https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a87aebb6-4111-4e6a-b655-aedd6f54ddd0
Eipä eroa touhu jenkkien raiskaa ja ryöstä taktiikasta.
Suomen puolustusvoimien tila
9
600
Vastaukset
- Anonyymi
Miten kyseinen asia kertoo Suomen puolustusvoimien tilasta. Oikeutta ei ole vielä edes käyty, eikä syytettyä todettu syylliseksi. Puolustusvoimissa työskentelee n. 12 500 henkilöä, eli haluat nyt leimata heidät kaikki tämän Seiskan nostaman tapauksen vuoksi? Oletko itse sivari tai muuten armeijaan kelpaamaton?
- Anonyymi
Seiska siis onko uskottava tarina. Jos jotain tehnyt, ei varmaan armeijan vetimissä. Törttöillyt siviilihenkilönä jos on. Alkaa kohta olemaan kulunut sana nämä sexykriminaalit, löytyy joka yhteiskuntaluokasta syyllisiä ja syyttömiä.
- Anonyymi
TOSI SÄÄLITTÄVÄÄ EX KALIFFIT PUOLUSTUSVOIMIEN ELÄKELÄISET KOMMENTOI HEILLE KUULUMATTOMIA ASIOITA MEDIOISSA VIELÄPÄ KOKOOMUS RIVEISSÄ ESM TOVERI, LINDPERI JA MUUTAMA MUU PELLE.
- Anonyymi
no mitä vattua, jos joku sorkkii väärää pesää ilman toisen suostumutta niin miten se liittyy symään? etenki ku herra on enontekiön kunnan johtaja
- Anonyymi
No jos Sysmässä vaikka samanlailla, joku koplaa liian tarkkaan, hyi saatana, linnaan iäksi tommoset.
- Anonyymi
Noi hemmot ketkä täällä koittaa selitellä tätä asiaa seiskalla yms on niitä samoja tyyppejä ketkä sodissa raiskaa ja tappaa naisia ja lapsia.Miettikää mitä kommentoitte, tätä paikka monitoroi älykkäitäkin ihmisiä, älykkäät ihmiset voi olla äärimmäisen vaarallisia.
- Anonyymi
Sen voi ainakin päätellä, ettei kyseisen jutun perusteella ole ollut sodassa vaan teon aikaan ihan siviili. Suomen Puolustusvoimilla on ihan puhtaat paperit, en näe yhteyttä siihen. Nm alikessu
- Anonyymi
Kertoohan se kaiken olennaisen maanpuolustuksesta kun katsoo näitä paikallisjoukkoja.Aikuisia yksinkertaisia läskejä laukomassa vajaita mielipiteitään kuin mitkäkin profeetat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2244681Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223459Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2632015Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,81832Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381247Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611209Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin100964- 30777
- 61767
- 176750