täälläkö ongelma hoituu?

Anonyymi-ap

Pitääkö näitä onnettomia ihmisiä hoitaa ja ymmärtää tällä palstalla: "elektroninen suoja ei päde kodissani", "koko Suomi vainoo", säteilytetään ja kiusataan jos jonkinlaisella tavalla??? Pää ja kroppa menee sekaisin moisesta käsittelystä.
Ennen nämä ihmisparat olivat hoidossa esim. Hattiksessa. Nyt heitä pitää huomioida koko ajan tällä palstalla.
Väsyttää tämä vuodesta toiseen toistuva kohkaaminen.

26

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On tarkoitus, että te ymmärtäisitte, missä olette mukana. Ette voi "hoitaa" täällä, mutta mitä jos antaisitte olla rauhassa kotonani ja muualla.

      • Anonyymi

        Olisiko nyt viisainta lopettaa tämä pitkään kestänyt, eri otsikoilla esiin tuotu ja jatkuva "...että ymmärtäisitte, missä olette mukana."
        Mitä jos olisit kotonasi ja muualla rauhassa, ilman, etkä jatkuvasti tätä ongelmaasi toisi esille ainakaan Suomi 24:lla. Tekisit palvelun muita ihmisiä kohtaan.
        Hakeudu asialliseen hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko nyt viisainta lopettaa tämä pitkään kestänyt, eri otsikoilla esiin tuotu ja jatkuva "...että ymmärtäisitte, missä olette mukana."
        Mitä jos olisit kotonasi ja muualla rauhassa, ilman, etkä jatkuvasti tätä ongelmaasi toisi esille ainakaan Suomi 24:lla. Tekisit palvelun muita ihmisiä kohtaan.
        Hakeudu asialliseen hoitoon.

        Tuohon vastaan, että olen nyt nostanut muita ketjuja omieni eteen. Olen tehnyt niin ennenkin, mutta aina olen joutunut, usein pakottavista syistä aloittamaan uuden ketjun tai nostamaan vanhan esille. Itse olette tämän pakottavan saaneet aikaiseksi.

        Missä toisin riksussa vainoni muualla kuin tällä palstalla?

        HAKEUDUN ASIALLISEEN HOITOON? Mikähän ihme se olisi pitkään vainotulle, finaaliin rääkätylle lähes 80kymppiselle, joka kaikesta huolimatta pystyy hoitamaan käytännön asiansa.
        Tilanteen asiallinen hoito olisi vainon lopettaminen, mutta se ei ole teidän vallassa.


    • Anonyymi

      Heko, heko jaanako asialla

      • Anonyymi

        siis tämän ketjun avaamisessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis tämän ketjun avaamisessa

        Tieto leviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis tämän ketjun avaamisessa

        vai ihanko kansanedustaja huolehtii kaikkien edusta?


    • Anonyymi

      Voihan jessus, oikein ahkeroin, kun kirjoitin selontekoa, miten ja miksi aloin kirjoittaa tälle palstalle. Jaksoin pari kolme viestiä, sitten ilmoitin, että joudun pitämään tauon.

      Ilmeisesti halutaan , että ketjun aloittajan pilkanteko ja "hoitoon ohjaus" jää voimaan.

      RUPEANKO SITTEN PUHUMAAN?????

      • Anonyymi

        Etkö sinä nyt ymmärrä, kaikkien parhaaksi; lopeta nyt nuo löpinäketjusi.
        Ei niihin kuitenkaan vakavasti suhtauduta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä nyt ymmärrä, kaikkien parhaaksi; lopeta nyt nuo löpinäketjusi.
        Ei niihin kuitenkaan vakavasti suhtauduta.

        tieto leviää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tieto leviää

        Riksussa kaikki hoidetaan huumorilla a la hullunäyttelijä ja sisäänheittäjä. Nyt on luvassa traumojen pilkkaaminen marraskuussa.

        Ei muuallakaan vakavasti suhtauduta edes liikenneonnettomuuksiin. Kännykkä vaan esille ja videoidaan. Ei auteta ennen lanssin tuloa. Lähdetään vaan pois.


      • Anonyymi

        Aloita puhuminen ja esitä todisteet väitteillesi julkisesti.


    • Anonyymi

      kirjoittaminen kielletty minulta, minun kiduttamiseni on sallittu

      • Anonyymi

        tieto leviää


    • Anonyymi

      Suun kautta päästelin ilmoille. Kelpasiko.

      • Anonyymi

        taas lyhyt luettelomainen viestini poistettiin

        en voi käsittää, mitä sääntöjen vastaista siinä oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taas lyhyt luettelomainen viestini poistettiin

        en voi käsittää, mitä sääntöjen vastaista siinä oli

        Pliis. Lopeta nyt hyvä ihminen!


    • Anonyymi

      kiitos aloittajalle provosoinnistani. Muuten olisin tuskin viitsinyt tehdä juuri mitään.

    • Anonyymi

      EN "IKINÄ" TEKISI TOISELLE SELLAISTA, MITÄ TÄÄLLÄ OLETTE MINULLE TEHNEET.



      YÄK!

      • Anonyymi

        En ikinä tekisi eläimille, mitä riksun eläinrääkkääjät ovat tehneet.

        Oliko vaikka kiva talvipakkasella ajaa väsyneen koiran ja sian vetämässä pulkassa. Sikahan sitten kuoli. Voi jessus, mitä niidenkin omistaja on tehnyt ja nyt vihaa minua kauheasti. Harrastaa vihaista tuijotteluani milloin missäkin.

        Tuskun kuuluu jaanan culttiin vai kuuluuko.


    • Anonyymi

      Ei hoidu täällä. Kohteiden tueksi on perustettu yhdistys:; Suomen joukkovainotut ry. Nyt useat sen jäsenet ovat yhteistyönä koonneet varoittavan kirjeen kansanedustajille. Otsikko on TEKOÄLYN KÄYTTÖ MIELENHALLINNASSA ( remote neural monitoring)

      https://targetedindividualsfinland.wordpress.com
      Siellä kotisivuille otsikon BLOGS alla ylimmäisenä. Käykää lukemassa.

    • Anonyymi

      Onko tämän ketjun avaamisella tekemistä kuopiolaisten kanssa?

    • Anonyymi

      Olen ollut pitkät pätkät kirjoittamatta. Minkälaista tekstiä tänne onkaan ilmestynyt.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe