllä.
        Kilpailija on jopa luonut Facebookiin pihviravintola Karhulle valeprofiilin. Siellä hän levittää väärää tietoa ja jopa väittää Karhun lopettaneen kokonaan toimintansa.

        Hyvien pihvien ystäville tiedoksi: pihviravintola Karhu aukeaa taas normaalisti lokakuussa kuten kaikkina muinakin vuosina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs pihviravintola Karhun kilpailija alkaa aina keväisin väittää Karhun lopettaneen toimintansa.
        Tottahan se onkin. Karhu lopettaa keväisin ja toiminta jatkuu normaalisti aina syksyllä.
        Kilpailija on jopa luonut Facebookiin pihviravintola Karhulle valeprofiilin. Siellä hän levittää väärää tietoa ja jopa väittää Karhun lopettaneen kokonaan toimintansa.

        Hyvien pihvien ystäville tiedoksi: pihviravintola Karhu aukeaa taas normaalisti lokakuussa kuten kaikkina muinakin vuosina.

        Hyvät unenlahjat eräillä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs pihviravintola Karhun kilpailija alkaa aina keväisin väittää Karhun lopettaneen toimintansa.
        Tottahan se onkin. Karhu lopettaa keväisin ja toiminta jatkuu normaalisti aina syksyllä.
        Kilpailija on jopa luonut Facebookiin pihviravintola Karhulle valeprofiilin. Siellä hän levittää väärää tietoa ja jopa väittää Karhun lopettaneen kokonaan toimintansa.

        Hyvien pihvien ystäville tiedoksi: pihviravintola Karhu aukeaa taas normaalisti lokakuussa kuten kaikkina muinakin vuosina.

        Jotkut käyvät siellä jo nytkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut käyvät siellä jo nytkin?

        Pihviravintola Karhun aulabaari on avoinna ympäri vuoden. Ruokasalin puoli on avoinna vain talvikaudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihviravintola Karhun aulabaari on avoinna ympäri vuoden. Ruokasalin puoli on avoinna vain talvikaudella.

        Onko se aulabaari sama jossa paikalliset sburgut kokoontuvat? Aulabaarista kerrottu paljonkin aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se aulabaari sama jossa paikalliset sburgut kokoontuvat? Aulabaarista kerrottu paljonkin aiemmin.

        Kyllä se on juri se.

        Voin vahvistaa, Kai R.


    • Anonyymi

      Pihviravintola Karhu on ruokaravintoloiden ykkönen. Just eilen olin Karhun lihapatojen äärellä.
      Voin vahvistaa pihviravintola Karhun olevan normaalisti avoinna.

      T: basura

      • Anonyymi

        Minäkin vahvistanut tämän.

        T eläke pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin vahvistanut tämän.

        T eläke pappa

        Kanarian kaheli se vaan jaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanarian kaheli se vaan jaksaa.

        Niin jatkaa, lukea kannattaa ainoastaan aloitus. Se on ainoa totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jatkaa, lukea kannattaa ainoastaan aloitus. Se on ainoa totuus.

        Hyvä tieto sillä kausi alkaa pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tieto sillä kausi alkaa pian.

        Väärä tieto. Karhu on normaalisti auki. Voin todistaa tämän sillä asun inglesissä eli olen canario.

        T eläke pappa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä tieto. Karhu on normaalisti auki. Voin todistaa tämän sillä asun inglesissä eli olen canario.

        T eläke pappa

        Canary caheli vauhdissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Canary caheli vauhdissaan.

        Ainoa gaheli olet sinä joka epäilee eläke papan sanoja. Eläke pappa on tunnettu hahmo inglesin homo piireissä ja arvostamme häntä yhtenä inglesin suomi yhteisön tuki pilarina Kerttu sedän lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa gaheli olet sinä joka epäilee eläke papan sanoja. Eläke pappa on tunnettu hahmo inglesin homo piireissä ja arvostamme häntä yhtenä inglesin suomi yhteisön tuki pilarina Kerttu sedän lisäksi.

        Eläke pappa on ammatti todistaja joka todistaa täällä päivittäin mustaa valkoiseksi ja päin vastoin. Siis maksua vastaan ihan mitä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläke pappa on ammatti todistaja joka todistaa täällä päivittäin mustaa valkoiseksi ja päin vastoin. Siis maksua vastaan ihan mitä vain.

        Ai se on eläke pappa kun häiriköi täällä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia. Kelle oli yllätys ei minulle ei minulle. Ihan mahotonta taas papalta ihan mahotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai se on eläke pappa kun häiriköi täällä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia. Kelle oli yllätys ei minulle ei minulle. Ihan mahotonta taas papalta ihan mahotonta.

        No olishan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olishan se pitänyt arvata.

        Onhan trollit antiikki ja eläke pappa ihan mahottomia ihan mahottomia on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan trollit antiikki ja eläke pappa ihan mahottomia ihan mahottomia on

        Ovat totisesti, mutta Karhun loppumisen tiesivät hyvin. Sitä ei kannata etsiskellä hyvää loma-aikaa hukaten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olishan se pitänyt arvata.

        ...


    • Anonyymi

      Terveiset Inglesin yöstä. Kuumaa huumaa on ollut poikain kesken. Karhukin on taas auki normaalisti kun kausi on taas alkanut. Olemmekin jo kaivanneet nuoria turisti miehiä tänne meitä canarioita viihdyttämään iltojen iloksi. Tervetuloa Inglesin vehreään paratiisiin.

    • Anonyymi

      Et sää ole, eikä susta koskaan tule kanariota.
      Et sää ole kanariallakaan.

    • Anonyymi

      Oli kyllä maukkaat pihvit pihviravintola Karhussa kun kävin siellä eilen.
      On se kyllä Inglesin paras pihviravintola tuo Karhu.
      Tänään olen menossa Kuparipannubaarin karaokeen laulamaan vähän Rafaelin enkeliä.

    • Anonyymi

      Kyllähän pihviravintola Karhu on ykkönen kun puhutaan laadukkaista ruokaravintoloista. Olin itsekin viime viikolla Karhun lihapatojen äärellä herkuttelemassa. Kuparipannubaari taas on karaokebaarien kunkku. Siellä tilaan aina makkaraperunat sinappihunnulla pikkunälkään ja välillä ihan arkilounaaksi.

    • Anonyymi

      Minä voitin pari viikkoa sitten Kupari pannu baarin karaoke kilpailussa illallis kortin pihvi ravintola Karhuun. Kyllä oli loistavat pihvit. Voin suositella pihvi ravintola Karhua kaikille hyvien pihvien ystäville varauksetta ja iltaisin pöytä varauksen kanssa.

      T: Lasse

      • Anonyymi

        Hei Lasse!

        Olen menossa ensimmäisellä finskin lennolla Inglesiin. Kerrotko mistä löydän tuon mainion Karhun uuden ravintolan. Vanha paikka näyttää olevan tyhjänä.
        T: Eero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Lasse!

        Olen menossa ensimmäisellä finskin lennolla Inglesiin. Kerrotko mistä löydän tuon mainion Karhun uuden ravintolan. Vanha paikka näyttää olevan tyhjänä.
        T: Eero

        Voitaisko vaikka tavata kaiken kivan merkeissä Karhussa. Näytän sinulle inglesin poikain väliset peli paikat ja tarjoan jotain… ymmärtänet mitä tarkoitan. Karhu löytyy sen lopetetun karhun sula baarin vierestä. On kumma kuinka trollit sekottaa karhun sula baarin ja pihvi ravintolan toisiinsa. Se on vähän sama virhe jos sanoo kupari pannu karaoke paaria ruoka ravintolaksi kun siellä ei ole edes keittiötä. Makkara peruna käristin on ja sillä tulee rapeita pottuja mutta muuten tarjolla on vain mikro ruokaa ja muita tähteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitaisko vaikka tavata kaiken kivan merkeissä Karhussa. Näytän sinulle inglesin poikain väliset peli paikat ja tarjoan jotain… ymmärtänet mitä tarkoitan. Karhu löytyy sen lopetetun karhun sula baarin vierestä. On kumma kuinka trollit sekottaa karhun sula baarin ja pihvi ravintolan toisiinsa. Se on vähän sama virhe jos sanoo kupari pannu karaoke paaria ruoka ravintolaksi kun siellä ei ole edes keittiötä. Makkara peruna käristin on ja sillä tulee rapeita pottuja mutta muuten tarjolla on vain mikro ruokaa ja muita tähteitä.

        Ei kiinnosta homppelijuttusi. Pidä tunkkisi!
        T: Eero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Lasse!

        Olen menossa ensimmäisellä finskin lennolla Inglesiin. Kerrotko mistä löydän tuon mainion Karhun uuden ravintolan. Vanha paikka näyttää olevan tyhjänä.
        T: Eero

        ...


    • Anonyymi

      Kirjoittelu itsensä kanssa sujuu vuosien kokemuksella.

      • Anonyymi

        No kokeile välillä kirjoitella muiden kanssa.
        Eihän tuosta nyt mitään tule, että vastailet omiin viesteihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kokeile välillä kirjoitella muiden kanssa.
        Eihän tuosta nyt mitään tule, että vastailet omiin viesteihisi.

        Caheli on vitsikkään nokkelakin vuosien kokemuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kokeile välillä kirjoitella muiden kanssa.
        Eihän tuosta nyt mitään tule, että vastailet omiin viesteihisi.

        ...


    • Anonyymi

      Välttyy turhalta etsimiseltä kun lukee tästä ketjusta vain ja ainoastaan aloituksen.
      Hauskaa lomaa kaikille entisille ja uusille Inglesin kävijöille!

    • Anonyymi

      Aloittaja on pihvi ravintola Karhun kilpailija. Hänellä tuo tuo Karhun feikki profiili face bookissa ollut jo vuosien ajan.
      Itse olin eilen viimeksi pihvi ravintola Karhun liha patojen äärellä herkuttelemassa.
      Voin vahvistaa pihvi ravintola Karhun olevan normaalisti avoinna.

      T: basura

      • Anonyymi

        Basuralla olisi hyvä tulevaisuus Putinin tiedottajana..........


    • Anonyymi

      Tulee itsekin käytyä nykyisin tuolla pihviravintola Karhussa.
      Maukkaat pihvit ja edulliset hinnat. Suosittelen Karhua kaikille hyvien pihvien ystäville.

      T: arkihenkseli

      • Anonyymi

        Suosittelen gourmet ruoka ravintola karhua kaikille hyvän viinin ja pihvien ystäville. Käyn Karhussa kolme kertaa viikossa joten voin vahvistaa sen olevan normaalisti auki.

        Terveisin Sotavento


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen gourmet ruoka ravintola karhua kaikille hyvän viinin ja pihvien ystäville. Käyn Karhussa kolme kertaa viikossa joten voin vahvistaa sen olevan normaalisti auki.

        Terveisin Sotavento

        Sotis on tapansa mukaan oikeassa kuten aina. Minäkin suosittelen karhua kaikille.

        Antique


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotis on tapansa mukaan oikeassa kuten aina. Minäkin suosittelen karhua kaikille.

        Antique

        Sama täällä. Tuli käytyä Karhussa syömässä päivittäin koko kesän. Valitettavasti tämän lokakuun jälkeen pitää palata sorvin ääreen Korvatunturille.

        Joulupukki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Tuli käytyä Karhussa syömässä päivittäin koko kesän. Valitettavasti tämän lokakuun jälkeen pitää palata sorvin ääreen Korvatunturille.

        Joulupukki

        Kyl hän niin pal vitsikäs on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Tuli käytyä Karhussa syömässä päivittäin koko kesän. Valitettavasti tämän lokakuun jälkeen pitää palata sorvin ääreen Korvatunturille.

        Joulupukki

        ...


    • Anonyymi

      On sulla caheli tylsät huvit.

    • Anonyymi

      Olen taas tullut tänne Inglesiin talveksi. Ensimmäiseksi suuntasin pihviravintola Karhuun tarkastamaan, että onko pihvit edelleen yhtä maukkaita kuin viime kaudella.
      Olihan ne. Karhun ammattikokit osaa asiansa. Kyllä Karhu on Inglesin ruokaravintoloista se paras.

      T: Talviasukas

      • Anonyymi

        Sinä talviasukas oletkin ollut aina hyvien pihvien perään. Eipä siis ihme, että olet valinnut ruokaravintolaksesi juuri pihviravintola Karhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä talviasukas oletkin ollut aina hyvien pihvien perään. Eipä siis ihme, että olet valinnut ruokaravintolaksesi juuri pihviravintola Karhun.

        Karhu on minunkin valinta kun hyvistä ruoka ravintoloista puhutaan. Maukkaat pihvit ja kattava viini lista niin mikäs on canariona täällä asustellessa. Eläke pappa


    • Anonyymi

      Kyllä pihviravintola Karhu on ruokaravintoloiden ykkönen. Eilen viimeksi olin Karhun lihapatojen äärellä herkuttelemassa.

    • Anonyymi

      Toro, Las Pirámides, El Carretón ja Karhu? Mitä näistä suosittelette laadukkaan pihviravintolan ystävälle?

      • Anonyymi

        Kaikki nuo ovat ihan OK. Olen käynyt noista kaikissa. Valitsisin Karhun. Edullisemmat hinnat kuin muissa. Hieman paremmat pihvit ja pihviravintola Karhun viinilista on Kanariansaarien monipuolisin. Viihtyisin. Mukavat tarjoilijat ja ammattitaitoinen sommelier. Ne tekee Karhusta ykkösen kaikissa muissa paitsi hinnoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki nuo ovat ihan OK. Olen käynyt noista kaikissa. Valitsisin Karhun. Edullisemmat hinnat kuin muissa. Hieman paremmat pihvit ja pihviravintola Karhun viinilista on Kanariansaarien monipuolisin. Viihtyisin. Mukavat tarjoilijat ja ammattitaitoinen sommelier. Ne tekee Karhusta ykkösen kaikissa muissa paitsi hinnoissa.

        Kiitos asiallisesta vastauksesta ja hyvistä perusteluista. Taidan siis kallistua tuon mainitsemasi pihviravintola Karhun kannalle laadukasta pihviravintolaa valitessani.
        Onhan Karhu myös toisaalta useasti palkittu kansainvälisten ruokakriitikoiden toimesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta ja hyvistä perusteluista. Taidan siis kallistua tuon mainitsemasi pihviravintola Karhun kannalle laadukasta pihviravintolaa valitessani.
        Onhan Karhu myös toisaalta useasti palkittu kansainvälisten ruokakriitikoiden toimesta.

        Siksi minäkin tulin Minnin kanssa ihan valloista asti kun Karhua on niin paljon kehuttu ja suositeltu.
        Olin muuten ensimmäistä kertaa Kanarian Saarilla.

        Mikki-hiiri


    • Anonyymi

      Kannattaa todellakin lukea vain aloitus, ei mitään muuta.

      Petynyt Karhun etsijä joka joutui naurunalaiseksi Inglesissä.

      • Anonyymi

        Aloittaja on pihviravintola Karhun kilpailija. Hyvin ymmärtää hänen motiivinsa väittää Karhun lopettaneen toimintansa. Hän haluaa asiakkaat omaan baariinsa Kuparipannubaariin.
        Siksihän hän kehuu omaa baariaan aina heti väitettyään Karhun lopettaneen.


      • Anonyymi

        Näin se on!


    • Anonyymi

      Avoinna on Karhu. Eilen kävin syömässä Karhussa pihvin.

    • Anonyymi

      Kyllä Karhu on paras pihviravintola. Eilen tulimme tänne Inglesiin ja ensimmäiseksi kävimme varmistamassa Karhun aukiolon. Saimme pöytävarauksen jo tälle illalle.

      • Anonyymi

        Teillä kävi tuuri. Soitimme tänään pihviravintola Karhuun tiedustellaksemme pöytävarausta.
        Ensimmäiset vapaat pöydät on vasta ensi viikolla 😯
        Otettiin sitten pöytä keskiviikolle.


    • Anonyymi

      Onhan se taivahan tosi notta sellaanen karhupaari on loppunu jo vuosia sitten.
      Turha sitä on tällä mainostaa ja meitä tyhmäks luulla.

      Marko ja Minna Nurmoooosta

    • Anonyymi

      Ollaan parhaillaan jonottamassa pihviravintola Karhuun lounaalle.
      Jonottajille on pystytetty telttoja tähän eteen. Saadaan varjossa istuskella ja odotella pääsyä Karhun lihapatojen äärelle.

      • Anonyymi

        Toivottavasti paikallinen Cruz Rojan ensiapuryhmä saapuu paikalle vilvoittamaan ja virvoittamaan.
        Onko teitä poloisia siellä tuhansia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti paikallinen Cruz Rojan ensiapuryhmä saapuu paikalle vilvoittamaan ja virvoittamaan.
        Onko teitä poloisia siellä tuhansia?

        Omistajankin mukaan Karhu lopetti koronan aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistajankin mukaan Karhu lopetti koronan aikana.

        ...


      • Anonyymi

        ...


    • Anonyymi

      Tuo "Karhun omistaja" on Pihviravintola Karhun kilpailija. Hänellä on ollut tuo Facebookin feikkiprofiili jo vuosien ajan.
      Eilen kävin Karhussa. Avoinna oli ja tupa oli täynnä viihtyviä asiakkaita.

      • Anonyymi

        Varsin johdonmukaista;
        Karhun omistajana esiintyy feikkiprofiilihenkilö joka ilmoittaa Karhun lopetetuksi. Entisen ja Karhun lopettaneen facebooktili on väärennetty ja nyt "kaappaaja" ilmoittaa Karhun lopetetun. Hän ilmoittaa aivan saman asian jonka Karhun perustaja Kai R jo aikoja sitten ilmoitti ihan itse, eli sen, että joutui lopettamaan Karhun koronan seurauksena kun matkailu loppui kuin seinään eikä vuokranantaja tullut senttiäkään vastaan.

        Joku vitipää trolli täällä yrittää ylläpitää kuvaa siitä, että Karhu toimii edelleen. Älkää turistit uskoko tätä häirikköä.


      • Anonyymi

        ...


    • Anonyymi

      Onneksi se putkiräkälä on loppunut. Hyvä uutinen.

    • Anonyymi

      Avoinna oli pihviravintola Karhu kun eilen kävimme siellä syömässä pihvit. Henkilökunta oli tietoinen näistä valheellisista netin väitteistä. Naureskelivat vaan että antaa heidän kirjoittaa. Kaikki julkisuus on kuulemma hyvää julkisuutta. Ovat kuulemma saaneet hirveästi uusia asiakkaita näiden kirjoitusten ansiosta.
      Me Inglesissä joka talvi viereilevat sekä Inglesin suomalaiset vakiasukkaat toki tiedämme Karhun olevan normaalisti avoinna.

    • Anonyymi

      Pihviravintola Karhussa kassakone laulaa ja me asiakkaat viihdymme maukkaiden pihvien äärellä.

      • Anonyymi

        Vitipää iski heti kahdella trollauksella.
        Älkää turistit uskoko tuota. Karhu on ollut kiinni jo useita vuosia.


    • Anonyymi

      Ei Karhuun tosiaan helposti pääse ilman pöytävarausta ainakaan illalliselle.
      Lounaalle saattaa olla hajapaikkoja. Tänään varasimme pöydän ja ensimmäinen vapaa oli ensi viikon maanantaina. Onhan se kyllä aivan huippu tuo pihviravintola Karhu.

    • Anonyymi

      Jokainen käy syömässä haluamassaan paikassa. Me yleensä käymme karaokebaari Kuparipannubaarissa. Tulee siinä illan mittaan sitten tilattua makkaraperunat tai joku hampurilainen. Kyllä se ryyppäämisen kanssa riittää vähempikin sapusta. Pannun maukkaat makkaraperunat pikkunälkään ja taas meno jatkuu.

    • Anonyymi

      Minä tilaan Kuparipannubaarissa makkaraperunat ja hampurilaiset aina sinappihunnulla.

    • Anonyymi

      Vitipäätrolli se taas levittää pelkästään väärää tietoa. Onneksi palstaa aiemminkin lukeneet huomaavat trollauksen heti. Surullista jos joku satunnainen matkailija uskoo noita trollin tuotoksia ja pilaa kalliita lomaminuutteja olemattoman Karhuravintolan etsintään.

      • Anonyymi

        ...


    • Anonyymi

      Just tänään oltiin lounaalla pihviravintola Karhussa.
      Avoinna on!

      • Anonyymi

        Höpöjen horinaa!

        Kannattaa lukea ainoastaan ketjun aloitus. Siitä se totuus valkenee eikä trollien valheista.


    • Anonyymi

      Kuka tahansa voi luoda blogin ja tekaista Facebookkiin sivut luodakseen väärää tietoa Inglesin suosituimmasta pihviravintolasta Karhusta. Karhun kilpailija on tehnyt tätä jo vuosien ajan.
      Me olimme eilen Karhun pihvien äärellä herkuttelemassa.
      Me tiedämme Karhun olevan avoinna.

      • Anonyymi

        Höpö höpö


    • Anonyymi

      Onneksi kaikki me Inglesin lomailijat tiedämme pihviravintola Karhun olevan normaalisti avoinna.
      Virtuaalimatkailijat saattaa uskoa noita kilpailijan väitteitä Karhun toiminnan loppumisesta.

      • Anonyymi

        No näinhän se vähän on. Antaa kateellisten Karhun kilpailijoiden kiukutella ja levittää väärää tietoa. Heillä ei itsellään ole asiakkaita. Pihviravintola Karhussa kassakone laulaa ja me asiakkaat viihdymme. Minullakin on pöytävaraus Karhuun keskiviikolle.
        Karhu on kuulemma saanut paljon uusia asiakkaita näiden kirjoitusten takia.


    • Anonyymi

      Olimme tänään isolla porukalla pihviravintola Karhussa lounaalla. Tupa oli täynnä väkeä. Voimme vahvistaa Karhun olevan normaalisti avoinna. Illalla olemme menossa Kuparipannubaarin karaokeen. Saatamme poiketa myös Ässässä ja Iskelmässä.

    • Anonyymi

      Mukava lukea tuoreita kuulumisia Inglesistä. Otsikon perusteella jo pelästyin, että pihviravintola Karhu on lopettanut toimintansa. Pihviravintola Karhu on paras ruokaravintola Inglesissä. Pian taas lähdemme Karhun lihapatojen äärelle herkuttelemaan.

    • Anonyymi

      Ei ole Karhu lopettanut! Miksi levitätte väärää tietoa? Tänään päivällä kävin siellä syömässä.

    • Anonyymi

      Edelleen kannattaa lukea ketjun aloitus eikä välittää mistään muusta. Loma menee hukkaan jos etsii jo vuosia sitten lopetettua karhubaaria.
      Kannattaa mennä syömään Inglesin parhaaseen ja suosituimpaan Pannuun.

      Terveisin kanta-asiakkaat

      • Anonyymi

        Sinäkö Pannun Aki näitä juttuja pidät esillä? Ensin sanot Karhun menneen kiinni ja heti perään käsket Karhun asiakkaita tulemaan sinun ravintolaasi.
        Häpeä käytöstäsi! Ei tee mieli elää tulla sinne Pannuun tuollaisen käytöksen jälkeen.


      • Anonyymi

        Ei kiitos. Emme tule tuollaisen mainostajan ravintolaan. Rahalla saat ostettua täältä mainontaa.
        Tuollainen asiakkaiden värvääminen täältä palstalta on kuvottavaa.


    • Anonyymi

      Vieläkö te Kuparipannun kanta-asiakkaat saatte pannusta ilmaiseksi ruokaa ja juomaa vastineeksi näistä mainostamisista ja väitteistä Karhun toiminnan loppumisesta?

      • Anonyymi

        Emme ole koskaan saaneet Pannusta ilmaiseksi mitään. Meillä Pannun aktiivisilla mainostajilla on -50% alennuskortti. Saimme tosin kerran grilli-illallisen Pannussa kun väitimme Karhussa myytävän vanhentunutta lonkeroa.

        Mikäs se on syödessä ja juodessa puoleen hintaan. Vastineeksi ei tarvitse kuin mainostaa Pannua ja väittää Pannun pahimman kilpailijan ja Inglesin suosituimman pihviravintola Karhun lopettaneen toimintansa.

        Tokihan Inglesin lomalaiset näkee omilla silmillään Karhun olevan ihan normaalisti avoinna.
        Me panostamme siihen että uudet lukijat lukee vaan otsikot ja toivomme heidän tulevan Pannuun.

        Terveisin kanta-asiakkaat


    • Anonyymi

      Nyt minä alan ymmärtämään, että miksi tuo henkilö väittää Karhun lopettaneen toimintansa. Hän saa näistä kirjoituksista alennuksia ja hän haluaa lisää asiakkaita kantapaikkaansa. Samoin selvisi miksi hän haluaa viesteistä luettavan vain ensimmäisen viestin. Onneksi en käy suomalaisten ravintoloissa ollenkaan. Pitäkää Pannunne ja Karhunne. Vien rahani paikallisille.

      • Anonyymi

        En ymmärrä kateuttasi ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä kateuttasi ollenkaan.

        Kyllä se on ymmärrettävää. Kun joudut lopettamaan ravintolasi kannattamattomana ottaa se päähän. Sitten voi valjastaa trolliarmeijan mollaamaan erästä hyvin menestyvää Inglesin parasta suomalaisomistuksessa olevaa yritystä.
        Näin ulkopuolisena oikein naurattaa tuo vuosia jatkunut ja nyt taas uutta tuulta purjeisiinsa saanut olemattoman ravintolan mainostaminen.
        Tässä vuosien saatossa pahainen kaljakuppila on muuttunut korkeatasoiseksi ruokaravintolaksi trollien toimesta.
        Toivottavasti kukaan aito turisti joka näitä höpinöitä lukee ei lähde sitä turhaan etsimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on ymmärrettävää. Kun joudut lopettamaan ravintolasi kannattamattomana ottaa se päähän. Sitten voi valjastaa trolliarmeijan mollaamaan erästä hyvin menestyvää Inglesin parasta suomalaisomistuksessa olevaa yritystä.
        Näin ulkopuolisena oikein naurattaa tuo vuosia jatkunut ja nyt taas uutta tuulta purjeisiinsa saanut olemattoman ravintolan mainostaminen.
        Tässä vuosien saatossa pahainen kaljakuppila on muuttunut korkeatasoiseksi ruokaravintolaksi trollien toimesta.
        Toivottavasti kukaan aito turisti joka näitä höpinöitä lukee ei lähde sitä turhaan etsimään.

        Vaikea tosiaan ymmärtää miksi hyvin menestyvää Inglesin parasta suomalaisomistuksessa olevaa yritystä pihviravintola Karhua mollataan.
        Häriköiden kirjoituksissa Kuparipannubaari on muuttunut ruokaravintolaksi. Milloin se oikein tapahtui. Käyn pannussa karaokessa aina lomillani. En ole huomannut muutosta ruokaravintolaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea tosiaan ymmärtää miksi hyvin menestyvää Inglesin parasta suomalaisomistuksessa olevaa yritystä pihviravintola Karhua mollataan.
        Häriköiden kirjoituksissa Kuparipannubaari on muuttunut ruokaravintolaksi. Milloin se oikein tapahtui. Käyn pannussa karaokessa aina lomillani. En ole huomannut muutosta ruokaravintolaksi.

        Minun on helppo ymmärtää. Nuo pihviravintola Karhun pilkkaajat saa Pannusta 50% alennukset. Siinä riittävä motiivi. Ei ilmaiseksi yksikään ulkopuolinen jaksaisi kirjoitella noita juttuja vuodesta toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun on helppo ymmärtää. Nuo pihviravintola Karhun pilkkaajat saa Pannusta 50% alennukset. Siinä riittävä motiivi. Ei ilmaiseksi yksikään ulkopuolinen jaksaisi kirjoitella noita juttuja vuodesta toiseen.

        Mikäs se on syödessä ja juodessa puoleen hintaan. Vastineeksi ei tarvitse kuin mainostaa Pannua ja väittää Pannun pahimman kilpailijan ja Inglesin suosituimman pihviravintola Karhun lopettaneen toimintansa.
        Luotamme siihen että uudet lukijat lukee vain ensimmäisen viestin ja tulevat Pannuun.

        Terveisin kanta-asiakkaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea tosiaan ymmärtää miksi hyvin menestyvää Inglesin parasta suomalaisomistuksessa olevaa yritystä pihviravintola Karhua mollataan.
        Häriköiden kirjoituksissa Kuparipannubaari on muuttunut ruokaravintolaksi. Milloin se oikein tapahtui. Käyn pannussa karaokessa aina lomillani. En ole huomannut muutosta ruokaravintolaksi.

        Tarkoitiksella jätin ravintoloiden nimet kirjoittamatta. Arvasin trollin vääntävän senkin asian päälaelleen kuten tietysti kävikin.
        Antaa asiakkaiden tehdä omat johtopäätöksensä kun eivät löydä tuota pihviravintolaa jota trolli kutsuu Karhuksi.
        Kyseinen pahainen Karhu Music kaljabaari meni kiinni jo vuosia sitten. Pihviravintola Karhu on peökästään trollin mielikuvituksen tuotetta. Hyvää ruokahalua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitiksella jätin ravintoloiden nimet kirjoittamatta. Arvasin trollin vääntävän senkin asian päälaelleen kuten tietysti kävikin.
        Antaa asiakkaiden tehdä omat johtopäätöksensä kun eivät löydä tuota pihviravintolaa jota trolli kutsuu Karhuksi.
        Kyseinen pahainen Karhu Music kaljabaari meni kiinni jo vuosia sitten. Pihviravintola Karhu on peökästään trollin mielikuvituksen tuotetta. Hyvää ruokahalua!

        Tietenkin se meni sinun mielestäsi kiinni.
        Saathan sinä näistä väitteistäsi 50% alennukset Pannussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin se meni sinun mielestäsi kiinni.
        Saathan sinä näistä väitteistäsi 50% alennukset Pannussa.

        Näin on. Mikäs se on syödessä ja juodessa puoleen hintaan. Luotan siihen että palstan uudet lukijat lukee vain ensimmäisen viestin ja tulee pihviravintola Karhun sijasta tänne Pannuun.

        T: Pannun kanta-asiakkaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Mikäs se on syödessä ja juodessa puoleen hintaan. Luotan siihen että palstan uudet lukijat lukee vain ensimmäisen viestin ja tulee pihviravintola Karhun sijasta tänne Pannuun.

        T: Pannun kanta-asiakkaat

        Kyllä me luemme muutakin kuin otsikot. Tuollaisen härskin toiminnan takia Kuparipannu menetti juuri neljä asiakasta. Muistakaa mainita asiasta niistä alennuksista nauttiessanne.


    • Anonyymi

      Ettei totuus unohtuisi, karhubaari on loppunut yli kolme vuotta sitten.
      Turha etsiä pihviravintola Karhua sillä se on vain ja ainoastaan trollin korvien välisellä pururadalla!

      T: Keskiviikon miitinkiporukka joka kokoontuu loistavassa Pannussa

    • Anonyymi

      Näin on. Ei ole Karhubaaria enää. Suosittelen Kuparipannubaaria. Pannun karaokessa viihtyy koko perhe.
      Me Inglesin vakiasukkaat eli canariot suosimme pannua. Pidämme Pannussa myös meidän viikkomiitingin.

      • Anonyymi

        ...


    • Anonyymi

      Kuparipannun kanta-asiakkaat saa Pannusta ruokaa ja juomaa 50% alennuksella vastineeksi näistä väitteistä Karhun toiminnan loppumisen suhteen.
      Yksi heistä tunnusti. He ovat myöntäneet asian.

      • Anonyymi

        Pannun kovien hintojen ansiosta 50% alennukset on heille suuri rahallinen säästö. Moraalisestihan tuo on täysin vastuutonta ja halveksuttavaa toimintaa. Inglesissä ehkä sitten on ravintoloiden välillä noin kova kilpailu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannun kovien hintojen ansiosta 50% alennukset on heille suuri rahallinen säästö. Moraalisestihan tuo on täysin vastuutonta ja halveksuttavaa toimintaa. Inglesissä ehkä sitten on ravintoloiden välillä noin kova kilpailu.

        Raha, alennukset ja ilmaiset tuotteet saa jotkut ihmiset tekemään uskomattomia asioita.
        Joku saattaa jonottaa kolme tuntia ilmaista ämpäriä. Joku toinen levittää väärää tietoa ravintolasta saadakseen alennuksia. Meitä on moneen junaan. Toiset on näköjään jääneet asemalle.

        50 prosentin alennusten jälkeenkin nuo hinnat on edelleen kalliimmat mitä vastaavissa kanarialaisten omistamissa ravintoloissa. Noh, jokainen taaplaa tyylillään.

        Marraskuussa lähtö Inglesiin taas kerran. Tapani mukaan välttelen suomalaisten ravintoloita. Olen kerran käynyt niistä jokaisessa. Ei ollut minun juttuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raha, alennukset ja ilmaiset tuotteet saa jotkut ihmiset tekemään uskomattomia asioita.
        Joku saattaa jonottaa kolme tuntia ilmaista ämpäriä. Joku toinen levittää väärää tietoa ravintolasta saadakseen alennuksia. Meitä on moneen junaan. Toiset on näköjään jääneet asemalle.

        50 prosentin alennusten jälkeenkin nuo hinnat on edelleen kalliimmat mitä vastaavissa kanarialaisten omistamissa ravintoloissa. Noh, jokainen taaplaa tyylillään.

        Marraskuussa lähtö Inglesiin taas kerran. Tapani mukaan välttelen suomalaisten ravintoloita. Olen kerran käynyt niistä jokaisessa. Ei ollut minun juttuni.

        Jotkut jopa käyvät jo vuosia sitten lopetussa baarissa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut jopa käyvät jo vuosia sitten lopetussa baarissa.....

        Vieläkö joku sinne Pannuun yrittää mennä? Siinä paikallahan on ollut kiinalainen ravintola jo monta vuotta.
        Pannun asiakkaat siirtyi pihviravintola Karhun asiakkaiksi jo silloin kun Pannu lopetti.
        Karhussa me Inglesin vakiasukkaat pidämme myös viikkomiitingin.

        T: Keskiviikon miitinkiporukka joka kokoontuu nykyisin pihviravintola Karhussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö joku sinne Pannuun yrittää mennä? Siinä paikallahan on ollut kiinalainen ravintola jo monta vuotta.
        Pannun asiakkaat siirtyi pihviravintola Karhun asiakkaiksi jo silloin kun Pannu lopetti.
        Karhussa me Inglesin vakiasukkaat pidämme myös viikkomiitingin.

        T: Keskiviikon miitinkiporukka joka kokoontuu nykyisin pihviravintola Karhussa.

        Näköjään et kuulu miitinkiporukkaamme. Kokoonnumme huomenna keskiviikkona Inglesin parhaassa ja suosituimmassa ravintolassa Kuparipannussa.
        Tule sinäkin kerran seuramme. Tuskin sen jälkeen haluat ruokailla jo kolmisen vuotts sitten lopetetussa karhubaarissa josta sai vain hampurilaisia ja makkaraperunoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään et kuulu miitinkiporukkaamme. Kokoonnumme huomenna keskiviikkona Inglesin parhaassa ja suosituimmassa ravintolassa Kuparipannussa.
        Tule sinäkin kerran seuramme. Tuskin sen jälkeen haluat ruokailla jo kolmisen vuotts sitten lopetetussa karhubaarissa josta sai vain hampurilaisia ja makkaraperunoita.

        Vieläkö te kokoonnutte edesmenneen Pannun edessä muistelemassa kolme vuotta sitten suljettua Pannua? Miksi ette mene sinne kiinalaiseen ravintolaan joka avattiin niihin Pannun tiloihin pari vuotta sitten?
        Olen nähnyt teidät myöhemmin aina pihviravintola Karhussa. Kyllä tekin siis ymmärrätte hyvien pihvien päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö te kokoonnutte edesmenneen Pannun edessä muistelemassa kolme vuotta sitten suljettua Pannua? Miksi ette mene sinne kiinalaiseen ravintolaan joka avattiin niihin Pannun tiloihin pari vuotta sitten?
        Olen nähnyt teidät myöhemmin aina pihviravintola Karhussa. Kyllä tekin siis ymmärrätte hyvien pihvien päälle.

        Osa meistä käy ennen viikkomiitinkiä muistelemassa aina Pannua. Seisoskelevat siinä entisen Pannun edessä ja pitävät pienen hiljaisen hetken. Kokoonnuime siellä niin monta vuotta. He tulevat sitten kyllä miitinkiin pihviravintola Karhuun. Onhan Karhu ihan eri tasoa. Pannusta ei saanut kuin makkaraperunoita ja hampurilaisia. Pihviravintola Karhun on täysimittainen pihviravintola kuten jo nimikin sanoo.

        T: Keskiviikon miitinkiporukka joka kokoontuu nykyisin pihviravintola Karhussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö te kokoonnutte edesmenneen Pannun edessä muistelemassa kolme vuotta sitten suljettua Pannua? Miksi ette mene sinne kiinalaiseen ravintolaan joka avattiin niihin Pannun tiloihin pari vuotta sitten?
        Olen nähnyt teidät myöhemmin aina pihviravintola Karhussa. Kyllä tekin siis ymmärrätte hyvien pihvien päälle.

        ...


