Kyllä kelpaa ja muikku annos on parhautta.
Vonkalla on hyvää palvelua
19
1217
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä näin on.
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Paikallisia yrittäjien palveluita kun käyttää, niin ne pysyvät pitäjässä ja tuovat myös verotuloja kuntaan. Eli won win tilanne 👌
- Anonyymi
Toivottavasti ovat tuoreita ne muikut meinaan
- Anonyymi
Ei ainakaa tällä helteellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaa tällä helteellä.
Koetahan vääntää
- Anonyymi
Syy moiseen aloitukseen että Vonkkalla on hyvää palvelua ?.
- Anonyymi
olen saanut aina paikassa kuin paikassa hyvää palvelua. Kaikki on minusta itsestäni kiinni miten minua kohdellaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen saanut aina paikassa kuin paikassa hyvää palvelua. Kaikki on minusta itsestäni kiinni miten minua kohdellaan
Onko näin, toisin sanoen pärstä kertoimella mennään.
- Anonyymi
Hyvä on palvelu ja hyvä vonkata
- Anonyymi
Minä olen saanut sellaista palvelua kuin minulle kuuluukin antaa. en nöyristele. olen oma itseni. en ole koskaan pyytänyt enempää kuin minulle kuuluu
- Anonyymi
Nyt on puitu palvelun tuottajan taitoja. Mentäiskö tiskin toiselle puolelle ja miettiä miten käyttäydyn asiakkaana. Voisinko omalla käytöksellä vaikuttaa minkälaista palvelua saan.
- Anonyymi
Vonkalla on hyvät pitsat ja mukava palvelu. Ja joku vuosi sitten yks aivan super ihana poitsu/mies sattui viikonloppusin käymään yhtäaikaa tanssimassa, va harmi ku ei ennää oo tavattu.
- Anonyymi
Hyvä mainos olette oppineet käyttämään tätäkin kanavaa oman yrityksen mainostamiseen ja se on vielä ilmaista kas kas...
- Anonyymi
Minä sen pizzan tarjosin, ei oo ollu rahaa sen jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä mainos olette oppineet käyttämään tätäkin kanavaa oman yrityksen mainostamiseen ja se on vielä ilmaista kas kas...
Kyllä minä asiakkaana voin tällaista kirjoittaa, koska tarkoitan sitä. Joka kerta kun sielläpäin olen käyn Vonkalla. Ihmettelen suuresti paikallisten ajatusmaailmaa. Nimenomaan, sitä niillä ei ole. Kateutta vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sen pizzan tarjosin, ei oo ollu rahaa sen jälkeen
Itse olen pitsani maksanut.
- Anonyymi
Vonkka on hyvä paikka kaikinpuolin, varmasti tulemme uudestaan ensi kesänä! Kiitos ja tavataan taas!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875