Onko kukaan käynyt syömässä missään näistä ravintoloissa? https://guide.michelin.com/fi/en/restaurants?q=Canarias
Paremmat ravintolat
26
1049
Vastaukset
- Anonyymi
Noista ravintoloista olen käynyt vain Playa del Inglesin pihviravintola Karhussa.
- Anonyymi
Samoin minä ja kaverini. Hurautamme täältä hoitokodista rollaattoreillamme sinne useita kertoja päivässä.
- Anonyymi
Karhua ei löytynyt tuosta listasta, en käy pihvipaikoissa enkä myöskään suomibaareissa.
Paikaksi näyttää valikoituvan Las Palmas koska siellä oli aika monta tuon listan ravintolaa. Illallisen hinta 40 € - 100 €. Hyvä lounas 50 €.
- Anonyymi
Älkää välittäkö noista rollaattorijutuista. Sama häiriintynyt henkilö aina kertoo hoitokoti ja rollaattori-tarinoitaan täällä. Kaveri pitäisi saada oikeaan hoitoon mutta ilmeisesti vapaana vaan kulkee..
Joka tapauksessa jo edellä mainittu Pihviravintola Karhu loistavine viineineen sekä maailmanluokan ambientteineen kutsuu kaikki kulinaristit luokseen - ikään ja sukupuoleen katsomatta.
Karhussa käynti on joka sentin arvoinen. Hintataso on matala erittäin korkeaan laatuun verrattuna.
Bon Appétit!- Anonyymi
Olet sinä eläkepappa kyllä ihan mahoton pappa.
- Anonyymi
Kyllä karhubaari pihveineen on meidänkin suosiossa.
Hurautamme sinne rollaattoreillamme joka päivä ensin aamiaiselle, sitten lounaalle, päivälliselle ja vielä iltapalalle.
Osastonhoitaja laittoi ruokalan ovelle hienon kyltin jossa lukee "karhubaari".
Terv. Niuvanniemeläiset
- Anonyymi
Kasbahin Sultan Kebap ravintolan terassilla tulee aina nautittua
kuuluisat makkaraperunat. - Anonyymi
Karhu on kolmen misselin tähden ruoka ravintola. Huikea paikka.
- Anonyymi
Minä suosin mieluummin Kuparipannubaaria. Pannun uudella makkaraperunakäristimellä tulee rapeita pottuja.
Oma suosikkini on pannun maukkaat makkaraperunat sinappihunnulla.
Oikein muutahan karaokebaari Kuparipannusta ei saa. Ei heillä ole keittiötä siellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä suosin mieluummin Kuparipannubaaria. Pannun uudella makkaraperunakäristimellä tulee rapeita pottuja.
Oma suosikkini on pannun maukkaat makkaraperunat sinappihunnulla.
Oikein muutahan karaokebaari Kuparipannusta ei saa. Ei heillä ole keittiötä siellä.eikö se mennytkään konkkaan se Pannu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö se mennytkään konkkaan se Pannu?
Ei mennyt, anteeksi sanoin väärän ravintolan menneen konkkaan. Karhubaarihan se konkurssin tehnyt baari olikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö se mennytkään konkkaan se Pannu?
Vaikea sanoa kun en käy baareissa. Käyn vain aidoissa ruokaravintoloissa kuten pihviravintola Karhussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sanoa kun en käy baareissa. Käyn vain aidoissa ruokaravintoloissa kuten pihviravintola Karhussa.
Hyvä valinta ruokaravintolaksi tuo pihviravintola Karhu
- Anonyymi
En käy Michelin ravintoloissa.
Käyn Continental ja Kumho ravintoloissa, myös Good Year menettelee.- Anonyymi
Kannattaa kokeilla gourmet ruoka ravintola karhua kun käytte kran kanarian saarilla. Ette pety sillä se on kanarian saarten paras ruoka ravintola.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kokeilla gourmet ruoka ravintola karhua kun käytte kran kanarian saarilla. Ette pety sillä se on kanarian saarten paras ruoka ravintola.
Kyllä Kuparipannu on parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Kuparipannu on parempi.
Sehän meni konkurssiin jo aikaa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän meni konkurssiin jo aikaa sitten.
Kovin huonot vaihtoehdot, konkurssissa oleminen ja toisena ravintola jota ei ole vuosiin ollut toiminnassa.
Suositaan espanjalaisia ravintoloita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin huonot vaihtoehdot, konkurssissa oleminen ja toisena ravintola jota ei ole vuosiin ollut toiminnassa.
Suositaan espanjalaisia ravintoloita.Minä taas suosin gourmet ruoka ravintola karhua. Maukkaan pihvi ateriat ja kattava viini lista takaavat lomalle täydellisen elämyksen. Kannattaa koeajaa karhu ennen kulmien kollien koeajoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas suosin gourmet ruoka ravintola karhua. Maukkaan pihvi ateriat ja kattava viini lista takaavat lomalle täydellisen elämyksen. Kannattaa koeajaa karhu ennen kulmien kollien koeajoa.
Kanarian kahelin huumoria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas suosin gourmet ruoka ravintola karhua. Maukkaan pihvi ateriat ja kattava viini lista takaavat lomalle täydellisen elämyksen. Kannattaa koeajaa karhu ennen kulmien kollien koeajoa.
Samoin käyn lähes päivittäin kyseisessä jo yli kolme vuotta sitten lopetetussa baarissa.
- Anonyymi
Mikä on paras paikka etsiä miehenä mies seuraa inglesin vehreässä paratiisissa. Kukaa osaisi neuvoa uutta inglesin matkaajaa.
- Anonyymi
kovin täällä on Karhua suosittu tietyissä homppelipiireissä. itse en tiedä kun ala ei kuulu omaan harrastuspiiriini.
- Anonyymi
Ei kiinnosta, minä en ole niitä "parempia" ihmisiä.
- Anonyymi
Onko se antiikki vai eläke pappa kun nostelee näitä vanhoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä702351Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721772Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711450Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2521418- 831252
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701195- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3411150