Älypuhelimet

Anonyymi-ap

olen 50 luvulla syntynyt ja komeasti pärjännyt ilman puhelinta pitkälle aikuisikää ja apua on silloinkin saanut ilman sitä ja nytkin en tarvitse puhelintani useampana päivänä viikossa laisinkaan ja uskalla sanoa että ennenkuin puhelimet ja tietokoneet valtas elämän ihmiset olivat terveempiä sielultaan sekä ruumiiltaan kun tietää tämän päivän mielenterveysongelmien ja liikalihavuus ongelmien tuomat vahingot , eli yhteiskunnallinen menoerä kasvanut aivan mielettömäksi

20

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nouse vaari vankkuriin, jee jee.
      Itse olen syntynyt -51 ja koen, että älypuhelimesta on suuri hyöty minulle mm. sähköpostikirjeenvaihdossa, whatsappi-kommunikoinnissa, pankkiasioissa ja tietysti uutisten selaamisessa. Säätiedotkin tulee kätevästi puhelimen ruudulle, samoin pörssisähkön hinnat. Mielenterveysongelmat eivät vaivaa, kun puhelimella voi viestitellä ihmisten kanssa eikä liikalihavuuttakaan voi laittaa puhelimen syyksi.

      • Anonyymi

        Moni ei edes ymmärrä että älypuhelin on tietsikka sinänsä jolla tehdään samoja asioita kun pöydällä olevassa tietsikassa.
        Yksikin akka sanoi ettei hän ” puhelimella” maksele laskujaan , ainoastaan tietsikalla.
        Joten ei ihme että on tervaa monelle tämä digimaailma


    • Anonyymi

      joo kaikki on aina puhelimen ja tietokoneen vika, paitsi asiat jotka on natsien ja rasistien syytä

      • Anonyymi

        älä unohda ilmastonmuutosta ja Venäjää. varmasti kaikki on niidenkin vika!


    • Anonyymi

      kaikki on aina juutalaisten syytä

    • Anonyymi

      onneks nuokin saatanan boomerit kuolee tässä muutaman vuoden sisällä, niin ei tarvii enää kuunnalla tuota valitusta

    • Anonyymi

      itse taas syytän kaikesta rap-"musiikkia" ja ilmaston muutosta

    • Anonyymi

      ihan tästäkin syystä kaikille 60 vuotiaille pakollinen eutanasia

    • Anonyymi

      vituttais muakin, jos olisin 50 luvulla syntynyt muinaisjäänne, jolta on elämä jo ohi

    • Anonyymi

      pitää aloittaa taas mummojen potkiminen, niin oppivat olemaan

    • Anonyymi

      tulispa korona v2 joka veisi eläkeläiset hautaan

      • Anonyymi

        toivon ja rukoilen joka päivä, että tämä tapahtuisi mahd.pian


    • Anonyymi

      50luvullasyntyneet jätepuristimeen
      50luvullasyntyneet oksasilppuriin
      50luvullasyntyneet sillalta alas
      50luvullasyntyneet uuniin
      50luvullasyntyneet hissikuiluun

    • Anonyymi

      en tajuu siis minkä takia eläkeläisiä ei vaan hakata ihan pas2?

    • Anonyymi

      Kyllä niitä mielenterveysongelmia on ollut niin kauan kun ihmisiä on ollut maailmassa. Ennen niitä hävettiin kovasti, sillä jos joku oli syvässä masennuksessa niin pidettiin visusti se ihminen kotona kas kun muuten olisi kyläläiset sanoneet että sekin on tullut hulluksi.
      Kuten ennen sanottiin herkempiä ihmisiä joilla ei olisi saanut olla herkempiä tunteita edes olemassa.
      Joten tänään mennään lääkäriin ja ihmiset eivät laita hullun leimaa asioista mitkä ovat autonomisen hermoston sairauksia siis masennusta ja paniikki oireilua.
      Sehän on kyllä totta että netti ottaa usein liikaa aikaa ihmisiltä joten ne livenä tapaamiset jää väliin ja siirretään tuota tuonnemmaksi .
      Puhelinkin on sentään hyvä asia olla olemassa, mutta sitten on älypuhelin taas eri asia sillä se on tietsikka , jossa yhtenä osana on myös puhelin.
      Joten joillakin on pöytä tietsikka toisilla äly puhelin jolla tehdään samat asiat mitä pöytä tietsikalla . Kukin tyylillään joka sopii heille . Kehitystä ei suinkaan voi pysäyttää sen kanssa pitää vaan osata elää ja tasapainottaa omat tekemiseensä kuten kullekkin passaa.

    • Anonyymi

      pakollinen myrkkypiikki kaikille näille yli-ikäisille muinaisjäänteille

      • Anonyymi

        Etköhän ole itse myrkky piikin tarpeessa puheistasi päätellen. Mutta se täytyy myöntää että me vanhemmat oltiin aika tyhmiä kun yleensä hankittiin näitä suurisuisia penikoita , millä lailla tuollaiset edes pystyvät omia lapsiaan kasvattamaan .
        Vaikka näkeehän noista kirjoituksista ettei oikein ole kaikki intiaanit kanootissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etköhän ole itse myrkky piikin tarpeessa puheistasi päätellen. Mutta se täytyy myöntää että me vanhemmat oltiin aika tyhmiä kun yleensä hankittiin näitä suurisuisia penikoita , millä lailla tuollaiset edes pystyvät omia lapsiaan kasvattamaan .
        Vaikka näkeehän noista kirjoituksista ettei oikein ole kaikki intiaanit kanootissa

        vapaaehtoisestihan nuo paskapäät taas alkaa jonottamaan noita myrkkypiikkejään. henki ei lähtenyt kolmannella, jos nyt kävis tuuri


    • Anonyymi

      vanhainkotien ovet pitäisi hitsata kiinni

    • Anonyymi

      Itse olen myös syntynyt 50 luku,yksin asuvana naisena Helsingin lähiössä..Oma valintani ei älypuhelin tai en ole some F.B / instagram. Mikä rauha siihen kätkeytyy.Toisn eilen jontoni kymässä Myllypuro liikunta Mylyyn korona ja infulenssa rokotukseen lähes 3h.Pääsin sisään kello 17.40 Ilman ajan varausta enemistö siellä,Ovet suljettin 17.45. Koska rokteita ei ritävästi.Moni vaan ei sanut aikaa Maisa. sepä se.Helsingin kaupungin todella huono orkanisaatioa aihesta. Tila pieni ja rokotajia vähän.Ei sästöjen takia otettu esim. työtmiä tai eläkeillä olevia sairaanhoitajia roktaa. Tai Hammasläkreitä jotka osaa rokotaa. Kuin aptekit käytöön osaavat rokotaa sielläkin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe