Nyt kaikki äänestämään miss suomea

Anonyymi-ap

14

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno saavutus jos sijoitus on joku muu kuin viimeinen.

      • Anonyymi

        Itse en kyllä äänestäisi ihmisiä ulkonäön perusteella koskaan . Olen ollut siinä luulossa että tälläisiä kilpailuja ei enää pidetä . Kun en ymmärrä edes miksi !!


    • Anonyymi

      Miss Suomet eivät koskaan ole tyyppiäni, joten ihan sama, mutta... Miksi ihmeessä ihminen, joka on niin perinteisen naisellinen, että lähtee jopa Miss Suomi-kisaan, ottaa nimekseen jonkun epänaisellisen Rimin??

      • Anonyymi

        Olisiko jo ennen prosessia muuttanut nimensä sukupuolineutraaliksi. Joskus transsukupuoliset ottavat vanhaan nimeen liittyvän uuden nimen, tässä tapauksessa ei ihan heti avaudu mikään miesnimi joka vääntyisi Rimiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko jo ennen prosessia muuttanut nimensä sukupuolineutraaliksi. Joskus transsukupuoliset ottavat vanhaan nimeen liittyvän uuden nimen, tässä tapauksessa ei ihan heti avaudu mikään miesnimi joka vääntyisi Rimiksi.

        Paitsi Rami?


    • Anonyymi

      Sanna Marin kilpailun ulkopuolelta missiksi

    • Anonyymi

      Aina vaanko noita missikisoja on olemassa , olin luullut että ne on lopetettu aikoja sitten

      • Anonyymi

        Jätä se kauniiden huoleksi.


      • Anonyymi

        Miss Suomi kisoja on pidetty edelleen vuosittain, mutta kun televisiointi on siirtynyt pois valtakanavilta niin kisat eivät ole saanut enää suurta mainostusta.


    • Anonyymi

      Mites uimapuku kuvaukset? Pullottaako Rimin biksuissa molo.

      • Anonyymi

        Ei taida pullottaa, mutta ihmettelen että onko pelännyt jotain kun ei ole poistattanut aataminomenaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida pullottaa, mutta ihmettelen että onko pelännyt jotain kun ei ole poistattanut aataminomenaansa.

        Jokaisessa operaatiossa on riskit. Jos se ei eiheuta haittaava kehodysforiaa niin miks menis sit tekee sen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisessa operaatiossa on riskit. Jos se ei eiheuta haittaava kehodysforiaa niin miks menis sit tekee sen...

        Tuo on todennäköisesti vahvimmin transnaisen taustan paljastava seikka ja leikkauksen riski on aika pieni.


    • Anonyymi

      Monet missit ja mallit ovat pitkiä ja laihoja ja aika muodottomia, joten transulle sopii homma hyvin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe