Tulin raskaaksi vaikken halunnut, eikä uskinnossani siedetä abortoimista joten jouduin pitämään sen rakin. En pidä lapsestani yhtään ja hän tietää sen. Lapseni on hyvin rasittava eikä käyttäydy ikinä oikein vaikka olen ollut maailman paras äiti.
Lapseni on nyt 14 vuotias ja hän sanoo että en kohtele häntä oikein. Esim säännöt:
1tunti kotitöitä on 10minuuttia kavereiden kanssa, hänellä ei ole puhelinta, ruoka pitää tehdä ja ostaa itse, jos teet ruokaa joudut antamaan muillekkin, hän pesee pyykit ja astiat mutta lapseni ei osaa noudattaa näitä sääntöjä tietenkin lyön häntä ja lukitsen komeroon kun näin käy. Ajattelin että antaisin lapsen tämän omalle isälleen koska mieheni ei lapsen isä ole en ole vielä kertonut tästä hänellekkään. Miten kertoisin kakaralleni että hän on vahonko lapsi ja ettei hänen isänsä ole oikea?
Miten kerron lapselleni että hän oli vahinko
Anonyymi-ap
3
225
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on just nyt sama tilanne mitä pitäis tehdä??
- Anonyymi
Selvästi olet oikeassa, suosittelen sanomaan lapsellesi että hän oli vahinko ja jättämään paikallisen baarin pihaan jonka jälkeen voit mennä ryyppäämään, sossut hakevat hänet hetkessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882