Olem 21-vuotias nuori nainen ja asun mieheni kanssa yhdessä opiskelupaikkakunnalla. Eilen illalla lenkin jälkeen jäin hetkeksi terassille istuskelemaan mutta alkoi jotenkin himottamaan ja ajatukset pyöri enemmän ja vähemmän seksin ympärillä.
Menin sisälle ja hyväilin itseäni vaatteiden läpi ja riisuin juoksutopin pois päältä ja hyväilin rintojani. Mies oli omissa treeneissään, joten ajattelin että ehdin vähän hyvillä itseäni ja masturboida kaikessa rauhassa. Hyväilin rintojani ja myös kostuvaa alapäätäni housujen alta. Otin shortsit pois ja olin pelkissä stringeissä ja hieroin stringien päältä. Samassa kuulin ulko-ovelta jotain kolinaa ja ajattelin että mieheni tulikin jo kotiin ja nyt on kiva yllättää hänet melkein alastomana ja kiihottuneena. Menin eteiseen vastaan, mutta siellä olikin mieheni kaveri Jussi.. Vähän taisi yllättyä kun tulin rinnat paljaana ja nännit kovina vastaan pelkät stringit jalassa, niin yllätyin kyllä minäkin kun oli tarkoitus itse toimia yllättäjänä.
-Ai sä et ollutkaan "mies" (nimeä ei nyt mainita) luulin että hän oli tullut jo kotiin., sain sanotuksi
-joo mä tulin miestäsi kysymään mutta kyllä senkin seura kelpaa.. , vastasi Jussi
Samalla hän kosketti hartioitani ja otti takaapäin minusta kiinni ja hieroi hellästi rintojani. Olin ollut jo valmiiksi kuumana niin tuollaista kosketusta ei voinut oikeen torjuakaan. Olin niin sanotusti "kypsää viljaa" tuolle ovelle ilmestyneelle mieheni kaverille Jussille, jonka kyllä ennestään tunsin. Hän hieroi rintojani ja suuteli kaulaani ja selkääni, käänsi minut toisinpäin ja hyväili pakaroitani ja nuoli rintojani. Siirryttiin makuuhuoneeseen ja sain todella nauttia Jussin käsittelystä. Samalla riisuin häneltä vaatteita pois. Halusin saada kullia rintojeni väliin. Jussi nuoli minua ja lopuksi otti minut takaapäin. Sain todella voimakkaan orgasmin ja Jussi laukesi sisääni. Rakasteltuamme ja hetken makoiltuamme hän kysyi, että olin ennen hänen tuloaan tekemässä ja näytin miten hieron rintojani ja hyväilen pilluani. Jussi halusi, että jatkan ja seurasi masturbointiani. Hetken kuluttua hän kuitenkin siirtyi nuolemaan pilluani ja sain toisen orgasmin.
Tämän jälkeen siirryin suihkuun ja Jussi sanoi, että tulee joskus myöhemmin köymään kun mieheni on kotlna. Lisäsi sitten, että voi joskus käydä myös kun eo ole kotona. Illalla kun mieheni tuli kotiin ja kyseli mitä olen illalla tehnyt niin vastasin että lenkkeillyt ja masturboinut..
Kaisa21
Illan yllätys
Anonyymi-ap
2
8149
Vastaukset
- Anonyymi
Kaverin kihlattu Tiia oli sattumalta lenkillä, ja kyseli kelpaisiko seura? No kelpasi!!!
Tiia on ollut aina varsin hillitty käytökseltään, mutta tänään suorastaan kiusoitteli Mua puheillaan ja kireissä lenkkiasusteissaan.
Lopulta jutustelut livahti niin levottomiksi, että vain nappasin Tiiaa kädestä kiinni ja johdatin ulkoilureitiltä viereisen urheilukentän vanhan huoltorakennuksen taakse.
Seurasi räjähtävä ja puolipukeinen pystypano rakennuksen takaseinää vasten!
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335290Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233720Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182214Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2802131Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611259Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116956- 34900
- 196804