Iso tissinen nainen rakastui palavasti minuun ja me suudeltiin himokkaasti.

Anonyymi-ap

Junassa nainen iski minulle silmää, se oli kaunis ja isot tissit sillä oli, minä iskin takas ja se hymyili mulle. Mennäänkö meille sano nainen, mentiin. Taksilla mentiin, nainen asu hotellissa ja me naitiin tai se kysy että naidaanko ja minä sanon että joo. Se nainen rakastu muhun ja sillä oli isot tissit ja minä sanoin sille että minä rakastan sinua ja se se sanoi niin minäkin sinua. Mutta sitten sen mies tuli hotelli huoneeseen, minä vessaan karkuun, se vei minun naisen ja sillä oli niin isot tissit ja sen mies vei minulta sen naisen ja eurot lompakosta ja aivan uudet ecco kengät, jotka eilen ostin ja sopi varmaan sille jalkaan ja ne oli kalliit vaikka oli puoleen hintaan. Harmitti. Jos se mies ei olisi tullut ja vieny sitä minun iskemää naista, sanoi että se on sen vaimo ja minä suutelin sitä naista ja se sanoi että se rakastaa minua että olen oikea kasanova ja minä sanoin että niin ne muutkin naiset ovat sanoneet mutta sinua minä vain rakastan enkä niitä muita ja minä puristelin himokkaasti sen rintoja ja suutelin sitä naista ja se huohotti kiivaasti ja sanoi minä jätän minun miehen ja menen sinun kanssa naimisiin. Minä sanoin kyllä ja suutelin sen naisen nännin päitä ja se huohotti himokkaana ja sitten piti runkata kun kyrpä seiso ja sen iso tissisen naisen mies haki sen pois ja oli pakko runkata. Se nainen huusi käytävältä että minä rakastan sinua Uuno minä soitan sinulle ja mennään heti yhdessä naimisiin koska minä rakastan sinua ja eroan tästä minun miehestä ja sitten pidetään oikeat kirkkohäät ja saat naida ja puristella minun tissejäni millon haluat, ei sillä ollut minun numeroa ja ei soittanut. Matkustan joka päivä junalla edestakaisin mutta en ole enää nähnyt sitä kaunista naista joka minuun rakastui ja suuteli himokkaasti minua ja minä sanoin äidille että minä menen naimisiin ja äiti itki että mene vaan kun sinusta on jo tullut niin iso poika ja muutat kotoa jo pois ja pidetään ne sinun viisikymmentävuotispäivä synttärit nyt kuitenkin ensin kun ovat jo ensi viikolla ja kirkkohäät sinulla ja sinun morsiammellasi pitää olla. Kaikki naiset haluyavat sinua kun olet niin komea ja nyt jätät äidin yksin ja minä sanoin en jätä kun tulet meille asumaan ja äiti lupasi tulla. Kerroin töissä. Olet Uuno tosi naisten mies ja kateeksi kävi työkavereillani. Häät on kohta eikä se isotissinen nainen ole vielä soittanut ja enhän minä yksinäni voi naimisiin mennä. Soittais jo tai jätän sen ja meen jonkun toisen naisen kanssa naimisiin. Minä olen tosi naisten mies sanoi äiti ja työkaverit. Niinhän minä olen vaikka itse kehunkin ja komea sanoo äiti. Ja kaikkien naisten himoama panolelu.

0

1719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

        Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
        Maailman menoa
        429
        3013
      2. Timo Vornanen kilahti

        Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
        Kotka
        102
        2354
      3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

        oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
        Maailman menoa
        363
        2102
      4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

        EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
        Maailman menoa
        155
        1933
      5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

        https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
        Lapua
        7
        1797
      6. 163
        1234
      7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

        Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
        Tv-sarjat
        23
        1227
      8. No kerros nyt nainen

        Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
        Ikävä
        97
        1156
      9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

        Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
        Haapavesi
        71
        1072
      10. Nainen, mietit miten minä jaksan

        En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
        Ikävä
        88
        947
      Aihe