Todellinen artistin tanssitaito on yleensä jopa jonkimmoinen arvoitus, sillä siihen vaikuttaa olennaisesti tanssimon akustiikan ja orkesterinaition pohjakuvan sekä orkesterin varsinaisen kokoonpaon lisäksi soittajien sairas- ja pekkaspäivien tuuraajien laatu.
Artistin esiintymistaitoa voidaankin täten luotettavasti mitata perinteisissä tansseissa, joissa helikopterit eivät häiritse artistin keskittymistä työhönsä, sillä tanssimo täyttyy tai täyttyy ja täyttyy mutta kumminkin perinteisen tyylin tanssijoista elikkäs muutamalla sanalla noissa olosuhteissa kehittyneitä tanssi- ja esiintymistilanteita kuvaillen jokaisella tanssipaikalla olevalla on älllllissstttytttävvvvännngin runsaasti tilaa tanssia ja esiintyä, kun artistinkaan ei tarvitse väistellä helikoptereita!
Mikäli artisti tällaisissa perinteisissä tansseissa pystyy pitämään taitotanssijoita koskevat mölyt mahassaan koko ekasetin sekä sitä seuraavien settien ajan eikä kirjoittele seuraanalla eikä sitä seuraavallakaan viikolla avoimia kirjeitä taitotanssijoille, on kysymyksessä taitava esiintyjä.
Artistin todellinen esiintymistaito mitataan perinteisissä tansseissa
9
367
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin hyvä analyysi! En voi käsittää, miksi perinteisissä tansseissa esiintyneet artistit syyttävät siitä taitotanssijoita, vaikka ne on olleet toisissa tansseissa?
- Anonyymi
Jessus mitä paskaa. Kaikkea sitä ihmiseksi kuvitellun päästä lähtee.
- Anonyymi
Aivan vastaavalla tavalla, jolla juopot saavat mielestään parhainta seuraa toisista juopoista, erottavat ainoastaan taitotanssijat toisensa jo etäältä. Täten ei ole mikään ihme, että hyvin moni taitotanssijoille avoimia kirjeitä rustannut artisti on erehtynyt kohderyhmästä: siellä perinteisissä tansseissa ei ollut niitä taitotanssijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan vastaavalla tavalla, jolla juopot saavat mielestään parhainta seuraa toisista juopoista, erottavat ainoastaan taitotanssijat toisensa jo etäältä. Täten ei ole mikään ihme, että hyvin moni taitotanssijoille avoimia kirjeitä rustannut artisti on erehtynyt kohderyhmästä: siellä perinteisissä tansseissa ei ollut niitä taitotanssijoita.
Taitotanssijoitten hyväksi on todettava vielä sekin, että taitotanssijat eivät vieläkään ole vittuilleet artisteille eivätkä perinteisten tanssijoille, vaikka artistit ja perinteisten tanssijat ovat omien kokemusteni mukaan jo lähemmäs viisi vuotta kilvan vittuilleet taitotanssijoille. Voi olla, että vittuilua on ollut jo kauemminkin, mutta itse olen sitä henkilökohtaisesti seurannut melkein viisi vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitotanssijoitten hyväksi on todettava vielä sekin, että taitotanssijat eivät vieläkään ole vittuilleet artisteille eivätkä perinteisten tanssijoille, vaikka artistit ja perinteisten tanssijat ovat omien kokemusteni mukaan jo lähemmäs viisi vuotta kilvan vittuilleet taitotanssijoille. Voi olla, että vittuilua on ollut jo kauemminkin, mutta itse olen sitä henkilökohtaisesti seurannut melkein viisi vuotta.
On sitä ollut kauemmin 🤔
- Anonyymi
TANSSIORKESTEREISSA on se vika että soittaa aivan liian lujaa ja desipelit nouseee huippulukuihi , nuori nainen piti lusan hallilla korvatulppia,Keijo Hietikon orkesterin soittaessa ja monet muut moittivat , TAIKAKUUN MUSIIKKI MYÖS AIVAN TAJUTTOMAN KOVA ÄÄNISTÄ miksi ei osaa säätää kovaäänisiä niin että musiikko ja laulu tasapainossa. Onneksi on orkestereita jotka hallitsevat nämä asiat esim, JYRKI JA SÄVEL, sekä HELMINAUHA , MATTI SAKARI JA POJAT.
- Anonyymi
Joo kyllä viimeistään tanssinjärjestäjän pitäisi jo asiakaskunnan ikärakenteesta johtuen ottaa huomioon se, että asiakkailla saattaa jo olla sitä tinnutusta. Eli ns bilebändien voluminappuloita pitäisi vahtia kuin haukka, koska bilebändin ideologian kulmakivi on, että volumi paikkaa virheet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä viimeistään tanssinjärjestäjän pitäisi jo asiakaskunnan ikärakenteesta johtuen ottaa huomioon se, että asiakkailla saattaa jo olla sitä tinnutusta. Eli ns bilebändien voluminappuloita pitäisi vahtia kuin haukka, koska bilebändin ideologian kulmakivi on, että volumi paikkaa virheet.
Bilebändit epäonnistuvat kerta toisensa jälkeen myös lavatansseissa: parketille tai ylipäätään tanssipaikalle sekä ilman kuulosuojaimia että kuulosuojainten kanssa jääneitten lukumäärä sen kertoo. Jo pelkän bilebändi-statuksen pitäisi olla varoitussignaali tanssinjärjestäjälle, joka aprikoi, että otanko vaiko enkö ota siis bilebändiä edes ilmaiseksi. Nimittäin ilmaisuus on suhteellista, kun katsoo niitä bilebändin stadionkeikkaluokan pa-kamoja, jotka haukkaavat koko olkiluodon edestä sitä sähköä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818