Paremmat ravintolat

Anonyymi-ap

26

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noista ravintoloista olen käynyt vain Playa del Inglesin pihviravintola Karhussa.

      • Anonyymi

        Samoin minä ja kaverini. Hurautamme täältä hoitokodista rollaattoreillamme sinne useita kertoja päivässä.


      • Anonyymi

        Karhua ei löytynyt tuosta listasta, en käy pihvipaikoissa enkä myöskään suomibaareissa.

        Paikaksi näyttää valikoituvan Las Palmas koska siellä oli aika monta tuon listan ravintolaa. Illallisen hinta 40 € - 100 €. Hyvä lounas 50 €.


    • Anonyymi

      Älkää välittäkö noista rollaattorijutuista. Sama häiriintynyt henkilö aina kertoo hoitokoti ja rollaattori-tarinoitaan täällä. Kaveri pitäisi saada oikeaan hoitoon mutta ilmeisesti vapaana vaan kulkee..

      Joka tapauksessa jo edellä mainittu Pihviravintola Karhu loistavine viineineen sekä maailmanluokan ambientteineen kutsuu kaikki kulinaristit luokseen - ikään ja sukupuoleen katsomatta.

      Karhussa käynti on joka sentin arvoinen. Hintataso on matala erittäin korkeaan laatuun verrattuna.

      Bon Appétit!

      • Anonyymi

        Olet sinä eläkepappa kyllä ihan mahoton pappa.


      • Anonyymi

        Kyllä karhubaari pihveineen on meidänkin suosiossa.
        Hurautamme sinne rollaattoreillamme joka päivä ensin aamiaiselle, sitten lounaalle, päivälliselle ja vielä iltapalalle.
        Osastonhoitaja laittoi ruokalan ovelle hienon kyltin jossa lukee "karhubaari".

        Terv. Niuvanniemeläiset


    • Anonyymi

      Kasbahin Sultan Kebap ravintolan terassilla tulee aina nautittua
      kuuluisat makkaraperunat.

    • Anonyymi

      Karhu on kolmen misselin tähden ruoka ravintola. Huikea paikka.

      • Anonyymi

        Minä suosin mieluummin Kuparipannubaaria. Pannun uudella makkaraperunakäristimellä tulee rapeita pottuja.
        Oma suosikkini on pannun maukkaat makkaraperunat sinappihunnulla.
        Oikein muutahan karaokebaari Kuparipannusta ei saa. Ei heillä ole keittiötä siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä suosin mieluummin Kuparipannubaaria. Pannun uudella makkaraperunakäristimellä tulee rapeita pottuja.
        Oma suosikkini on pannun maukkaat makkaraperunat sinappihunnulla.
        Oikein muutahan karaokebaari Kuparipannusta ei saa. Ei heillä ole keittiötä siellä.

        eikö se mennytkään konkkaan se Pannu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö se mennytkään konkkaan se Pannu?

        Ei mennyt, anteeksi sanoin väärän ravintolan menneen konkkaan. Karhubaarihan se konkurssin tehnyt baari olikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö se mennytkään konkkaan se Pannu?

        Vaikea sanoa kun en käy baareissa. Käyn vain aidoissa ruokaravintoloissa kuten pihviravintola Karhussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa kun en käy baareissa. Käyn vain aidoissa ruokaravintoloissa kuten pihviravintola Karhussa.

        Hyvä valinta ruokaravintolaksi tuo pihviravintola Karhu


    • Anonyymi

      En käy Michelin ravintoloissa.
      Käyn Continental ja Kumho ravintoloissa, myös Good Year menettelee.

      • Anonyymi

        Kannattaa kokeilla gourmet ruoka ravintola karhua kun käytte kran kanarian saarilla. Ette pety sillä se on kanarian saarten paras ruoka ravintola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla gourmet ruoka ravintola karhua kun käytte kran kanarian saarilla. Ette pety sillä se on kanarian saarten paras ruoka ravintola.

        Kyllä Kuparipannu on parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Kuparipannu on parempi.

        Sehän meni konkurssiin jo aikaa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän meni konkurssiin jo aikaa sitten.

        Kovin huonot vaihtoehdot, konkurssissa oleminen ja toisena ravintola jota ei ole vuosiin ollut toiminnassa.
        Suositaan espanjalaisia ravintoloita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin huonot vaihtoehdot, konkurssissa oleminen ja toisena ravintola jota ei ole vuosiin ollut toiminnassa.
        Suositaan espanjalaisia ravintoloita.

        Minä taas suosin gourmet ruoka ravintola karhua. Maukkaan pihvi ateriat ja kattava viini lista takaavat lomalle täydellisen elämyksen. Kannattaa koeajaa karhu ennen kulmien kollien koeajoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas suosin gourmet ruoka ravintola karhua. Maukkaan pihvi ateriat ja kattava viini lista takaavat lomalle täydellisen elämyksen. Kannattaa koeajaa karhu ennen kulmien kollien koeajoa.

        Kanarian kahelin huumoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas suosin gourmet ruoka ravintola karhua. Maukkaan pihvi ateriat ja kattava viini lista takaavat lomalle täydellisen elämyksen. Kannattaa koeajaa karhu ennen kulmien kollien koeajoa.

        Samoin käyn lähes päivittäin kyseisessä jo yli kolme vuotta sitten lopetetussa baarissa.


    • Anonyymi

      Mikä on paras paikka etsiä miehenä mies seuraa inglesin vehreässä paratiisissa. Kukaa osaisi neuvoa uutta inglesin matkaajaa.

    • Anonyymi

      kovin täällä on Karhua suosittu tietyissä homppelipiireissä. itse en tiedä kun ala ei kuulu omaan harrastuspiiriini.

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta, minä en ole niitä "parempia" ihmisiä.

      • Anonyymi

        Onko se antiikki vai eläke pappa kun nostelee näitä vanhoja.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3852
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      119
      1514
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      272
      1358
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1319
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1204
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1111
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1078
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1061
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      57
      1001
    Aihe