Tulin raskaaksi vaikken halunnut, eikä uskinnossani siedetä abortoimista joten jouduin pitämään sen rakin. En pidä lapsestani yhtään ja hän tietää sen. Lapseni on hyvin rasittava eikä käyttäydy ikinä oikein vaikka olen ollut maailman paras äiti.
Lapseni on nyt 14 vuotias ja hän sanoo että en kohtele häntä oikein. Esim säännöt:
1tunti kotitöitä on 10minuuttia kavereiden kanssa, hänellä ei ole puhelinta, ruoka pitää tehdä ja ostaa itse, jos teet ruokaa joudut antamaan muillekkin, hän pesee pyykit ja astiat mutta lapseni ei osaa noudattaa näitä sääntöjä tietenkin lyön häntä ja lukitsen komeroon kun näin käy. Ajattelin että antaisin lapsen tämän omalle isälleen koska mieheni ei lapsen isä ole en ole vielä kertonut tästä hänellekkään. Miten kertoisin kakaralleni että hän on vahonko lapsi ja ettei hänen isänsä ole oikea?
Miten kerron lapselleni että hän oli vahinko
Anonyymi-ap
3
378
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on just nyt sama tilanne mitä pitäis tehdä??
- Anonyymi
Selvästi olet oikeassa, suosittelen sanomaan lapsellesi että hän oli vahinko ja jättämään paikallisen baarin pihaan jonka jälkeen voit mennä ryyppäämään, sossut hakevat hänet hetkessä.
- Anonyymi
Poistu uskonnosta.
Jos olet muslimi, poistu suomesta, jos ei maallistu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja15414522Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant418360Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va496097SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1745727Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3124457HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.744358Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm714138Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot263995"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153740Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.1011566