Eloriehassa huono bändi

Anonyymi-ap

Oli iso taphtuma tuo elorieha. Muuten oikein hyvä ja hieno tapahtuma ja hirveästi kojuja ja kaikkea, mutta miksi siellä oli niin kertakaikkisen huono bändi soittamassa. Bändin oli kaiketi illaan pääesiintyjä, mutta varsinkin se tukevahko laulajapoika oli tosi surkea. Kyseessä kai joka kesäinen tapahtuma, toivottavasti ensi vuonna parempi bändi.

34

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai vaivauduit lähteä ihan eloriehaan arvosteleen ihmisiä. Katsopas itse peiliin miltä näytät.

    • Anonyymi

      Pysy siellä tynnyrissäs erakko jos ei miellytä

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa joku elorieha. Onko erakko jos ei mene kosken suuren tapahtumaan eloriehaan. Ei mulle ole siellä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kiinnostaa joku elorieha. Onko erakko jos ei mene kosken suuren tapahtumaan eloriehaan. Ei mulle ole siellä mitään.

        Diu diu pus pus 😘


    • Anonyymi

      Jätä tuo toisten haukkuminen. Sullako on sit ulkonäköä vai

      • Anonyymi

        Äkissä on lähinnä kokkelirieha


      • Anonyymi

        On sillä, finniselkä, pien muna, juo energiajuomia, ja edelleen äitinsä elättää sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä, finniselkä, pien muna, juo energiajuomia, ja edelleen äitinsä elättää sitä

        Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi reppanaa


    • Anonyymi

      Ja taas, mene itse esiintymään sinne taikinaperse.

      Aina löytyy jotakin kitinää oli tapahtuma mikä vaan.

      Ei , mutta koiratapahtumat taitaakin olla hyviä koska koirat....
      Eli kuulut siis siihen porukkaan, joka tykkää kun koira nuolee naamaasi kun on ensin nuollut paskasta persettään 😂

      • Anonyymi

        Miks menisin? En oo mikään laulaja. Miten koirat liittyy tähän? Kuka tyhmä edes antaa koiran nuolla naamaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks menisin? En oo mikään laulaja. Miten koirat liittyy tähän? Kuka tyhmä edes antaa koiran nuolla naamaansa.

        Esim sinä, oot tyhmä ja ruma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim sinä, oot tyhmä ja ruma

        Sinä olet ruma ja tyhmä kun menit eloriehaan. Sääli sun jälkikasvua,jos sellaista löytyy. Tollanen muka vanhempi. Tosi hyvä esimerkki


      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät kaksjalkanen piski wuf wuf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet ruma ja tyhmä kun menit eloriehaan. Sääli sun jälkikasvua,jos sellaista löytyy. Tollanen muka vanhempi. Tosi hyvä esimerkki

        En kyllä eloriehassa ollu, kun olin mökillä.

        Kannattais varmaan noihin harhoihin pyytää parempi lääkitys, kyllä se kela maksaa


    • Anonyymi

      Parempi bändi oli kuin iankaikkinen harmonikkaorkesteri solisteineen tai louskuttajat.Kerrankin nuoremmille jotain.

      • Anonyymi

        Äki...kierrä se kaukaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äki...kierrä se kaukaa

        Asut kuitenkin itse vielä täällä


      • Anonyymi

        Tuo on täyttä totta.Voisivat vaihtaa kappaleita ja solisteja paremmiksi ovat kaikki epävireisiä.


    • Anonyymi

      Pitkäveteinen tapahtuma, kai oli tarkoitettu jotta naapurit ja tutut tapaa toisensa kerran vuodessa.

      Totta, tuo pieni poika jolla oli jo neste noussut nuppiin oli huono laulaja. Olisivat antaneet sen tytön laulaa, oli parempi ääni. Mutta ehkä tämä pieni mu***nen on joku paikallisten "julkkisten" lapsi joka myös luulee olevansa tähti jo syntyessään.

      • Anonyymi

        Sinulla se pissi virtaa korvien välissä ja cacca tekee patoja


    • Anonyymi

      Kaupungin kojulla taas kaikenlaista roinaa tarjolla, no heijastin on tietty hyvä juttu. Pieni lamppu. Kysyttiin miksei ole takavaloa kun se on nykyään pakollinen. Hankkisivat sellaisen kun rahaa on kaikenlaisiin hiirimattoihin ja hyrriin. Pyörän takavalo olisi kuitenkin asiaa.
      Se minipoika oli epävireinen.

    • Anonyymi

      Hinta ratkaisee ostetaan halpa bändi niin saadaan halpaa ja tuon tasoista esitystä.
      Onko tuo sitten ihmisten arvostamista kun ostajana on Keskisuomalaisen konserni .

      • Anonyymi

        Liekö näille mitään on mitään maksettu.


    • Anonyymi

      Hyvä tapahtuma mutta liian ahtaasti oli kojut vierekkäin.. tilaa olisi ollut

    • Anonyymi

      Varmaan se bändi oli itse tarjoutunut tapahtumaan, mutta ikävä kyllä halvalla ei saa hyvää. Tosin se nuori nainen on todella lahjakas, olis saanut laulaa kaikki kappaleet, kun ei se pullero oikein osannut.

    • Anonyymi

      Aivan loistava tapahtuma. Tämmösiä voisi olla vaikka kerran kuussa

    • Anonyymi

      Täyttä sontaa oli koko masentava juhla

    • Anonyymi

      Metrilakukauppiaita joka nurkalla. Puoluekojuja, silti kukaan ei tarjoillut kahvia. Reenille olisi pitänyt täyttää kortti. Ei kiitos. Ja ei kiitos tälle surkeelle tapahtumalle.
      Liekö tuo Toimilaiva ollut megaristeily kun sinne oikein jonotettiin.
      Saattoihan ne pojat siinä bändissä osata soittaa mutta olisivat antaneet sen tytön laulaa. Mutta tyrkkytapin oli päästävä esiintymään.

      • Anonyymi

        Toimilaivan risteily on kauheaa rahastusta.


    • Anonyymi

      Ai semmoinen rieha oli jo. Mikäs yhtye siellä sitten esiintyi ja oliko punalippukojut hyvällä paikalla ?

    • Anonyymi

      Joku amisbändi.

    • Anonyymi

      Hyvä perhetapahtuma. Kaikkia ei voi mielyttää. Silloin kannattaa jättää menemättä. Porukkaa oli paljon ja keli loistava. Pelkkää hymyä oli porukalla.

    • Anonyymi

      Eloriehan johtaja tässä hei. Sitä lihavaa poikaa ei sitten päästetä enää laulamaan eloriehaan, on tullut niin paljon palautetta että teimme tämmöisen päätöksen.

    • Anonyymi

      Onpa kerrankin hyvä johtaja, ottaa heti ohjat kätösiinsä. Ei mitään hyssyttelyä ja mussutusta. Kerrasta poikki ja seuraavana vuonna laatua pöytään. Esimerkkiä työpaikoille.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe