Outoa touhua täällä!

Utelias

Olen muutaman päivän ajan yrittänyt "tulla sisään" tälle palstalle. Mutta on perin kummallista touhua! Ilmeisesti täällä on joitakin nimimerkkejä (esim. "Maron", "Pirre" ym.) joilla on vakiystävät ja he puhuvat omaa kieltään. Ei siihen niin vain tulla sisään! Vaikka "maron" toivottikin! Objektiivinen, älyllinen, hauskakin keskustelu - missä se on??? Tällä linjalla on tiukkapipot vastaan humoristit ja löysäilijät.
Todella sorry!

27

1442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n52

aloittaisit toivomasi keskustelun niin minä voisin ottaa vaikka oppia.
      Eikö siinä olisi hyvä alku?

• Että

tällä palstalla on liian paljon piikittelyä ja irvimistä. Asiallinen, luova, hauskakin keskustelu on tipotiessään. Minä olen yrittänyt aloittaa joitakin keskusteluja - melko kehnolla tuloksella... Kun löytäisi sen "jyvän" akanien joukosta!

• n52
        Että kirjoitti:

tällä palstalla on liian paljon piikittelyä ja irvimistä. Asiallinen, luova, hauskakin keskustelu on tipotiessään. Minä olen yrittänyt aloittaa joitakin keskusteluja - melko kehnolla tuloksella... Kun löytäisi sen "jyvän" akanien joukosta!

jos vielä kerran yksi uusi keskusteluyritys,vai?

• Kiits!
        n52 kirjoitti:

jos vielä kerran yksi uusi keskusteluyritys,vai?

Kiitos empatiasta! Olen jotenkin turhautunut koko juttuun. Ehkä myöhemmin..
        Levollista yötä - menen nukkumaan! Kiitos sinulle!

• n52
        Kiits! kirjoitti:

Kiitos empatiasta! Olen jotenkin turhautunut koko juttuun. Ehkä myöhemmin..
        Levollista yötä - menen nukkumaan! Kiitos sinulle!

jospa uusitaan yritys joskus.

• maron

mukaa, kun tulee noihin rauhallisiin ketjuihin ja kirjoittelee jotakin. On aika vaikea kenellekään uudelle kirjoittaa, ellei hän kirjoittele myös. Voit kirjoittaa ihan mitä vain, mutta nuo provokirjoitukset(eli toisten arvostelemiset ja haukkumiset) saavat kyllä täällä karvat pystyyn vähän joka kirjoittajalta.
      Uuuden nikin tulo palstalle on nyt aika hankala prosessi, johtuen parista puskasta huutelevasta tyypistä, jotka vaihtavat nimimerkkiä ja ilmestyvät haukkumaan milloin minkäkin puskan takaa. Joten uudelta kirjoittajalta vaaditaan paljon enemmän sisua ja kärsivällisyyttä ja kirjoittelua´, että uskotaan hänen todellakin olevan uusi, eikä sekoitetta muihin huutelijoihin. Ja rekisteröity nikki on aina helpompi kuin mikä tahansa nimimerkki joka vaihtuu koko ajan, ja jota myös nuo puska-huutelijat mielellänsä ottavat käyttöönsä.
      Mutta alku on valitettavasti nyt vaikeaa, mutta uskoisin silti kenen tahansa pääsevän mukaan kohtalaisen helposti, ellei heti ensimmäisessä kirjoituksessaan hauku muita , ja katsoo ettei aloita tappeluketjusta.
      Se että puhumme välillä omista asioistamme on ihan luonnollista, niinhän muutkit tuttavat keskenään tekevät, ja siihen keskusteluun saa kyllä tulla mukaan, vain kirjoittamalla asiallinen kirjoitus. Ei tarvitse olla mikään huippukirjoittaja,,enkä minä ole kovinkaan ilkeä ihminen vaikka noissa tappeluketjuissa niin annan ymmärtääkin. Joskus vain alkaa suututtamaan kun ihan rauhallisetkin ketjut pilataan tulemalla huutelemaan ja kertomaan kuinka tyhmiä ja etovia kirjoituksia kirjoitamme.
      Silloin on myöskin sallittua puolustautua, mutta me olemme kuitenkin VAIN VIRTUAALIMAAILMASSA joten ihmettelen esimerkiksi ajomiehen viimeistä kirjoitusta minulle eilen jossa hä kiljui inhoavansa minua ja olen etova ja kaikea muuta mukavaa. Minä en ainakaan häntä inhoa, enkä pidä etovana - enhän edes tunne häntä oikeasti, joillekin vain ottaa niiiin koville hävitä sanasota, ja varsinkin kun häviää naiselle;))
      Älyllistä keskustelua on täältä vaikeampi löytää, mutta itse hyvillä aloituksilla saa ihmeitäkin välillä aikaiseksi.
      Esimerkkinä TR.maalari, joka osaa kirjoittaa hyviä ja ajattelemisen arvoisia aloituksia. ja löytyy täältä muitakin samatasoisia kirjoittajia.

• Pielus

Sain kyllä hiukan negatiivista vastetta,mutta ei kai se nyt niin vakaa ollut.En ole edes kerennyt kirjoittelemaan,mutta luin kyllä tuolta noita perin ikäviltä tuntuneita yhteenottoja,sarjassamme voittajat vastaan häviäjät.Onkohan palstan valvoja ne vienyt, kun eivät onneksi ole enää näkyvillä.Eivätkä ne kuulukaan keskustelupalstoille.Voisivat perustaa oman palstan vaikka Me Häiriköt palstana.Kylläkin minäkään en ole paljon kirjoitellu, kun vapaa-aikaa ei ole paljon.On oltava valmiudessa työn takia.Vapaa-aikana on kaikenlaista käsitöistä liikunnallisiin juttuihin.Kunhan ei orastavat nivelkivut vaan saisi selkävoittoa.No mutta sepä on sitten sen ajan suruja.Tai voihan sen kääntää positiiviseksikin puoleksi,on vapaa-aikaa enempi. Nyt on tulossa meillepäin kaunis ilma.Aurinko paistaa,eikä pilvenhattaraa taivaalla,mitä nyt vähän tuulee.Mutta tuulihan vie viimeöisen rankkasateen kosteuden pois.Ulkoilemaan olisi rarkous lähteä, kunhan vaan saisin laiskuudelta niskat nurin.Siinäpä onkin tekemistä,saas nähdä kumpi voittaa,laiskuus vai vireys.

Hyvää päivän jatkoa kaikille tasapuolisesti.

• ja "rauhallisia ketjuj...

Kuka sen määrää mitä missäkin ketjussa saa kirjoittaa?
        Rasittavinta täällä on eräät vainoharhaiset jotka jankuttavat ja muistelevat vanhoja,miksi ei voi suhtautua ennakkoluulottomasti uusiin,yhtä hyvin ne "puskailijat" voivat olla vakinikkejä!

• juuri

keskinäisten kehujen kerho/kehuja kerjäävät

• maron
        juuri kirjoitti:

keskinäisten kehujen kerho/kehuja kerjäävät

liian vakavasti, useimmiten nämä kehujat kirjoittavat huumorilla nämä itsensä kehumiset. Jos joku ne vakavasti ottaa niin eihän sille sitten mitään voi. Nikin takana me olemme kaikki kuitenkin ihmisiä. Juuri se jota inhoat palstalla eniten saattaa olla omassa elämässään ihan mukava tyyppi. Tai hän saattaa olla jopa paras ystäväsi - eihän meitä nikin takaa kukaan tunnista.
        En usko että meista kukaan täällä mitään kehuja on kerjäämässä.
        Itse kirjoitan jonkinverran omasta elämästäni ja jos se on kehumista niin sitten voin vain pahoitella jos jollakin muulla menee huonommin.
        Nämä tappeluketjussa heitetyt omakehut ovat yleensä huumoria, toisen ärsyttämiseksi.
        Ja näyttää se ärsyttäminen hyvin tehoavan:))
        Olen sitä mieltä, että tappeluketjuihin ei ketään pakoteta osallistumaan, jos sinne tulee se on omalla vastuulla kuinka paljon sontaa niskaansa saa - jokainen ketjuihin osallistunut on saman kuorman saanut. Jo kirjoittaessaan ketjuun osallistuu myös tappeluun.
        Jos ei tappelua halua on muitakin vaihtoehtoja palstalla, vaikka niihinkin kyllä provoja heitellään, mutta silloin on paras olla vastaamatta.

