Oonko therian??

Anonyymi-ap

Moi!
Haluun tietää, oonko therian.
Välillä musta tuntuu, että pitäisi päästä ulos äkkiä, vaikka ihan omalle pihalle tai metsään. Tykkään kulkea nelinkontin, oon aina pitänyt. Oon usein mennyt yksin metsään, ja leikkinyt sutta/kettua. Nautin metsässä oleilusta, sekä uimisesta. Uim luonnollisesti aina semmosta eläintyyppistä uintia.
Ikuisuuden ajan on aina välillä tuntunu, et mulla olisi joku eläimen osa. En kuitenkaan koskaan nää raajoja yms.
Joskus tulee luonnostaan joku eläinääni, esim murinaa, haukkumista, älähdystä.
Suuttuessani tekisi mieli kynsiä jotain.
Häntä on ollut se kaikkein yleisin, on tuntunu et voisin heilutella sitä.
Katson taaksenikin yleensä eläinmäisesti.
Jos meen nelinkontin, silloin mulla jalat menee automaattisesti eläimtyyliin. Hypinkin esim sohvalle tosi eläinmäisesti.
En kuitenkaan ole saanut shiftejä, mutta välillä olen nähnyt auton kirkkaat valot, ketun juoksemassa tien yli, ja sitten mustaa. Emt ehkä oon nähnyt kuoleman, jos oon ollut joskus kettu. Ja tämän myötä olen alkanut uskoa uudelleensymtymiseen.
Yleensä myös testimato testeissä oon saanu vastaukseksi että oon therian.

En vaan tiedä, onko therian vai vaan hullu. Jos oon therian, en sit tiiä mun theriotypeä.

Jos mitään kysymyksii, kysy multa.

Niin että oonko??

~Tietämätön ehkä therian

14

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi!Tuosta voisi sano et joo koska no ei toi yleisesti vois varmaa muuhunkaan viitata! (Olen ilmeisesti eka:))Ja olen itse ehkäääää therian.Mutta täs pari harjoitusta joita voit yrittää:
      1.Meditoi mieluiten metsässä tai luonnossa muuten vaan.Näetkö muuten mitään välähdyksiä,joissa olisit eläin?
      2.Elä kuin eläin, katso miten se vaikuttaa!

Sorge jos oli liian vähän!haluutko tutustuu?Oon tyttö 11v Seinäjoelta eteläpohjanmaalt

• Anonyymi

Mä just huomasin että sä muuten julkasit tän mun syntymäpäivänä!

• Anonyymi

Kiva!

• Anonyymi

Moi toi kuulostaa että oot therian mut kannattaa kysellä muilta therianeilta ja jos oot niin onnee!

• Anonyymi

💩💩💩

• Et todellakaan ole. Oletko miten typerä??? Älä enää ikinä tule tänne keskustelusivustolle ja kysele tuollaista.
      Miten typerä voi olla, että luulee tuollaista?

• Anonyymi

Ei tarvii kommentoida tai ees lukee, JOS EI TYKKÄÄ

• Anonyymi kirjoitti:

Ei voi tietää, että tykkääkö vai ei jos ei lue ensiksi.
        Luin sitäpaitsi vahingossa ja alkoi oksettamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sun ei tarvi kirjoittaa tuollaista, kun tiedät ettei kukaan tykkää.

• Anonyymi
        Panu73 kirjoitti:

Ja sun ei tarvi kirjoittaa tuollaista, kun tiedät ettei kukaan tykkää.

Panu oletko kaksitoista vuotias vai pelkästään sellaisen tasolla?

• Anonyymi

Oot näköjään Therian

Mäkin oon<3 Olen kissa:)
      Ja minun mielestäni sä vaikutat, Therian KOIRALTA

• Anonyymi

Ehkä oot

• Anonyymi

Kukaan muu ei voi tietää puolestasi. Jos tunnet sisälläsi, että olet eläin, sitten olet therian, jos haluat kutsua itseäsi sillä nimellä. Jos samaistut eläimeen, olet otherhearted. Otherpaw ja Otherlink ovat myös mahdollisia ja toi että tunnet hännän kuulostaa kyllä shiftiltä. Muista että ei oo pakko olla shiftejä ollakseen therian. Ja kaikki, joilla on shiftejä, ei oo therianeja. Myös noihin muihin termeihin kannattaa tutustua ja miettiä tuntuuko joku niistä sopivalta ja samaistuttavalta.

• Anonyymi

Lisäys edelliseen viestiin: Otherlink valitsee tuntea itsensä eläimeksi ja otherpaw käyttää esim gearia tai harrastaa quadrobicsiä tms, vaikkei olisi therian.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      40
      5832
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      160
      2823
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      110
      2301
    4. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      80
      1864
    5. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      21
      1852
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      26
      1827
    7. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      43
      1822
    8. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      99
      1765
    9. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      75
      1549
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      67
      1535
    Aihe