Mulle ostettiin skootteri vaik oisin halunnu mopon...

Anonyymi-ap

Joo empä paljoo tästä aiheesta tiiä mut oon siis 14v tyttö ja tällee vuos etuajassa mun vanhemmat osti yllätyksenä mulle skootterin. Oon aina kyl puhunu että haluisin mopon sit ku sen aika on mut en tienny tästä ostopäätöksestä mitään, sain vaan kuvan että ostettii tälläne sulle. En tykkää väristäkää nii paljo ja sit oon kauheen epävarma ja mietin aina mitä muut ajattelee ja en tiiä kuinka kehtaisin sitä ajaa xD mut en halua vaikuttaa kiittänättömältä, mut haluisin kuitenki kertoa mun oman mielipiteen. En ylipäätään ymmärrä miks se piti ostaa ennen ku mun mielipide kysyttiin, koska molemmat ne tietää että mulle ei kannata ostaa paljoo mitään enne ku tietää tykkäänkö varmasti. Nyt vaa joku kertoo että mitä teen sanonko niille vai alanko kerää rahaa et ostan sit joskus sellase mikä ittee miellyttää vaii ?? Täs ny onneks on aika reilusti aikaa mut ehkä hyvä niin,🥲

3

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Melkoisen hoopot vanhemmat?🤭🤭

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

💋 ­­N­­y­­m­f­­­o­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17969719U

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

osta sitten 16 vuotiaana kevari ja ajele yhden vuoden skootterilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 507
      7606
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2666
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2581
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1917
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1768
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      4
      1495
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      1
      1372
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1183
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1168
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe