Koulussa vessassa käynti

Anonyymi-ap

Käyttekö vessassa yleensä koulussa? Kun mun luokalta ei käy kun ihan muutama tyyppi niin onko yleistäkin että vessaa vältellään. Itsekkään en vessaan koulussa mene jos ei ihan pakko ole.

36

1272

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En yleensä ellei sit oo ihan pakkojen pakko et ei jaksa enää pidättää tai pidättely käy voimille. Yleensä vikal tunnil mul on hätä mut jaksan pidätellä sen kotiin. Joskus kun oon tullut kotiin niin mul on ollut ihan kuahee pissahätä et en oo meninannu jaksaa pidättää vessaan asti eli melki tuli housuun, mut jaksoin justiii vessaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­­N­­y­­­m­­­f­o­­­m­­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179774852

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      En käy, meen koulumatkalla metsään, puskaan tai roskakatokseen kuselle

      • Anonyymi

        Roskakatokselle? Voi hitto älkää hyvät ihmiset käykö ku maximissaan jossain mihin muut ei näe ja kävele kuten oja mis puita, kiitos käyttäkää mielummin vessaa


    • Anonyymi

      Kyl mä aina meen jos vessahätä on, ei meidän koulussa ainakaan vessat nyt niin likaisia ole mut juu itekki kuullu et sitä moni välttelee

    • Anonyymi

      Jos yksinkertaisesti ei kuseta koulupäivän aikana? Ei muakaan yleensä kusettanut 6 h päivän jälkeen niin etten kotona koulupäivän jälkeen olisi ehtinyt käydä kusella ja kotona olin klo 15 maissa.

      Mutta tuo kovasti yksilöllistä, joillakin on pieni rakko ja joillakin isompi. Kyllähän meidänkin luokalla oli joitakin jotka ei käynyt koulupäivän aikana vessassa ja taas sellaisia jotka kävi päivittäin. Ala-asteella kävin todella harvoin vessassa koulussa eli tyyliin pari kertaa vuoden aikana.

      Muistan kun seiskalla oli joku ryhmäytymispäivä jolloin meni käytännössä 12 h yhdellä kusella käynnillä.

    • Anonyymi

      Välttelen koulun vessoja ku sieltä kuuluu kaikki äänet

    • Anonyymi

      Kyllä mun pissat koulupäivän ajalta ja bussimatkat päälle mahtuu hyvin rakkoon vaikka välillä on tosi täynnä

      • Anonyymi

        Paljonko oikein juot koulupäivinä? Kuinka pitkiä koulupäiviä sulla maksimissaan on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko oikein juot koulupäivinä? Kuinka pitkiä koulupäiviä sulla maksimissaan on?

        Kyllä ihan normaalisti juon. Koulupäivä 6 tuntia ja bussimatka 20 min suunta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihan normaalisti juon. Koulupäivä 6 tuntia ja bussimatka 20 min suunta

        Sulla taitaa sit olla vaan iso rakko. Millä luokalla olet? Itse joudun juomisen jättään hyvin vähälle koulu aamuina ja koulussakaan en lasia enempää uskalla juoda


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla taitaa sit olla vaan iso rakko. Millä luokalla olet? Itse joudun juomisen jättään hyvin vähälle koulu aamuina ja koulussakaan en lasia enempää uskalla juoda

        Kyllä se varmaan ihan normaalikokoinen on ja 8-luokalka olen. Sit tietenkin pitää käydä vessassa jos pitää vaihtaa tamponi.


    • Anonyymi

      Käytän vaippoja koulussa.

    • Anonyymi

      Käyttekö vessassa pisuaarilla? Mä käyn aina. Jotenkin mahtava fiilis lorottaa siihen pisuaariin

      • Anonyymi

        Jos vessassa on pakko käydä ja vessassa ei ole muita niin käyn pisuaarilla. Jos vessassa on muita niin käyn kopissa voimakkaalle haisevan pissan takii


    • Anonyymi

      Mulla oli kerran koulussa vielä yönkin pissat rakossa kun melkein nukuin pommiin ja piti ehtiä bussiin

      • Anonyymi

        Kävitkö koulussa vessassa ollenkaan vai selvisitkö vielä kotiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö koulussa vessassa ollenkaan vai selvisitkö vielä kotiin?

        Kyllä kävin heti kun kun kouluun pääsin.


    • Anonyymi

      Koulun vessassa solmitut sähkösopimukset käy liiton kermapyllyjen paperista.

    • Anonyymi

      Silloin kyllä käyn kun liikuntaa tai jokin koe niin ennen.

