Uusi Astra harkinnassa ja vähän mietityttää laatuasiat. Ruosteongelmaa ei varmastikaan enää ole kun siirtyi ranskalaiseen omistukseen mutta onko muita murheita. Ei tosin näilä palstoilla taida saada mitään asiallista vastausta mutta kokeillaan.
Uusien Opeleiden laatu
8
765
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta ne on pilalla. Stellantis moottorit öljykylpy jakopäineen jotka murenee jo alle 50tkm ajettuina ja aiheuttaa jakopää huoltoja ja moottorivikailmoituksia. Makunsa kullakin mutta itse en ostaisi 2017vuoden jälkeisiä opeleita koska eivät enää ole gm tuotantoa silloin esim. Ketju moottorit jne.
Opel ei enää ole oikea opel!- Anonyymi
Minulla vm. 2019 Insignia joka on kyllä ihan GM tuotantoa ja on ketjukone 1.6 pensaturbo.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179781673
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
On ne ruosteessa jo uutena. Säälittäviä kökkö lavetteja . Kuskit yleensä sketsihahmoja.
- Anonyymi
Oli mainio peli. Erinomainen kuskin penķki, paljon parempi kuin monessa puolet kalliimmassa. Hiljainenkin ajaa, kerta kaikkiaan erin omainen.
- Anonyymi
En osta Ranskalaisia muualt kuin grilliltä
- Anonyymi
Onneksi Stellantiksen suurimmalla merkillä eli Fiatilla ei ole uusimmissakaan 500, 500X ja Tipo malleissa tuota moottoria.
Italiaanot luottavat omaan Firefly -moottoriin. Perinteisenä tai hybridinä. Niissä on ketjukone. Aiempi fire sarjan bensiinikone hihnalla mutta sekin on tosi luja moottori, turbolla T-jet tai vaparina..
Stellantiksen toiseksi suurimmalla merkillä eli Jeepillä on myös tätä luotettavaa samaa firefly -tekniikkaa kuin Fiatilla.
Globaalilla myynnillään v.2022 Stellantiksen kolme suurinta merkkiä olivat 1. Fiat, 2. Jeep, 3. Peugeot.
Ehdottomasti Opelin ois kannattanut pitää omat moottorinsa tai lainata Stellantiksen Italian osastolta. - Anonyymi
Voi et Kiinassa on hurjasti auto mobileja, suomen pitää rajoittaa kalustoa.😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722698
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232672Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072322- 341619
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401475- 281270
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181