https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f6d57e59-babb-4ca3-aa97-2ee813022440
Rimi Riutta on mun valinta
Nyt kaikki äänestämään miss suomea
15
522
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno saavutus jos sijoitus on joku muu kuin viimeinen.
- Anonyymi
Itse en kyllä äänestäisi ihmisiä ulkonäön perusteella koskaan . Olen ollut siinä luulossa että tälläisiä kilpailuja ei enää pidetä . Kun en ymmärrä edes miksi !!
- Anonyymi
Miss Suomet eivät koskaan ole tyyppiäni, joten ihan sama, mutta... Miksi ihmeessä ihminen, joka on niin perinteisen naisellinen, että lähtee jopa Miss Suomi-kisaan, ottaa nimekseen jonkun epänaisellisen Rimin??
- Anonyymi
Olisiko jo ennen prosessia muuttanut nimensä sukupuolineutraaliksi. Joskus transsukupuoliset ottavat vanhaan nimeen liittyvän uuden nimen, tässä tapauksessa ei ihan heti avaudu mikään miesnimi joka vääntyisi Rimiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko jo ennen prosessia muuttanut nimensä sukupuolineutraaliksi. Joskus transsukupuoliset ottavat vanhaan nimeen liittyvän uuden nimen, tässä tapauksessa ei ihan heti avaudu mikään miesnimi joka vääntyisi Rimiksi.
Paitsi Rami?
- Anonyymi
Sanna Marin kilpailun ulkopuolelta missiksi
- Anonyymi
Aina vaanko noita missikisoja on olemassa , olin luullut että ne on lopetettu aikoja sitten
- Anonyymi
Jätä se kauniiden huoleksi.
- Anonyymi
Miss Suomi kisoja on pidetty edelleen vuosittain, mutta kun televisiointi on siirtynyt pois valtakanavilta niin kisat eivät ole saanut enää suurta mainostusta.
- Anonyymi
Mites uimapuku kuvaukset? Pullottaako Rimin biksuissa molo.
- Anonyymi
Ei taida pullottaa, mutta ihmettelen että onko pelännyt jotain kun ei ole poistattanut aataminomenaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida pullottaa, mutta ihmettelen että onko pelännyt jotain kun ei ole poistattanut aataminomenaansa.
Jokaisessa operaatiossa on riskit. Jos se ei eiheuta haittaava kehodysforiaa niin miks menis sit tekee sen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisessa operaatiossa on riskit. Jos se ei eiheuta haittaava kehodysforiaa niin miks menis sit tekee sen...
Tuo on todennäköisesti vahvimmin transnaisen taustan paljastava seikka ja leikkauksen riski on aika pieni.
- Anonyymi
Monet missit ja mallit ovat pitkiä ja laihoja ja aika muodottomia, joten transulle sopii homma hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043