Oppikoulun kolmannella olimme uimahallissa. Kaamea mekkala, kun paljon lapsia. En tehnyt mitään, mutta uimahallin valvoja tuli ja otti käsivarresta kiinni, veiti jonnekin vähän syrjempään nurkkaan, otti uikkarit alas, ja läpsi muutaman kerran peffalle. En ole kertonut kenellekään, enkä kerro.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Jännää mene edes niuvanniemeen ja kerro spedelle buaahaa
- Anonyymi
Miksi sulle pitäs tulla kertoo ja viellä sinne sulle spede.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sulle pitäs tulla kertoo ja viellä sinne sulle spede.
Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa
Ootko jäänyt kääpiöksi päästäs ja kropaltas
- Anonyymi
Spedespämmiä jatkuvasti toistava hörhö runkkaa Niuvaniemen suljetulla
Spede… Spede… Spede… Spede.. Spede Spede Spede
Spede Spede Spede Spede Spede SpedeSpede SpedeSpede SpedeSpede säämääbääspedespedespedespedespedespedespedespedeSPEDESPEDESPEDESPEDESPEDESPEDESPEDESPEDESPEDESPEDEPÖTPÖTPÖTPÖT BUAAAAAAAAAHHHHHHH - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17970548U
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kerroithan
- Anonyymi
minulla on samallainen kokemus
- Anonyymi
joka liittyy uinti opeeni
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17975- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44858Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607