Pitääkö näitä onnettomia ihmisiä hoitaa ja ymmärtää tällä palstalla: "elektroninen suoja ei päde kodissani", "koko Suomi vainoo", säteilytetään ja kiusataan jos jonkinlaisella tavalla??? Pää ja kroppa menee sekaisin moisesta käsittelystä.
Ennen nämä ihmisparat olivat hoidossa esim. Hattiksessa. Nyt heitä pitää huomioida koko ajan tällä palstalla.
Väsyttää tämä vuodesta toiseen toistuva kohkaaminen.
täälläkö ongelma hoituu?
24
498
Vastaukset
- Anonyymi
On tarkoitus, että te ymmärtäisitte, missä olette mukana. Ette voi "hoitaa" täällä, mutta mitä jos antaisitte olla rauhassa kotonani ja muualla.
- Anonyymi
Olisiko nyt viisainta lopettaa tämä pitkään kestänyt, eri otsikoilla esiin tuotu ja jatkuva "...että ymmärtäisitte, missä olette mukana."
Mitä jos olisit kotonasi ja muualla rauhassa, ilman, etkä jatkuvasti tätä ongelmaasi toisi esille ainakaan Suomi 24:lla. Tekisit palvelun muita ihmisiä kohtaan.
Hakeudu asialliseen hoitoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko nyt viisainta lopettaa tämä pitkään kestänyt, eri otsikoilla esiin tuotu ja jatkuva "...että ymmärtäisitte, missä olette mukana."
Mitä jos olisit kotonasi ja muualla rauhassa, ilman, etkä jatkuvasti tätä ongelmaasi toisi esille ainakaan Suomi 24:lla. Tekisit palvelun muita ihmisiä kohtaan.
Hakeudu asialliseen hoitoon.Tuohon vastaan, että olen nyt nostanut muita ketjuja omieni eteen. Olen tehnyt niin ennenkin, mutta aina olen joutunut, usein pakottavista syistä aloittamaan uuden ketjun tai nostamaan vanhan esille. Itse olette tämän pakottavan saaneet aikaiseksi.
Missä toisin riksussa vainoni muualla kuin tällä palstalla?
HAKEUDUN ASIALLISEEN HOITOON? Mikähän ihme se olisi pitkään vainotulle, finaaliin rääkätylle lähes 80kymppiselle, joka kaikesta huolimatta pystyy hoitamaan käytännön asiansa.
Tilanteen asiallinen hoito olisi vainon lopettaminen, mutta se ei ole teidän vallassa.
- Anonyymi
Heko, heko jaanako asialla
- Anonyymi
siis tämän ketjun avaamisessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieto leviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai ihanko kansanedustaja huolehtii kaikkien edusta?
- Anonyymi
Voihan jessus, oikein ahkeroin, kun kirjoitin selontekoa, miten ja miksi aloin kirjoittaa tälle palstalle. Jaksoin pari kolme viestiä, sitten ilmoitin, että joudun pitämään tauon.
Ilmeisesti halutaan , että ketjun aloittajan pilkanteko ja "hoitoon ohjaus" jää voimaan.
RUPEANKO SITTEN PUHUMAAN?????- Anonyymi
Etkö sinä nyt ymmärrä, kaikkien parhaaksi; lopeta nyt nuo löpinäketjusi.
Ei niihin kuitenkaan vakavasti suhtauduta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä nyt ymmärrä, kaikkien parhaaksi; lopeta nyt nuo löpinäketjusi.
Ei niihin kuitenkaan vakavasti suhtauduta.tieto leviää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tieto leviää
Riksussa kaikki hoidetaan huumorilla a la hullunäyttelijä ja sisäänheittäjä. Nyt on luvassa traumojen pilkkaaminen marraskuussa.
Ei muuallakaan vakavasti suhtauduta edes liikenneonnettomuuksiin. Kännykkä vaan esille ja videoidaan. Ei auteta ennen lanssin tuloa. Lähdetään vaan pois. - Anonyymi
Aloita puhuminen ja esitä todisteet väitteillesi julkisesti.
- Anonyymi
kirjoittaminen kielletty minulta, minun kiduttamiseni on sallittu
- Anonyymi
tieto leviää
- Anonyymi
Suun kautta päästelin ilmoille. Kelpasiko.
- Anonyymi
taas lyhyt luettelomainen viestini poistettiin
en voi käsittää, mitä sääntöjen vastaista siinä oli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taas lyhyt luettelomainen viestini poistettiin
en voi käsittää, mitä sääntöjen vastaista siinä oliPliis. Lopeta nyt hyvä ihminen!
- Anonyymi
kiitos aloittajalle provosoinnistani. Muuten olisin tuskin viitsinyt tehdä juuri mitään.
- Anonyymi
EN "IKINÄ" TEKISI TOISELLE SELLAISTA, MITÄ TÄÄLLÄ OLETTE MINULLE TEHNEET.
YÄK! - Anonyymi
Ei hoidu täällä. Kohteiden tueksi on perustettu yhdistys:; Suomen joukkovainotut ry. Nyt useat sen jäsenet ovat yhteistyönä koonneet varoittavan kirjeen kansanedustajille. Otsikko on TEKOÄLYN KÄYTTÖ MIELENHALLINNASSA ( remote neural monitoring)
https://targetedindividualsfinland.wordpress.com
Siellä kotisivuille otsikon BLOGS alla ylimmäisenä. Käykää lukemassa. - Anonyymi
Onko tämän ketjun avaamisella tekemistä kuopiolaisten kanssa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro14810334Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne882543Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata901255Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis1121135Netta Kukkonen perustelee varkauksiaan sillä että
hän on nuorenpana syyllistynyt rikoksii, viimeisimmät rikokset ovat vuodelta 2022. Onko hän vuodessa vanhentunut 20 vuot71099Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied38819Sanna Marinin kaunis keltainen asu sai tuulipuvut haukkomaan henkeä ihastuksesta!
Syrjäseuduilla huokailtiin Sannan upeaa pukuvalintaa, kaunis keltainen asu sopi hienosti Sannalle ja erottui hyvin jouko282812Jokim vigelius tanssi miehensä kanssa linnan juhlis
Joo, alkaa tuntumaan siltä että lähes kaikki persumiehet on "niitä miehiä".109810Oliko linnaan lähetetty Kakkos-Hassinen yksi Venäjän hybridivaikuttajista?
Jälkikäteen on TV-kameroiden ja Linnan turvakameroiden tallenteilta selvinnyt että nimellä 'Mikko Hassinen' esiintynyt m41804Eikös viha ja rakkaus
Kulje käsikädessä? Ihan vain mietin asiaa kun olit tärkein ystävä minulle ja samaan aikaan en tykkää yhtään mitä sanoit89778