      • Anonyymi

        Mä yleensä käyn ainakin kerran mut tän ketjun luettua koitin olla käymättä kertaakaan koulussa vessassa.
        Se meni, mutta pidättelin ainakin tunnin pissaa ja kotiin päästyä oli ihan järkky hätä. Asun kerrostalossa ja meinasin hississä pissata hosuun. Onnkes ei tullu muita sinne. Joudun siellä aika näkyvästi pidäättään eli kyykistyyn ja painelee alapäätä.. En kyllä yritä tätä enää jatkossa voi meinaa kastua huosut oli lähellä hississä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä yleensä käyn ainakin kerran mut tän ketjun luettua koitin olla käymättä kertaakaan koulussa vessassa.
        Se meni, mutta pidättelin ainakin tunnin pissaa ja kotiin päästyä oli ihan järkky hätä. Asun kerrostalossa ja meinasin hississä pissata hosuun. Onnkes ei tullu muita sinne. Joudun siellä aika näkyvästi pidäättään eli kyykistyyn ja painelee alapäätä.. En kyllä yritä tätä enää jatkossa voi meinaa kastua huosut oli lähellä hississä.

        Oletko tyttö ja minkä ikäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä yleensä käyn ainakin kerran mut tän ketjun luettua koitin olla käymättä kertaakaan koulussa vessassa.
        Se meni, mutta pidättelin ainakin tunnin pissaa ja kotiin päästyä oli ihan järkky hätä. Asun kerrostalossa ja meinasin hississä pissata hosuun. Onnkes ei tullu muita sinne. Joudun siellä aika näkyvästi pidäättään eli kyykistyyn ja painelee alapäätä.. En kyllä yritä tätä enää jatkossa voi meinaa kastua huosut oli lähellä hississä.

        Oliko sulla farkut?


    • Anonyymi

      Kusen koulumatkalla bussipysäkin takana. Ei viitti mennä likasiin vessoihin.

      • Anonyymi

        Etkai kuse aina saman pysäkin taakse?


    • Anonyymi

      Ala-asteella ensimmäsinä päivinä saattoi tulla koulussa kusihätä ja en uskaltanut käydä vessassa ja yhden kerran sen takia kusin housuun. Sen jälkeen kuitenkin hyvin harvoin kusetti koulupäivän aikana. Ihan viimeisillä tunneilla saattoi olla hätä. En käynyt siis vessassa kuin joskus muutaman kerran ala-asteella ja ylä-asteella muutaman kerran, mutta yleensä silloinkin kusetti vain viimeisellä tunnilla. Ammattikoulussa rupesin käymään ruokatunnilla vessassa ihan viimeisinä vuosina.

      • Anonyymi

        Miten täynnä sulla rakko oli kun et käynyt koulussa vessassa? Kävitkö luokkaretkellä veskissä?


    • Anonyymi

      Meillä kerimäellä ylä asteella ei välitunnilla voinut käydä vessassa kun siellä oli kovat jätkiä olisi saanut turpaansa, ei kyllä ihme kusettanut kertaakaan koulupäivän aikana, kävin sitten kotona, muuten olisi pitänyt laskea housuun kun opettajat ei olisi laskeneet vessaan.

    • Anonyymi

      WC
      Se on valvomaton ja pelottava paikka, jossa kaikki vaarat vaanivat.
      EHDOTTOMASTI KAIKKIIN VESSOIHIN KAMERAVALVONTA.
      Nurkille kusijat ja paskantajat.

    • Anonyymi

      Itse en koulussa vessassa käy. Juon vaan pakollisen määrän koulussa joten selviän kotiin hyvin vaikka välillä hätä onkin. Olen amiksen ekalla

      • Anonyymi

        Miten kova hätä sulla on kun kotiin pääsen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kova hätä sulla on kun kotiin pääsen?

        Mulla ainakin välillä niin täynnä että aina ei lähde tulemaan pissa heti lainkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kova hätä sulla on kun kotiin pääsen?

        Kun olen eka koulussa yli 7h ja päälle matkat niin kyllä hätä yleensä kova on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olen eka koulussa yli 7h ja päälle matkat niin kyllä hätä yleensä kova on

        Eikö kannattais käydä koulupäivän päätyttyä tai välitunnilla kusella? Kun selkeästi kivempaa mennä matkatkin sitten kun täydellä rakolla kävely ja matkustaminen aika inhottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kannattais käydä koulupäivän päätyttyä tai välitunnilla kusella? Kun selkeästi kivempaa mennä matkatkin sitten kun täydellä rakolla kävely ja matkustaminen aika inhottavaa.

        Kyllähän se helpottaisi oloa mut jotenkin sitä vaan aina pidättää kumminkin kotiin asti.


    • Anonyymi

      Itse käyn aina joskus. Yleensä aina vessa on vetämättä joka vähentää halua mennä koulussa vessaan. Onko täällä porukkaa jotka jättää koulussa vessan vetämättä tarkoituksella

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      139
      5868
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3575
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1915
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1396
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1388
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe