Kilju kauppojen yö

Anonyymi-ap

Mikäs tämä kauppojen yö tapahtuma on?
Kivasti nimetty Kilju.
Kilju on omatekoinen ”viina”, vain 3 ainesosaa: vesi, hiiva ja sokeri.

Mut asiaan, kauppojen yö Kannuksessa? Onka nämä 2 kauppaa auki vähän pidempään?
Ei sais nauraa, mut nyt väkisin joutuu hymyillä ääneen :)
Kauppojen yö Kannuksessa :)
Ja vielä nimetty Kilju :)

9

1012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On tosi tyhmää 😀😀😀😀 juoppofestarit, lestadiolaiset kavahtaa.

• Anonyymi

Kauppojen yö Kannuksesa?? no tuostakaan asiasta ei minulla ole mitään dataa siis tehtiinkö sielä paljo jotain kauppoja?

• Anonyymi

tuostahan pääset selville ja saat sitä dataa kun menet paikanpäälle. Kun se tapahtuman aika on 18.8 ,eli ensi perjantaina vasta. :) :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuostahan pääset selville ja saat sitä dataa kun menet paikanpäälle. Kun se tapahtuman aika on 18.8 ,eli ensi perjantaina vasta. :) :)

No voi tuhat ja tulimmaista olin siis vähän niinkuin etuajassa taas:/ mutta kylläpäs vain siis ensi perjantaina siellä Kannuksessa kauppojen yö siellä voi olla paljonki ostettavaa ja varmaan myös nähtävää ken tietää ja ken voi tietää ehkä eniten...Mutta kieltämättä siitä kirkon vieressä olevalta grilliltä saa maukkaat annokset makkaraperunoita ja kaikilla mausteilla,Mutta saa nähdä löytyiskö myös nainen samalla Kannuksesta kun siellä käyn pitkästä aikaa...öhhh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi tuhat ja tulimmaista olin siis vähän niinkuin etuajassa taas:/ mutta kylläpäs vain siis ensi perjantaina siellä Kannuksessa kauppojen yö siellä voi olla paljonki ostettavaa ja varmaan myös nähtävää ken tietää ja ken voi tietää ehkä eniten...Mutta kieltämättä siitä kirkon vieressä olevalta grilliltä saa maukkaat annokset makkaraperunoita ja kaikilla mausteilla,Mutta saa nähdä löytyiskö myös nainen samalla Kannuksesta kun siellä käyn pitkästä aikaa...öhhh

Ole perjantaina illalla klo 22.00 Osuuspankin edessä. Tulen kävellen ja vien sut kämpilleni. Saat pillua! Muista koodisana "Kamasutra"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole perjantaina illalla klo 22.00 Osuuspankin edessä. Tulen kävellen ja vien sut kämpilleni. Saat pillua! Muista koodisana "Kamasutra"

No tuotanoin kiitos tästä miten sanoisi varsin anteliaasta tarjouksesta,mutta kun taidan vain ihan istua puiston penkillä ja nautiskella viiniä,Taidan tulla paremmin toimeen ihan vaan yksinäni mutta voimmehan kait jubaila olen sitäpaitsi erittäin ruma pyörtyisit.Ousuuspankki on ihan ok tehdä treffejä mutta aina kun tankkaan autoni Shellilä niin saan kaupanpäälle niiltä ihanilta kassaneideiltä hymyn ja tietty munkkikahvit ne tosin maksan ihan itse.

• Anonyymi

Kyllä kunnon kiljuun kuuluu myös riisi, omenamehu, puolukkasurvos tai perinteinen kaljamallas antamaan makua. Hiiva, sokeri ja vesi yhdistelmää käytetään useimiten pontikan raaka-aineena jolloin pontikkaan ei haluta mitään makua.
      Nyt olisi luonossa paljon marjoja ja ilmassa sopivasti hometta, saa ihan luonnon menetelmällä mäskin käymään.
      Itse olen jo siirtynyt Alkon tuotteisiin kun koti käyttöiset aiheuttaa useimiten ankaraa ripulia ja krpulaa. Gampiinaa piimällä ja tilkalla punajuuri mehua kun ottaa on parhaat säpinä.

• Anonyymi

Nyt kirjoittelee joku ulkopaikkakuntalainen tai niin nuori ettei muista vanhoja hyviä aikoja, jolloin Kilju festarit oli Kannuksen suurin tapahtuma. Joka perinteisesti järjestettiin Kultarannassa, tänä vuonna perinteistä poiketen torilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe