Tulin raskaaksi vaikken halunnut, eikä uskinnossani siedetä abortoimista joten jouduin pitämään sen rakin. En pidä lapsestani yhtään ja hän tietää sen. Lapseni on hyvin rasittava eikä käyttäydy ikinä oikein vaikka olen ollut maailman paras äiti.
Lapseni on nyt 14 vuotias ja hän sanoo että en kohtele häntä oikein. Esim säännöt:
1tunti kotitöitä on 10minuuttia kavereiden kanssa, hänellä ei ole puhelinta, ruoka pitää tehdä ja ostaa itse, jos teet ruokaa joudut antamaan muillekkin, hän pesee pyykit ja astiat mutta lapseni ei osaa noudattaa näitä sääntöjä tietenkin lyön häntä ja lukitsen komeroon kun näin käy. Ajattelin että antaisin lapsen tämän omalle isälleen koska mieheni ei lapsen isä ole en ole vielä kertonut tästä hänellekkään. Miten kertoisin kakaralleni että hän on vahonko lapsi ja ettei hänen isänsä ole oikea?
Miten kerron lapselleni että hän oli vahinko
Anonyymi-ap
3
234
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on just nyt sama tilanne mitä pitäis tehdä??
- Anonyymi
Selvästi olet oikeassa, suosittelen sanomaan lapsellesi että hän oli vahinko ja jättämään paikallisen baarin pihaan jonka jälkeen voit mennä ryyppäämään, sossut hakevat hänet hetkessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578447Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123299Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262460Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801950Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3501648Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2421402FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010