Minne ovat kadonneet kaikki radion kuuntelijan toiveohjelmat jossa saa soittaa radioon ja jutella? Joka kanavalla on vaan nuorison räminää. Olen 72 ja kyllästyin radion ohjelmiin. Täällä Pohjois-karjalassa asuu myös kuuntelijoita.
Kaipaan hyviä kontaktiohjelmia
18
414
Vastaukset
- Anonyymi
Tänään Iloiset SataKielet 97,7 Satakunta. Tervetuloa kuulolle klo 19-22.!
- Anonyymi
On siinä fiksu mainostaja kun jakaa Satakunnan FM taajuuden pohjois Karjalassa asuvalle eikä kerro radion nimeä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä fiksu mainostaja kun jakaa Satakunnan FM taajuuden pohjois Karjalassa asuvalle eikä kerro radion nimeä...
Ohjelman nimi on Iloiset Satakielet jota lähetetään Iskelmä Sastamalan taajuudella.
Ohjelmaa on mahdollisuus kuunnella myös nettiradion kautta. Esimerkiksi radiot.fi ja sieltä Iskelmä Sastamala. - Anonyymi
Saa soittaa ilmaiseksi ja toivoa hyviä kipaleita. Tänään on olut paljon soittajia mutta vielä mahtuu mukaan klo 22 asti. 97.7 Satakunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa soittaa ilmaiseksi ja toivoa hyviä kipaleita. Tänään on olut paljon soittajia mutta vielä mahtuu mukaan klo 22 asti. 97.7 Satakunta.
Hienoa kun ovat saaneet vaihdettua 0600 alkuisen numeron takaisin ei-lisämaksulliseen numeroon. Kun lähetys siirtyi nykyiselle taajuudelle vaihtui numero hetkellisesti 0600 alkuiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa kun ovat saaneet vaihdettua 0600 alkuisen numeron takaisin ei-lisämaksulliseen numeroon. Kun lähetys siirtyi nykyiselle taajuudelle vaihtui numero hetkellisesti 0600 alkuiseen.
Vähän oli soittajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän oli soittajia.
Onkohan tieto numerosta tavoittanut kuuntelijat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tieto numerosta tavoittanut kuuntelijat?
Taisi olla telkkarissa kiinoistavammat ohjelmat.
- Anonyymi
Älä ainakaan toivo yhtään enempää pölinää Radio Suomeen. En kertakaikkiaan jaksa kuunnella tavisten päivästä yhtään ainoata lausetta. Ja juu, olen vanhuuseläkeläinen minäkin.
- Anonyymi
Kuuntele Pookia. Siellä niitä kontaktiohjelmia on iltaisin monta tuntia keskiviikosta lauantaihin. Ei yhtään nuorison räminää.
- Anonyymi
Kyllä suosittelen pookia. Monta kontakti ohjelmaa. Ja pohjois Karjalassa saa kanavan kuulumaan netin kautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä suosittelen pookia. Monta kontakti ohjelmaa. Ja pohjois Karjalassa saa kanavan kuulumaan netin kautta
Pookilla tosijjaan on paljon kontaktiohjelmia. Viihdettävää mukavaa kuunneltavaa.
- Anonyymi
Kunnon kontaktiohjelma oli aikoinaan treffiohjelma, jossa soittajat sopivat keskenään treffejä.
- Anonyymi
Wanha kunnon Puhelinlangat laulaa. Yle Suomi joka perjantai. Suosittelen 👍
- Anonyymi
SataKielet tänään kelo 19-23. 👍
- Anonyymi
Tänään ollut jo 15 soittajaa hyvä hyvä!
- Anonyymi
Uusi ennätys! 45 soittajaa kolmessa tunnissa! Suosittu ohjelma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984