    • Anonyymi

      Kuparipannubaarin karaokessa tuli joskus käytyä. Tilasin siinä illan aikana aina makkaraperunat pikkunälkään tai hampurilaisen. Pannun lopetettua muutama vuosi sitten olen käynyt vain Pihviravintola Karhussa. Karaokea tai makkaraperunoita tuossa laadukkaassa pihviravintolassa ei luonnollisesti ole.

      • Anonyymi

        Pihviravintola Karhun nimi jo kertoo, että sieltä on turha makkaraperunoita yrittää tilata.
        Samoin aikoinaan oli olemassa Kuparipannubaari. Tuttavallisemmin se tunnettiin Kuparipannuna. Jotkut kutsuivat ihan Pannuksi vaan. Pannun nimi myös kertoi baarin tarjonnan tason.
        Karhu on täysimittainen pihviravintola. Siksi se on myös meidän Inglesin vakiasukkaiden kantapaikka. Siellä me pidämme myös meidän viikkomiitingin.
        Suosittelemme pihviravintola Karhua kaikille hyvien pihvien ystäville.

        T: Keskiviikon miitinkiporukka joka kokoontuu nykyisin pihviravintola Karhussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihviravintola Karhun nimi jo kertoo, että sieltä on turha makkaraperunoita yrittää tilata.
        Samoin aikoinaan oli olemassa Kuparipannubaari. Tuttavallisemmin se tunnettiin Kuparipannuna. Jotkut kutsuivat ihan Pannuksi vaan. Pannun nimi myös kertoi baarin tarjonnan tason.
        Karhu on täysimittainen pihviravintola. Siksi se on myös meidän Inglesin vakiasukkaiden kantapaikka. Siellä me pidämme myös meidän viikkomiitingin.
        Suosittelemme pihviravintola Karhua kaikille hyvien pihvien ystäville.

        T: Keskiviikon miitinkiporukka joka kokoontuu nykyisin pihviravintola Karhussa.

        Ehdottomasti menemme sinne, voisitko ystävällisesti kertoa mistä Karhun löydämme. Yritin etsiä jotain kaupallista tiedotetta mutta sellaista ei silmiini osunut.

        T: Sonkajärveläiset kahden viikon päästä Inglesissä


    • Anonyymi

      Tuo karaokebaari "Pannu" siis on lopettanut toimintansa. Olen ensimmäistä kertaa lähdössä Inglesiin. Mikä voisi olla sitten sellainen mukava karaokebaari? Olenhan minä netistä niitä katsonut, mutta kertokaa niistä kokemuksia.

      • Anonyymi

        Ässä on Aquila Rojan ostoskeskuksessa. Se lienee karaokebaareista suosituin. Siellä tulee itsekin käytyä. Mukava tunnelma ja paljon loistavia laulajia. Siinä on monta muutakin suomalaisten ravintolaa ihan vierekkäin. Toinen suosittu on Iskelmäbaari vähän kauempana. Se on toinen missä tulee käytyä. Mukavia lauluja sinulle.


      • Anonyymi

        Ei se ole koskaan aloittanutkaan joten lopettaminen on vaikea suoritus. Se on yhtä vaikea kuin kolme vuotta sitten lopetetun karhubaarin nykyinen virtuaalinen aukioleminen. Pitää omata vilkas mielikuvitus kun käy olemattomassa ravintolassa ruokailemassa. Jos on hiukankin tosikkomaisuuteen kallellaan ei kannata mennä. Pieni yläpään fiiraaminen auttaa huomattavasti näitä ruokailukokemuksia. Voi jopa näläntunne kaikota kun oikein kunnolla eläytyy ruokailuun lopetetussa karhubaarissa. Ruokailu siellä on erinomainen apu painonhallintaan, vahva suositus karhubaarille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole koskaan aloittanutkaan joten lopettaminen on vaikea suoritus. Se on yhtä vaikea kuin kolme vuotta sitten lopetetun karhubaarin nykyinen virtuaalinen aukioleminen. Pitää omata vilkas mielikuvitus kun käy olemattomassa ravintolassa ruokailemassa. Jos on hiukankin tosikkomaisuuteen kallellaan ei kannata mennä. Pieni yläpään fiiraaminen auttaa huomattavasti näitä ruokailukokemuksia. Voi jopa näläntunne kaikota kun oikein kunnolla eläytyy ruokailuun lopetetussa karhubaarissa. Ruokailu siellä on erinomainen apu painonhallintaan, vahva suositus karhubaarille.

        Karhu on avoinna. Kävin itsekin siellä eilen viimeksi.
        Ymmärrän toki sinua.
        Sinähän kuulemma saat Kuparipannusta 50% alennukset vastineeksi näistä kilpailijaa halventavista kirjoituksistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhu on avoinna. Kävin itsekin siellä eilen viimeksi.
        Ymmärrän toki sinua.
        Sinähän kuulemma saat Kuparipannusta 50% alennukset vastineeksi näistä kilpailijaa halventavista kirjoituksistasi.

        Näin on. Mikäs se on syödessä ja juodessa puoleen hintaan. Vastineeksi ei tarvitse kuin väittää Pannun pahimman kilpailijan pihviravintola Karhun lopettaneen toiminsa ja kehoittaa lukijoitu tulemaan tänne Pannuun. Toivottasti uudet lukijat lukee vain ensimmäisen viestin ja tulee suoraan tänne Pannuun.

        T: Pannun kanta-asiakkaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on. Mikäs se on syödessä ja juodessa puoleen hintaan. Vastineeksi ei tarvitse kuin väittää Pannun pahimman kilpailijan pihviravintola Karhun lopettaneen toiminsa ja kehoittaa lukijoitu tulemaan tänne Pannuun. Toivottasti uudet lukijat lukee vain ensimmäisen viestin ja tulee suoraan tänne Pannuun.

        T: Pannun kanta-asiakkaat

        Jaa sen takiako täällä väitetään Pihviravintola Karhun lopettaneen toimintansa.
        Te saatte Karhun kilpailijalta 50% alennukset vastineeksi näistä kirjoituksista.
        On teillä kyllä härskiä toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sen takiako täällä väitetään Pihviravintola Karhun lopettaneen toimintansa.
        Te saatte Karhun kilpailijalta 50% alennukset vastineeksi näistä kirjoituksista.
        On teillä kyllä härskiä toimintaa.

        Taidat olla hiukkasen vajavainen, meinaan kun noita sun juttujasi katselee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sen takiako täällä väitetään Pihviravintola Karhun lopettaneen toimintansa.
        Te saatte Karhun kilpailijalta 50% alennukset vastineeksi näistä kirjoituksista.
        On teillä kyllä härskiä toimintaa.

        No ei kukaan ulkopuolinen vuodesta toiseen levittäisi väärää tietoa Pannun kilpailijasta.
        Ei ulkopuolisilla olisi mitään motiivia väittää tuhansien viestien avulla Karhun lopettaneen toimintansa.
        Olen epäillyt jo pitkään, että jäljet johtaa sylttytehtaalle Pannun kanta-asiakkaiden äärelle.
        Nyt saimme sille vahvistuksen. He todella saavat Pannusta alennuksia vastineeksi näistä vääristä väitteistä Karhun suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kukaan ulkopuolinen vuodesta toiseen levittäisi väärää tietoa Pannun kilpailijasta.
        Ei ulkopuolisilla olisi mitään motiivia väittää tuhansien viestien avulla Karhun lopettaneen toimintansa.
        Olen epäillyt jo pitkään, että jäljet johtaa sylttytehtaalle Pannun kanta-asiakkaiden äärelle.
        Nyt saimme sille vahvistuksen. He todella saavat Pannusta alennuksia vastineeksi näistä vääristä väitteistä Karhun suhteen.

        Kannattaa lukea vain aloitus jossa karhubaarin perustaja Kai R. kertoo miksi lopetti baarinsa.
        ps.
        Katso Kuparipannun facebooksivulta viikon lounastarjoilu. Se on Inglesin paras ja suosituin ruokaravintola. Ei siis kannata etsiä jo kolmisen vuotta sitten lopetettua karhubaaria.


      • Anonyymi

        Teitä on kymmenien asiakkaiden sijaan ainoastaan yksi vitipää trolli. Paljonko Kai R. maksaa sinulle trollauspalkkaa?


      • Anonyymi

        Totta. Hän itse myönsi saavansa Pannusta alennuksia kun väittää pihviravintola Karhun lopettaneen toimintansa.
        Kilpailu Inglesissä on kovaa. Vain vahvimmat pärjää. Pihviravintola Karhu on posrkuttanut yli 25 vuotta jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Hän itse myönsi saavansa Pannusta alennuksia kun väittää pihviravintola Karhun lopettaneen toimintansa.
        Kilpailu Inglesissä on kovaa. Vain vahvimmat pärjää. Pihviravintola Karhu on posrkuttanut yli 25 vuotta jo.

        Laita tuohon 25 vuoteen pilkku väliin. Todellisuudessa karhubaari toimi noin KAKSI JA PUOLI VUOTTA JA LOPETETTIIN KORONA-AIKAAN NOIN KOLME VUOTTA SITTEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita tuohon 25 vuoteen pilkku väliin. Todellisuudessa karhubaari toimi noin KAKSI JA PUOLI VUOTTA JA LOPETETTIIN KORONA-AIKAAN NOIN KOLME VUOTTA SITTEN.

        Oli se Karhu ainakin eilen avoinna kun kävin pihvin siellä syömässä.
        Ymmärrän tietenkin nuo väitteesi. Saat kuulemma 50% alennukset kilpailijalta kiitoksena noista väitteistäsi.
        Onko Pannuun tullut yhtään uutta asiakasta noiden juttujesi takia?
        Karhu on saanut paljon uusia asiakkaita trollaustesi takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli se Karhu ainakin eilen avoinna kun kävin pihvin siellä syömässä.
        Ymmärrän tietenkin nuo väitteesi. Saat kuulemma 50% alennukset kilpailijalta kiitoksena noista väitteistäsi.
        Onko Pannuun tullut yhtään uutta asiakasta noiden juttujesi takia?
        Karhu on saanut paljon uusia asiakkaita trollaustesi takia.

        Juuri näin. Karhu on normaalisti auki. Älkää uskoko trollia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Karhu on normaalisti auki. Älkää uskoko trollia.

        Osaatko mitään muuta kuin valehdella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko mitään muuta kuin valehdella?

        Se ei ole valhe. Karhu on normaalisti auki. Ihmettelen trollin intoa väittää muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole valhe. Karhu on normaalisti auki. Ihmettelen trollin intoa väittää muuta.

        Useat trollit käyvät siellä päivittäin mutta kukaan täyspäinen ei ole sitä löytänyt. Ehkä jatkamme tätä juupas eipäs leikkiä.
        Nyt pitää kiiruhtaa taas hommiin. Palataan myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useat trollit käyvät siellä päivittäin mutta kukaan täyspäinen ei ole sitä löytänyt. Ehkä jatkamme tätä juupas eipäs leikkiä.
        Nyt pitää kiiruhtaa taas hommiin. Palataan myöhemmin.

        Oletko kuomaseni huomannut trollin väsyvän pikkuhiljaa. Ei anneta sille periksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuomaseni huomannut trollin väsyvän pikkuhiljaa. Ei anneta sille periksi.

        Korvienväli juttu tyypillä toi pannu/karhu- sekoilu. Noi turistihelvetithän on ihan täynnä kaikenmaailman räkälöitä, jokainen löytää kyllä omana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuomaseni huomannut trollin väsyvän pikkuhiljaa. Ei anneta sille periksi.

        Hän on vedättänyt sinua nyt varmaan kymmenen vuotta onnistuneesti näillä jutuilla Pannusta. Karhun jutuillakin sinua on vedätetty varmaan viisi vuotta. Vähemmästäkin väsyy.
        Aina välillä olen sinua varoittanut, että älä alla häirikön vedättää itseäsi. Miksi olet tehnyt sen? Joku motiivi kai sinulla täytyy olla. Jollain tasolla sinun on täytynyt tietää, että hän kirjoittaa näitä vain sinun provosoitumisesi takia. Minulta se ei ole pois. Anna mennä vaan. Hänen motiivinsa on trollaaminen. Älä ruoki trollia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on vedättänyt sinua nyt varmaan kymmenen vuotta onnistuneesti näillä jutuilla Pannusta. Karhun jutuillakin sinua on vedätetty varmaan viisi vuotta. Vähemmästäkin väsyy.
        Aina välillä olen sinua varoittanut, että älä alla häirikön vedättää itseäsi. Miksi olet tehnyt sen? Joku motiivi kai sinulla täytyy olla. Jollain tasolla sinun on täytynyt tietää, että hän kirjoittaa näitä vain sinun provosoitumisesi takia. Minulta se ei ole pois. Anna mennä vaan. Hänen motiivinsa on trollaaminen. Älä ruoki trollia.

        Kiva kun sinäkin Kerttusetä jaksat aina vaan hillua mukana. Olet ihana mussukkani. Toivottavasti jaksat vielä pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko mitään muuta kuin valehdella?

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun sinäkin Kerttusetä jaksat aina vaan hillua mukana. Olet ihana mussukkani. Toivottavasti jaksat vielä pitkään.

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla hiukkasen vajavainen, meinaan kun noita sun juttujasi katselee.

        ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla hiukkasen vajavainen, meinaan kun noita sun juttujasi katselee.

        ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole valhe. Karhu on normaalisti auki. Ihmettelen trollin intoa väittää muuta.

        ...


    • Anonyymi

      Halvalla se Pannu saa tehtyä mainosta!

      • Anonyymi

        Ihan mahotonta on taas ihan on mahotonta. Huh huh.


    • Anonyymi

      Onks ne antiikki ja eläke pappa taas kun mainostaa Pannua?

    • Anonyymi

      Ei se ole tyhmä, joka mainostaa kun vaan ei käy itseään vastaan. Ylläpito on täysin lahjottu tai ihan pimeä kun päivästä toiseen vaan jauhetaan perätöntä juttua. Ei minkäänlaista faktantarkistusta.

      • Anonyymi

        Totta. Näin on. Minä kävin eilen pihviravintola Karhussa.
        Voin vahvistaa Karhun olevan normaalisti avoinna.

        T: Talviasukas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Näin on. Minä kävin eilen pihviravintola Karhussa.
        Voin vahvistaa Karhun olevan normaalisti avoinna.

        T: Talviasukas

        Älkää uskoko näitä juttuja. Karhu on lopettanut.
        Tulkaa mieluummin tänne Kuparipannuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää uskoko näitä juttuja. Karhu on lopettanut.
        Tulkaa mieluummin tänne Kuparipannuun.

        Tulkaa mieluummin tänne Kuparipannuun....

        Emme tule. Nyt lopeta tuo ravintolasi mainostaminen.


    • Anonyymi

      Aloittaja käyttää tietolähteenä itsensä ylläpitämää tekaistua Facebookin sivua.
      Hän on Karhun kilpailija ja on jo vuosien ajan levittänyt tuota väärää tietoa.
      Minä tiedän Karhun olevan avoinna. Serkkuni asuu Inglesissä talvet. Hän kertoi heidän pitävän keskiviikkoisin pihviravintola Karhussa viikkomiitingin. Uskon serkkuani enemmän kuin Karhun kilpailijaa.

    • Anonyymi

      Kannattaa lukea vain ja ainoastaan ketjun aloitus.
      Siinä mm. karhubaarin omistaja itse kertoo miksi baari suljettiin.

      Jos etsit hyvää ruokapaikkaa lue Kuparipannun facebook.

      Älä välitä trollien salaliittoteorioista, he tai oikeammin hän on ihan toiselta planeetalta...

      T: Kerttusetä ystävineen

      • Anonyymi

        Sinäkö se olet Kerttu setä joka aina kehoitat lukemaan vain aloituksen ja mainostat Kupari pannua jatkuvasti ja väität juttuja Karhusta trollauksiksi?
        No olishan se pitänyt arvata.


    • Anonyymi

      Onko tuo Kerttu-setä sellainen hameeseen pukeutuva mies.? Olen tainnut nähdä hänet Kuparipannussa tanssimassa pöydillä muiden "samanlaisten" kanssa.

      • Anonyymi

        Kyllästyin virtuaalitanssiin virtuaaliravintola karhubaarissa siksi muutin pannuun. Tanssin siellä aina canarioiden miitingin aikana joka keskiviikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllästyin virtuaalitanssiin virtuaaliravintola karhubaarissa siksi muutin pannuun. Tanssin siellä aina canarioiden miitingin aikana joka keskiviikko.

        ...


    • Anonyymi

      Miten niin Karhu on lopettanut? Eilen olimme pihviravintola Karhussa syömässä.
      Onko se joku kilpailija levitämässä väärää tietoa saadakseen Karhun asiakkaat itselleen? 🤔

    • Anonyymi

      Eikös Kuparipannubaarin karaoke ole kuitenkin vähän suositumpi kuin tuollaiset pihviravintola Karhut. Suomalainen duunari ei ole tottunut pihviravintoloihin.
      Pannun karaoke on paras. Siellä tulee oltua joka lomalla.

      • Anonyymi

        Pannussa on vain yksi ongelma. Sieltä ei saa ruokaa. Saa sieltä jotain hampurilaisia ja ranskalaisia perunoita. En laske niitä ruoaksi. Tosin olen Pannun karaokessa muutaman kerran itsekin tilannut hampurilaisen pikkunälkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pannussa on vain yksi ongelma. Sieltä ei saa ruokaa. Saa sieltä jotain hampurilaisia ja ranskalaisia perunoita. En laske niitä ruoaksi. Tosin olen Pannun karaokessa muutaman kerran itsekin tilannut hampurilaisen pikkunälkään.

        Ei ryypätessä mitään ruokaa tarvitse. Alkoholissa on niin paljon energiaa.
        Kuparipannu karaokebaarin baaritiskillä ryypätessä tulee joskus tilattua lihapullat ranskalaisilla.
        Se riittää.


    • Anonyymi

      Olen parhaillaan täällä Kupari pannun karaokessa päivä kaljalla. Karaoke alkaa täällä jo puolen päivän aikaan. Just parhaillaan joku nim. Mikko vetää Virve Rostin kappaletta oon voimissain. Hampurilaiset täällä on hyviä. Paljonhan täällä ei ole vaihto ehtoja kun täällä ei ole keittiötä. Liha pullat ranskalaisilla ja hampurilaisia. On tämä Kupari pannu vaan mukava baari. Ehkä Inglesin paras karaoke baari.

    • Anonyymi

      Onko töysikuu kun trolli on ruvennut ahkeroimaan. Todella hyvää suoritustasoa, mutta aina voi yrittää parempaa......

    • Anonyymi

      Kissalla on yhdeksän henkeä, mutta meidän omalla pikkutrollillamme on vielä enemmän persoonia pienessä päässään. Olisikohan ihan persoonallisuushäiriöön asti?

      • Anonyymi

        Todennäköisesti. Näin ulkopuolisena annan kuitenkin ilmaisen vinkin. Lopeta nuo puheet Karhubaarin sulkemisesta. Sinun takia tuo trolli kuitenkin näitä juttuja tänne kirjoittaa. Te kaksi pidätte tätä palstaa lukukelvottomana. En usko teitä olevan enemmän kuin kaksi. Lopeta nuo jutut Karhun konkurssista. Yritä edes sinä olla se viisaampi teistä kahdesta. Todellisuudessahan te molemmat olette trolleja. Siksi sinä et halua lopettaa. Ei hän yksin näitä juttuja tänne kovin kauan jaksa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti. Näin ulkopuolisena annan kuitenkin ilmaisen vinkin. Lopeta nuo puheet Karhubaarin sulkemisesta. Sinun takia tuo trolli kuitenkin näitä juttuja tänne kirjoittaa. Te kaksi pidätte tätä palstaa lukukelvottomana. En usko teitä olevan enemmän kuin kaksi. Lopeta nuo jutut Karhun konkurssista. Yritä edes sinä olla se viisaampi teistä kahdesta. Todellisuudessahan te molemmat olette trolleja. Siksi sinä et halua lopettaa. Ei hän yksin näitä juttuja tänne kovin kauan jaksa kirjoittaa.

        Mutta Kertusetä, sinä olet puolueellinen. Olet aina ollut sitä mieltä, että minä olen syyllinen.
        En ole aloittanut tätä. Tiedät sen varsin hyvin.
        Jatka sinä "ulkopuolisena" olemistasi ja ole edelleenkin aito Kerttu-setä.

        Muuten olen ollut huomaavinani, että pienipäätrolli alkaa väsyä. Niin vähän tulee viestejä.

        Muistakaa Pannun olevan Inglesin paras ruokaravintola ja se toimii yhtä laadukkaasti kuin ennenkin.


    • Anonyymi

      Caheli, Canarian Caheli.

    • Anonyymi

      Totuus on trollaustakin ihmeellisempää.

    • Anonyymi

      Tämänkin jälkeen totuus on vieläkin ihmeellisempää kuin huono trollaus, josta paras esimerkki tuossa yläpuolella.

    • Anonyymi

      Juu näin on. Vain typerykset menee karhuun.

      • Anonyymi

        No ei siinä kauheen fiksu voi olla, jos menee tyhjää liiketilaa katselemaan.


    • Anonyymi

      Onko se antiikki vai eläke pappa kun taas haukkuu asia kirjottajia ja sisällön tuottajia palstalla, kun heistä kummastakaan ei ole asia kirjottajaksi tai sisällön tuottajaksi haukkuu he täällä kaikki asia kirjottajat ja sisällön tuottajat jotta palstalla ei olisi asia kirjotuksia tai sisällön tuotoksia. Kelle oli yllätys ei minulle ainakaan. Ihannoi taas mahotonta noilta kahdelta ohan on mahotonta.

      • Anonyymi

        Nuo kaksi trollia pilasivat tämän palstan jo vuosia sitten haukkumalla kaikki asia kirjottajat ja sisällön tuottajat palstalta pois. Basura Lanzarotelta akka sotavento ja donluis tulee ekaksi mieleen ja heitä palsta tarvitsisi ennen kuin noita kahta trollia. Eikä ne kehtaa edes hävetä.


    • Anonyymi

      Onko trollit antiikki js eläke pappa taas palannut pilaamaan tätä muuten niin asiallista palstaa. Ohan kauheeeta ees ajatella mitä siitä taas seuraa. Onko palsta nyt pilattu lopullisesti noiden kahden trollin toimesta kuten tekivät akkain palstalla taannoin.

    • Anonyymi

      Pihviravintola Karhun aulabaari Karhu Karaoke & Music Bar lopetti toimintansa reilu kolme vuotta sitten.
      Sillä ei ole mitään vaikutusta pihviravintola Karhun toimintaan. Kyseessä on juridisesti eri yhtiöt.
      Olin eilen itse viimeksi pihviravintola Karhun pihvien äärellä. Voin vahvistaa pihviravintola Karhun olevan normaalisti avoinna.

      • Anonyymi

        Mukava saada ajantasaista tietoa Inglesin ravintoloista. Noita väärän tiedon levittäjiä on niin paljon liikkeellä.
        Aloittaja varmasti tarkoitti tuota että Karhun aulabaari on lopettanut. Ystäväni ovat myös kertoneet pihviravintola Karhun olevan normaalisti avoinna.

        Tähän ketjuun voisikin laittaa Inglesin ravintoloista ja baareista tuoretta tietoa.
        Onko esim. Kuparipannubaarissa edelleen normaalisti karaoke joka päivä 12:00 alkaen aina 03:00 saakka?
        Saako vielä makkaraperunoita Pannusta? Viimeksi kun kun kuulin niin Pannun makkaraperunakäristin oli hajonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava saada ajantasaista tietoa Inglesin ravintoloista. Noita väärän tiedon levittäjiä on niin paljon liikkeellä.
        Aloittaja varmasti tarkoitti tuota että Karhun aulabaari on lopettanut. Ystäväni ovat myös kertoneet pihviravintola Karhun olevan normaalisti avoinna.

        Tähän ketjuun voisikin laittaa Inglesin ravintoloista ja baareista tuoretta tietoa.
        Onko esim. Kuparipannubaarissa edelleen normaalisti karaoke joka päivä 12:00 alkaen aina 03:00 saakka?
        Saako vielä makkaraperunoita Pannusta? Viimeksi kun kun kuulin niin Pannun makkaraperunakäristin oli hajonnut.

        Kuparipannu sai uuden makkaraperunakäristimen jo viime kaudelle. Nyt saa taas vaikka lihapullat ranskalaisilla halutessaan. Toisena vaihtoehtona on tuo Pannun klassikko makkaraperunat sinappihunnulla. Oikein muutahan sieltä ei saa kun ei heillä ole keittiötä.
        Itse olen käynyt Kuparipannubaarin karaokessa ja laulajia oli ihan mukavasti.
        Karaokea on Pannussa aina kun joku vaan haluaa laulaa.


        Ässä Karaokebar on avoinna normaalisti 14:00-03:00.
        Kuparipannnubaari on avoinna 12:00-03:00.
        Iskelmäbaari on avoinna 12:00-02:00.

        Muissa emme ole vielä tällä kaudella käyneet.

        T: Keskiviikon miitinkiporukka joka laulaa nykyisin Kuparipannun karaokessa


    • Anonyymi

      "Pihviravintola Karhun aulabaari Karhu Karaoke & Music Bar lopetti toimintansa reilu kolme vuotta sitten.
      Sillä ei ole mitään vaikutusta pihviravintola Karhun toimintaan. Kyseessä on juridisesti eri yhtiöt".

      Tämä oli mukava tarkentava tieto aloittajan viestiin. Otsikon perusteella pelkäsin pihviraravintola Karhun lopettaneen toimintansa.

    • Anonyymi

      Avoinna on Karhu. Tänään käytiin siellä lounaalla. Ainoastaan Karhun yhteydessä aikaisemmin toiminut varsinaisen pihviravintolan aulabaari on lopetettu.
      Ruokasali on avoinna.

      • Anonyymi

        Mukava saada tuoretta tietoa Inglesistä. Hieno kuulla Karhun ruokasalin olevan normaalisti avoinna.
        Täytyykin soittaa pöytävaraus pihviravintola Karhuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava saada tuoretta tietoa Inglesistä. Hieno kuulla Karhun ruokasalin olevan normaalisti avoinna.
        Täytyykin soittaa pöytävaraus pihviravintola Karhuun.

        Pihviravintola Karhu on koko ajan ollut normaalisti toiminnassa.
        Aloittaja tarkoitti pihviravintola Karhun aulabaarin eli Karhu Music & Karaoke baarin lopettaneen toimintansa.


    • Anonyymi

      Sinänsä hyviä ja harmittomia trollauksia tuossa useita.

      Kannattaa kuitenkin lukea vain ja ainoastaan tämän ketjun otsikon alta se ensimmäinen viesti jossa kerrotaan koruttomasti totuus, että karhubaaria ei enää ole.
      Toisaalta onhan se hauskaa ajanvietettä haahuilla ympäri Inglesiä ja etsiä Karhu nimistä pihviravintolaa. Tietä sinne kannattaa käydä kysymässä kaikista suomalaispaikoista, saattavat hieman hymyillä osaaottavasti kysyjälle.
      Ei muuta kuin "karhugeokätköilemään".

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Mainitsemaasi karhubaaria ei tosiaan enää ole. Pihviravintola Karhun aulabaari Karhu Karaoke & Music Bar lopetti jo monta vuotta sitten.
        Onneksi se ei vaikuttanut mitenkään pihviravintola Karhun toimintaan.
        Se jatkuu normaalisti.
        Olin itsekin pari päivää sitten pihviravintola Karhun pihvien äärellä herkuttelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Mainitsemaasi karhubaaria ei tosiaan enää ole. Pihviravintola Karhun aulabaari Karhu Karaoke & Music Bar lopetti jo monta vuotta sitten.
        Onneksi se ei vaikuttanut mitenkään pihviravintola Karhun toimintaan.
        Se jatkuu normaalisti.
        Olin itsekin pari päivää sitten pihviravintola Karhun pihvien äärellä herkuttelemassa.

        Karhubaaristahan tuo aloittaja puhuikin. Hän tarkoitti pihviravintola Karhun aulabaaria.
        Ei kukaan ole edes väittänyt pihviravintola Karhun lopettaneen toimintansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhubaaristahan tuo aloittaja puhuikin. Hän tarkoitti pihviravintola Karhun aulabaaria.
        Ei kukaan ole edes väittänyt pihviravintola Karhun lopettaneen toimintansa.

        No niinpäs näkyy. Eipä siinä tosiaan puhuta pihviravintola Karhusta sanallakaan.
        Mukavaa päästä taas jouluna pihviravintola Karhun jouluaterialle.


    • Anonyymi

      Karhussa on todella hyvä käydä syömässä kun ei mene yhtään rahaa! On näille juuri sopiva paikka. On siellä sellaisiakin käyjiä Inglesissä, jotka maksavat ruokailuista. Miltähän tuntuisi olla köyhä!

    • Anonyymi

      Mistä baarista löytyy miehelle mies seuraa Inglesissä. Kuka osaa neuvoa ensi kertalaisia. Miestä tekis mieli.

    • Anonyymi

      Karhun aulabaari olikin mukava paikka siellä Italiakadun kulmassa. Juomat ja pikkupurtava haettiin viereisestä kaupasta. Vessoja ei ollut mutta pissata sai joka nurkkaan. Ilmanvaito oli hyvä kun ikkunoissa oli pelkät aukot. Aulabaarin asiakaskunta oli samanlaista kuin varsinaisen, nyttemmin jo lopetetun karhubaarinkin.
      Jatkakaa turistit karhukätkön etsintää. Muistakaa käydä kysymässä tietä sinne vaikkapa Apinaniityssä, Ryyskässä ja kielitaitoisemmat voivat kysellä Mulliganssissakin.

    • Anonyymi

      Antiguen AMG avomersu oli ainakin eilen Karhun edessä parkissa.

      • Anonyymi

        Eikös se esiinny aivan eri saarella? Eikä sitä kamerassakaan näkynyt joten taidat ollakin trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se esiinny aivan eri saarella? Eikä sitä kamerassakaan näkynyt joten taidat ollakin trolli.

        Antiikki jo vuosia haukkunut Inglesin eläkeläisiä kiljua juoviksi sossun pummeiksi. Samainen antiikki sikailee yhtenään pikkiksessä ja muissa Inglesin suomi baareissa. Lisäksi hän ytrollaa täällä kaverinsa eläke papan kanssa koko ajan haukkuen asia kirjottajia ja sisällön tuottajia. Ilkeä tyyppi tuo antiikki. Inglesiin häntä ei enää ole toivottu vuosiin ja siltä hän täällä riehuu koko ajan.


    • Anonyymi

      Karhun aulabaari on lopettanut. Pihviravintola Karhun toiminta jatkuu entiseen malliin.

      • Anonyymi

        Karhubaaristahan tuo aloittaja puhuikin. Olin eilen pihviravintola Karhussa syömässä.
        En haittaa Karhubaarin lopettaminen. Ei siinä tullut otettua kuin yksi drikki pöydän vapautumista odotellessa ruokasalin puolelta.


    • Anonyymi

      Kävin viime viikolla tuolla pihviravintola Karhussa syömässä. Oli kyllä kehujen arvoinen ravintola. Maukas pihvi ja viinilistalta pystyi valitsemaan laadukkaan viinin.
      Suosittelen pihviravintola Karhua kaikille hyvien pihvien ystäville.
      Karhubaarissa en koskaan ehtinyt käymään. Se oli kuulemma vain aulabaari tuolle pihviravintola Karhulle.

      • Anonyymi

        Mukava kuull pihviravintola Karhun olevan normaalisti avoinna. Luin ensin vain otsikon ja pelästyin toiminnan loppuneen kokonaan. Onneksi vain pihviravintola Karhun aulabaari Karhubaari on lopettanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuull pihviravintola Karhun olevan normaalisti avoinna. Luin ensin vain otsikon ja pelästyin toiminnan loppuneen kokonaan. Onneksi vain pihviravintola Karhun aulabaari Karhubaari on lopettanut.

        Luit aivan oikein. Enempää ei tarvitsekaan lukea.


    • Anonyymi

      Ensin aloin ihmettelemään, että miksi ihmeessä Inglesin suosituin pihviravintola Karhu lopettaisi toimintansa. Sitten minä huomasinkin, että aloittaja puhuukin Karhubaarista.
      Pihviravintola Karhun aulabaari Karhu Karaoke & Music Bar tosiaan lopetti jo vuosia sitten. Pihviravintola Karhu on avoinna normaalisti. Kävin siellä itsekin alkuviikosta syömässä.
      Aloittajalla tuntuu olevan vähän hidas sytytys. Karhubaari lopetti jo melkein 4 vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Karhubaari lopetti, karhubaarin aulabaaria ei ole ollut koskaan olemassakaan. Lisäksi Karhu nimistä pihviravintolaa ei myöskään ole koskaan ollut olemassakaan muualla kuin pienipäätrollin pienessä päässä. Näin yksinkertaista se on.
      Kannattaa siis lukea vain ja ainoastaan tämän ketjun aloitus. Ymmärrän hyvin, ettei edellinen kirjoittaja ole asiaa sattuneesta syystä oikein ymmärtänyt.

    • Anonyymi

      Kummasti me Inglesin lomailijat pystymme kuitenkin käymään syömässä pihviravintola Karhussa. Siksi pystymme koska se on normaalisti avoinna.
      Olin siellä itse viimeksi eilen.
      Vain Karhun aulabaari on lopettanut kuten aloittaja kirjoittikin. Aloittajalla tosiaan on hidas sytytys. Karhubaari lopetti jo monta vuotta sitten. Lopetut ei vaikuttanut pihviravintola Karhun toimintaan. Ne ovat eri yrityksiä.
      Noh käydään me pihviravintola Karhussa syömässä. Käyköön aloittaja vaikka grillikioski Pepe Chiringossa.

    • Anonyymi

      Pitää olla melko vähillä varustettu kun jaksaa vain jauhaa jatkuvasti samaa perätöntä juttua! Kyllä ymmärtäisi, jos kyttäisi vaikka pörssiä ym. bisnestä. Mitä järkeä on käyttää aikaa näin tyhjänpäiseen hommaan.

      • Anonyymi

        Mikä sinä olet arvostelemaan meidän hoitolaitoksen terapiaa?


      • Anonyymi

        Entä sinä? Miksi sinä annat hänen pyörittää sinua päivästä toiseen?


    • Anonyymi

      Vaikka onkin kyse sairaudesta, niin se ei ole peruste pilata ennen niin hyvää palstaa. Mielisairaalan porukat voisivat laittaa oman palstan. Siellä toistaisivat samaa tyhjänpäiväistä mielikuvitukseen perustuvaa juttua päivästä toiseen. Tosin he kokevat nämä jutut todellisina.

      • Anonyymi

        Sanos muuta. Kymmenet lomailijat kuitenkin itse ovat kertoneet käyneensä vähän ajan sisällä syömässä pihviravintola Karhussa ja voivat todistaa sen olevan normaalisti avoinna. Olin Karhussa itsekin viime viikolla.
        Siitä huolimatta avohoitopotilas kuitenkin sinnikkäästi väittää se olevan lopettanut toimintansa. Hän saa uutisoinnin mukaan -50% alennukset Karhun kilpailijalta. Se selittää hänen motiivinsa.


    • Anonyymi

      Lukekaa nämä jutut ennen kommentointia. Aloittaja ei sanallakaan väittänyt pihviravintola Karhun lopettaneen toimintansa. Aloittaja sanoi Karhubaarin lopettaneen toimintansa. Karhubaari (Karhu Music & Karaoke Bar) toimi aikoinaan pihviravintola Karhun aulabaarina. Se lopetti jo vuosia sitten. Kyseessä oli juridisesti kaksi erillistä yritystä. Toki saman omistajan pyörittämiä. Pihviravintola Karhun toiminta jatkuu entiseen malliin kuten lukuisat lomailijat ovat kertoneet.

    • Anonyymi

      Olet juuri voittanut Vladimir Putinin myöntämän korkean selittäjämestarin kunniamerkin kaikilla melkein aidoilla kultaristeillä.

      Siitä huolimatta ihan yksinkeraisesti, loppu mikä loppu.

      • Anonyymi

        Totta. Karhubaarin taru tosiaan on loppu. Senhän aloittaja tuolla jo totesikin.
        Pihviravintola Karhu jatkaa toimintaa entiseen malliin ja on avoinna normaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Karhubaarin taru tosiaan on loppu. Senhän aloittaja tuolla jo totesikin.
        Pihviravintola Karhu jatkaa toimintaa entiseen malliin ja on avoinna normaalisti.

        Karhu on inglesin paras pihvi ravintola. Pannu on inglesin paras kara oke baari.


    • Anonyymi

      Eilen viimeksi kävin pihviravintola Karhun pihvien äärellä herkuttelemassa.
      Pihviravintola Karhun aulabaarina aikoinaan toimineen Karhubaarin ovessa oli riippulukko ja sisällä ei ollut mitään kuin pari muuttolaatikkoa. Sen verran ikkunoista näin. Pihviravintola Karhun ruokasalin puolelta myöskin ovi entiseen Karhubaariin oli lukittu ja yksi uusi pöytä oli tuotu entisen Karhubaarin sisäänkäynnin paikalle.
      Pihviravintola Karhu oli ihan normaalisti toiminnassa. Siitä tilaamani maukas pihvi osoituksena.

    • Anonyymi

      Ei täällä osastollakaan ole helppoa. Äitin piti ottaa minut Inglesiin mukaan reissuun katsomaan sitä Karhun liiketilaa ja paikkoja marraskuussa. Osastollakin oli henkilökunta tehnyt rahankeräykseen reissua varten. Kun oli lähdön aika äiti meni yksin kun minä olin juuri sairastunut koronaan. Väittivät osastolla minun pääsevän tästä traumasta kun käyn paikalla viettämässä aikaa. Nyt on vaan pakko jatkaa tätä.

      • Anonyymi

        Sen unohdin mainita, että äiti laittoi kuvia hänen ruokailustaan pihviravintola Karhussa.
        Hoitajien mukaan se edistää parantumistani. Nähdessäni jonkun minulle läheisen ihmisen ruokailemassa Karhussa minun ei kuulemma pian enää tarvitse väittää pihviravintola Karhun lopettaneen toimintansa. Siltä se myös tuntuu. Siellä minun äitini on. Hän on Karhun pihvien äärellä herkuttelemassa. Kyllä sen pihviravintola Karhun siis täytyy olla toiminnassa.


    • Anonyymi

      Onhan se toiminnassa jos se kerran auttaa sinua toipumaan pöllölössä. Uskokaamme kaikki vakaasti Pihviravintola Karhun olevan elossa.
      Helpottaako jo?

      • Anonyymi

        Antiikki on vähän tuollainen harhainen. Se on naurettu ulos täältä palstalta kymmeniä kertoja trollaamisen takia.
        Kohta se varmaan muina miehinä ilmestyy palstalle koska taas kerran joku kaveri oli antanut vinkin.
        Antiikilla on vähän sellainen tapa. Aamusta iltaan se väittää edesmenneen Karhubaarin olevan avoinna ja avoinna vieläpä pihviravintolan muodossa.
        On se omituinen mutta silti hauska mies toi antiikki.


    • Anonyymi

      Ai se on Antigue joka koko ajan väittää Karhun olevan avoinna.
      No olishan se pitänyt arvata.

    • Anonyymi

      Tänään kävin kaupungilla grillillä ja tilasin makkaraperunat päästäkseni Kuparipannubaarin fiiliksiin. En ihan päässyt tunnelmassa lähellä kun on lunta ja Inglesin vehreässä paratiisissa on joka päivä aurinkoista ja lämmintä.

      • Anonyymi

        Tilasitko makkaraperunat sinappihunnulla? Et muuten voit päästä pannubaarin tunnelmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilasitko makkaraperunat sinappihunnulla? Et muuten voit päästä pannubaarin tunnelmaan.

        Hahahahaa! En tilannut. Makkaraperunat sinappihunnulla on Karaoke & Music Bar Kuparipannun yksinoikeus. Tilasin tavalliset makkaraperunat.
        Tosin hinta oli 10,50 joka on yli 2x halvempaa mitä Inglesin "pannussa".
        Lumi ulkona ja pakkanen esti pääsemästä aitoon Bar Kuparipannu fiilikseen. Myöskään karaokea ei tuolla grillillä ollut.
        Loppukuusta taas menen Inglesin Bar Kuparipannuun laulamaan karaokea ja nauttimaan makkaraperunoista sinappihunnulla.


    • Anonyymi

      Onko tuo Karaoke & Music Bar Kuparipannu suositeltava baari nyt jos kerran Karhu on lopettanut toimintansa? Olen käsittänyt niin että tämä Kuparipannu on vähän samanlainen karaokebaari mitä Karhu oli.

      • Anonyymi

        Karhussa oli 10 kertaa enemmän tilaa mitä Karaoke Bar Kuparipannussa. Pannussa ottaa hartiat kiinni seinään jos siellä sisällä yrittää kääntyä. Pannu on sellainen putkibaari. Karhu oli myös 3-4 kertaa edullisempi mitä Pannu on. Muuten samanlainen karaokebaari tuo Kuparipannukin on. Tosin iljettävä eltaantuneen makkaraperunamössön lemu tulvii Pannusta kadulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhussa oli 10 kertaa enemmän tilaa mitä Karaoke Bar Kuparipannussa. Pannussa ottaa hartiat kiinni seinään jos siellä sisällä yrittää kääntyä. Pannu on sellainen putkibaari. Karhu oli myös 3-4 kertaa edullisempi mitä Pannu on. Muuten samanlainen karaokebaari tuo Kuparipannukin on. Tosin iljettävä eltaantuneen makkaraperunamössön lemu tulvii Pannusta kadulle.

        Eikös Pannu baari investoinut uuteen makkara peruna käristimeen? Lemuaako se uusikin käristin samalla tavalla kuin entinen? Noin muuten Pannu baarin makkara perunat sinappi hunnulla on kyllä loman koho kohta.


    • Anonyymi

      Onko tämä mielisairaalan saitti???

      • Anonyymi

        Ei. väärä paikka sulla.
        Hourulan porukka on noissa Puerto de la Cruzin ketjuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. väärä paikka sulla.
        Hourulan porukka on noissa Puerto de la Cruzin ketjuissa.

        Aika vaikea kuvitella etteivät olisi täälläkin. Ja ihan näitä lukemalla tulin siihen tulokseen.


    • Anonyymi

      Jostain syystä siitä Karaoke bar Kuparipannun uudestakin makkaraperunakäristimestä lähtee samanlainen eltaantuneen makkaraperunamössön lemu mitä siitä entisestä. Eipä ole paljoa vaihtoehtoja grilliruoan ystäville nyt kun Karhu on lopettanut.

      Karaoke Bar Kuparipannun karaokessa tavataan makkaraperunoiden ja karaoken merkeissä.

      • Anonyymi

        Minä tilaan Kuparipannubaarin makkaraperunat aina sinappihunnulla. Se on Kuparipannubaarin klassikko. Kuuntelen ja lauleskelen karaokea Pannussa ja syön hyvin.
        Makkarapotut ja lihapiirakka antaa voimaa Pannun koko illan karaokeen.


    • Anonyymi

      Muistakaahan sitten tarkastaa lonkerosta päiväys kun tuolla Kuparipannussa käytte.
      Ihan vaan ilmaisena vinkkinä. Ei tarvitse sitten housupyykille alkaa kesken loman.

    • Anonyymi

      Täällä ollaan parhaillaan Bar Kuparipannun karokessa. Laulajia on ihan kivasti jo näin alkuillasta. Tilasin lihapiirakan kahdella nakilla että jaksaa painaa koko illan. Osa täällä on jo nyt hieman huonossa kunnossa. Mukava ilta taas tulee. Eilen porukka tanssi jo pöydillä loppuillasta.

      T: Keskiviikon miitinkiporukka joka käy Kuparipannun karaokessa myös muinakin iltoina

      • Anonyymi

        Laulakaahan kiltisti siellä Pannussa. Itsellä on vielä muutama viikko ja pääsen minäkin Pannun karaokeen. Suomalaiset lihapiirakat ei vedä vertoja San Fernandon Liddlen lihapiirakoille, joita tarjoillaan Kuparipannussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laulakaahan kiltisti siellä Pannussa. Itsellä on vielä muutama viikko ja pääsen minäkin Pannun karaokeen. Suomalaiset lihapiirakat ei vedä vertoja San Fernandon Liddlen lihapiirakoille, joita tarjoillaan Kuparipannussa.

        Lauletaanhan me kiltisti vielä toistaiseksi. Pannun lihapiirakat maistuu ja olut virtaa.
        Kova meno.


    • Anonyymi

      Oli kyllä kovat bileet Kuparipannun karaokessa eilen. Nahka-asut kiilsi discopallon valossa, porukka tanssi pöydillä ja olut virtasi. Syömäni lihapiirakka kylläkin päätyi pönttöön ennen aikojaan. Nimimerkki pannunystäväkin löysi itselleen miehen kun käsikynkkää poistuivat hoiperrelleen paikalta. Mahtaako pystyä istumaan tänään?
      Tänään uusiksi.

    • Anonyymi

      Kuparipannu on tunnettu nahkabileistään. Onnittelut miestä löytäneille uroksille.

      • Anonyymi

        On se hurja baari toi Kuparipannubaari


    • Anonyymi

      Karhubaarin konkurssin jälkeen kaikki ovat siirtyneet Inglesin parhaimman ruokaravintola pannun asiakkaiksi.

      • Anonyymi

        Hieno juttu. Saadaan kuumia miehiä meidän kollien iskettäväksi.
        Monilla niillä on nainen vaimona mutta sehän ei estä pelehtimästä meidän miesten kesken kun vaimolta silmä välttää. Pannu on paras miehille miesten etsintään.


      • Anonyymi

        Karhun konkurssin jälkeen Pannun karaokessa tosiaan on ollut huomattavasti enemmän miehiä ja miespareja on syntynyt. Estot on poistuneet Pannussa. Tunnen itsekin muutaman miehen jotka on tulleet ulos kaapista vasta Kuparipannun karaokessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhun konkurssin jälkeen Pannun karaokessa tosiaan on ollut huomattavasti enemmän miehiä ja miespareja on syntynyt. Estot on poistuneet Pannussa. Tunnen itsekin muutaman miehen jotka on tulleet ulos kaapista vasta Kuparipannun karaokessa.

        Oliko se edesmenneen karhu asiakkaat kaikki miehiä?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Loppu mikä loppu.

      • Anonyymi

        Meidän kaikkien Kanarian ystävien onneksi.


    • Anonyymi

      Ei pihviravintola Karhua ole missään muualla kuin trollin pienessä päässä.

    • Anonyymi

      Eilen olimme pihviravintola Karhun jouluaterialla. Oli kinkkua laatikoita ja kaikkia jouluherkkuja.
      Trollin väitteistä huolimatta pihviravintola on normaalisti toiminnassa.
      Mahtaa trollia harmittaa.

      • Anonyymi

        Sehän kuulemma saa Karhun kilpailijalta alennuksia vastineeksi noista perättömistä väitteistä Karhun toiminnan loppumisesta.
        Yrittävät saada Karhun asiakkaat menemään heidän omaan baariinsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän kuulemma saa Karhun kilpailijalta alennuksia vastineeksi noista perättömistä väitteistä Karhun toiminnan loppumisesta.
        Yrittävät saada Karhun asiakkaat menemään heidän omaan baariinsa.

        Joo ei nuo perättömät väitteet mitään vastikkeettomia ole.
        Ei kenelläkään ulkupuolisella olisi motivaatiota 5v ajan väittää Inglesin suosituimman pihviravintolan lopettaneen toimintansa.
        Tajuaako se edes miten hölmöltä nuo kuulostaa. Inglesin suosituin pihviravintola menisi konkursiin, haha!
        Pari päivää sitten olimme Karhussa pihvien äärellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei nuo perättömät väitteet mitään vastikkeettomia ole.
        Ei kenelläkään ulkupuolisella olisi motivaatiota 5v ajan väittää Inglesin suosituimman pihviravintolan lopettaneen toimintansa.
        Tajuaako se edes miten hölmöltä nuo kuulostaa. Inglesin suosituin pihviravintola menisi konkursiin, haha!
        Pari päivää sitten olimme Karhussa pihvien äärellä.

        Ei pihviravintola Karhua ole missään muualla kuin trollin pienessä päässä.
        Totuuttakin joskus tällä palstalla.

        Karri Nurmoooosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei nuo perättömät väitteet mitään vastikkeettomia ole.
        Ei kenelläkään ulkupuolisella olisi motivaatiota 5v ajan väittää Inglesin suosituimman pihviravintolan lopettaneen toimintansa.
        Tajuaako se edes miten hölmöltä nuo kuulostaa. Inglesin suosituin pihviravintola menisi konkursiin, haha!
        Pari päivää sitten olimme Karhussa pihvien äärellä.

        Se trollihan kerran myönsi saavansa 50% alennukset eräästä baarista vastineeksi näistä väitteistä pihviravintola Karhun toiminnan loppumisesta.
        Lisäksi hän kehuu tuota baaria ja kehottaa Karhun asiakkaita menemään siihen baariin.
        Me lomalaiset näemme omin silmin Karhun olevan normaalisti avoinna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se trollihan kerran myönsi saavansa 50% alennukset eräästä baarista vastineeksi näistä väitteistä pihviravintola Karhun toiminnan loppumisesta.
        Lisäksi hän kehuu tuota baaria ja kehottaa Karhun asiakkaita menemään siihen baariin.
        Me lomalaiset näemme omin silmin Karhun olevan normaalisti avoinna.

        "Me lomalaiset näemme omin silmin Karhun olevan normaalisti avoinna".

        Näemme toki kun käymme pihviravintola Karhussa syömässä. Meidän porukka oli eilen Karhun jouluaterialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Me lomalaiset näemme omin silmin Karhun olevan normaalisti avoinna".

