Pasanen ei ymmärrä miksi 2010 kertoo Finnairin bisnesluokan aterioista. Finnairin Busineksen safkat on maailman huippua, nykytrendien mukaista huippukokkien laatimia kokonaisuuksia joissa yhdistyy skandinaavisuus, pohjoismaiset raaka-aineet ja puhtaus, yksinkertaisuus ja makumaailma, jota tarjoiltiin muun muassa Joe Bidenille hänen vierailunsa aikana.
Kyllä se on Pasanen mainitsemisen arvoista.
Sen sijaan olen aivan erimieltä Pasasen esittämistä "Thaimaan parhaista" annoksista, kuten riisivelli ja kaalimuhennos. Tässä kuvassa Pasasen rouva koettaa laittaa tekohampaitaan takaisin suuhun kun ne vellin mukana putosivat https://ibb.co/mzrQN6z
Maailmanluokan kaunotar eikä mikään korealainen.
Pasanen on kulinaristi
15
302
Vastaukset
- Anonyymi
Se on hienoa että on maailman parhaita ruokia, ressukka saanut.
- Anonyymi
Eihän se voi olla niin, koska sinä sanot että se on vaan lentolippu. Sinä myös sanoit että vakiravintolasi on Thaimaan TOP 10 joukkoon valittu, mutta jostakin syystä se on huahinin ravintoloiden sijalla 557 tripadvisorin mukaan. Kerrotko ystävällisesti missä se on valittu Thaimaan ravintoloiden TOP 10 joukkoon vai kerroitko taas satuja?
Miksi vaimollasi ei ole omia hampaita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se voi olla niin, koska sinä sanot että se on vaan lentolippu. Sinä myös sanoit että vakiravintolasi on Thaimaan TOP 10 joukkoon valittu, mutta jostakin syystä se on huahinin ravintoloiden sijalla 557 tripadvisorin mukaan. Kerrotko ystävällisesti missä se on valittu Thaimaan ravintoloiden TOP 10 joukkoon vai kerroitko taas satuja?
Miksi vaimollasi ei ole omia hampaita?Jos tarkoitat khun toy ravintolaa, se on yksi hua hinin parhaista, samoin kuin isan... minä en katsele mistään ruoka-arvosteluja suon sen ilon sinulle,v aimollani ei ole tekareita, hän syö kuvassa jotakin en muista mitä, todennäköissti kanaa, koska tuo on kanaravintola.
- Anonyymi
Onko hieman outo yhtälö että kun Tyttö tarinoi niin fani jatkaa, aina, siis aivan aina?
Mitä tulee järjettömän hintaisiin lentolippuihin johon sisältyy tuollaista ruokailua, niin samalla rahalla saisi ... no antaas olla.
Liput lippuina yksi on varmaa, tai oikeastaan kaksi, ei ole aijata Laiffilla eikä Kympillä passiaukeamaa josta ilmenisi väitetyt matkustelut.- Anonyymi
Sanotaanko näin että Saarikyrpå tarinoi ja Kyrvånsyylå jatkaa aina -siis ihan aina ! Ei ole muuten kummallakaan kyrvånsyylållå passiaukeamaa josta ilmenisi thaimaan matkustelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaanko näin että Saarikyrpå tarinoi ja Kyrvånsyylå jatkaa aina -siis ihan aina ! Ei ole muuten kummallakaan kyrvånsyylållå passiaukeamaa josta ilmenisi thaimaan matkustelut.
Mukava huomata että laiffilaa ahdistaa, kohta tulee taas taitteellisia tuherruksia, mielenterveyskuntoutujalta.
- Anonyymi
Pasanen, pari asiaa. Vaimosi laittaa tuossa pudonneita tekareita takaisin suuhun aivan selvästi, eikä siinä mitään kanaa syödä. Oletko lyönyt häneltä hampaat vai onko hän tyttösenä järsinyt sokeriruokoa, kuten maaseudulla on tapana?
Sanoit:
"Liput lippuina yksi on varmaa, tai oikeastaan kaksi, ei ole aijata Laiffilla eikä Kympillä passiaukeamaa josta ilmenisi väitetyt matkustelut"
Muutuit sitten kesken kaiken senssuksi. Missä on aivosi? Kymppihän esitteli business luokan lipun business luokan pöydällä. Eilinen päiväys ja se kone on laskeutunut tänä aamuna Suomen aikaa Bangkokiin.
Meinaatko että on vaan ostettu business luokkaan lento ja sitten ei ollakaan matkustettu, vaan ainoastaan kuvattu lippu ja poistuttu koneesta?
Kateus vie kalatkin järvestä, sanotaan, mutta Pasaselta se vie lopunkin järjen. Hauskimpia on nuo sinun "se on varmaa" kommentit ;) Osaatko omin sanoin kertoa että miten todistetaan lento finnairin business luokassa tiettynä päivänä muutoin kuin boarding passilla? Passileimalla se ei onnistu. Jos Kymppi olisi laittanut sinulle passileiman, olisit kysellyt Boarding passia.- Anonyymi
Lennot luokasta riippumatta on helppo mikäli tahtoo ja on kykyä, niin passileimoin osoittaa ilman fanibablaa.
Miten Laiffin perheen kuukauden loma, onko leimaa .... ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lennot luokasta riippumatta on helppo mikäli tahtoo ja on kykyä, niin passileimoin osoittaa ilman fanibablaa.
Miten Laiffin perheen kuukauden loma, onko leimaa .... ei ole.Miten kyrvånsyylå, onko leimaa....ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Laiffin perheen kuukauden loma, onko leimaa .... ei ole.Sellainen ongelma siis tällä kertaa. Ensin lällättelit että "vaan eipä ole lippua" ja nyt sitten puuttuu vielä passinleimat. 8)
Kyllä minulla leimat sekä lähdöstä että paluusta. Laitan vaikka huomenna, nyt ei jaksa.
Sillä välin karaten ihmemies Senssu Chiang Maista voisi hiljalleen laittaa sen ensimmäisen valokuvansa Thaimaasta. Suu on käynyt Saarijuuston kattilassa 8 vuotta mutta ei yhtäkään omaa kuvaa Thaimaasta.
Vaimo tyydytetty, lapset peitelty, iskä ottaa lasin viskiä kylvyssä ja painelee tutimaan äipän viereen.
2010 Anonyymi kirjoitti:
Sellainen ongelma siis tällä kertaa. Ensin lällättelit että "vaan eipä ole lippua" ja nyt sitten puuttuu vielä passinleimat. 8)
Kyllä minulla leimat sekä lähdöstä että paluusta. Laitan vaikka huomenna, nyt ei jaksa.
Sillä välin karaten ihmemies Senssu Chiang Maista voisi hiljalleen laittaa sen ensimmäisen valokuvansa Thaimaasta. Suu on käynyt Saarijuuston kattilassa 8 vuotta mutta ei yhtäkään omaa kuvaa Thaimaasta.
Vaimo tyydytetty, lapset peitelty, iskä ottaa lasin viskiä kylvyssä ja painelee tutimaan äipän viereen.
2010Hei rakas tyttö neitinen, kiitos ajatuksestasi mua kohtaan jälleen, joten edelleenkin tervetuloa.
Mua ei sun lippus ja leimas kiinnosta pätkän vertaa, pelaa haaveilluusiotas miten parhaaksi näät ja tyydytystä saat.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Hei rakas tyttö neitinen, kiitos ajatuksestasi mua kohtaan jälleen, joten edelleenkin tervetuloa.
Mua ei sun lippus ja leimas kiinnosta pätkän vertaa, pelaa haaveilluusiotas miten parhaaksi näät ja tyydytystä saat.Kun Bumba tässä taannoin sanoi ettei hän ole koskaan pyytänyt keneltäkään mitään todisteita eikä kuvia, ja nyt Sensukka kertoo ettei kenenkään liput ja leimat kiinnosta pätkän vertaa, niin kuka kumma se on joka teidän nimissänne kyselee jatkuvasti toisten lentolippuja ja passileimoja? Ne näköjään lakkaa aina silloin kiinnostamasta, kun sensukan pitäisi laittaa omia kuvia Thaimaasta. Katsotaanpa vaan niin huomenna ne taas kiinnostaa ja sitten kysellään todisteita taase kerran ja keksitään joku uusi selitys miksei todisteet kelpaa.
Hupiukko olet, Paksusaari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Bumba tässä taannoin sanoi ettei hän ole koskaan pyytänyt keneltäkään mitään todisteita eikä kuvia, ja nyt Sensukka kertoo ettei kenenkään liput ja leimat kiinnosta pätkän vertaa, niin kuka kumma se on joka teidän nimissänne kyselee jatkuvasti toisten lentolippuja ja passileimoja? Ne näköjään lakkaa aina silloin kiinnostamasta, kun sensukan pitäisi laittaa omia kuvia Thaimaasta. Katsotaanpa vaan niin huomenna ne taas kiinnostaa ja sitten kysellään todisteita taase kerran ja keksitään joku uusi selitys miksei todisteet kelpaa.
Hupiukko olet, Paksusaari.Miksi sensukan pitäisi laittaa kuvia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sensukan pitäisi laittaa kuvia?
Siksi koska hän penää niitä muilta ja kutsuu savolaiseksi juntiksi kertoen asuvansa Chiang Maissa ja muut asuu Savossa ja vaan mielikuvitusmatkailee. Hän vaan ei voi laittaa kuvia koska hän ei ole koskaan käynytkään Thaimaassa ja on nyt laitoksessa Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska hän penää niitä muilta ja kutsuu savolaiseksi juntiksi kertoen asuvansa Chiang Maissa ja muut asuu Savossa ja vaan mielikuvitusmatkailee. Hän vaan ei voi laittaa kuvia koska hän ei ole koskaan käynytkään Thaimaassa ja on nyt laitoksessa Suomessa.
Asia selvä, siis on laitoksessa ja lomillaan kattilassa, eikä ole koskaan käynyt thaimaassa, mutta kovin paljon rakkaat kuten sinäkin näette vaivaa ja kirjoittelette hänestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647