Omat ensin

Anonyymi-ap

Etupäässä viherpunikki akat ja akkamaiset miehet ovat niin kovasti huolissaan maahanmuuttajien kohtelusta, Perussuomalaiset ovat enemmän huolissaan kantasuomalaisten kohtelusta.

87

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä yrität argumentoida?

      • Anonyymi

        Unohda koko juttu, jos noin yksinkertaisen ja selvän viestin sisällys ei sinulle selvinnyt.


    • Anonyymi

      Lue aloittajan kommentti.

    • Anonyymi

      Persut on ainoa puolue jonka kantaa asioihin ei muutu trendien mukaan päivästä toiseen, ei ole montaa vuotta siitä kun ydinvoima ja vakituinen armeija oli Vihreille suurin huolenaihe, vasemmistolle Nato ja USA, kristillisille muiden uskontojen harjoittajat,edellisessä hallituksessa paljon ministereitä jotka kasvaneet jossain ihme sateenkaariperheessä tai katkerien yksinhuoltajaäitien kasvattamina ja sen kyllä huomasi heidän tekemässään politiikassa, ihannoidaan kaikkea muuta kuin normaalia heteroperheitä, tuntuu että isät eivät kuulu enää tähän yhteiskuntaan vaikka yksinhuoltajaisien määrä kasvaa koko ajan niin heistä ei ole kukaan huolissaan ellei sitten ome kyse maahanmuuttajasta.

      • Anonyymi

        Naurattaa kirjoituksesi, kun vajaa pari vuotta sitten persujen nykyinen johto itki Putinia Suomen johtoon. Ei käänny takki trendien mukanai ei, eli nytkin myyvät veli venäläiselle Suomea, jos sinuun on uskominen.


    • Anonyymi

      Huono provo aloittajalta.

      • Anonyymi

        Olet näköjään niitä tyyppejä joille kaikki faktat ovat provoja.


      • Anonyymi

        Ettäkö se että persut ovat enemmän huolissaan suomalaisista kuin maahanmuuttajista onkin provo ? 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet näköjään niitä tyyppejä joille kaikki faktat ovat provoja.

        Faktat?? Mitä ne on? Syödäänkö suoraan purkista, vai levitetäänkö leivälle??


    • Ihmiset on samanarvosie onko se suomalainen tae moahanmuuttaja. Kaeikki ollaan unniikkeja omalla tavallamme. Ykskään persu ei oo parempi mitä moahanmuuttaja.

      • Anonyymi

        Eikä yksikään maahanmuuttaja ole sen parempi kuin persut!


      • Anonyymi

        Uniikit joutaa pysyä siellä uniikkimaissaan.


      • Anonyymi

        Jokainen persu on arvokkaampi kuin tänne lorvimaan tulleet maahanmuuttajat.


      • Anonyymi

        Onko niiden maiden diktaattoritkin saman arvoisia joiden takia ihmiset lähtevät evakkoon?


      • Anonyymi

        Onko lumperin mielestä persutkin saman arvoisia kuin muiden puolueiden kannattajat?


      • Anonyymi

        Ei se että ihminen on uniikki ole mikään itseisarvo, sarjamurhaajatkin ovat uniikkeja.


      • Anonyymi

        -....parempi... kun oesi ees samanarvonen ... ja tämä touhu alakaa jotenkin riipoa kun rantaruotsalaisten ministerihi alakaa kitistä tasa-arvosta ja solidaarisuudesta : " jos olisi ollut tiedossa ..." sama kopla ei suurin surminkaan huolinut Karjalan evakoita edes samoihin maakuntiin ja nyt , nyt ollaan olevinaan niin humaania , niin humaania ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -....parempi... kun oesi ees samanarvonen ... ja tämä touhu alakaa jotenkin riipoa kun rantaruotsalaisten ministerihi alakaa kitistä tasa-arvosta ja solidaarisuudesta : " jos olisi ollut tiedossa ..." sama kopla ei suurin surminkaan huolinut Karjalan evakoita edes samoihin maakuntiin ja nyt , nyt ollaan olevinaan niin humaania , niin humaania ...

