Mikäs tämä kauppojen yö tapahtuma on?
Kivasti nimetty Kilju.
Kilju on omatekoinen ”viina”, vain 3 ainesosaa: vesi, hiiva ja sokeri.
Mut asiaan, kauppojen yö Kannuksessa? Onka nämä 2 kauppaa auki vähän pidempään?
Ei sais nauraa, mut nyt väkisin joutuu hymyillä ääneen :)
Kauppojen yö Kannuksessa :)
Ja vielä nimetty Kilju :)
Kilju kauppojen yö
9
1030
Vastaukset
- Anonyymi
On tosi tyhmää 😀😀😀😀 juoppofestarit, lestadiolaiset kavahtaa.
- Anonyymi
Kauppojen yö Kannuksesa?? no tuostakaan asiasta ei minulla ole mitään dataa siis tehtiinkö sielä paljo jotain kauppoja?
- Anonyymi
tuostahan pääset selville ja saat sitä dataa kun menet paikanpäälle. Kun se tapahtuman aika on 18.8 ,eli ensi perjantaina vasta. :) :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuostahan pääset selville ja saat sitä dataa kun menet paikanpäälle. Kun se tapahtuman aika on 18.8 ,eli ensi perjantaina vasta. :) :)
No voi tuhat ja tulimmaista olin siis vähän niinkuin etuajassa taas:/ mutta kylläpäs vain siis ensi perjantaina siellä Kannuksessa kauppojen yö siellä voi olla paljonki ostettavaa ja varmaan myös nähtävää ken tietää ja ken voi tietää ehkä eniten...Mutta kieltämättä siitä kirkon vieressä olevalta grilliltä saa maukkaat annokset makkaraperunoita ja kaikilla mausteilla,Mutta saa nähdä löytyiskö myös nainen samalla Kannuksesta kun siellä käyn pitkästä aikaa...öhhh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi tuhat ja tulimmaista olin siis vähän niinkuin etuajassa taas:/ mutta kylläpäs vain siis ensi perjantaina siellä Kannuksessa kauppojen yö siellä voi olla paljonki ostettavaa ja varmaan myös nähtävää ken tietää ja ken voi tietää ehkä eniten...Mutta kieltämättä siitä kirkon vieressä olevalta grilliltä saa maukkaat annokset makkaraperunoita ja kaikilla mausteilla,Mutta saa nähdä löytyiskö myös nainen samalla Kannuksesta kun siellä käyn pitkästä aikaa...öhhh
Ole perjantaina illalla klo 22.00 Osuuspankin edessä. Tulen kävellen ja vien sut kämpilleni. Saat pillua! Muista koodisana "Kamasutra"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole perjantaina illalla klo 22.00 Osuuspankin edessä. Tulen kävellen ja vien sut kämpilleni. Saat pillua! Muista koodisana "Kamasutra"
No tuotanoin kiitos tästä miten sanoisi varsin anteliaasta tarjouksesta,mutta kun taidan vain ihan istua puiston penkillä ja nautiskella viiniä,Taidan tulla paremmin toimeen ihan vaan yksinäni mutta voimmehan kait jubaila olen sitäpaitsi erittäin ruma pyörtyisit.Ousuuspankki on ihan ok tehdä treffejä mutta aina kun tankkaan autoni Shellilä niin saan kaupanpäälle niiltä ihanilta kassaneideiltä hymyn ja tietty munkkikahvit ne tosin maksan ihan itse.
- Anonyymi
Kyllä kunnon kiljuun kuuluu myös riisi, omenamehu, puolukkasurvos tai perinteinen kaljamallas antamaan makua. Hiiva, sokeri ja vesi yhdistelmää käytetään useimiten pontikan raaka-aineena jolloin pontikkaan ei haluta mitään makua.
Nyt olisi luonossa paljon marjoja ja ilmassa sopivasti hometta, saa ihan luonnon menetelmällä mäskin käymään.
Itse olen jo siirtynyt Alkon tuotteisiin kun koti käyttöiset aiheuttaa useimiten ankaraa ripulia ja krpulaa. Gampiinaa piimällä ja tilkalla punajuuri mehua kun ottaa on parhaat säpinä. - Anonyymi
Nyt kirjoittelee joku ulkopaikkakuntalainen tai niin nuori ettei muista vanhoja hyviä aikoja, jolloin Kilju festarit oli Kannuksen suurin tapahtuma. Joka perinteisesti järjestettiin Kultarannassa, tänä vuonna perinteistä poiketen torilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422866Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302529Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362428Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202367Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421782Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241325Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741099
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671017