Kuinka ihmiset täällä käyttävät pikavaihteita tai "powershift" vaihteistoja (ja onko eri merkeillä suositeltava tehdä eri tavoin)? Ajetaanko vaan "kaasu pohjassa" ja samalla näpytellään vaihteita ylöspäin vai sama mutta vähän pienemmillä kierroksilla vai kevennetäänkö kaasua sopivasti että "töksähtää" mahdollisimman vähän vai käytetäänkö jopa kytkintä? Jossain joskus sanottu että kun sopivasti keventää kaasua ja ei töksähdä niin säästää pakkoja kun eivät pääse luistamaan ja ei tule turhia kuormituspiikkejä voimansiirrolle. Entä hidastettaessa eli hidastetaanko ollenkaan pikavaihteilla vai mieluummin jarruilla? Ajetaanko millälailla yleensäkin eli kiihdytetäänkö/käytetäänkö vaihteita "rallikuskin ottein" vai sopivan rauhallisesti ja ajetaanko maantiellä kaasu pohjassa niin kovaa kuin kulkee vai jollain n.1700 kierroksella niin kuluu polttoainetta vähemmän?
Pikavaihteiden käyttö
Anonyymi-ap
1
330
Vastaukset
- Anonyymi
Kaippa se riippuu minkälaista "powershiftiä" ajaa. Itsellä ei juuri muuta kuin napsautan päälle kun pääsee vauhtiin ja pois kun ei tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939