Kyllä käräjätuomarin pitää olla tyhmä kun määrää kakkua näpistyksestä.
EI mulla muuta.
näpistyksestä vankeutta 60 päivää
6
583
Vastaukset 6
- Anonyymi
Käräjätuomari myönsi syyllisyytensä, mutta kertoi, että hän oli kokematon. Lakia osaamattomille vähän rautalankaa. Rosvo oli jäänyt kiinni yli kymmenestä näpistyksestä. Yksittäinen näpistys on rikos, mistä voidaan tuomita vain sakkoja. Rosvo voidaan tuomita näpistyksistäkin vankilaan, kunhan sen vain osaa perustella. Rosvo, joka lähtee joka aamu kotoaan kauppaan´näpistelemään´ ei ole vain näpistelijä, vaan ammatti-, tai taparikollinen, eli varas. Tuomarin olisi pitänyt perustella tekoja varkautena, eikä näpistyksinä ja tuomita rosvo varkaudesta.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17975863h
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ostanut sähköpörssin osakkeita varmaan.
- Anonyymi
Oikeutta ei pitäisi lainkaan ymmärtää toisin että vain käymään. Oikeuden on toteuduttava kuten on kirjoitettu, eihän siitä muuten saa lakiakaan. Ei ikinä.
- Anonyymi
Tuomioistuimet tulkitsevat lakeja. Maan ylin tulkitsija on KKO, jonka tulkintaan jokaisen on tyydyttävä.
- Anonyymi
Ennen "näpisteliältä" katkaistiin käsi kirveellä.
Nyt rehelliseltä kauppiaalta saa varastaa tavaraa ihan yhteiskunnan tuella, on tää hieno maa Suomi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022122Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109687