kännykkä japanissa?

flegis

Olen suunnitellut matkaa Japaniin ja huomasin ettei gsm-luurit toimi siellä. Onkohan mitään muuta vaihtoehtoa kuin ostaa 3g-puhelin Suomesta? Paikanpäältä vuokraaminen?

10

2077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RKM

      Helsinki-Vantaan lentokentältä saa ainakin vuokrattua sopivia luureja. Olikohan airfoto tjsp. tuo liike.

    • Docomo

      Jos sinulla on WCDMA-taajuutta kayttava puhelin niin se toimii myos taalla Japanissa.
      Ainakin Nokian mallit: 6630, 6650, 6680, 7600 ja 8800 tukevat tata taajuutta. Kannattaa kysya liikkeesta Suomessa.
      Tosin Japanin lentokentilla vuokrataan puhelimia ja hinta on suht edullinen. Eli ainakaan sen takia ei uutta puhelinta kannata ostaa.
      Halvimmimmalla Suomesta Japaniin kannykkaan soittaa numeroilla; 99588 81... (globetel) ja 991 81... (saunalahti tai vastaava?) Molemmat n. 0.50 senttia/min.

      Tervetuloa - Yokoso

      • jee

        Onkohan toi hinta nyt oikein? 0,5 senttiä / min??
        siis suomessa soittaminenkaa oo noin halpaa!


      • Docomo
        jee kirjoitti:

        Onkohan toi hinta nyt oikein? 0,5 senttiä / min??
        siis suomessa soittaminenkaa oo noin halpaa!

        Hitsi viekoon se valuuttahan on euro, elikka vaihdetaan sentin tilalla euro. Kiitos tarkkaavaisuudesta!


    • flegis

      Tänks vastauksista, mut mut...

      Airfotolla wcdma-puhelimet maksaa 85e/vko, eli mun tapaukses 170e. Poskettoman kallista:( Mieluummin ostaisin uuden puhelimen...

      Paikanpäältä vuokrausta kattelin kanssa. Olisi jopa kohtuu hintasta, mutta ongelmana on se että tarvii luottokortin, jollaista mulla ei ole:(

      Harrastetaanko Japanissa pre-paid liittymiä? Eli voinko käydä paikanpäällä ostamassa halvan puhelimen ja siihen prepaid liittymän? Onnistuuko kuin Suomessa, ilman sopimuksia ym. paperisotaa?

      Muita ehdotuksia?=)

      • Docomo

        Myydaan ilman paperisotaa. Voit ostaa liittyman mm.(lawson, seveneleven, seicomart) jotka ovat auki 24h/vrk.
        Mikali sinulla ei ole luottokorttia ei vuokraus Japanissa onnistu. Sen hommaaminen olisi varmasti helpoin vaihtoehto.
        Kuulostaa hieman hassulta etta ostaisit 40 euron puhelimen jolla et tee 2 viikon jalkeen mitaan?


      • flegis
        Docomo kirjoitti:

        Myydaan ilman paperisotaa. Voit ostaa liittyman mm.(lawson, seveneleven, seicomart) jotka ovat auki 24h/vrk.
        Mikali sinulla ei ole luottokorttia ei vuokraus Japanissa onnistu. Sen hommaaminen olisi varmasti helpoin vaihtoehto.
        Kuulostaa hieman hassulta etta ostaisit 40 euron puhelimen jolla et tee 2 viikon jalkeen mitaan?

        Kuullostaahan se, mutta 40e on silti paljon vähemmän ku 170e puhelimen vuokrauksesta Suomessa=) Eikä luottokortin hankinta tule onnistumaan opiskelijalta (nimim. kokeiltu on). Ja mistäs sitä tietää, ehkä siellä tulee toistekin käytyä=)


      • QWD
        flegis kirjoitti:

        Kuullostaahan se, mutta 40e on silti paljon vähemmän ku 170e puhelimen vuokrauksesta Suomessa=) Eikä luottokortin hankinta tule onnistumaan opiskelijalta (nimim. kokeiltu on). Ja mistäs sitä tietää, ehkä siellä tulee toistekin käytyä=)

        70 Opintoviikkoa riittää Visakortin saamiseen, jos sinulla ei ole luottohäiriöitä. Kännykän ostaminen Japanissa voi olla ihan hauskaa, sen verran erikoisia malleja siellä on. Muista vaan tarkastaa että puhelimessa on englanninkieliset valikot (helpottaa käyttöä kummasti)


    • jee

      Niin ja hintahan on skypellä soittaessa 20 senttiä kännykkään ja

    • sasae

      Voit vuokrata kännyklän heti tullessasi Naritan lentokentältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe