Jälleen hieno tapahtuma järjestelyineen upeassa ympäristössä.
Pappilan puistoblues
7
501
Vastaukset
- Anonyymi
Vieläkö olis roskikset tuoli käytävien välissä ja tupakka paikka tuhka kuppineen, äänentoisto heikko. Muuten hyvä, mut jotain parannettava jotta päästään kunnolla nauttimaan.
- Anonyymi
Miksei miksaajana ollut ?
- Anonyymi
Basso liian isolle miksattu ja puhetta ei kuullut.
- Anonyymi
No mitä voit odottaa Kannus kylän tapahtumista?
Ei siellä vedetä mitään Nokka areena tyyppistä konserttia.
Naapureilta lainattuja kaiuttimia, eivätkä ole edes kuulleet mistään mikseripöydästä
- Anonyymi
Hieno oli tapahtuma. Äänentoistoon ja miksaukseen korjauksia niin kaikki kohdallaan.
- Anonyymi
Joo siis ihan hieno tapahtuma oli pikaa käväsin ja joku yhtye soitti alusa ja laulo ihan tosi hyvin abbaa,ja ne lätyt mansikkahillon kera olivat kertakaikkiaan maukkaita eipä ole pitkään aikaan tullu lättyjä syötyäkään kertakaikkisen upea tapahtuma oli,Seuraavaksi sitte venetsialaisiin Lestijoesa vesi virtaa se tekee uuden uoman ei sitä padotuksi saa niin se on:) taas keksin ihan uuden riimityksen tälle palstalle ja nyt alkaa kunnon laihdutus kuuri kurimus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait52878- 392517
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381383- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 32776
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi26632Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596