Olen miettinyt kesyrottia lemmikiksi (3kpl). Paljon sanotaan että rotat on halpoja lemmikkejä, mutta kuinka totta tää on? Oon siis työtön yksin asuva opiskelija, että ei ole kovin suuret tulot, mutta haluaisin kuitenkin lemmikkejä seuraksi. Toki alussa rottien ja tarvikkeiden hankkiminen maksaa reilusti ja myös lääkärikäynnit ja hoidot jos rotta sairastuu (näihin minulla olisi säästö). Mutta millaset kuukausittaiset kulut niillä on? Kuinka kalliita niitä on oikeasti hoitaa?
Kesyrottien hoitokulut
Anonyymi-ap
1
309
Vastaukset
Meillä kaksi kesyrottaa. Joku 20-30e menee ruokkia kuukauden ajan. Ostan kerralla isomman säkin täysrehupellettiä ja se maksaa jonku 25-35e en muista. Se kestää ehkä 2kk tai vähän alle. Sit lisäks syötetään välillä kananmunia, kasviksia, hedelmiä ja puuroa. Ei kauhean kallis verrattuna kissaan ja koiraan, mutta ei nyt halpaakaan. Meillä gekko jolle saa 2kk ruuat 7e
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1514444Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja811584Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn371508GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys541469- 831362
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!381359- 671298
- 681121
- 591056
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39992