Vanhuksen asuttamaan taloon jäi likakaivoon paksu kiinteä lautta päälle. Pystyykö loka-auton putki vetämään kaivoa tyhjäksi tuollaisessa tapauksessa?
Jos ei pysty, miten lauttaa saisi itse hajotettua?
Saunan lattiaviemäri myös vetää huonosti ja tukkeutuu helposti, johtuuko se tuosta lautasta?
Samoin WC-pönttö tukkeutuu usein.
Jos ei itse saa tuota lauttaa hajotettua, niin paljonko tyhjennysyritys perii ylimääräistä, jos joutuvat sitä hajottamaan?
Kova paksu lautta likakaivossa
8
332
Vastaukset 8
- Anonyymi
Kuse siihen lauttaan niin se sulaa. Tai rykäise kunnon tortut lautalle, niin kyllä se siitä.
- Anonyymi
Putkien veto-ongelmat tuskin johtuvat likakaivosta. Luultavasti vettä on käytetty liian vähän. Ensiapuna voi koittaa heittää WC-istuimeen pari kolme ämpärillistä kuumaa vettä nopeassa tahdissa. Kelluva kiintoaines kasautuu likakaivoon ja elää sen pinnan mukaan, sen ei pitäisi vaikeuttaa tyhjennystä. Onko kohteessa umpikaivo vai saostuskaivo, josta vesi valuu jonnekin muualle ?
- Anonyymi
Kiitos vastauksestasi. Se on saostuskaivo.
- Anonyymi
Tuskin on ongelma, kun saostuskaivoa käytetään vähän, siihen pintaan kertyy kovan näköinen pintakerros, mutta se hajoaa helposti ja alla on vettä. Itsekin voi jollakin kepillä sorkkimalla todeta tuon, ei teetä vaikeuksia imuauton pumpulle, imuletku menee siitä läpi ja imu alkaa sen laatan alta, jolloin se hajoaa.
- Anonyymi
Minä veikkaan että paksu kiinteä lautta on betoninen kaivonkansi.
- Anonyymi
Lauttoja harvemmin tehdään betonista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauttoja harvemmin tehdään betonista.
Betonista on tehty veneitä ja isoja proomujakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091320
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 5438
- 52403
- 42400