Tulin raskaaksi vaikken halunnut, eikä uskinnossani siedetä abortoimista joten jouduin pitämään sen rakin. En pidä lapsestani yhtään ja hän tietää sen. Lapseni on hyvin rasittava eikä käyttäydy ikinä oikein vaikka olen ollut maailman paras äiti.
Lapseni on nyt 14 vuotias ja hän sanoo että en kohtele häntä oikein. Esim säännöt:
1tunti kotitöitä on 10minuuttia kavereiden kanssa, hänellä ei ole puhelinta, ruoka pitää tehdä ja ostaa itse, jos teet ruokaa joudut antamaan muillekkin, hän pesee pyykit ja astiat mutta lapseni ei osaa noudattaa näitä sääntöjä tietenkin lyön häntä ja lukitsen komeroon kun näin käy. Ajattelin että antaisin lapsen tämän omalle isälleen koska mieheni ei lapsen isä ole en ole vielä kertonut tästä hänellekkään. Miten kertoisin kakaralleni että hän on vahonko lapsi ja ettei hänen isänsä ole oikea?
Miten kerron lapselleni että hän oli vahinko
Anonyymi-ap
3
387
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on just nyt sama tilanne mitä pitäis tehdä??
- Anonyymi
Selvästi olet oikeassa, suosittelen sanomaan lapsellesi että hän oli vahinko ja jättämään paikallisen baarin pihaan jonka jälkeen voit mennä ryyppäämään, sossut hakevat hänet hetkessä.
- Anonyymi
Poistu uskonnosta.
Jos olet muslimi, poistu suomesta, jos ei maallistu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai898263Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424728Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414381Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit452585Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.981468- 401296
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress401237Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391150Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641142Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671090