Vanhuksen asuttamaan taloon jäi likakaivoon paksu kiinteä lautta päälle. Pystyykö loka-auton putki vetämään kaivoa tyhjäksi tuollaisessa tapauksessa?
Jos ei pysty, miten lauttaa saisi itse hajotettua?
Saunan lattiaviemäri myös vetää huonosti ja tukkeutuu helposti, johtuuko se tuosta lautasta?
Samoin WC-pönttö tukkeutuu usein.
Jos ei itse saa tuota lauttaa hajotettua, niin paljonko tyhjennysyritys perii ylimääräistä, jos joutuvat sitä hajottamaan?
Kova paksu lautta likakaivossa
8
240
Vastaukset
- Anonyymi
Kuse siihen lauttaan niin se sulaa. Tai rykäise kunnon tortut lautalle, niin kyllä se siitä.
- Anonyymi
Putkien veto-ongelmat tuskin johtuvat likakaivosta. Luultavasti vettä on käytetty liian vähän. Ensiapuna voi koittaa heittää WC-istuimeen pari kolme ämpärillistä kuumaa vettä nopeassa tahdissa. Kelluva kiintoaines kasautuu likakaivoon ja elää sen pinnan mukaan, sen ei pitäisi vaikeuttaa tyhjennystä. Onko kohteessa umpikaivo vai saostuskaivo, josta vesi valuu jonnekin muualle ?
- Anonyymi
Kiitos vastauksestasi. Se on saostuskaivo.
- Anonyymi
Tuskin on ongelma, kun saostuskaivoa käytetään vähän, siihen pintaan kertyy kovan näköinen pintakerros, mutta se hajoaa helposti ja alla on vettä. Itsekin voi jollakin kepillä sorkkimalla todeta tuon, ei teetä vaikeuksia imuauton pumpulle, imuletku menee siitä läpi ja imu alkaa sen laatan alta, jolloin se hajoaa.
- Anonyymi
Minä veikkaan että paksu kiinteä lautta on betoninen kaivonkansi.
- Anonyymi
Lauttoja harvemmin tehdään betonista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lauttoja harvemmin tehdään betonista.
Betonista on tehty veneitä ja isoja proomujakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696881
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes602394- 562128
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se611251Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3531234- 561224
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384958Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947