Jussi pressaksi.

Anonyymi-ap

Minä aion äänestää tulevissa presidentinvaaleissa Jussi Halla-ahoa Suomen presidentiksi.

Kuten kaikki järkevät ja kunnolliset suomalaiset tekevät.

50

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eläköön, Halla-aho valittiin persujen presidenttiehdokkaaksi.

      Niin mäkin äänestän Halla-ahoa.

      Ei ole muita varteenotettavia ehdokkaita.

    • Anonyymi

      Kannattaa kuunnetta netistä Jussin puhe ennenkuin alkaa heittämään läppää.

      • Anonyymi

        On vain vähemmän karismaattisen näköinen, ei onnistu.
        Ei pitäisi kiinnittää huomiota ulkonäköön, mutta nykymaailmassa välitetään.
        Mikä hinku hänellä on presidentiksi?
        Onko pakko olla joku puolueesta, ei kai?


    • Anonyymi

      Halla-aholta terävää älyllistä puhetta ja analyyttistä otetta isoihin globaalin maailman asioihin, unohtamatta kotikutoisia ympyröitä.

      Antoi medialle vinkin, joka voi tuoda kiintoisaa tekstiä : " presidenttiehdokkaiden aiemmat Venäjää koskevat lausunnot ja ulostulot"
      Sieltä sitä löytyy lipsukasta kielenkäyttöä.

      • Anonyymi

        Esim. Stubb on putinisti


    • Anonyymi

      Halla-aho ei tule saamaan riittävästi ääniä, joten ääni menee hukkaan.

      Olin jo päättänyt, etten ehkä äänestä lainkaan, mutta nyt olen harkinnut äänestää Aaltolaa. Hänellä on Halla-ahoa paremmat mahikset.

      • Anonyymi

        Miten ääni menee hukkaan, demokratian halventamista.


    • Anonyymi

      Samaan aikaan kun kaikki ennustettavat merkit toteutuvat Suomessa yksi kerrallaan ja ymmärrämme ajautuvamme kohti samaa, itseään suvaitsevaisiksi kutsuvat holtittoman maahanmuuttopolitiikan kannattajat toistavat samoja abstrakteja väitteitään ja ihanteitaan kuin aina ennenkin. Että lisätään kotouttamista, että vähennetään rasismia, että ilman maahanmuuttoa ei voida olla, elää ja selvitä, että ei saa olla negatiivinen. Ja että arvot, nuo maagiset kaiken selittävät, niistä pitää pitää kiinni ja haluta lisää maahanmuuttoa.

      Ensimmäistä kertaa koskaan tuo typerryttävä ja naiivi puhe ei kuitenkaan aiheuta migreeniä eikä saa epätoivoisena huokailemaan. Arvaatteko miksi.

    • Anonyymi

      Kyllä täällä nykyisin kirjoittaa kummallista väkeä.
      Ei 60 + -palstalla tällaisia kampanjointia ollut päivästä toiseen.
      Kiusaamista oli kylläkin.
      Beng

      • Anonyymi

        ??? Sinäkö nyt sitä ihmettelet?


    • Anonyymi

      Niin voi käydä,
      suomalaiset haluaa oikean suomen MIEHEN presidentiksi,

      olihan se jännittävää nähdä kuinka suomi muuttuis maailman ihanne valtioksi,

      jotenki houkutteleva ajaus,,

    • Anonyymi

      Halla-ahon kannatus omiltaan ehkä 70 % korkeintaan, ei jakoon.

      • Ketäköhän ne loput 30% äänestäisi, mitä arvelet?


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Ketäköhän ne loput 30% äänestäisi, mitä arvelet?

        Halla-ahon suosio mittauksissa ollu vuosia noin 8 %


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halla-ahon suosio mittauksissa ollu vuosia noin 8 %

        Eihän hän kai ole tätä aikaisemmin edes ollut presidenttiehdokkaana, vai onko?
        Huhtasaari eikö persuista kerran ollut, muistan, mutta onko niiltä ollut muita.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Eihän hän kai ole tätä aikaisemmin edes ollut presidenttiehdokkaana, vai onko?
        Huhtasaari eikö persuista kerran ollut, muistan, mutta onko niiltä ollut muita.

        Kuka puhunut presidentti mittauksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka puhunut presidentti mittauksesta.

        Jospa lukisit ketjun aloituksen, niin kyllä se sieltä selviäisi mistä ketjussa on kysymys.
        Sitä en tiedä, että mistä kannatuksesta mihin tehtävään tuo sinun mittauksesi viittaa.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Jospa lukisit ketjun aloituksen, niin kyllä se sieltä selviäisi mistä ketjussa on kysymys.
        Sitä en tiedä, että mistä kannatuksesta mihin tehtävään tuo sinun mittauksesi viittaa.

        Urpiaisen kannatus presidentti kisassa parempi kuin halla-aho, halla-aho saisi 12 % kun urpiainen 13 %. Urpiainen huomattavasti järkevämpi kuin natsi holokausti halla-aho.

        Mutta halla-ahon suosio henkilökohtainen suosio ollu alle 10 %, veikkasin hänen kannatusta 70 % oman puolueensa äänestäjistä antaisi hänelle äänensä.

