Onko kukaan hakenut Norskille lentoemännäksi käynnissä olevassa haussa? Helsinki base :)
Norwegian cabin crew spring 2024
21
4836
Vastaukset
- Anonyymi
Monikin jo alalla oleva
- Anonyymi
Joo laitoin hakemusta mutta ei oo vielä kuulunut mitään…
- Anonyymi
Sama juttu! Ootko hakenut Norralle tai Finnairille?
- Anonyymi
Joo hain mutta ei ole kuulunut vielä mitään, jännityksellä odotan
- Anonyymi
Onko palkka millainen? Onko layovereita?
- Anonyymi
Ei ole layovereita. Edestakaisia lentoja. Et sovi ollenkaan lentoemännäksi/stuertiksi koska ensimmäiset kysymyksesi ovat layoverit ja raha.
En itse ole työssä Norwegianilla, mutta juuri kysymäsi kysymykset tiputtavat pois kaikilla lentoyhtiöillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole layovereita. Edestakaisia lentoja. Et sovi ollenkaan lentoemännäksi/stuertiksi koska ensimmäiset kysymyksesi ovat layoverit ja raha.
En itse ole työssä Norwegianilla, mutta juuri kysymäsi kysymykset tiputtavat pois kaikilla lentoyhtiöillä.Höpöhöpö. Aina olen kysynyt palkasta ja työlistoista ja saanut työpaikan. Kuka sikaa säkissä ottais. Arvostan itseäni sen verran, että haluan tietää, mitä työnantajalla on tarjota minulle…
- Anonyymi
Onks kukaa alkanu vieläkään kuulemaan mitään?
- Anonyymi
Hakemus laitettu jo sillon joskus ajat sitten enkä ole vieläkään kuullut yhtään mitään. Ihme touhua, eikä ole eka kerta kyseisen firman kohdalla…
- Anonyymi
Tänään on tullut kutsut haastatteluihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on tuo haastispäivä? Tarkoitan, että laitetaanko kesken päivän pois, jos mokailee, vai sovittavatko kaikki uniformua? Kuinkahan paljon kutsutuista pääsee töihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä vaikea uskoa. Useat aiemmin lentäneet eivät ole kuulleet mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä vaikea uskoa. Useat aiemmin lentäneet eivät ole kuulleet mitään.
Onko vieläkään aiemmin lentäneet (tai muut) kuulleet mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuli kutsu haastatteluun marraskuun lopulle juurikin tuolloin 9.11.
Viikko aiemmin tuli sähköpostilla viesti, että ovat käsittelemässä mun hakemusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on 8 vuoden kokemus, enkä ole saanut kutsua haastatteluun vielä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuli kutsu haastatteluun marraskuun lopulle juurikin tuolloin 9.11.
Viikko aiemmin tuli sähköpostilla viesti, että ovat käsittelemässä mun hakemusta.Onko sinulla kokemusta? Jos niin, kuinka monta vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla kokemusta? Jos niin, kuinka monta vuotta?
Sen mitä tiedän heidän rekrystään, enemmän heille merkitsee hakemus, asenne ja muu työkokemus lentokokemusta enemmin. Ei ole automaatio, että ’ennen lentäneet’ kutsuttaisiin aina haastatteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla kokemusta? Jos niin, kuinka monta vuotta?
Kyllä on kokemusta viitisen vuotta.
- Anonyymi
Hakuaikaa jatkettiin vielä maaliskuulle.
Taitaa olla pulaa nyt matkustamohenkilökunnasta. - Anonyymi
Kammottava lentoyhtiö ja työnantaja, ainakin aiemmin oli.
Palkkauksen hoiti amatöörimäisesti OSM Aviation ja työsuhde heidän kauttaan.
OSM Aviationilla johtotehtävissä täydellisen ammattitaidottomia ja kokemattomia.
8 kk jaksoin katsella sitä surkuhupaisaa ja lapsellista touhua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812