Iso tissinen nainen rakastui palavasti minuun ja me suudeltiin himokkaasti.

Anonyymi-ap

Junassa nainen iski minulle silmää, se oli kaunis ja isot tissit sillä oli, minä iskin takas ja se hymyili mulle. Mennäänkö meille sano nainen, mentiin. Taksilla mentiin, nainen asu hotellissa ja me naitiin tai se kysy että naidaanko ja minä sanon että joo. Se nainen rakastu muhun ja sillä oli isot tissit ja minä sanoin sille että minä rakastan sinua ja se se sanoi niin minäkin sinua. Mutta sitten sen mies tuli hotelli huoneeseen, minä vessaan karkuun, se vei minun naisen ja sillä oli niin isot tissit ja sen mies vei minulta sen naisen ja eurot lompakosta ja aivan uudet ecco kengät, jotka eilen ostin ja sopi varmaan sille jalkaan ja ne oli kalliit vaikka oli puoleen hintaan. Harmitti. Jos se mies ei olisi tullut ja vieny sitä minun iskemää naista, sanoi että se on sen vaimo ja minä suutelin sitä naista ja se sanoi että se rakastaa minua että olen oikea kasanova ja minä sanoin että niin ne muutkin naiset ovat sanoneet mutta sinua minä vain rakastan enkä niitä muita ja minä puristelin himokkaasti sen rintoja ja suutelin sitä naista ja se huohotti kiivaasti ja sanoi minä jätän minun miehen ja menen sinun kanssa naimisiin. Minä sanoin kyllä ja suutelin sen naisen nännin päitä ja se huohotti himokkaana ja sitten piti runkata kun kyrpä seiso ja sen iso tissisen naisen mies haki sen pois ja oli pakko runkata. Se nainen huusi käytävältä että minä rakastan sinua Uuno minä soitan sinulle ja mennään heti yhdessä naimisiin koska minä rakastan sinua ja eroan tästä minun miehestä ja sitten pidetään oikeat kirkkohäät ja saat naida ja puristella minun tissejäni millon haluat, ei sillä ollut minun numeroa ja ei soittanut. Matkustan joka päivä junalla edestakaisin mutta en ole enää nähnyt sitä kaunista naista joka minuun rakastui ja suuteli himokkaasti minua ja minä sanoin äidille että minä menen naimisiin ja äiti itki että mene vaan kun sinusta on jo tullut niin iso poika ja muutat kotoa jo pois ja pidetään ne sinun viisikymmentävuotispäivä synttärit nyt kuitenkin ensin kun ovat jo ensi viikolla ja kirkkohäät sinulla ja sinun morsiammellasi pitää olla. Kaikki naiset haluyavat sinua kun olet niin komea ja nyt jätät äidin yksin ja minä sanoin en jätä kun tulet meille asumaan ja äiti lupasi tulla. Kerroin töissä. Olet Uuno tosi naisten mies ja kateeksi kävi työkavereillani. Häät on kohta eikä se isotissinen nainen ole vielä soittanut ja enhän minä yksinäni voi naimisiin mennä. Soittais jo tai jätän sen ja meen jonkun toisen naisen kanssa naimisiin. Minä olen tosi naisten mies sanoi äiti ja työkaverit. Niinhän minä olen vaikka itse kehunkin ja komea sanoo äiti. Ja kaikkien naisten himoama panolelu.

0

2400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
        Pirkanmaa
        183
        4815
      2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
        Ihastuminen
        40
        2556
      3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
        Ikävä
        156
        2192
      4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
        Hyrynsalmi
        16
        1729
      5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
        Ikävä
        81
        1348
      6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
        Tunteet
        24
        1281
      7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
        Euroviisut
        32
        1193
      8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
        Maailman menoa
        145
        1190
      9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
        Maailman menoa
        103
        945
      10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
        Lieksa
        117
        887
      Aihe