• Ja toivon
        maron kirjoitti:

liian vakavasti, useimmiten nämä kehujat kirjoittavat huumorilla nämä itsensä kehumiset. Jos joku ne vakavasti ottaa niin eihän sille sitten mitään voi. Nikin takana me olemme kaikki kuitenkin ihmisiä. Juuri se jota inhoat palstalla eniten saattaa olla omassa elämässään ihan mukava tyyppi. Tai hän saattaa olla jopa paras ystäväsi - eihän meitä nikin takaa kukaan tunnista.
        En usko että meista kukaan täällä mitään kehuja on kerjäämässä.
        Itse kirjoitan jonkinverran omasta elämästäni ja jos se on kehumista niin sitten voin vain pahoitella jos jollakin muulla menee huonommin.
        Nämä tappeluketjussa heitetyt omakehut ovat yleensä huumoria, toisen ärsyttämiseksi.
        Ja näyttää se ärsyttäminen hyvin tehoavan:))
        Olen sitä mieltä, että tappeluketjuihin ei ketään pakoteta osallistumaan, jos sinne tulee se on omalla vastuulla kuinka paljon sontaa niskaansa saa - jokainen ketjuihin osallistunut on saman kuorman saanut. Jo kirjoittaessaan ketjuun osallistuu myös tappeluun.
        Jos ei tappelua halua on muitakin vaihtoehtoja palstalla, vaikka niihinkin kyllä provoja heitellään, mutta silloin on paras olla vastaamatta.

että sinäkin jatkossa teet kuten neuvot?

• n52
        Ja toivon kirjoitti:

mitään.Mitens sinä?

• Melko Varma
        Pielus kirjoitti:

Sain kyllä hiukan negatiivista vastetta,mutta ei kai se nyt niin vakaa ollut.En ole edes kerennyt kirjoittelemaan,mutta luin kyllä tuolta noita perin ikäviltä tuntuneita yhteenottoja,sarjassamme voittajat vastaan häviäjät.Onkohan palstan valvoja ne vienyt, kun eivät onneksi ole enää näkyvillä.Eivätkä ne kuulukaan keskustelupalstoille.Voisivat perustaa oman palstan vaikka Me Häiriköt palstana.Kylläkin minäkään en ole paljon kirjoitellu, kun vapaa-aikaa ei ole paljon.On oltava valmiudessa työn takia.Vapaa-aikana on kaikenlaista käsitöistä liikunnallisiin juttuihin.Kunhan ei orastavat nivelkivut vaan saisi selkävoittoa.No mutta sepä on sitten sen ajan suruja.Tai voihan sen kääntää positiiviseksikin puoleksi,on vapaa-aikaa enempi. Nyt on tulossa meillepäin kaunis ilma.Aurinko paistaa,eikä pilvenhattaraa taivaalla,mitä nyt vähän tuulee.Mutta tuulihan vie viimeöisen rankkasateen kosteuden pois.Ulkoilemaan olisi rarkous lähteä, kunhan vaan saisin laiskuudelta niskat nurin.Siinäpä onkin tekemistä,saas nähdä kumpi voittaa,laiskuus vai vireys.

Hyvää päivän jatkoa kaikille tasapuolisesti.

Sinä kirjoitit nätisti ja "tavallisesti". Siitä tuli hyvä mieli.
        Joskus vaan tuntuu, että tällä linjalla on jotain pimeää mukana...Kuten esim. "maronin" täysin käsittämätön haukkuminen ja nimittely! En ymmärrrä!
        Minulla itselläni on noita hitsin nivelvaivoja - päivän hyvä jutska oli, että löysin kunnolliset kengät! Ne maksoi mansikoita, mutta ovat aivan ihanat jalassa ja kun jalka ja kävely sujuu, moni asia on helpompaa, eiks niin? Hyvää jatkoa sinulle!

• maron
        Ja toivon kirjoitti:

haluan - jos haukutaan, niin puolustaudun, jos juuri silloin huvittaa, aina ei huvita tapella.
        Turha valittaa jos itse riitelyn aloittaa.
        Koitapa muistaa myös se.
        Neuvoni on lähinnä niille uusille, jotka eivät vielä tiedä palstan "raadollisuutta".

• siitä että
        maron kirjoitti:

haluan - jos haukutaan, niin puolustaudun, jos juuri silloin huvittaa, aina ei huvita tapella.
        Turha valittaa jos itse riitelyn aloittaa.
        Koitapa muistaa myös se.
        Neuvoni on lähinnä niille uusille, jotka eivät vielä tiedä palstan "raadollisuutta".

vedät joka aihessa esiin vanhoja riitoja

• maron
        siitä että kirjoitti:

vedät joka aihessa esiin vanhoja riitoja

Älä höpötä, itse kiskot esiin kaikki vanhat asiat ja TAAS muistutit niistä - eli kukas se vanhojen kaivelija onkaan :))))))))
        Katsopa peiliin ja pese ensin se peili että näet kunnolla - tuo ihomato myös sieltä peilinnurkasta pois HYI HYI.

• joka aihessa ja palstalla
        maron kirjoitti:

Älä höpötä, itse kiskot esiin kaikki vanhat asiat ja TAAS muistutit niistä - eli kukas se vanhojen kaivelija onkaan :))))))))
        Katsopa peiliin ja pese ensin se peili että näet kunnolla - tuo ihomato myös sieltä peilinnurkasta pois HYI HYI.

otata esiin nämä vainoamisesi ja vanhat aiheet

• Aina mahtuu sekaan joku koiranpaskasta valittaja

• Pirre*

niin ....:DD

• Pirre*

, mutta mitä sanoit, ettäkö et saanut viestiäsi lähtemään, vai..en ymmärtänyt oikein sanomaasi, voisitko tarkentaa?

• Melko Varma

Tuo oli tyhmä kysymys! Kyllä sain viestini lähtemään - mutten "tuulta purjeisiin"! Eli en saanut innostujia. Nyt tarkensin.

• Pirre*
        Melko Varma kirjoitti:

Tuo oli tyhmä kysymys! Kyllä sain viestini lähtemään - mutten "tuulta purjeisiin"! Eli en saanut innostujia. Nyt tarkensin.

teitkö aloituksen ja aiheesi ei kiinnostanut vai mitä meinaat..?

Eikä ollu tyhmä kysymys; kysymykset ei ole koskaan tyhmiä, vastaukset vain...

• Äimistelijä
        Pirre* kirjoitti:

teitkö aloituksen ja aiheesi ei kiinnostanut vai mitä meinaat..?

Eikä ollu tyhmä kysymys; kysymykset ei ole koskaan tyhmiä, vastaukset vain...

Taisin vaihtaa nimimerkkiä. Tällä palstalla on myös aika pimeitä tyyppejä - sinä et kuulu niihin! Minä vaistoan jotain hyvin pimeää ja vaarallistakin...Ei pidä olla sinisilmäinen.
        Voisin kertoa paljonkin aiheesta - mutta en kerro. Oikeestaan en uskalla kertoa...Satun vain tietämään. Saapi nähdä, lähteekö tämäkään?

• Pirre*
        Äimistelijä kirjoitti:

Taisin vaihtaa nimimerkkiä. Tällä palstalla on myös aika pimeitä tyyppejä - sinä et kuulu niihin! Minä vaistoan jotain hyvin pimeää ja vaarallistakin...Ei pidä olla sinisilmäinen.
        Voisin kertoa paljonkin aiheesta - mutta en kerro. Oikeestaan en uskalla kertoa...Satun vain tietämään. Saapi nähdä, lähteekö tämäkään?

äitin sylkköön turvvaan, ei ou mittää hättee..

• maron
        Äimistelijä kirjoitti:

hiipii pimeässä kurkkuusi kiinni terävillä torahampaillaan - veri vain purskahtaa ja taas on yksi uhri saatu liittymään kuolemattomien vampyyrien heimoon:)))))))))))))

• Pirre*
        maron kirjoitti:

hiipii pimeässä kurkkuusi kiinni terävillä torahampaillaan - veri vain purskahtaa ja taas on yksi uhri saatu liittymään kuolemattomien vampyyrien heimoon:)))))))))))))

ihmettelet kun sinulle ei vastata, vampyyri.. Pyyvvä siekkii sylliin ja pussaile märäksi, niin mie tien ilkeilijöille..:)

• maron
        Pirre* kirjoitti:

ihmettelet kun sinulle ei vastata, vampyyri.. Pyyvvä siekkii sylliin ja pussaile märäksi, niin mie tien ilkeilijöille..:)

mun pahiksenrooliini:)))
        Kuka sitten enää mua niin kamalaksi uskoisi, jos pussaamaan alkaisin:)
        Puskikseen kerran kokeilin tuota rakkaustyyliä, niin sain vain rukkaset - masentavaa, ei pahiksen roolista niin vain eroon pääse:)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe