Uusien Opeleiden laatu

Anonyymi-ap

Uusi Astra harkinnassa ja vähän mietityttää laatuasiat. Ruosteongelmaa ei varmastikaan enää ole kun siirtyi ranskalaiseen omistukseen mutta onko muita murheita. Ei tosin näilä palstoilla taida saada mitään asiallista vastausta mutta kokeillaan.

8

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minusta ne on pilalla. Stellantis moottorit öljykylpy jakopäineen jotka murenee jo alle 50tkm ajettuina ja aiheuttaa jakopää huoltoja ja moottorivikailmoituksia. Makunsa kullakin mutta itse en ostaisi 2017vuoden jälkeisiä opeleita koska eivät enää ole gm tuotantoa silloin esim. Ketju moottorit jne.

Opel ei enää ole oikea opel!

• Anonyymi

Minulla vm. 2019 Insignia joka on kyllä ihan GM tuotantoa ja on ketjukone 1.6 pensaturbo.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

❤️ ­­­N­­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#179781673

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

On ne ruosteessa jo uutena. Säälittäviä kökkö lavetteja . Kuskit yleensä sketsihahmoja.

• Anonyymi

Oli mainio peli. Erinomainen kuskin penķki, paljon parempi kuin monessa puolet kalliimmassa. Hiljainenkin ajaa, kerta kaikkiaan erin omainen.

• Anonyymi

En osta Ranskalaisia muualt kuin grilliltä

• Anonyymi

Onneksi Stellantiksen suurimmalla merkillä eli Fiatilla ei ole uusimmissakaan 500, 500X ja Tipo malleissa tuota moottoria.
      Italiaanot luottavat omaan Firefly -moottoriin. Perinteisenä tai hybridinä. Niissä on ketjukone. Aiempi fire sarjan bensiinikone hihnalla mutta sekin on tosi luja moottori, turbolla T-jet tai vaparina..
      Stellantiksen toiseksi suurimmalla merkillä eli Jeepillä on myös tätä luotettavaa samaa firefly -tekniikkaa kuin Fiatilla.
      Globaalilla myynnillään v.2022 Stellantiksen kolme suurinta merkkiä olivat 1. Fiat, 2. Jeep, 3. Peugeot.
      Ehdottomasti Opelin ois kannattanut pitää omat moottorinsa tai lainata Stellantiksen Italian osastolta.

• Anonyymi

Voi et Kiinassa on hurjasti auto mobileja, suomen pitää rajoittaa kalustoa.😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      72
      2698
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2672
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2322
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1619
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1475
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1270
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe