Iso tissinen nainen löysi minut rakkaimpansa jälleen ja me suudeltiin himokkaasti.

Anonyymi-ap

Eilen kadulla kävellessäni se kadottamani kaunis ja iso tissinen nainen joka junassa viikko sitten rakastui palavasti minuun ja suuteli kiihkeästi minua ja sanoi että mennään naimisiin ja minä sanoin että mennään vain, näki ja löysi minut Alkon edestä kun olin menossa sinne ostamaan pientä konjakkipulloa äidille kun sillä on välillä sydämmen tykytystä ja sanoo että konjakki auttaa ja minä lähdin sitä ostamaan ja se minun morsiammeni joka sanoi minulle että mennään naimisiin mutta jonka sen mies löysi ja vei pois sieltä hotellihuoneesta jossa olin puristellut sen isoja kauniita rintoja ja imenyt sen nännejä ja melkein nainutkin sitä iso rintaista naista kun kysyin siltä että naidaanko ja se sanoi että naidaan ja oikeestaanhan me oikeesti naitiinkin kun jos sen mies olisi tullut puoli tuntia myöhemmin hotellihuoneeseen niin oltaisiin ehditty naida ja niin kuulemma sanoo se iso kirjakin että kun vaan ajattelee naimista niin on jo nainut ja sitten siellä Alkossa. Se iso tissinen kaunis nainen suuteli minua himokkaasti ja sanoi minulle että voi kultaseni kun olen kaivannut sinua ja rakastan sinua mielettömästi ja huomenna mennään naimisiin kun soitan ensin sille minun miehelleni ja sanon ettei enää olla naimisissan mutta nyt juhlitaan ja se iso tissinen kaunis nainen täytti minun ja oman ostoskorin vodka ja viski pulloja täyteen ja vielä kolmanteen koriin kaljaa ja sanoi että pitäähän meidän juhlia vihille menoa ja se hyppäsi minun kaulaani ja suuteli taas kiihkeästi minua ja minä sitä suutelin yhtä kiihkeästi. Minä puristelin sen iso tissisen naisen isoja tissejä himokkaasti ja se sanoi himokkaasti että voih. Ja silloin tuli vahti ja uhkasi ajaa meidät sieltä Alkosta ulos jos en heti paikalla lopeta kiihkeästi niitä isoja tissejä puristelemasta. En puristellut Alkossa. Enää. Ja sitten se iso tissinen nainen sanoi minulle että mennään meille ja se asui hotellissa. Ja ruvettiin heti juomaan sitä viinaa ja kun minä halusin alkaa heti sitä iso tissistä naista naimaan niin se sanoi että juodaan ensin kaljat ja juotiin monta kaljaa ja votkaa enkä muistanut aamulla mitään kun heräsin yksin krapulassa sängystä kaikki vaatteet päällä mutta aivan varmasti minä sitä mun iso tissistä morsianta jonka kanssa oltiin samana päivänä menossa naimisiin olin eilen illalla ja yöllä nainut ja sitten pukeutunut valmiiksi vihille menoa varten. Hotellihuoneen yöpöydällä oli kirje, Rakas Uuno, minun mies tuli taas hakemaan minua pois ja pakko oli lähteä kun se uhkasi muuten lyödä sinua ja sinut pelastaakseni lähdin mieheni mukaan. Se otti kaikki viinat ja sun rahasi ja sun uudet Ecco-kenkäsi kun ne sopii sille. Pakko on lähteä sen mukaan mutta syömmein itkee kun kaipaan niin sua. Minä, sun tuleva rakas vaimosi. P.S. Soita ja peru pappi ja häät kun ne eilen kännyllä varasit ja sovit. Rupesin runkkaamaan tuleva kaunis ja iso tissinen vaimoni mielessäni jota syvästi rakastin ja kaipasin. Olinhan kylläkin kaikkien naisten himoama panolelu mutta nyt kun niistä ei näkynyt ainuttakaan lähettyvillä niin himokkaasti tartuin kourallani kovaan kyrpääni kiinni.

1

2624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🍒 ­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17979798c

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5769
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      99
      1955
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1951
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1759
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1568
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1567
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1315
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1184
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      995
    Aihe