        Haavisto on omilla luvuillaan yli puolue rajojen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urpiaisen kannatus presidentti kisassa parempi kuin halla-aho, halla-aho saisi 12 % kun urpiainen 13 %. Urpiainen huomattavasti järkevämpi kuin natsi holokausti halla-aho.

        Mutta halla-ahon suosio henkilökohtainen suosio ollu alle 10 %, veikkasin hänen kannatusta 70 % oman puolueensa äänestäjistä antaisi hänelle äänensä.

        Haavisto on omilla luvuillaan yli puolue rajojen.

        Halla-ahon suosio on ollu mihin tehtävään alle 10%?


    • Anonyymi

      Natsismi on rikos ihmisyyttä vastaan. Ei Suomeen voisi teoriassakaan
      tulla natsipressaa.

      • Eihän ketään natsia ole ehdollakaan, ei ainakaan vielä.


    • Kukahan se oli eilisessä puoluekokouksessa, joka lohkaisi jotenkin näin, että Jussia on niin monta kertaa yritetty saada linnaan. Nyt Jussi Linnaan kuudeksi vuotta ja sitten vielä kuusi vuotta lisää.

      • Anonyymi

        Tellu
        Pientä rajaa sentään.
        Toki peesuomalaisetkin haluavat oman ehdokkaan.
        Beng
        Tellu, mikä olisi next best?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tellu
        Pientä rajaa sentään.
        Toki peesuomalaisetkin haluavat oman ehdokkaan.
        Beng
        Tellu, mikä olisi next best?

        Kyllä sinun pitää kuules ihan itse osata päättää ketä äänestät.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Kyllä sinun pitää kuules ihan itse osata päättää ketä äänestät.

        Minäpä kysyin sinulta, kuka mielestäsi on netti best?
        Et yleensä väärinymmärrä.
        Beng


    • Anonyymi

      En tiedä, presidenttinä pilaisi suomen maineen.

      • Anonyymi

        Millä tavalla pilaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla pilaisi?

        Avaamalla suunsa.


    • Anonyymi

      Äänestän vaikka korpikommunistia mutta en osapäivänatsia.

      • Anonyymi

        Ehkä Li Andersson tyhtyy korpikommunistien ehdokkaaksi. Hän voi olla osapäiväkommunisti.


      • Anonyymi

        Muista työntää aivosi perseeseesikoko päiväisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä Li Andersson tyhtyy korpikommunistien ehdokkaaksi. Hän voi olla osapäiväkommunisti.

        Li Andersson on itse sanonut olevansa sosialisti.

        Mieluummin vaikka Li kuin kieroilija, osapäivänatsi.


    • Anonyymi

      Iltapäivälehdet ja muut lööppiluotoiset lehdet kuten esimerkiksi Hesuri sekä myös Yle, voisivat nyt kaivella vanhoja presidenttiehdokkaiden lausumia Venäjästä samaan tapaan kuin ovat kaivelleet persujen vanhoja lausumia, jopa ennen persuaikoja heitettyjä "leukoja".
      Tämä kyllä Halla.ahon Jussille sopii - niin olen ymmärtänyt.

      • Anonyymi

        Stubb on osapäiväputinisti eli se kaivetaan eli Stubb ei pääse ehdokkaakd


    • Anonyymi

      Muistakaa silti täyttää Väyrysen kannattajakortti ihan riippumatta mitä äänestätte jotta V saadaan mukaan keskusteluun

      Toisella kierroksella ottavat yhteen Häkkänen ja Halla

      Muilla ei ole MITÄÄN saumaa

      Orpo EI USKALLA panna Hallan varoituksen jälkeen Stubbia ehdokkaaksi

      • Anonyymi

        Kansa puhuu. Seuraava on Halla-aho. Presidentti. JETI-menetelmän laaja mittaus

        "No niin. Suuri ”kuka seuraavaksi” presidentiksi äänestys on päättynyt. Halla-Aho oli X:n selkein suosikki, 49% äänistä. Toiseksi Haavisto, 22%. Ääniä annettiin hieman vajaa 12.000 kpl. Maaseudun tulevaisuuden maksamassa kyselyssä ääniä oli n.1.100, mutta ne oli valittu otannalla"Jethro Rostedt


      • Jospa se Orpo laittaa itsensä kokoomuksen ehdokkaaksi.


    • Anonyymi

      Kyllä, hän on älykäs mies.

      • Anonyymi

        Jetro on stupido, halal-aho psyk. sairas.


      • Anonyymi

        Demariapukoululainen ei osaa kirjoittaa Rostedtin nimeä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Saadaan Jussi-patsas hesaan.

    • Anonyymi

      Jussi on älykkäin siitä porukasta.

      • Anonyymi

        Mitäpä muutakaan voisit persuna sanoa..?


    • Anonyymi

      Juuri niin, aloittaja. Mitäpä muutakaan persu äänestäisi kuin persuehdokasta, jookos?

    • Anonyymi

      Mielipidemittausten mukaan vain pieni osa persuista äänestää omaa kuningastaan presidentiksi!
      Eiks ookkin hassua?

      • Anonyymi

        Hän muistuttaa Buster Keatonia.


    • Anonyymi

      Jussilla on hyvät mahdollisuudet, kun katsoo kilpailijoita.

    • Anonyymi

      Surkea provo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe