Uusin urkinta on lahjoa terveyspuolen henkilöstöä antamaan ihmisen terveystiedot, vaikka henkilö itse olisi kieltänyt kaiken luovutuksen, kaikissa tilanteissa. Mitä silloin tehdään? No firman työntekijä/lääkäri luovuttaa tiedot rahaa vastaan ja kirjaa luovutuksen saajaksi henkilö itse, jonka tietoja on urkittu. (vaikka henkilö ei ole tietojaan itse pyytänyt) Tällä saadaan peiteltyä jälkiä, mutta lokitiedoissa löytyy käsittelijän jäljet jos ei isot yritykset niitä sabotoi, mikä ei suomen kaltaisessa paikassa olisi ihme, vrt.vastaamo. Mikä rikosnimike ja tuomio? Onko ajantasalla tämä valvonta suomessa. Tietosuojavaltuutettu Kim Klementti mehiläisestä voi vaikka vastata?
Terveystietojen suoja, laki
Anonyymi-ap
6
396
Vastaukset
- Anonyymi
Siis onko näin todistettavasti tapahtunut?
- Anonyymi
Keski-Suomen hyvinvointialueella urkitaan koko ajan johdon ja poliisin hyväksynnällä
- Anonyymi
Rikosylikonstaapeli Annukka Liukkosen siunauksella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikosylikonstaapeli Annukka Liukkosen siunauksella
Korjaan rikoskomisario
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan rikoskomisario
Poliisia leikitään silloin kun ei tarvitse suojella isoja herroja🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisia leikitään silloin kun ei tarvitse suojella isoja herroja🤣🤣🤣
Rikollisten suojelijat ovat niitä suurimpia rikollisia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 252593
- 951576
- 1211374
- 751150
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa361141Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo25961Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270931- 52922
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216889- 34825