Onko muilla ollut huonoja kämppäkavereita?
Olen ollut opiskelijana paikassa nimeltä hull tai kingstop upon hull, englannissa. Siellä oli eräs intialainen "kämppäkaveri", siis hänellä oli huone samassa asunnossa missä olen asunut. Tämä intialainen huuteli huoneestaan aggressiivisesti. Hän kielsi huutamalla käyttämästä toista vessa, piti käyttää ainakin hetken sellaista missä ei ollut lämmitystä ollenkan. En tiedä miksi kielsi. Hän myös huusi ja nimitteli homokammoisilla sanoilla huoneestaan ja keittiöstä minua.
Toinen oli sellainen aggressiivinen kiinalainen nainen joka muuttaessa pois potki huoneen ovea ja sanoi jotain kiinaksi. Tämä sama oli ollut istumassa kiinalaisten kavereiden kanssa ja he toistivat mitä sanoin pilkallisesti. Miksi noin aggressiivisia. En ymmärrä. Painaijaismaista tuo eläminen tuossa asunnossa oli. Ei mitään rauhaa.
Huonot kämppäkaverit
Anonyymi-ap
1
259
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17971702q
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795347
- 824321
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784263Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4903777- 1503401
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.532754- 232728
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211