        Näemme toki kun käymme pihviravintola Karhussa syömässä. Meidän porukka oli eilen Karhun jouluaterialla.

        Onhan karhu inglesin paras ruoka ravintola.


    • Anonyymi

      Pihviravintola Karhu lopetti jo 4 vuotta sitten. Aloittaja on hieman myöhässä tiedotteensa kanssa.
      Me Inglesin vakiasukkaat eli canariot suosimme pihviravintola Pepe Chiringoa Cita ostoskeskuksessa.
      Minullakin on sinne huomiseksi pöytävaraus.
      Voin suositella Pepe Chiringoa kaikille hyvien pihvien ystäville.

      • Anonyymi

        Myös me viikko lomalaiset eli tuuli puvut suosimme pihvi ravintola Pepe Chiringoa.
        Pepen herkullisten pihvien äärellä loma pääsee vasta kunnolla käyntiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös me viikko lomalaiset eli tuuli puvut suosimme pihvi ravintola Pepe Chiringoa.
        Pepen herkullisten pihvien äärellä loma pääsee vasta kunnolla käyntiin.

        Oletteko kokeilleet Sultan nimistä pihviravintolaa?
        Se on toinen meidän vakiasukkaiden eli canarioiden suosikki kun pihviravintoloista puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko kokeilleet Sultan nimistä pihviravintolaa?
        Se on toinen meidän vakiasukkaiden eli canarioiden suosikki kun pihviravintoloista puhutaan.

        Olen kerran käynyt tuolla Sultanissa. Mielestäni se on sellainen keskin kertainen Toron tasoinen pihvi ravintola. Ei lähelläkään pihvi ravintola Pepe Chiringon tasoa. Pepehän on paras jos kerran te vaki asukkaat eli canariot siellä käytte. Te olette tunnettuja vaativasta mausta ruoka ravintoloiden suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kerran käynyt tuolla Sultanissa. Mielestäni se on sellainen keskin kertainen Toron tasoinen pihvi ravintola. Ei lähelläkään pihvi ravintola Pepe Chiringon tasoa. Pepehän on paras jos kerran te vaki asukkaat eli canariot siellä käytte. Te olette tunnettuja vaativasta mausta ruoka ravintoloiden suhteen.

        Onhan se noloa jos canariot ovat ryhtyneet grillikiosken asiakkaiksi ja hylänneet erinomaisen pihviravintola karhubaarin. Kyllä teidän canarioiden arvostus nyt laski pohjalukemiin. Palatkaa mitä pikimmiten karhubaarin asiakkaiksi!!!


      • Anonyymi

        Olipa shokeeraava uutinen, Karhu on lopettanut ja jo nelisen vuotta sitten. Miksi sitä ei ole uutisoitu aikaisemmin. Niin monet ovat tänne kirjoittaneet ruokailevansa siellä lähes päivittäin.
        Onko tämä palsta tarkoitettu muistisairaille?

        Olen pahoillani Teidän arvoisien canarioiden puolesta.
        Nyt joudutte tekemään pöytävarauksia grillikioskin räkäiselle luukulle. Puistattavaa!


    • Anonyymi

      Inglesin suosituin pihviravintola Karhu lopetti toimintansa jo lähes 4 vuotta sitten.
      Yritä trolli mennä jo elämässä eteenpäin.
      Eihän tuosta nyt mitään tule, että sinä jankutat aamusta iltaan ja päivästä toiseen neljä vuotta vanhoja juttuja.
      Kokeile hankkia joku uusi suunta elämällesi. Tuollaisten ikivanhojen juttujen muistelu ei ole sinulle hyväksi.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Karhun aula baari siis tila mihin tuuli puvut vyö laukkuineen pääsi suljettiin ja paremman väen karhu pihvi ravintola jatkaa edelleen inglesin parhaana ruoka ravintolana. Älkää siis uskoko trollin juttuja sillä karhu on normaalisti auki minkä todistaa sadat tyytyväiset asiakkaat viikottain.


    • Anonyymi

      Pääasia on se, että loppu mikä loppu.

      • Anonyymi

        Just, kuollut ja kuopattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just, kuollut ja kuopattu.

        Ainut mikä on kuollut ja kuopattu on trollin mielikuvitus. Sama laulu jatkuu inglesin parhaasta ruoka ravintolasta. Liekö kilpailija kyseessä. En sano että se on pannu mutta makkara perunoilla ei kyllä siellä pitkälle pötkitä. Surkea kara oke baari ilman tulevaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainut mikä on kuollut ja kuopattu on trollin mielikuvitus. Sama laulu jatkuu inglesin parhaasta ruoka ravintolasta. Liekö kilpailija kyseessä. En sano että se on pannu mutta makkara perunoilla ei kyllä siellä pitkälle pötkitä. Surkea kara oke baari ilman tulevaisuutta.

        Minunkin mielestäni on hyvin huolestuttavaa kun pannu osti karhun konkurssihuutokaupasta reseptikirjan. Nyt ennen niin tunnettu erinomainen ruokaravintola on muuttunut karhun reseptien myötä pahaiseksi makkaraperunakioskiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin mielestäni on hyvin huolestuttavaa kun pannu osti karhun konkurssihuutokaupasta reseptikirjan. Nyt ennen niin tunnettu erinomainen ruokaravintola on muuttunut karhun reseptien myötä pahaiseksi makkaraperunakioskiksi.

        Konkurssihuutokauppa! Ei näillä Suomi-pojilla etelän markkinoilla ole mitään huutokaupattavaa sen jälkeen kun baarin toiminta on lopetettava vaihtokassan tyhjennyttyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konkurssihuutokauppa! Ei näillä Suomi-pojilla etelän markkinoilla ole mitään huutokaupattavaa sen jälkeen kun baarin toiminta on lopetettava vaihtokassan tyhjennyttyä.

        Olihan se Karhubaarikin pakko lopettaa kun korona vei asiakkaat, mutta vuoraisäntä ei sitä ymmärtänyt.
        Täällä trollit käy baarissa vanhasta muistista vaikka sitä ei ole olemassakaan.


    • Anonyymi

      Toivottavasti pian mennyt vuosi 2023 riitti Karhun peijaisiin ja suruaikaan ja vuodesta 2024 alkaen voimme elää Karhutonta aikaa sekä keskittyä keskustelemaan Kanariansaarten matkailusta.

      Hyvää uutta vuotta kaikille Kanarian ystäville!

      • Anonyymi

        Sinustahan se on kiinni. Karhun jutut jatkuu niin kauan kun sinä niistä provosoidut.
        Sinun takiahan niitä alun perin alettiin kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinustahan se on kiinni. Karhun jutut jatkuu niin kauan kun sinä niistä provosoidut.
        Sinun takiahan niitä alun perin alettiin kirjoittamaan.

        Hei Kerttusetä mussukkani. Olet vielä pystyssä uutta vuotta juhlimassa. Taitaa olla taas uusi tumma poika kainalossasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinustahan se on kiinni. Karhun jutut jatkuu niin kauan kun sinä niistä provosoidut.
        Sinun takiahan niitä alun perin alettiin kirjoittamaan.

        Älä ole turhan vaatimaton. Kerro vaan rohkeasti se, että sinähän niitä aloit kirjoittelemaan ja rustaat edelleenkin. Sinullahan vaan on oikeus kirjoittaa. Jos joku erehtyy vastaamaan se on provosoitumista.


    • Anonyymi

      Voihan sitä noinkin matkustella. Voisit kyllä vaihtaa virtuaalimatkasi kohteen, se on ihan oikeasti lopetettu.

    • Anonyymi

      Juu, ei sitä mistään löytynyt kun kahden viikon matkalla etsin monasti.

      • Anonyymi

        Löytyy se. Viimeksi eilen söin Karhussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy se. Viimeksi eilen söin Karhussa.

        Taitaa sulla eilinen päivä olleen jo vuosia kadoksissa.


    • Anonyymi

      Onhan se lopettanut. Asiasta kertoo jopa Kanarian Sanomat marraskuun numerossaan. Mainitsee myös ulvojan lopetuksen.

    • Anonyymi

      Loppu mikä loppu eikä ihme kummankin paikan suhteen. Kiljuva mölleri olikin ihan karmea paikka.

    • Anonyymi

      Just oltiiin Karhussa tänään syömässä. Voimme vahvistaa pihviravintola Karhun olevan normaalisti avoinna. Vain Karhun aulabaari on lopettanut.

      T: Sundmanit, Kyrkslätt

      • Anonyymi

        Mistä keksitkin noinkin omaperäisen sadun.


    • Anonyymi

      Kävimme eilen tutustumassa tuohon paljon mainittuun pihviravintola Karhuun.
      Avoinnahan se näytti olevan. Maukkaat pihvit ja edulliset hinnat. Iso viinilista. Laadukkaat viinit.

      • Anonyymi

        Oikein kateeksi käy tuo halpa virtuaalimatkailu. Sitä vaan ihmettelen, että kun kuvitelmistaan noinkin paljon nauttii, miksi jämähtää Kanarialle?


    • Anonyymi

      Tänään taas karhuun syömään hyvää ruokaa. Onhan karhu ihan paras.

    • Anonyymi

      Eikä maksa mitään!

      • Anonyymi

        Todellakin hienoa kun meillä on yksi täysin ilmainen ravintola. Ilmankos sen pöydät on aina varattuja.


    • Anonyymi

      Toden totta, pöytää ei ole saanut varattua vuosikausiin!

    • Anonyymi

      Mitä mieltä arvoisat trollit ovat, pitäisikö meidän jotenkin juhlistaa karhubaarin konkurssin pian lähestyvää neljävuotiskonkurssipäivää?
      Perustelen tätä sillä kun asiasta on kirjoitettu pian ainakin yhden kirjan verran. Niin paljon karhubaarin konkurssi on koskettanut tuhansia ja tuhansia karhubaarin vakioasiakkaita. Kymmenet ovat jopa joutuneet hakemaan ammattiapua ahdistukseensa.

      Kaj R
      San Bartolome de Tirajana

      • Anonyymi

        Näyttää myös siltä, että tätä ammattiapua tarvitsevia on edelleen melkoinen joukko. Oliskos jonkinlaisen keräyksen paikka jotta hekin saisivat mahdollisuuden jatkaa elämäänsä uudella kurssilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää myös siltä, että tätä ammattiapua tarvitsevia on edelleen melkoinen joukko. Oliskos jonkinlaisen keräyksen paikka jotta hekin saisivat mahdollisuuden jatkaa elämäänsä uudella kurssilla?

        Olet harvinaisen oikeassa.
        Jo neljä vuotta sitten lopetetussa baarissa käydään päivittäin nauttimasa gourmetaterioita. Aika pahoja harhoja joillakin päällänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää myös siltä, että tätä ammattiapua tarvitsevia on edelleen melkoinen joukko. Oliskos jonkinlaisen keräyksen paikka jotta hekin saisivat mahdollisuuden jatkaa elämäänsä uudella kurssilla?

        Totta. Neljä vuotta sitten tapahtuneesta Karhubaarin lopettamisesta jaksetaan edelleen kirjoittaa kuin uutena uutisena. Tämän kirjoittajan kannattaisi hankkia elämä.


    • Anonyymi

      Lääketiede kyllä nykyään pystyy melkoisiin saavutuksiin. Haastetta näissäkin varmasti riittää, mutta eiköhän terapialla ja lääkityksellä tuloksiin päästä.

    • Anonyymi

      Kerttusedän pyynnöstä todellista tietoa matkailijoille.

    • Anonyymi

      Lopettanut jo neljä vuotta sitten. Vaihda uusi levy rammariin.

      • Anonyymi

        Kaikki eivät sitä vieläkään tiedä.


    • Anonyymi

      Kyllä oikean tiedon jakaminen on puhdasta hyväntekaväisyyttä.

      • Anonyymi

        "Onneksi meillä on Inglesin paras ja suosituin aito ruokaravintola Pannu!".

        Näin on. Pannun makkaraperunoiden ääressä menee loma iloisesti. Tilaan joskus myös Pannun maukkaan lihapiirakan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onneksi meillä on Inglesin paras ja suosituin aito ruokaravintola Pannu!".

        Näin on. Pannun makkaraperunoiden ääressä menee loma iloisesti. Tilaan joskus myös Pannun maukkaan lihapiirakan.

        Pannun lihikset on loman kohokohta.


    • Anonyymi

      Kerttusedän toivomuksesta nostetaan ylös.

    Ketjusta on poistettu 58 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3752
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      115
      1474
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1164
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      58
      1044
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe