Käyttekö vessassa yleensä koulussa? Kun mun luokalta ei käy kun ihan muutama tyyppi niin onko yleistäkin että vessaa vältellään. Itsekkään en vessaan koulussa mene jos ei ihan pakko ole.
Koulussa vessassa käynti
36
1645
Vastaukset
- Anonyymi
En yleensä ellei sit oo ihan pakkojen pakko et ei jaksa enää pidättää tai pidättely käy voimille. Yleensä vikal tunnil mul on hätä mut jaksan pidätellä sen kotiin. Joskus kun oon tullut kotiin niin mul on ollut ihan kuahee pissahätä et en oo meninannu jaksaa pidättää vessaan asti eli melki tuli housuun, mut jaksoin justiii vessaan.
- Anonyymi
En käy, meen koulumatkalla metsään, puskaan tai roskakatokseen kuselle
- Anonyymi
Roskakatokselle? Voi hitto älkää hyvät ihmiset käykö ku maximissaan jossain mihin muut ei näe ja kävele kuten oja mis puita, kiitos käyttäkää mielummin vessaa
- Anonyymi
Kyl mä aina meen jos vessahätä on, ei meidän koulussa ainakaan vessat nyt niin likaisia ole mut juu itekki kuullu et sitä moni välttelee
- Anonyymi
Jos yksinkertaisesti ei kuseta koulupäivän aikana? Ei muakaan yleensä kusettanut 6 h päivän jälkeen niin etten kotona koulupäivän jälkeen olisi ehtinyt käydä kusella ja kotona olin klo 15 maissa.
Mutta tuo kovasti yksilöllistä, joillakin on pieni rakko ja joillakin isompi. Kyllähän meidänkin luokalla oli joitakin jotka ei käynyt koulupäivän aikana vessassa ja taas sellaisia jotka kävi päivittäin. Ala-asteella kävin todella harvoin vessassa koulussa eli tyyliin pari kertaa vuoden aikana.
Muistan kun seiskalla oli joku ryhmäytymispäivä jolloin meni käytännössä 12 h yhdellä kusella käynnillä. - Anonyymi
Välttelen koulun vessoja ku sieltä kuuluu kaikki äänet
- Anonyymi
Kyllä mun pissat koulupäivän ajalta ja bussimatkat päälle mahtuu hyvin rakkoon vaikka välillä on tosi täynnä
- Anonyymi
Paljonko oikein juot koulupäivinä? Kuinka pitkiä koulupäiviä sulla maksimissaan on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko oikein juot koulupäivinä? Kuinka pitkiä koulupäiviä sulla maksimissaan on?
Kyllä ihan normaalisti juon. Koulupäivä 6 tuntia ja bussimatka 20 min suunta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihan normaalisti juon. Koulupäivä 6 tuntia ja bussimatka 20 min suunta
Sulla taitaa sit olla vaan iso rakko. Millä luokalla olet? Itse joudun juomisen jättään hyvin vähälle koulu aamuina ja koulussakaan en lasia enempää uskalla juoda
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa sit olla vaan iso rakko. Millä luokalla olet? Itse joudun juomisen jättään hyvin vähälle koulu aamuina ja koulussakaan en lasia enempää uskalla juoda
Kyllä se varmaan ihan normaalikokoinen on ja 8-luokalka olen. Sit tietenkin pitää käydä vessassa jos pitää vaihtaa tamponi.
- Anonyymi
Käytän vaippoja koulussa.
- Anonyymi
Käyttekö vessassa pisuaarilla? Mä käyn aina. Jotenkin mahtava fiilis lorottaa siihen pisuaariin
- Anonyymi
Jos vessassa on pakko käydä ja vessassa ei ole muita niin käyn pisuaarilla. Jos vessassa on muita niin käyn kopissa voimakkaalle haisevan pissan takii
- Anonyymi
Mulla oli kerran koulussa vielä yönkin pissat rakossa kun melkein nukuin pommiin ja piti ehtiä bussiin
- Anonyymi
Kävitkö koulussa vessassa ollenkaan vai selvisitkö vielä kotiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävitkö koulussa vessassa ollenkaan vai selvisitkö vielä kotiin?
Kyllä kävin heti kun kun kouluun pääsin.
- Anonyymi
Koulun vessassa solmitut sähkösopimukset käy liiton kermapyllyjen paperista.
- Anonyymi
Silloin kyllä käyn kun liikuntaa tai jokin koe niin ennen.
- Anonyymi
Mä yleensä käyn ainakin kerran mut tän ketjun luettua koitin olla käymättä kertaakaan koulussa vessassa.
Se meni, mutta pidättelin ainakin tunnin pissaa ja kotiin päästyä oli ihan järkky hätä. Asun kerrostalossa ja meinasin hississä pissata hosuun. Onnkes ei tullu muita sinne. Joudun siellä aika näkyvästi pidäättään eli kyykistyyn ja painelee alapäätä.. En kyllä yritä tätä enää jatkossa voi meinaa kastua huosut oli lähellä hississä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä yleensä käyn ainakin kerran mut tän ketjun luettua koitin olla käymättä kertaakaan koulussa vessassa.
Se meni, mutta pidättelin ainakin tunnin pissaa ja kotiin päästyä oli ihan järkky hätä. Asun kerrostalossa ja meinasin hississä pissata hosuun. Onnkes ei tullu muita sinne. Joudun siellä aika näkyvästi pidäättään eli kyykistyyn ja painelee alapäätä.. En kyllä yritä tätä enää jatkossa voi meinaa kastua huosut oli lähellä hississä.Oletko tyttö ja minkä ikäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se meni, mutta pidättelin ainakin tunnin pissaa ja kotiin päästyä oli ihan järkky hätä. Asun kerrostalossa ja meinasin hississä pissata hosuun. Onnkes ei tullu muita sinne. Joudun siellä aika näkyvästi pidäättään eli kyykistyyn ja painelee alapäätä.. En kyllä yritä tätä enää jatkossa voi meinaa kastua huosut oli lähellä hississä.Oliko sulla farkut?
- Anonyymi
Kusen koulumatkalla bussipysäkin takana. Ei viitti mennä likasiin vessoihin.
- Anonyymi
Etkai kuse aina saman pysäkin taakse?
- Anonyymi
Ala-asteella ensimmäsinä päivinä saattoi tulla koulussa kusihätä ja en uskaltanut käydä vessassa ja yhden kerran sen takia kusin housuun. Sen jälkeen kuitenkin hyvin harvoin kusetti koulupäivän aikana. Ihan viimeisillä tunneilla saattoi olla hätä. En käynyt siis vessassa kuin joskus muutaman kerran ala-asteella ja ylä-asteella muutaman kerran, mutta yleensä silloinkin kusetti vain viimeisellä tunnilla. Ammattikoulussa rupesin käymään ruokatunnilla vessassa ihan viimeisinä vuosina.
- Anonyymi
Miten täynnä sulla rakko oli kun et käynyt koulussa vessassa? Kävitkö luokkaretkellä veskissä?
- Anonyymi
Meillä kerimäellä ylä asteella ei välitunnilla voinut käydä vessassa kun siellä oli kovat jätkiä olisi saanut turpaansa, ei kyllä ihme kusettanut kertaakaan koulupäivän aikana, kävin sitten kotona, muuten olisi pitänyt laskea housuun kun opettajat ei olisi laskeneet vessaan.
- Anonyymi
WC
Se on valvomaton ja pelottava paikka, jossa kaikki vaarat vaanivat.
EHDOTTOMASTI KAIKKIIN VESSOIHIN KAMERAVALVONTA.
Nurkille kusijat ja paskantajat. - Anonyymi
Itse en koulussa vessassa käy. Juon vaan pakollisen määrän koulussa joten selviän kotiin hyvin vaikka välillä hätä onkin. Olen amiksen ekalla
- Anonyymi
Miten kova hätä sulla on kun kotiin pääsen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ainakin välillä niin täynnä että aina ei lähde tulemaan pissa heti lainkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olen eka koulussa yli 7h ja päälle matkat niin kyllä hätä yleensä kova on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun olen eka koulussa yli 7h ja päälle matkat niin kyllä hätä yleensä kova on
Eikö kannattais käydä koulupäivän päätyttyä tai välitunnilla kusella? Kun selkeästi kivempaa mennä matkatkin sitten kun täydellä rakolla kävely ja matkustaminen aika inhottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kannattais käydä koulupäivän päätyttyä tai välitunnilla kusella? Kun selkeästi kivempaa mennä matkatkin sitten kun täydellä rakolla kävely ja matkustaminen aika inhottavaa.
Kyllähän se helpottaisi oloa mut jotenkin sitä vaan aina pidättää kumminkin kotiin asti.
- Anonyymi
Itse käyn aina joskus. Yleensä aina vessa on vetämättä joka vähentää halua mennä koulussa vessaan. Onko täällä porukkaa jotka jättää koulussa vessan vetämättä tarkoituksella
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316