No niin tämä Suomen paskalehdistö ja sen osaamattomat toimittajat keksi väittää että Orpon asema murentuu jonku Laisi nimisen toimittajan omasta mielestä. Näitä otsikoita ei järkevän suomalaisen äänestäjän pitäisi nähdä koska se vain lisää vihaa osaamatonta lehdistöä kohtaan.
Paskalehdistö
Anonyymi-ap
3
258
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ihmetellyt tämän Laisin juttuja, hän on keskittynyt perussuomalaisten haukkumiseen, tämä selvisi googlettamalla. Ja nyt on käynyt kokoomuksen kimppuun. Siis tyypillinen sopuli/ sakaali toimittaja. Tyypillinen värittynyt politiikan toimittaja.
- Anonyymi
Laisi on ihan oikeassa.
Orpo on todella hankalassa asemassa kahden hallituskumppanin avoimen erimielisyyden takia.
Eduskunta palaa lomalta 5.9. Pikainen luottamuslauseäänestys on heti Orpon tilanneselvityksen jälkeen.
Ei hyvältä näytä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308