Jos vuokraloordi alkaa liikaa vittuilemaan, niin on syytä toimia seuraavalla tavalla: Lattia revittävä auki ja betonille kaadettava parisataa litraa polttoöljyä. Polttoöljy imeytyy syvälle betoniin eikä kusipäinen vuokraloordi vuokraa asuntoa enää kenellekään. Näin on Itä-Suomessa toimittu muutaman erittäin hankalan vuokraloordin tapauksessa.
Vuokraloordin tulee tajuta, ettei hänen korkomenot kuulu vuokralaiselle, jolla on todennäköisesti omiakin lainoja ja korkomenoja.
Mulkku vuokraloordi
14
355
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten ei kannata olla töissä loppuelämän aikana koska vouti nappaa rahat joka tilistä.
- Anonyymi
Periaatteet eivät ole minkään arvoisia, jos niistä ei ole valmis maksamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Periaatteet eivät ole minkään arvoisia, jos niistä ei ole valmis maksamaan.
Eihän elämäntapatyöttömän uran valinnut mitään omasta pussistaan maksa.
- Anonyymi
Kalliiksi tulee leikki vuokralaselle. Ja aivan helvatin kalliiksi.
- Anonyymi
Ei maksa mitään jos on työtön ja antaa kaiken mennä ulosottoon asti.
- Anonyymi
Ja laita ulosottoon kaikki siivous ja remontti kulut vuokra saatavien kanssa niin näkevät tulevatkin vuokran antajat millainen on ehkä tuleva vuokralainen.
- Anonyymi
Höh. Paljon helpommin miltei samaan lopputulokseen pääsee kun unohtaa astianpesukoneen hana-asennuksen loppukiristyksen.
Eikä tarvi maksella mitään. Ei edes vakuutuksen omavastuuta. Oma moka mitä palkkasi ranen eikä ammattitaitoista putkimiestä.- Anonyymi
Jos vuokralainen teettää työn niin myöskin vastaa vahingoista jos tekijältä ei saa maksua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vuokralainen teettää työn niin myöskin vastaa vahingoista jos tekijältä ei saa maksua.
Höh. Vuokralainen ei teetä ja vaikka teettäisi artisti maksaa silti. Vuokraloordeilla on kaikenlaisia kuvitelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh. Vuokralainen ei teetä ja vaikka teettäisi artisti maksaa silti. Vuokraloordeilla on kaikenlaisia kuvitelmia.
Kyllä artisti maksaa eli työn tilaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä artisti maksaa eli työn tilaaja.
Höh. Miksi maksaisi? Tekijä maksaa, ellei tekijältä saa omistaja maksaa. Vuokralainen ei ole mikään grynderi. Vuokraloordien ihme kuvitelmia.😂
- Anonyymi
Metodi on toimiva ja sen avulla saa viestin perille, mutta varoitan tavallista tallaajaa turvautumasta siihen.
- Anonyymi
Aika järee konsti, mutta eikö tuossa ole vaarana, että dieselin katku leviää myös syyttömien naapureiden huoneistoihin? Itse siis annostelisin melko maltillisesti.
- Anonyymi
Jos löbö tuntuu järeeltä, niitä on myös muita kivoja kemikaaleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374