Vai onko esim aina sateettomat viikonloput ja illat jollain ruohonleikkuu joka päivö ja viikonloppuisin vuotorellen.
Ruohonleikkuu on vain pieni osa omajotimetelöintiä, on lapsiperheet, koiraperheet, trimmerit, sutojen kanssa oleminen, mönkijät, mopot, remontoinnit, kovalla äänellä pihasa seurustelu
Ym
Itse en ole koskaan kuulut pihassa luonnon ääniä tai tasaista auton hurinaa, vaan kova meteli on aina.
Esim nyt jos menen kuuluu ruohonleikkuu rajanaapurista ja koirameteli samasta tai monestakin suunnasta ja yleensö toisessa suunnassa auton pesu.
Vaihtoehto kakaralaumat useammassa pihassa.
Nämä näyttää vuorottelevan eli perheet tietää pitävänsä melua, omien viereen ei laiteta meteliä.
Ajavatko naapurisi nurmikoitaan samaa aikaa
Anonyymi-ap
4
408
Vastaukset 4
- Anonyymi
Siis useilla alueilla kuuluu jostain kauempaa tasainen autohurina mutta alueella ei kuulu pihssa olemisen ääniä koska ei olla
- Anonyymi
Susien ulvonta puuttuu taajamista vielä.
Eiköhän sekin kohta. - Anonyymi
Hyvin harvoin enää kuulee ruohonleikkurin ääntä. Ympäristön omakotitaloissa leikkaa äänettömästi robottiruohonleikkurit. Niitä ei edes pienet sateet haittaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451336- 1111155
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106737
- 79680