Media ja oppositiovoimat jauhaa rasismista Suomessa. Rasismin olennaisimmat piirteet on poistettu Suomesta aika päiviä sitten. Suomessa pitäisi enemmän kiinnittää huomio rasismiin maailmalla. Suomessa on joku joskus kirjoitellut rasistisia kommentteja tai jos kansalaisista jotkut onnettomimmat ovat joskus syyllistyneet rasistisiin tekoihin, en ainakaan tänä vuonna Orpon hallituksen piirissä ole huomioinut rasistisia piirteitä. Ennemminkin kaivelisin entisten kommunistien ja nykyisten vasemmistolaisten piiristä rasistisia puheenvuoroja ja anarkistisia kommentteja ja tekoja entisiltä ajoilta. Li Andersson esimerkiksi on myötämielisesti kommentoinut niitä nuoria anarkisteja, jotka nakkelivat pyörätelineitä näyteikkunoihin, kun Suomessa oli itsenäisyyspäivä. Kommunisti Kontula on harrastanut lattomia toimia Israelin ja Palestiinan alueella. Ollaan kaiken lisäksi niin vihreitä niin vihreitä ja matkustellaan pitkin maailmaa laittomien tekojen parissa vieraassa maassa. Myöskin Arhinmäen toimissa on esiintynyt anarkistisia piirteitä. Rasismia on mielestäni ollut myös vasemmistolaisten suhtautuminen esim. pienyrittäjyyteen. Eräs vasemmistopoliitikko seutukunnalta oli kommentoinut yrittäjäksi ryhtyneelle ammattimiehelle: "Nyt sinustakin sitten tulee riistäjä". Tällaiset kommentit ovat mielestäni rasismia jos mikä.
Rasismi Äkellä
Anonyymi-ap
6
504
Vastaukset
- Anonyymi
Äki on sisäänpäin lämpiävä tuppukylä
- Anonyymi
ootko sää se hiekkamontun vartija hä?
- Anonyymi
????????????????? ????????? ??????????????
- Anonyymi
???? ????? ????????
- Anonyymi
Kakkosluokan kansalaisten puheita ei yleensä lehdet kommentoi...hups... olikohan liian rasistisesti sanottu... voi voi minua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181