Perintä svea

Anonyymi-ap

Hei ! Omasta huolimattomuudesta johtuen joudun Svean perinnän asiakkaaksi. Onko totta että Svea antaa vain 4 erän maksusuunnitelmia ? Kyseessä iso lasku jota en pysty maksamaan 4 erässä enkä halua että siirtyy ulosottoon. Katsoin siis heidän lomakeesta maksusuunnitelmaa varten ja antoi vain tuon 4 erää.

Kiitos paljon

6

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Soita sinne, mulla oli tonnin lasku siellä ja sain kyllä 100e/kk maksettua kun en muuhun pystynyt.

• Anonyymi

Mulla valitettavasti lähes 8000e. Ei ole vielä siirtynyt sinne, mutta siirtyy koska katosi eräpäivän väärin. Voisin lyhentää 400e kk mutta pelkään että se on liian vähän heille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla valitettavasti lähes 8000e. Ei ole vielä siirtynyt sinne, mutta siirtyy koska katosi eräpäivän väärin. Voisin lyhentää 400e kk mutta pelkään että se on liian vähän heille

Ota yhteys, ihmiset sielläkin asioita hoitaa. Ihmisillä on oltava perusturva.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota yhteys, ihmiset sielläkin asioita hoitaa. Ihmisillä on oltava perusturva.

joo otan yhteyttä kun saan heiltä kirjeen, vielä ei siis heillä varmasti näy kyseinen lasku.

• Anonyymi

Sähköyhtiö alkoi lähettelemään laskuja kerran kolmessa kuussa ja välillä vaan kuussa. Mitäpä niillä sähköillä tekisikään kun luottamuksen menettää koko hoitoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      339
      6336
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      943
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      806
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      763
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      691
    Aihe