        RKP on umpirasistinen puolue joka halveksii suomenkielisiä, jos joku ei usko niin tervemenoa kokemaan tämä Ahvenanmaalle,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko niiden maiden diktaattoritkin saman arvoisia joiden takia ihmiset lähtevät evakkoon?

        Miksi hävittää henkkarit, jos ei oo mitään salattavaa. Ne on pitänyt kuitenkin olla, kun on tultu maan ääristä tänne Suomeen. Mistä ne on Suomen tiennyt, kouluttamattomat vuohipaimenet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen persu on arvokkaampi kuin tänne lorvimaan tulleet maahanmuuttajat.

        Ei ole rasismia kirjoituksesi, eihän??????????????????????????????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen persu on arvokkaampi kuin tänne lorvimaan tulleet maahanmuuttajat.

        Onko tämä kirjoituksesi rasismia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä kirjoituksesi rasismia?

        Multako kyselet onko rasismia, etkö ite tuon vertaa tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole rasismia kirjoituksesi, eihän??????????????????????????????

        Ite jo vastasit.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole rasismia kirjoituksesi, eihän??????????????????????????????

        Osalle näkyy totuudet olevan rasismia ja yleensä kaikki mikä ei myötäile heidän idealismiaan.! Rasismikortti ja natsikortti aina rintataskussa jos jonkun toisen mielipide ei miellytä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä kirjoituksesi rasismia?

        EI!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite jo vastasit.🤣

        En ihmettele yhtään kun RKP kipuilee persujen kanssa.


    • Joo...minähän kirjotin että kaekki ovat samanarvosia. Eikö se mee kalloonne? Suivaottaako persuja kun eivät oo yhtään parempia kun toeset?

      • Anonyymi

        Sinähän oot sitten antanut ylennyksen meille persuille, älä ala mamoilemaan, pysy vaan kommari änkyränä.


      • Anonyymi

        Kaikki saman arvoisia! Ei todellakaan ole, ei sinne päinkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän oot sitten antanut ylennyksen meille persuille, älä ala mamoilemaan, pysy vaan kommari änkyränä.

        Millon minä oon ollu änkyrä? Ite oot änkyrä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki saman arvoisia! Ei todellakaan ole, ei sinne päinkään.

        Kuka se on sitten paras?


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Millon minä oon ollu änkyrä? Ite oot änkyrä.

        Olit jo änkyrä kun äitisi sinnuu uotti ! 🤣


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Kuka se on sitten paras?

        Suomi on paras !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olit jo änkyrä kun äitisi sinnuu uotti ! 🤣

        Olitko kahtomassa?


    • Anonyymi

      Olipa jämäkät ja selvät linjaukset puoluekokouksessa persuilla, ei tarvi arvuutella ja rivien välistä yrittää lukea mitä mieltä ovat, hyvä Persut!

      • Suvakeikiksi alakovat persutkin. Hyvä näin!
        Bolshoi spasibo!


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Suvakeikiksi alakovat persutkin. Hyvä näin!
        Bolshoi spasibo!

        Herkässä on nimittely, natsirasisteista suvakeiksi. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Persut on paras!


    • Kiinassa lausutaan R=L. Ruotsissa O=U. Orpo=Ulpu ja Purra=Pulla!
      Haahhahhaaaaa!

      • Anonyymi

        Miten tuo liittyy mihinkään??


    • Anonyymi

      Niin just. Ja se on viherfasistikommarien mielestä rasismia ja natsismia!

    • Anonyymi

      Olisitteko koskaan uskoneet, että Suomessa tulee olemaan koholla oleva terroristiuhka?
      Ja miksi? Holtittoman maahanmuuttopolitiikan vuoksi, kun jopa henkilöpaperinsa hävittäneet ovat saaneet täältä kansalaisuuden. Nyt lapsenlapsemme joutuvat elämään näiden jälkeläisten kanssa.

    • Anonyymi

      Jos Persut kerran liiottelevat maahanmuuttajien tekemien rikosten määrää, tukien saajien määrää ja suuruutta suhteessa kantaväestöön niin luulisi että viranomaiset olisivat julkaisseet "oikeat" luvut sillähän asiat olisivat tulisivat selväksi.

    • Anonyymi

      Ei ihme , että hallituksen jatko on vaakalaudalla ja puhutaan, että persut ovat rasisteja.
      Tässä hyvä esimerkki persujen kannattajasta joka mittaa kirjoituksellaan ollaankos sitä rasisteja vai ei?
      Maahanmuutosta voi olla mitä mieltä haluaa mutta sen julki tuominen kirjoituksen muodossa on rasismia sen varsinaisessa merkityksessä.
      Miten se menisi tajuntaan näille kylä poliitikoille, että teette jutuillanne vain vahinkoa puolueelle.

      • Anonyymi

        Miksi minun pitää verorahoilla tukea maahanmuuttajia joilla ei ole tarkoitus täällä tehdä minuuttiakaan töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minun pitää verorahoilla tukea maahanmuuttajia joilla ei ole tarkoitus täällä tehdä minuuttiakaan töitä.

        Sinun verorahasi on kuin kusipisara valtameressä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun verorahasi on kuin kusipisara valtameressä.

        Tae niinku pieru Saharan erämaassa. Persut tiijjä mikä vero onkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun verorahasi on kuin kusipisara valtameressä.

        Onneksi jokunen muukin maksaa veroja kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun verorahasi on kuin kusipisara valtameressä.

        Silti!


    • Anonyymi

      Miksi persut leikkaavat suomalaisilta köyhiltä vauvasta vaariin? Hinnatkin nousevat koko ajan.

      Onko se persujen mielestä suomalaisten puolella olemista? Varsinkin, kun haukutaan 80% kansasta ja kylvetään riitoja.

      • Anonyymi

        Paikkaavat Marinin hallituksen järjetöntä rahanjakoa.


      • Anonyymi

        No sittehän heitä äänestäneet eivät seuraavissa vaaleissa enää persuja äänestä? Vai olisiko niin fiksua sakkia että ymmärtävät mitä maan parhaaksi on tehtävä vaikka se tarkottaisi kipeitä leikkauksia.


      • Anonyymi

        Persujahan ei muut puolueet ole haukkunet ?


    • Anonyymi

      Paljonko tuota kehitysyhteistörahaa ulkomaille oikein edellinen hallitus jakoi kun nyt vähän kiristetään ja neljässä vuodessa säästyy 1000 miljoonaa,

      • Säästyy..haahhaahhaaaa.....ommaan persijeen pistävät!


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Säästyy..haahhaahhaaaa.....ommaan persijeen pistävät!

        Tuskin ne nyt sinne.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Säästyy..haahhaahhaaaa.....ommaan persijeen pistävät!

        Ennenhän ne menivät afrikkalaisten ja afgaanien perseisiin, parempi että kotimaisiin.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Säästyy..haahhaahhaaaa.....ommaan persijeen pistävät!

        Afganistan sai 19 miljoonaa naisten sortamiseen ja Somalian sotalordit reilut 30 miljoonaa, hyvä me !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Afganistan sai 19 miljoonaa naisten sortamiseen ja Somalian sotalordit reilut 30 miljoonaa, hyvä me !

        Se on vähän eri summa tuo 1000 milijoonaa. Ahtaaksi käöpi reikä kun sinne tunkevat.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Se on vähän eri summa tuo 1000 milijoonaa. Ahtaaksi käöpi reikä kun sinne tunkevat.

        Onhan niillä 4 vuotta aikaa ei niijen tarvi sitä päivässä tehä, se 1000 miljoonaa euroa on 4 vuoden saldo eli 250 miljoonaa vuodessa josta nuo kaksi kehitysavun mallimaata saavat siis viidesosan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan niillä 4 vuotta aikaa ei niijen tarvi sitä päivässä tehä, se 1000 miljoonaa euroa on 4 vuoden saldo eli 250 miljoonaa vuodessa josta nuo kaksi kehitysavun mallimaata saavat siis viidesosan.

        Eihän ne mittään muuta tee ku riitelee..neljän vuojen riita!!! Voi taivahan talikynttilät.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Eihän ne mittään muuta tee ku riitelee..neljän vuojen riita!!! Voi taivahan talikynttilät.

        Riita loppuu kun hurrit häipyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riita loppuu kun hurrit häipyy.

        RKP kun lähteen niin samalla lähtee koko hallitus.
        Ymmärrätkö mitä tapahtuu kun hallituksella ei ole enemmistöä eduskunnassa.
        Minä vähän avitan, ensimmäisessä luottamus äänestyksessä tulee häviö ja Orpo joutuu marssimaan pressan juttusille.
        Niin yksinkertaista se riidan loppuminen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RKP kun lähteen niin samalla lähtee koko hallitus.
        Ymmärrätkö mitä tapahtuu kun hallituksella ei ole enemmistöä eduskunnassa.
        Minä vähän avitan, ensimmäisessä luottamus äänestyksessä tulee häviö ja Orpo joutuu marssimaan pressan juttusille.
        Niin yksinkertaista se riidan loppuminen on.

        ...oikeastaan siinä kohdassa noille suvakeille ja muille hörhöille olisi sanottava että luottakaa tai olkaa luottamatta mutta nyt pää kiinni ja totelkaa...


    • Anonyymi

      Prinsessa Marin haukkuu nyt perussuomalaisia rasismista ja syrjinnästä, ite harjoitti törkeää ikärasismia ja syrjimistä iän perusteella keväällä ivallisilla boomeri puheillaan, eipä se juurikaan mediaa kiinnostanut kun kyseessä oli "väärän" puolueen ministeri.

    • Anonyymi

      Helsingissä parkkihallissa vaimonsa tappaneella miehellä uskontonsa mukaisesti kaksi vaimoa, mikähän uskonto sallii useamman eukon, hyvä kun yhen kanssa pärjää!

      • Anonyymi

        Hys hys pitää olla.


      • Anonyymi

        Eipä pärjännyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä pärjännyt!

        Hyvinhän se pärjäsi kun oli ase mukana.


      • Anonyymi

        ...oli sillä sitten kaksi anoppiakin , luulen ... uskaltaakohan linnasta päästyään takaisin kotipuoleen ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...oli sillä sitten kaksi anoppiakin , luulen ... uskaltaakohan linnasta päästyään takaisin kotipuoleen ...

        Tappaa nekin pois haittaamasta, kuuluu kulttuuriin.


    • Anonyymi

      On tämä surkuhupaisaa kun koko maa tuntuu muuttuneen rasistiseksi kahen persun ja yhen kokoomuslaisen ikivanhojen kirjotusten takia, kauppasuhteet kärsii ja maan imago pilalla, heikossa kantimissa on Suomikuva ollut maailmalla jos näin on käynyt.Kaikenmaailman opposition kellokkaat nyt elämöi ja itse pilaavat maan maineen meuhkaamisellaan, ex-pääministeri vetää kialareita stadionilla ja muita kritisoi, voi ybren kerran tätä nykymenoa.

      • Anonyymi

        Rakkilauma pääsi valloilleen oppositiossa jota Hesari lietsoo.


    • Anonyymi

      Käsittääkseni Purra mainitsi ihan julkisesti, että persujen kannattajissa ei ole rasisteja.
      Miten itse näet tilanteen????
      Tarkoitan kirjoitustasi.

      • Anonyymi

        Stalin sanoi kun ihminen poistuu niin ongelma poistuu.Minulla ei ole persujen jäsenkirjaa, olen aina äänestänyt henkilöä en puoluetta, leimaatko sinä äänestäjän yhden vaalin perusteella jonkin puolueen jäseneksi ? Ainoastaan kepulaiseksi synnytään, muita puolueita kannatetaan henkilöistä ja tilanteesta riippuen, eihän puolueiden valtasuhteet juurikaan muuttuisi jos ihmiset ensimmäisestä äänestyskerrasta lähtien leimautuisivat ja pysyisivät yhden puolueen jäseninä.


    • Anonyymi

      Hallituksen kannatus taitaa olla jo alle 20 %. Joten ei huolta, sillä hallitus kaatuu ja kokoomus ja perussuomalaiset eivät saa omaa presidenttiä.
      Tilalle tulee punavihreä biletyshallitus.

    • Anonyymi

      Somalit ja hemulit ottivat yhteen Omnian koulutuskeskuksessa, kummatkohan niistä on rasisteja. 😄

    • Anonyymi

      Saudi rajavartijat torjuivat maahan yrittäviä ampumalla 150 ihmistä koska pitävät muualta tulevia alempiarvoisina, ihon värillä ei ole väliä, meillä ollaan huolissaan suomikuvasta muutaman vanhan kirjotuksen takia ja länsimaat tekevät kauppaa saudien kanssa vuosia jatkuneista ihmisoikeusrikoksista huolimatta, miksei vihervasemmisto ota jyrkkää kantaa saudien toimista.

      • Anonyymi

        On ne kuulemma sen verran reiluja että rajalla kiinni otetut saavat valita raajan mihin ammutaan. 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      On se tuo turkiskurvinen melkonen agitaattori kun taas persuja maalittaa, väittää että kepu ei koskaan lietso eriarvoisuutta, eipä joo, ite vaikka kuinka monasti jakaa suomalaiset irvaillen kehäkolmosen sisäpuolella asuviin vastaan muut, kerta kaikkiaan oikea räkänokka!

      • Anonyymi

        Herrapaskaan astunut pellenpoikanen.


    • Anonyymi

      Saarikko hyvin hyvin huolissaan mm. ihmisten eriarvoisuudesta terveyspalveluiden suhteen, unohtanut näköjään autuaasti kuka oli tämän järkyttävän tyhmän ja jättikalliin soten isä, vapahtaja-Sipilä, Soten tuoma kurjuus alkaa vasta kohta paljastua kun pienet kunnat eivät enää selviä kustannuksista ilman palvelujen alasajoa.

    • Anonyymi

      Miten lienee huoli kanta suomalaisista kun menitte laittamaan nimenne leikkaus paperiin??????????????
      Joko persuja kusetettiin tai sitten te todella olette niin tyhmiä, että maahanmuuton leikkaukset saivat teidät mukaan välittämättä muista seurauksista kansalaisille.
      Mutta ei mitään,,toivottavasti hallitus pysyy koossa ja nähdään ja kuullaan selitykset omille kannattajille miksi leikkaukset kohdistuvat juuri heihin.

      • Anonyymi

        Todella viisasta talouspolitiikkaa, ylivelkaantuminen pysäytettävä!


      • Anonyymi

        Eipä tuo selitellyt Sipilän kepukaan duunareille joita rankasti rankaisi, päinvastoin omat Sipilän jalkoja suutelivat kun luulivat uudeksi messiaaksi mutta nopeasti paljastuikin itse pääbelsebuupiksi joka ajoi vain pienen piirin etuja ja syöksi kepun unohduksen syövereihin josta ei pikkukurvisen räkytyksellä nousta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo selitellyt Sipilän kepukaan duunareille joita rankasti rankaisi, päinvastoin omat Sipilän jalkoja suutelivat kun luulivat uudeksi messiaaksi mutta nopeasti paljastuikin itse pääbelsebuupiksi joka ajoi vain pienen piirin etuja ja syöksi kepun unohduksen syövereihin josta ei pikkukurvisen räkytyksellä nousta.

        Lestayrittäjät kiittivät rukouksissaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1639
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1046
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      132
      957
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      95
      856
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      73
      847
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      19
      819
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      802
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      729
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      725
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      691
    Aihe