Norwegian cabin crew spring 2024

Anonyymi-ap

Onko kukaan hakenut Norskille lentoemännäksi käynnissä olevassa haussa? Helsinki base :)

21

3491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Monikin jo alalla oleva

    • Anonyymi

      Joo laitoin hakemusta mutta ei oo vielä kuulunut mitään…

      • Anonyymi

        Sama juttu! Ootko hakenut Norralle tai Finnairille?


    • Anonyymi

      Joo hain mutta ei ole kuulunut vielä mitään, jännityksellä odotan

    • Anonyymi

      Onko palkka millainen? Onko layovereita?

      • Anonyymi

        Ei ole layovereita. Edestakaisia lentoja. Et sovi ollenkaan lentoemännäksi/stuertiksi koska ensimmäiset kysymyksesi ovat layoverit ja raha.
        En itse ole työssä Norwegianilla, mutta juuri kysymäsi kysymykset tiputtavat pois kaikilla lentoyhtiöillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole layovereita. Edestakaisia lentoja. Et sovi ollenkaan lentoemännäksi/stuertiksi koska ensimmäiset kysymyksesi ovat layoverit ja raha.
        En itse ole työssä Norwegianilla, mutta juuri kysymäsi kysymykset tiputtavat pois kaikilla lentoyhtiöillä.

        Höpöhöpö. Aina olen kysynyt palkasta ja työlistoista ja saanut työpaikan. Kuka sikaa säkissä ottais. Arvostan itseäni sen verran, että haluan tietää, mitä työnantajalla on tarjota minulle…


    • Anonyymi

      Onks kukaa alkanu vieläkään kuulemaan mitään?

      • Anonyymi

        Hakemus laitettu jo sillon joskus ajat sitten enkä ole vieläkään kuullut yhtään mitään. Ihme touhua, eikä ole eka kerta kyseisen firman kohdalla…


      • Anonyymi

        Tänään on tullut kutsut haastatteluihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään on tullut kutsut haastatteluihin

        Millainen on tuo haastispäivä? Tarkoitan, että laitetaanko kesken päivän pois, jos mokailee, vai sovittavatko kaikki uniformua? Kuinkahan paljon kutsutuista pääsee töihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään on tullut kutsut haastatteluihin

        Tätä vaikea uskoa. Useat aiemmin lentäneet eivät ole kuulleet mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä vaikea uskoa. Useat aiemmin lentäneet eivät ole kuulleet mitään.

        Onko vieläkään aiemmin lentäneet (tai muut) kuulleet mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vieläkään aiemmin lentäneet (tai muut) kuulleet mitään?

        Mulle tuli kutsu haastatteluun marraskuun lopulle juurikin tuolloin 9.11.
        Viikko aiemmin tuli sähköpostilla viesti, että ovat käsittelemässä mun hakemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vieläkään aiemmin lentäneet (tai muut) kuulleet mitään?

        Minulla on 8 vuoden kokemus, enkä ole saanut kutsua haastatteluun vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tuli kutsu haastatteluun marraskuun lopulle juurikin tuolloin 9.11.
        Viikko aiemmin tuli sähköpostilla viesti, että ovat käsittelemässä mun hakemusta.

        Onko sinulla kokemusta? Jos niin, kuinka monta vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla kokemusta? Jos niin, kuinka monta vuotta?

        Sen mitä tiedän heidän rekrystään, enemmän heille merkitsee hakemus, asenne ja muu työkokemus lentokokemusta enemmin. Ei ole automaatio, että ’ennen lentäneet’ kutsuttaisiin aina haastatteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla kokemusta? Jos niin, kuinka monta vuotta?

        Kyllä on kokemusta viitisen vuotta.


    • Anonyymi

      Hakuaikaa jatkettiin vielä maaliskuulle.
      Taitaa olla pulaa nyt matkustamohenkilökunnasta.

    • Anonyymi

      Kammottava lentoyhtiö ja työnantaja, ainakin aiemmin oli.
      Palkkauksen hoiti amatöörimäisesti OSM Aviation ja työsuhde heidän kauttaan.
      OSM Aviationilla johtotehtävissä täydellisen ammattitaidottomia ja kokemattomia.
      8 kk jaksoin katsella sitä surkuhupaisaa ja lapsellista touhua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe