oon nyt ollut amiksessa n. 1kk ajan ja mulla on enemmän poissaoloja kun paikalla oloja. oon siis ollut koulussa ehkä yhteensä n. viikon ajan, toki muutama poissaoloista johtuu siitä että oon ollut kipeä. mua on alkanut mietityttään että miten paljon mulla nyt saa kertyä näitä poissaoloja ennen kun lennän koulusta pihalle. kärsin aika pahoista mielenterveys ongelmista jonka takia mun on tosi vaikea käydä koulua. varsinkin tällä hetkellä mulla on taas sellainen kausi etten oikein jaksa tehdä mitään, edes käydä koulussa. mulla on kyllä paljon kavereita koulussa eikä mua kiusata tai mitään mutta koulussa oleminen on silti niin vaikeaa kun se ei vaan huvita. oon ihan hyvä koulussa ja opin nopeasti mutta en vaan millään vaivaudu menemään paikan päälle tai sitten lähden kotiin kesken päivän. kauan tätä siis voi katsoa läpisormien vai oonko jo kerennyt pilaamaan mun koko ensimmäisen vuoden näillä mun poissaoloilla?
poissaolot
3
311
Vastaukset
- Anonyymi
Haluatko olla se kaveri joka on vienyt joltain toiselta mahdollisuuden opiskelupaikkaan, et halua. Tuosta kirjoituksesta voin sanoa että ei sinulla mitään mielenterveysongelmia ole, olet vain laiska ja kuten sanoit "ei huvita" on se sinun suurin ongelma. Mikään ei vielä ole menetetty kunhan nyt vain nyt menet mukaan ja jätät ne poissaolot pois, mutta jos päätät jatkaa samaa rataa niin ilmoita ettet halua jatkaa ja hyväksy että mahdollisuutesi työelämään tulevat olemaan nolla.
- Anonyymi
Mistä säkään tiedät yhtään mitään? Ethän sä voi tietää mitä toinen kokee elämässään ja kuka kärsii mielenterveysongelmista, ja kuka ei. Et voi päätellä tuosta noin vaan yhden kirjoituksen perusteella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715231Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510146Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826547Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251766IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1471702